Jump to content

Ak_47

Kasutajad
  • Content count

    307
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Ak_47 last won the day on February 23 2014

Ak_47 had the most liked content!

Community Reputation

57 Tasub teda kuulata

About Ak_47

  • Rank
    Kasutaja
  • Birthday 07/20/1990

Profiili informatsioon

  • Sugu
    m
  1. Vabandust küsimuse kohmaka püstituse pärast, aga küsin huvi pärast antud sõna tähendust. Ilma kontekstita ja kahes variandis: Fitness eesti keeles - 1) selle sõna üldine mõiste/tähendus/arusaam 2) mõiste tähendus Teie/Sinu jaoks. Proovige küsimusele vastata ilma, et Te googeldaksite või kasutaksite sõnavara abi , tänud!
  2. Vend Vähk IVO PARVEOTSA LUULETUSED

    Võistlemas ei käinud, aga harjumusest pumpasid ikka ? Sinu 43 kordust jäi vist päeva kõige paremaks tulemuseks.
  3. Proteiini pulber. Kui palju keegi?

    Olles mõned aastad nüüd trenni teinud (st. et järjepidev lihaskasv on minimaalne), otsin ma veel seda piiri, alates millisest kogusest peaks mul valgust puudu tulema. 1g/kg kohta peaks olema piisav, et edukalt säilitada massi, aga 1.5g/kg, et ka kasvatada. 80kg kehakaalu juures 120g päevas. Või mitte
  4. Väga tubli saavutus. Soengu eest annaks veel eripreemia !
  5. Vaatame,kes julgeb selle üle avalikult arutleda ...
  6. Annika Pärteli BLOGI

    Reval Spordis on nimetatud vahendid täitsa olemas
  7. Kristjan-Johannes Konsapi blogi

    Davai, ma tulen ka
  8. Ak47 - optimistlik diabeetik!

    Nonii... Ja läheb jälle hooga edasi! Vahepeal tuli paus sisse, sest väga paljud blogisid oma seiklustest ning postitused olid üksteise järel järjest huvitavamad. Sestap ei tahtnud enda igavatest seiklustest pajataad,aga...! Nüüd on suvi käes, inimestel motivatsioon maas, ja siis otsustab keegi optimist oma blogimist jätkata . Kirjutan siia ette ära, et suvel satun ka diabeedilaagrisse ning seda plaanin jooksvalt ka kajastada, et anda ülevaade sealsest eluolust - meelakkumine ei pidanud see olema, aga suunitlusega aeroobsele tegevusele küll. St., et kangitrenn jääb tahaplaanile nendel päevadel, Aga selle asendame keharaskusega. Heal juhul, võibolla leiab ka metsavahelt mõne jõusaali või palgi, mida enda lõbuks tõsta ja loopida . Rääkides käekäigust lähemalt, siis reval spordiga lõppes leping ning mai algusest oleksin pidanud hakkama hullu maksma, et "tervise-"spordiga tegeleda. See aga ei läinud mitte ja otsustasin odavama variandi ... - nimelt lasnamäe kergejõustikuhalli kasuks. 23€ kuu - mõistlik variant. Riietusruumist veekeskusesse ei pääse (seda lihtsalt ei ole), aga saun ja dušširuum on täitsa olemas. Mis siis valikusse kuulub? Tegemist on areenipääsmega: Kaks tõstepõrandat, millest ühel on lohud sees. Üks korralik kükipuur, koos lõuatõmbamise võimalusega. Jalapress Tavaline surumispink 2 Pukki? 2-3 dünaamilist? teisaldatavat pinki. Kahel neist saab sättida kaldenurki. Varbseinad Hantlitest - 12.5kg, 18.5kg, 21kg, 40kg+-56kg Paar sangpommi Varbseinad Kõik vajalik on olemas baasharjutusteks ja ega tavaklient rohkemat ei oskagi tahta . Teenindusest, riietusruumidest ja sealsest jõusaalist saab järgmistes postitustes rääkida. //// Vahepeal olen korduvalt külmetuste käes kannatanud ning ka täna oli väike pisik sees, aga eks midagi ikka teha sai ja midagi nagu oleks näha ka.... . Tahtmine ja plaan oli rahulikult võtta, aga kohale saabudes oli see meelest läinud.
  9. Vend Vähk IVO PARVEOTSA LUULETUSED

    Viimasel ajal on läänemaailmas hakatud ühe enam rääkima ka filmimaailma telgitaguste üle. Nii youtubis, kui paljudes teistes blogimiskeskkondades antakse mõista, et need "kangelased" tarvitavad peale kanafilee ja spinati veel midagi. Siinkohal on paratamatu, et lähitulevikus hakkavad meie kohalikud läänekultuuri tarbijad meie atleete nende filminäitlejatega võrdlema .. Ja siis unustatakse ära, et ühed treenivad aastaringi, aastakümneid, teenides sellelt pea mitte midagi - versus pool aastat ja motivatsiooni miljonid .
  10. Lihas ei arene

    Kõige lihtsam variant on (minu arvates)...nüüd eeldades, et treeningplaan on paigas - võtad 10% oma praegusest sooritusest maha ja siis hakkad uuesti raskust laduma. Nt. kükki tee järgmine kord 81kg'ga , rinnalt suru 72kg. Sellest punktist edasi saad raskusi tõsta vastavalt kuidas su kava ette näeb.See on üks viisidest seisakute ületamiseks, aga teisi variante on ka kindlasti (siinkohal mängivad rolli ka toitumine, puhkamine jpms.)!
  11. Rasvapõletus

    Sööd vähem, kui kulutad ja keha on sunnitud seda tegema? Või ma eksin sellega.
  12. Ak47 - optimistlik diabeetik!

    Saad võibolla Siim Kelneri isiklikult endale grimmiga abistama, siis võid otsejoones Euroopa Meistrivõistlustele sellega minna !
  13. Ak47 - optimistlik diabeetik!

    Nooooohm, pole ammu kirjutanud siia .. Töö aga käib, kui mitte lava ees, siis lava taga ! Trenni ei ole ise viimane nädal teinud, sest tabas mind miski külmetus. Nagu ikka oli kerge palavik ja nohu-köha. Nüüd aga tervis parem ja abikäena saan Reval Cupil aidata abivajajaid! 12.04.14 on toimumas Reval Cup: tulge kindlasti kohale - selleks puhuks olen ise viigipükstes, sest sinna mahuvad kurejalad ilusti ära^^. Pealtvaatajatele on see tasuta, aga kohale peate varakult tulema, sest istekohad on piiratud ja saal läheb puupüsti täis. Ja lõppu üks reklaamivaba pilt kah!
  14. Paks spordisaalis

    Suhtun selliselt, et on hea meel indiviidi üle, kes otsustas end käsile võtta! Kas ma vaatan, kuidas keegi trenni teeb? Eks kui puhkepaus on ja sa treenid üksi, siis kogu aeg end peeglist imetleda oleks imelik - sestap satud ikka vaatama, mida ja kuidas teised teevad. Aga seda mitte halvast küljest, ikka sportlikust huvist. Ma isiklikult hingeldan, higistan ja olen näost väga punane, aga mind see ei häiri. Kui see mind ennast ei häiri, siis ei huvita ka mida teised sellest arvavad . Pingutama aga peab, siis tulevad ka tulemused . Kuidas hirmust üle saada? Uuri,puuri ja võta kindlasti ühendust treeneriga (kui selline võimalus on saalis olemas). Kui ei ole teadmisi treenimisest, siis ega niisama kohaleminemisest neid juurde teki. Treener aitab harjutuste valiku ja ülesehitustega ning õpetab ka tehnikat. Esimesel korral ei pane sa teisi treenijaid isegi tähele . Kui oskad end saalis liigutada, siis juba sellest kasvab enesekindlus!
×