Jump to content

Stiljaga

Kasutajad
  • Content count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Stiljaga

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 06/14/1992
  1. Palju loogilisem kui see, et võidab kergem.
  2. Rasvapõletusega tulevad nähtavale need lihased, mis sul juba on. Kui tahad ka lihaseid kasvatada, siis oleks mõtekam järjekord pisut pea peale pöörata, ehk siis algul kasvatada alla lihast ja pärast üleliigne pekk maha põletada
  3. Vale rinnalihase treening??

    @ROtter Ta ütles et kangi tõmbed..Kangi tõmbed küll aitavad kaasa surumisele, kuid on selja harjutus.
  4. Lihas kaob kiiremini kui tekib

    Vabandust, mulle lihtsalt meeldib ninatarka mängida:P Kuid eks trenni käigus sa ju pumpad lihase täis, siis ta ongi korraks suurem...
  5. Lihas kaob kiiremini kui tekib

    Oot mis asja..kas ma saan õigesti aru, et sa mõõdad oma käsi ja muid kehaosi trenni käigus ja siis ka järgmine päev?!
  6. Power Plate

    Spartas kasutavad päris paljud seda..kui käid spartas, siis küsi treeneri Margus Silbaumi käest selle imemasina kohta
  7. Muidu, mis laul see seal lõpus mängib?
  8. Soovitused

    Ja millist trenni sa tegema hakata plaanid? Kas plaanis on ka kaalust alla võtta? Või millised on üldse eesmärgid?
  9. Piiisut ebaõnnestunud osa. Kuid sellegipoolest edu nii Liisale kui ka "saate" tegijatele!
  10. Liha luudele

    hakka sööma. kasuta otsingut. edu.
  11. Väike ajugümnastika

    boots random pants fork purse six
  12. Palavus - kuidas mõjub?

    Haha, just just! Konks ongi selles, et seisma ei tohi jääda, sest nii kui seisma jääd oled läbimärg Muidu enda sooritusvõimet on kuumus ikka päris tublisti kahandanud, õues ei jaksaks küll midagi teha. Trenni suunas hakkan ka alles kuskil 8 paiku liikuma ja kui 9-11 trenn siis polegi kõige hullem.
  13. Hera80

    Šoko-piparmündi Hera 80 on ka eriti hea Valio Alma 2% Virsiku joogijogurtiga! MMMmmmmm Ja kuna jogurtis ka süsikad sees siis pole seda traubenzuckerit vajagi.
  14. jalatrenn

    Kindlalt ei piisa , tee kodus juurde.
  15. Rind

    Ei mäletagi kui mitu erinevat harjutust mul endal rinnale alustades oli, kuid nüüd peale kahte aastat on neid kavas 3. Kangi surumine(kaldeta), Hantlitega lendamine(positiivse 30 kraadise kaldega pingil) ja trossi ristivedu. Rinnalihasele peabki erinevaid harjutusi tegema kuna ta koosneb mitmest osast nagu ka näiteks õlg. Kui teha üht harjutust võivad rinna ülemine ja alumine osa areneda pisut ebaproportsionaalselt. Ja üldse peaks igale lihasele tehtavaid harjutusi muutma, isegi kui tööpõhimõte on identne teeb vaheldus ainult head.
×