Jump to content

ville1

Kasutajad
  • Content count

    187
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by ville1

  1. Vend Vähk veab seanahka

    Midagi paremat oleks ilmselt keeruline välja mõelda. Keelatud ainete kasutajad võiksid ju ikkagi maksta kasvõi selle eest. Veel parem oleks teha võistlejatega leping, anavad alkirja et maksavad nt 10% võistluste korraldamisest ka kinni kui tulevad oma tablettide najal võistlema. Mingi survestamine võiks olla aga mis me ikka siin oma väikeses konnatiigis krooksume .
  2. Kalorivajadus

    defitsiit iseenesest juba tähendab miinustesse jäämist, see peab jääma ööpäevaringselt ikka miinustesse. Ehk et kulutama peab rohkem kui ööpäevas tarbid, mitte seda et ärkvel oleku aja kohta käib ainult. Aga natuke kentsakalt püstitatud küsimus!
  3. Sire sai

    Mis see maksab? Ega sel mingit ulmehinda pole tänu 22 g valgusisaldusele?
  4. Kohupiim enne trenni

    Ei ole mingit pointi teha trenni täiesti tühja kõhuga, pole kusagilt leidnud usaldusväärset allikat kus väidetaks et see oleks kasvõi rasvapõletuse seisukohalt effektiivsem kui mõõdukalt söönuna. 200 g on täitsa ok sisse tõmmata isegi tund enne trenni.
  5. Opaa tegelikult 56 000? See teeks umbes 140 h aeroobset, oletame et 4xnädalas siis kuluks 35 nädalat st 9 kuud, mis teeb 1,3 kilo kuus, isegi tundub reaalne!
  6. Kulturist: Rainer Palm

    sellepärast ongi maitse asi-mida keegi arendada eelistab sellest 6st
  7. Kulturist: Rainer Palm

    Ega tehnikal midagi viga polegi, kui ainult see et alla tuleb raskus kiiremini kui üles läheb! Tegelikult peaks vist vastupidi olema aga see on maitse asi!
  8. Maggie dieet, mis arvate?

    Oletame et on plaan süüa 200 g valku päevas, siis on täitsa ok kui saan selle 3-l toidukorral. umbes siis 67 g ühe toidukorraga.?
  9. Maggie dieet, mis arvate?

    Siimani võib imestada et ikka ja jälle leiab eesti nö "meditsiiniajakirjadest", taolisi dieete, minu arust on see tervisele lausa ohtlik!
  10. olen juba 3 kuud treenind ülakeha!

    Tahad rämedalt kapiks saada siis on rämedalt mõtlemisvõimet ja analüüsivõimet ja kõige rämedamalt distsipliini vaja. Ja siis hakkab tulema aastatega.
  11. Kas sii ekstsentrilise faasita sooritatud baasharjutused koormavad suhteliselt vähe kesknärvisüsteemi?
  12. Kas viitsid näidiskava kribada siia, mis on 3x ülekeha treening nädalas, prooviks järgi?
  13. Tere Ott! Palju sa oma karjääri jooksul oled teinud trenni nii nagu seda teevad jõutõstjad, e siis arendanud eelkõige max jõudu ja kordused jäävad kuni 3-4. Et oled sa niimoodi periodiseerinud kus oled ainult nii lähenenud?
  14. rinna eelisarendus

    Just laia korduste vahemikuga treenides tuleks treenida kui peamine eesmärk lihast kasvatada. Samuti ütles hästi üks profi kulturist et kui sul ei ole kaasa antud korraliku rinnalihast siis ühe harjutusega ei kasvata kunagi endale korralikku rinnalihast. Minul hakkas rinnalihas siis arenema kui alustasin rinnatreeningu päeva kaldpingilt hantlitega surumisega, millele järgnes alles horisontaal pingilt surumine. Vahelduseks alustan ka horisontaal pingilt surumisega. See on hoopis vastupidi mida valdav enamus teeb, aga minul mõjus see süsteem kõige paremini. Esimesed kaks seeriat teen kergema raskusega kusagil 12-15 lööb lihase korralikult täis, siis võtan täpselt sellise raskuse millega suudan teha 6-8., ja teen 2 tööseeriat hästi kontsentreeritult ja suutlikuseni. Tegelikult sellise süsteemi puhul piisab täielikult 2 tööseeriast harjutuses, kui need on tehtud nö tehniliselt puhtalt ja korduse pikkus võiks kokku olla vähemalt 5 sek.
  15. Nagu mina olen aru saanud siis igasugused lendamisharjutused nii õlale kui rinnale jne. on sobivad ainult kergemate raskustega ja kõrgemate kordustega 10+ isegi kuni 20. ei kujuta ette kuidas tehakse õlale lendamist 40 ste hantlitega nt 6 kordust. Sellist tehnikat oleks jube vaadata!
  16. Vend Vähk veab seanahka

    Vägevad varud on sul ikka, mis muud öelda!
  17. Vend Vähk veab seanahka

    Küsin lihtsalt et kas selline treeninglähenemine on selle 200 kg surumiseks parim? Ok sõnastan veidi ümber kas sellega on võimalik sinu puhul jõuda siis sinna 200 kg?
  18. Ühiskonna suur väärtus on inimesed. Ja need kes loovad ühiskonnale lisaväärtust on olemuselt loovad inimesed. See tegelikult on tühine osa elanikkonnast. Eestiga on tänapäeval kahjuks nii need keda ühiskonnale loetakse väärtuse loojateks (lugege töökohtade loojateks) on liigkasuvõtjad ja äärmiselt madlalate töökohtade loojad valdav enamus. Ei soovi et keegi hakkab siin Skyipi või Playtech eeskuju tooma kuna need on erandid! Üleüldse ongi ühiskond üles ehitatud eestis nii nagu mul kadunud sugulasest majandusdoktor ütles et kapital liigub lollide käest tarkade kätte nii on ja nii see jääb.
  19. Rinnalt surumine.

    kui teed 95kg 4x4 siis see vähemalt 105kg max on küll tagasihoidlik tulemus!
  20. Usun et siinkõnelejatel on väga raske sind aidata kui sa ei avalda oma toitumiskava üksikasju!
  21. Võiks veel küsida nii ..kas kutseoskus=intelligentsus?
  22. proovisin seda tehnikat aga tundub et põhiidee on sellise liigutuse puhul siiski see et saab kasutada märkimisväärselt suuremat raskust. Prantsuse surumist nö puhtalt tehes nagu kellegi härra video pealt siit näha oli ei tea kas keegi teeks seda 100+ kg ?
  23. Reval-Sport POWERLIFTING TEAM: Kaido Leesmann surus lamades 320kg !

    Oot mis sa oled 11 aastat vana ? Ja sellised numbrid?
×