Jump to content

KS66

Kasutajad
  • Content count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About KS66

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 12/21/1990
  1. Olen viimasel ajal tõstnud oma jooksudistants ning ka treeningkava on muutunud tihedamaks. Probleem on tekkinud hingamisega. Jooksen küllaeglase tempoga ja hoian normaalset pulssi, kuid tunnen kogu aeg kuidas ei suuda hingata enam, siis tekib paanika ja kaob igasugune nauding. Keha nagu tahaks kiiremini ja enesetunne samuti, aga hingamine takistab. Pärast jooksu on ka veel halb hingata. Naljakas, varem sellist probleemi ei ole olnud. Kui võtan pikema distants, siis vahepeal on esimesed 30 minutit hingamine täitsa piin ning siis mingi aja peale muutub normaalseks. Milles võib probleem olla?
  2. Kyäni

    Laske endale kindlasti vähemalt ühel kyäni konsultandil see jutt endale ära rääkida, see jutt, kuidas nende toodetega tegeledes ja kolme sõbra liitudes rikkaks saab. Mind huvitaks, mida te sellest liitumissüsteemist ka arvate.
  3. Kiire küsimus ! Tellisin endale küll toitumiskava, kuid ei saanud vastust küsimusele, kuidas toituda päeval, kus pean tegutsema 24h jutti (saatsin küsimuse ka oma kava koostajale, kuid ilmselt ei jõua vastus tänase päeva jooksul minuni. Ehk siit foorumist tuleb kiiremini see). St hommikul kell 6 ärkan, söön, 8-9 lähen jooksma, käin vahepeal koolis, õhtul lähen tööle ja tööpäeva lõpetan kell 7 hommikul. Päeval saan aru, et toitun nii nagu peab - umbes iga 3 tunni tagant, kuid kui minu õhtusöök jääb kella 20 peale, siis mis ma ülejäänud öö teen? Kas alustan siis uuesti hommikusöögst või tarbin öö jooksul kergemaid sööke - kodujuustu, tuunikala, mahla, salatit, pähkleid, rosinaid... ??? Mis teie arvate?
  4. Kyäni

    https://www.kyani.net/public/eu/et/products/triangle www.tervisekolmnurk.ee/kogemused/et/node Mis arvate teie Kyäni toodetest? Olete kasutanud? Toimib? Arutlege !
  5. 4x nädalas P,E,T,K tõepoolest, kui kuidagi annab päevadega mängida,üritan vaba päeva vahele sebida ja mõnel teisel päeval leida selle tunnikese jooksuks (kas või jooksen tööle), sest ega ise ka tunnen, et igapäev ei ole nii hea enesetunne pärast jooksu, aga enam alla 8 km ei jookse, ainult ajaga mängin praegu. Vaikselt harjutan ennast õues ka jooksma, täna oli näiteks suurepärane ilm, keksisin tunnikese ühel lumisel metsarajal nagu kitsetall Tahan uut pulsikella osta, aga jube raske on valida. Eelmine oli hiina kaup, poole valetas kindlatsi juurde ja jumala suvalisel hetkel viskas pildi ka tasku. Seekord hinda ei vaata, tahaks sellist natuke üle keskmise kella, mis näitaks pulssi kogu treeningu vältel (hea oleks, kui annaks märku, kui liiga madalks/kõrgeks läheb), kalorikulu võiks näidata( saaks oma menüüd kohendada), distantsi (selleks vist peab gps olema? mis tähendab kindlasti hiigelsummasid?), keskmist kiirust või kiirust km kohta võiks näidata... Nii palju häid näpunäiteid, suured tänud teile kõigile! Suunake aga ! Ega mai enam kaugel pole:)
  6. Väga hea lehekülg,super ! Kas võib küsida,millised maratonid said eesmärgiks seatud ning kuidas tulemused olid? Kas tegite ka koorumstesti,kasutasite eratreeneri abi või tegite kõike iseseisvalt?
  7. Aitäh, Kaspar lingi eest! Lisaksin ise ka siia teemsse mõned lingid, juhuks, kui keegi muga samu eesmärke sihib. http://kertujukkum.blogspot.com/ www.kipka.ee http://www.runnersworld.com http://www.marathonrookie.com http://maratonlased.blogspot.com Imre, see ei oleks halb idee, see kinnas visata
  8. Ma sellepärast just antud artikli valisin, et seal pildid enne ja pärast kohe olemas. Mina käin ka ainult Inna blogi budus lugemas Edu Sulle treeningutel !
  9. Teema ajend on : http://buduaar.ee/Article/article/10859 Lühidalt siis: buduaar.ee foorumist leiti ülekaaluline tütarlaps, kellele pakuti võimalus tasuta treenida spordiklubis. Tema ülesanne oli oma muutuste kohta blogi pidada. Algkaal oli 84 nüüd kaalub ta 65(ostsin isegi viimase buduaari ajakirja numbri, et tema kohta rohkem lugeda), tahab veel 5 kg maha saada( usun, et ta saavutab selle, sest ta on tõesti tubli olnud). Tegemist ei ole mingi kiirdieediga, vaid trenniga ning õige toitumisega( minu meelest jälgib ta mingit rolex toitumisprogrammi). Leian, et kogu see eksperiment innustanud nii palju noori just trenni tegema, mitte dieeti pidama. Minu küsimus olekski, kas kulturismis on tehtud selliseid eksperimente, näitamaks, et ka täiesti "lootusetus" olukorras inimesed saaksid endale kultuisti keha, kui seda ise tahavad. Ma arvan, et selline eksperiment tekitaks naistes rohkem huvi kulturismi/bodyfittesti vastu, vähemalt inspireeriks naisi jõusaalis tihedamini käima... Mis arvate?
  10. Kõik on sassis

    Usu või mitte, aga võtsin paberilehe ette ja hakkasin elu üle järgi mõtlema ja kirjutama... Leidsin ennast täiesti lollist olukorrast. Ma ei tea miks ma selle postituse siia üldse tegin. Mul on lihtsalt kõik kokku jooksnud ja mingi nõrkushetk. Raiskan siin ainult teie aega. Tegelikult on ju asi minus ja ma tean väga hästi mida ma tegema pean. Siiski ootaks kriitikat minu toitumiskava kohta ja lisan ka kuidas treenin: E- Bodypump T- jooksen lindil 20-30 minti aeglases tempos ja pärast teen kõhulihaseid, seljalihaseid, kätekõverdusi ning siis panutan väga kaua ning hoolikalt, kuna bodupumpis jääb see osa minu jaosk nigelaks K- Bodypump N-Ujumine, aega täpselt ei tea, aga ujun olenevalt tujust 1km või 2... R- bodpump L- magan kaua, kaua, kaua...trenni ei tee P- tavaliselt ei treeni, aga vahest tuleb pilatese tuju, mis aitab ilusasti pühapeva õhtut sisustada. Toitumisest veel ni palju, et lisaks sellele, mis enne kirjutasin, tean väga hästi puuvijade, juurviljade,marjade, ka küüslaugu ja sibula ja roheliste lehttaimede ja kõikide nende tähtsust toitumises. Teen aastas korra ka vitamiini kuure (tablettide näol) ning lisaks võtan kalamaksaõli iga päev. Mida arvate? Tahaksin veel vastu vaielda arvamusele, et alkohol kaalu ei mõjuta... Minul mõjtab, sest tean, et järgmine päev trenni ei jõua ning pohmakaga tekib hiigelsöögiisu, eriti rämpsu järgi.Lisaks veel öised söögikorrad, mida poleks tegelikult üldse vaja... Samuti annab alkohol ju niisama tühje kaloreid, millega kehal ei ole midagi peale hakata. Kas pole mitte nii, et kui arvestadki need paar õlut oma päevasesse kaloraazi sisse, siis ei mõjuta? Ma võin jätta teile väga segase mulje endast, aga esimene postitus tuli lihtsalt, sest mul oli kõik tõesti kokku jooksnud ja niiöelda sinine esmaspäev... Aga kui ma siin juba halama hakkasin, ootaksin teie poolt kriitikat toitumise ja treeningu suhtes. . Jõudu ja jaksu ning suured tänud ette !
  11. Kõik on sassis

    Sul on õigus... Peab kokku ennast võtma! Aitäh kõikitedele vastanutele!
  12. Kõik on sassis

    Seoses kodust ära kolimisega täiesti võõrasse linna ja võõrasse kooli, on mul kõik pahupidi läinud. Ma söön väga valesti, kõike, mida külmkapis on(tudengitele kohane) ja olen hakanud ka meeletutes kogustes alkoholi tarbima (jah, olen naissoost)- see suurendab ka söögikoguseid (öösiti ja varahommikuti rämpstoit näiteks). Ma olen palju juurde võtnud, ei jüõua enam trennidesse ja seedimine on täiesti korrast ära. Olen avastanud, et mul on tõsised probleemid. Kodus elades oli kõik suurepärases korras. Ma ei oska enam kuskilt alustada. Kohaliku spordiklubi kaardi olen iga kuu ostnud, trenni aga jõudnud mõned korrad. Endast maksimumi ei jaksa enam üldse anda. Võib olla peaksin siin foorumis halamise asemel hoopis psühholoogi juurde pööruma? Või on siin keegi, kes oskaks mulle mõistust pähe panna... Ma ei oska enam kuidagi treenimise ja korraliku toitumisega kuidagi peale hakata. Mõjutab palju ka minu rahaline seis- ei ole varem kodust eemal elanud ning ei oska oma rahadega arvestada ning ei oska mõelda iga päev, mida nüüd süüa teha. Lähen kergemat vastupanu teed- söön seda, mida boksikaaslased. Palun aidake, ma olen täiesti masendunud juba... Minu eesmärk oleks saada korralik, treenitud keha. Ma ei tee seda tippspordi eesmärgil, vaid tervise. Kui ma korralikult söön, siis on minu menüü järgmine: Hommik: Kas omeltt-2 muna, juustu, sibulat, hapukoor. Kohv/tee. Või- kaerahelbepuder moosi/meega, tee/kohv. Lõuna: tatar/riis/kartul/kiirnuudlid/makaronid, kõrvale harva salatit, veel harvem lihatoodet. (siinkohal olen väga hädas) Õhtu: Enne trenni söön kerge õhtusöögi- supp (külmutatud juurviljad, kanafileega näiteks, või mõni lihtsam püreesupp) hapukoorega...või mingi jogurtitpos, võileib, vms... Pärast trenni: banaan ja kodujuust või keefir või jogurt või jumal teab mis külmkapis on... Tean, et siin on miljon teemat, aga samas ei leia ma kuidagi üles neid õigeid teemasid... Vabandan, kui kirjutan taas sellise teema, aga äkki siis annate mulle linke, mida lugeda ning kustutate mu teema... Jään teie vastuseid ja abi huviga ootama... Parimat !
×