Jump to content

tomtom

Kasutajad
  • Content count

    45
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About tomtom

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 10/28/1954
  1. Tasakaalustatud toitumiseks on soovitatav tarbida juurde häid rasvu. Apteekides on igasugust kraami kapslitena ja müüjad loomulikult soovitavad neid. Tekkis küsimus, kas kindlasti peab midagi apteegist valima, kas kodus olemasolevatest õlidest midagi ei võiks sobida? Näiteks linaseemne, oliivi, rapsi, pähkli, kõrvitsa vms? Et võtaks kapsli asemel lihtsalt hommikuti lonksu? Sellisel juhul mida võiks võtta? Vist on Omega 3 see, mida peaks juurde tarbima
  2. Mingi väsimus, jõuetus

    Tänan selle rauavihje eest. Verenäitajad pidavat mul korras olema, aga võibolla on raua kontrollimine välja jäänud. Kuidas raua sisaldus vereanalüüsi lehel tähistatud on (minu omal ei ole kirjas midagi, mis meenutaks fe-d või ferrumit, aga võibolla on tähistus teine)?
  3. Mingi väsimus, jõuetus

    ... on maad võtnud. Juba pikemat aega. Käisin jõusaalis, jooksmas, rattaga sõitmas, aga juba mitu kuud ei suuda absoluutselt pingutada, ennast pingutama sundida. Otseselt unekat pole, liigun ja töötan, aga vot füüsilist pingutust ei suuda endast välja pigistada. Iseneesest uni ja toitumine on korras - piisav valk, süsivesikud, puu- ja köögiviljad, D3, omega 3 ja 6. Nojah, vahel panen ka tina ja söön kommi ja pitsat, aga mitte liigselt (varasemalt tegin seda palju rohkem ja trennitegemist ei seganud). Nagu oleks mingi aine puudus. Paar nädalat olen nüüd magneesiumit võtnud, see ka ei muutnud midagi. On kellelgi mingeid ideid, mida võiks proovida, lisada?
  4. Suhkur vs aspartaam

    Kumb on halvem? Usun, et ühte neist suudan ma vältida/piirata. Mõlemat mitte. Kumba võiks, tervise seisukohast?
  5. Need kandurid, mille link siin lehel üleval on, on imepisikesed ja 1,85 cm laiad: http://www.mooblifurnituur.ee/et/riidepuu-toru-kandur-nikkel-0 Kas keegi teab kust kohast saaks analoogseid, aga normaalmõõdus kandureid, 3 cm läbimõõduga toru jaoks? Ehituspoodidest, furnituuri poodidest ei ole leida õnnestunud.
  6. EMS treening

    Kas keegi oskab lähemalt rääkida EMS treeningust, kuidas see toimib ja kas nende lubadused vastavad tõele? www.justfitclub.ee Piisab kui treenida 20 min nädalas ja see olevat 18x efektiivsem kui fintness treening, 8x efektiivsem kui jõusaali treening. Kõlab liiga hästi, et olla tõsi;)
  7. Omega 3 kapslite asemel

    Oleks kaks küsimust asjatundjatele: 1) Millega võiks asendada Omega 3 kapsleid? Mingi odavam alternatiiv. Kas võib võtta nt lonks toiduõli ja millist sel juhul? 2) Püüdlen tervisliku ja tasakaalus toitumise poole, aga no asjad on kaugel ideaalsest. Millised võiksid olla mineraalid-toidulisandid-vitamiinid, millest võib olla kõige suurema tõenäosusega organismil ikkagi puudus on ja mida tuleks väiendavalt juurde võtta? Midagi, mida peaks rõhutatult ja teadlikult meeles pidama ja juurde võtma. Omega 3 vist on üks nendest. Aga kas on veel midagi?
  8. BCAA, leutsiin

    Algaja küss: kuidas BCAA-d õigesti tarbida: enne, peale trenni või trenni ajal? Olen lugenud erinevaid arvamusi...
  9. jõutrenni ja kardio sobitamine

    Tänud. Võibolla rumal küsimus, aga kas anaeroobne on vastupidavustreening? MAX pulsi lähedal treenimine, intensiivsete intervallidega kardiotrenn?
  10. jõutrenni ja kardio sobitamine

    Tjah, olen pikalt vaeva näinud, aga tulemust ei tule kuidagi... Toitumiskava ka ei töötanud - kogused olid suuremad kui harjunud olin + sisaldasid asju, mis kindlasti on väga kasulikud, kuid minu puhul absoluutselt ei tööta (nt muna). Ainevahetus on aeglane, kipun kole kergesti juurde võtma. Enamvähem normis suudan ennast hoida sellega, et hoida söömist peaaegunäljapiirimail. No aga niimoodi pikalt ei suuda... Nii kui vabamalt võtan (isegi trevislikku toitu), nii kohe ka salvestan (ja mitte lihasena;). On kaks valikut: kas olla kogu aeg näljane või paks. No ja nende kahega ma siis mängingi;) Ei ole veel leidnud süsteemi, kus näljatunnet ei oleks, söök oleks tasakaaluks, rasva ei koguneks.
  11. jõutrenni ja kardio sobitamine

    Soovin targemate nõuandeid ja näpunäiteid, millises vahekorras need kaks asja ära jagada. Eesmärk 1: vähendada rasva. Indikaator oleks selline, et kõhulihas tuleks nähtavale (iseenesest on ta täitsa olemas ja töötab;). Nähtavale tuleks peaks toimuma ca 3-5 miinus rasvakilo pärast. Eesmärk 2: tegelikult kah oluline - suurendada lihaste reljeefsust (s.t lihtsalt sportlik ja treenitud välimus, mitte "kapp"). Kui palju peaks nädalas tegema jõutrenni ja kui palju kardiot? Kui palju korraga on kardio trennil rasvapõletuse mõttes mõtet (alla mille nt ei ole mõtet teha)? Kas treenida 1x nädalas ühte lihasrühma on mõttetult vähe (et see võiks ka olemata olla, niikuinii efekti pole)? Selle kõige juures ei tahaks muidugi kogu vaba aega ja iga jumala päev spordiklubis veeta... võiks olla selline miinimum-piisav programm. Sobiv oleks treenida vaheldumisi õhtuti ja mitte iga päev. Kardio kohta olen lugenud erinevaid arvamusi, nt et kõige efektiivsem on hommikul ja tühja kõhuga (samuti ka seda, et sellisel treenimisel pole mõtet). Mulle eriti hommikune trenn küll ei istu, aga kui näiteks hommikuti 30 minutit ratta väntamisel oleks õhtuse trenniga võrreldes tohutult suurem efekt... noh siis kannatan ära;) Tänud vastajatele!
  12. müstiline õla valu

    Kusagil sügaval deltalihases ja trapetsis. Otseselt liikumist ei piira ja jõud pole ka kadunud. Mingi konkreetse nurga alt on liigutused valusad + taustal on selline stabiilne pidev tuim valu, õlg ei ole "kerge." Mitte ükski asi mitte midagi ei näita - ei röntgen, magnet ega närvi uuring (nõelade ja elektriga). Ükski ravi pole ka aidanud - füsio, kreemid, soojendus, laser, magnetravi jne. Mida veel võiks?
  13. Olen väga pikka aega rasvapõletusega võidelnud, vahelduva eduga. Mõni aeg tagasi sattusin lugema artiklit, kust sain hea idee - cardiot tulkes teha hommikul, tühja kõhuga, siis olevat rasvapõletus kõige efektiivsem. Hakkasingi siis hommikuti veloergomeetriga sõitma, 30 min korraga, ca 130-140 pulsiga. Ca kuu aega pidasin vastu, 5x nädalas, aga ei mingit muutust. Küll aga avastasin, et peale sõitu on paha olla... Ühesõnaga, midagi on väga valesti. Ja siit ka küsimus - milline oleks rasvapõletamiseks kõige efektiivsem viis? Kas on vahet, kas hommikul või õhtul? Kas peaks tegema vähemalt 1 h, 30 min on mõttetult lühike aeg? Mitu korda nädalas oleks piisav? Kas tempo peaks olema ühtlane mõõdukas 65-70% suutlikkusest või tuleks sinna pitkida pigem intensiivsemaid intervalle? Kuidas ajastada söömist kardiotreeinguga - mida ja millal süüa enne või pärast trenni? Millist kardiotrenni eelistada? Veloergumeeter on vist kõige muagavam, aga kas ka efektiivne? Kuidas ajastada kardiotreeningut jõutreeninguga - kas eraldi trennid või nt enne või pärast jõutrenni?
  14. Otsin head ja lihtsat infot toiduainete kohta. Kas kuskil on olemas toiduainete topid: - toiduained, kus on kõige vähem süsivesikuid; - toiduained, mis on kõige valgurikkamad; - toiduained, kus on head rasvad ja kus halvad rasvad ? Sry kui see teema liiga lihtne ja labane on. Minu jaoks võõras valdkond ja hea oleks kui keegi juhendaks, kust kohast infot leida.
  15. proteiinijook

    See oli küll hea ja asjalik ja lihtne link Tänud!
×