Jump to content

Belfort

Kasutajad
  • Content count

    217
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Belfort

  1. Hea jõusaal Tartus, mõistliku hinnaga

    endal oleks ka mv päris kaugel, aga ma arvan et see ei takista.. bussiga saaks kenasti hakkama.. peaasi et hea saal ja seltskond on
  2. Keskmine Eestlane!!!

    kui suurem joodik pole siis ei valmista see raskusi
  3. Kui palju jõuate lõuatõmbeid teha?

    oleneb ju täiesti, et kuidas teha, kas täiesti alla välja, mis haardes..
  4. Pakk hapukoort banaanitükkidega?

    kohupiimaga jh palju parem aga sinna juurde ka törts hapukoort, saab ka rasva
  5. Blenderite kohta arvamust ?

    Mõtlesin, et võiks blenderi soetada, kuid eitea mille järgi osta, käisin poodides vaatamas siis silm jäi sellepeale: http://www.euronics.ee/25/section.aspx/Sho...ProductId/13497 Või saaks midagi paremat ? Kuni 700 EEK. Olen tänulik igasuguse info eest
  6. tõmblev biitseps

    see võib ka olla kreatiini tarbimisest, kuskilt lugesin..
  7. Tervist ! Olen juba tükk aega mõelnud ise kava teha ja siis nüüd tegin selle ära, kasutades Fitnessi kavasi ja "Jõu, ilu ja tervise anatoomia" raamatut. Osad asjad küll segased, näiteks see, et milline on harjutuste õige järjestus ja mis lihased ühele päevale panna. Aga tulemus siis selline: 1. Päev - Rind, biitseps, ranne, käsivars, kõht 2. Päev - Selg, õla tagaosa, kõht, trapets, kõht 3. Päev - Triitseps, õla esi -ja keskosa, kõht 1. Päev: 1. Rinnalt surumine 2. Kaldpinnal hantlitega surumine 3. Ristivedu 4. Lamades hantlitega lendamine 5. Biitsepsile seistes kangiga 6. Biitsepsile kaldpinnal hantlitega küünarvarte kõverdamine 7. Biitsepsile ühe käega hantliga konsentreeritult 8. Randmepainutused althaardes 9. Küünarvarte kõverdamine pealthaardes, seistes kangiga 10. Randmepainutused pealthaardes 11. Kõhulihased (pingil; jalatõsted) 2. Päev: 1. Lõuatõmbamine (1. seeria kukla taha, 2. "tavaliselt", 3. althaardes, kitsalt, käed koos 2. Tõmbed kangiga, ettekallutatult 3. Ploki tõmbed ülalt, kitsas haare (põrandal istudes) 4. Tõmbed plokil eest (traktor) 5. Tõmbed plokil, ülalt kukla taha (viimane seeria ette) 6. Lendamine hantlitega ettekallutatult 7. Kangi tõmbamine lõua alla 8. Õlakehitused (Smithil) 9. Keretõsted (alaseljale) 10. Kõhulihased 3. Päev: 1. Kangi surumine kukla tagant 2. Hantlitega lendamine ette 3. Hantlitega lendamine küljele 4. Prantsuse surumine 5. Allasurumine plokil pealthaardes (viimane seeria althaardes) 6. Triitsepsile toetades jalad pingile 7. Ühe käega hantliga sirutus taha ettekallutatult 8. Kõhulihased Tänan abi eest !
  8. Tegin ise kava, targemad vaadake üle :)

    ma pole kurejalg, olen sõitnud ratast ja sellest jalad suured, jooksen ja kõnnin palju. ei meeldi suured jalad, olen praegustega rahul
  9. Tegin ise kava, targemad vaadake üle :)

    Muutsin ära.. 1. Päev: 1. Rinnalt surumine 2. Kaldpinnal hantlitega surumine 3. Ristivedu 4. Lamades hantlitega lendamine 5. Biitsepsile seistes kangiga / Scotil 6. Biitsepsile kadpinnal hantlitega küünarvarte kõverdamine 7. Biitsepsile ühe käega hantliga konsentreeritult 8. Kõhulihased (pingil; jalatõsted) 2. Päev: 1. Lõuatõmbamine (1. seeria kukla taha, 2. "tavaliselt", 3. althaardes, kitsalt, käed koos 2. Tõmbed kangiga, ettekallutatult 3. Ploki tõmbed ülalt, kitsas haare (põrandal istudes) 4. Tõmbed plokil eest (traktor) 5. Lendamine hantlitega ettekallutatult 6. Kangi tõmbamine lõua alla 7. Õlakehitused (Smithil) 8. Keretõsted (alaseljale) 9. Kõhulihased 3. Päev: 1. Kangi surumine kukla tagant 2. Hantlitega lendamine ette 3. Hantlitega lendamine küljele 4. Prantsuse surumine 5. Allasurumine plokil pealthaardes (viimane seeria althaardes) 6. Ühe käega hantliga sirutus taha ettekallutatult 7. Randmepainutused althaardes 8. Küünarvarte kõverdamine pealthaardes, seistes kangiga 9. Randmepainutused pealthaardes 10. Kõhulihased
  10. Tegin ise kava, targemad vaadake üle :)

    ma olen johnny jh muidu tegin fitnessi kava ennem, jaotatuna 4ks (2). selge, võtan teadmiseks, uurin veel, ning võtan vähemaks, aitäh teile kes abiks olid
  11. Hommikusöök

    võib teha veega ja siis lihtsalt piima kõrvale juua.. aga seda olen tähele pannud et kui putru süüa siis max 2 tundi ja kõht täitsa tühi..seedib kiirelt.. mida keegi toiteväärtuse kohta öelda oskab ? kuna ma panen helbeid tassitäie + 2 tassi piima/vett, tassitäiest helvestest (5-vilja) ei saa ju eriti palju toitaineid..
  12. Peale igat trenni lihased mitu päeva valusad.

    Eitea kas on halb mõte trenni minna valutavate lihastega ? Muudab see tulemusi ?
  13. Noo milleks vaja juua ?? Saab ka ilma hakkama.. Kuskil läbul viinapudeli asemel parem mahlapakk kätte aga noh.. arvan et nädalas mõned pitsid viina ei tee midagi..
  14. Valk

    Powerman'ist Whey 8100.
  15. Kohupiim

    kamaga võib päris hea olla isegi
  16. Läätsed

    vanaema tegi kunagi lihtsalt suppi nendest, puljongiga, väga hea ja lihtne
  17. Kohupiim

    oii, igast asju proovinud kohupiim + muna on hea, siis sinna sisse veel banaani nt + veel müsli.. tulemuseks hea kõhutäis.. improviseeri
  18. Palun abi !

    Tervist jõujunnid ! Äkki keegi oskab järgnevatele harjutustele alternatiive pakkuda ? Selles saalis kus mina käin ei ole selliseid masinaid kahjuks aga kindlasti on neid asendavaid harjutusi. Kavaks võtsin Tööriistade alt "Edasijõudnute kava jaotatuna neljaks" (teine). Palun aidake ! 1. Rinnatrenazööril keskosale ( pec - tec, liblikas ) 2. Kõhulihastele kerepöörded trenazööril 3. Lendamine küljele trenazööril Ette tänades !
  19. Palun abi !

    Okei, võtan teadmiseks, tänan !
  20. Surumiskava Kaidolt

    Tere ! Olen algaja, käinud mõnda aega juba saalis, aga rind on ikka lahjavõitu. Äkki võib see kava kasuks tulla. Oleks tänulik kui saadate selle. belfort@hot.ee Ette tänades !
  21. Palun abi !

    Suured tänud kutid !
  22. Pidevalt korduvad küsimused foorumis

    selleks foorum ongi..
  23. kehamass

    jäta suitsetamine maha
  24. tublid selle vanuse kohta väga tugev.
×