Jump to content

Belfort

Kasutajad
  • Content count

    217
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Belfort

  1. oliiviõli 100g päevas?

    aga mida keegi tudraõlist arvab ?
  2. leidsin hea valguallika

    100% õigus
  3. Teema?

    ta ei rääkinud endast, vaid üleüldse..
  4. Teema?

    see ei ole nõuanne/soovitus aga vaatasin ükspäev Jay Cutler - All access filmi. Ta rääkis et ületreeningut ei tule saab piisavalt magada ja korralikult süüa, vastab tõele ?
  5. Teema?

    oled õieti aru saanud.
  6. Kava?

    fitness.ee-tööriistad-treeningkavad sealt võta endale sobiv kava.
  7. Hüpits.

    Võitlusspordi tegelased lasevad koguaeg hüpitsaga, teeb käsi tugevamaks/kiiremaks jms..
  8. räpane tänavakaklus

    valuvõtet et lihtsalt alla annaks
  9. räpane tänavakaklus

    mis asi tõukamine siis on. sülitamise eest tõmbaks küll vasta kukalt..
  10. Soodsad valgurikkad toiduained

    paljalt eriti palju juustu süüa ei tahaks, vastu hakkab juku juustus 40g valku ja 10g rasva kuskil oli 49.- pool kilo..
  11. 2 probleemi

    Ticlac vms on hea tõmbasin kunagi selja ära, võttis valu kenasti ära..
  12. räpane tänavakaklus

    kõige parem esimene löök ära kaitsta ja siis edasi reageerida, vaenlane kahjutuks, aga mitte vigaseks peksta, tuleb seaduse järgi olla, muidugi kui tunnistajaid on. Aga kui tõsine asi siis tuleb 1 pauguga tuttu ära lüüa
  13. 2 probleemi

    sama siin..
  14. Kust osta?

    milleks need head/vajalikud on ?
  15. Kõhulihaste kava?

    kõik algajad võiks vaadata
  16. Surumiskava Kaidolt

    mul sama küsimus
  17. Kõhulihaste kava?

    muscle & fitness training system'ist võetud ?
  18. Mõnus treening, aga ...

    Toitud ka korralikult ?
  19. Kõhulihased

    Muscle & Fitnessis oli et kõhulihaseid peab põletama, vaikselt tegema, hoidma pinge all kuni põlema hakkab vms.. Ise küll kordustena ei tee, vahepeal teen 50 kordust enne kui midagi tundma hakkan.. ja 3 harjutust kõhule. igaga 3 x max.
  20. kui korralikult süüa ja puhata siis taastub kenasti..
  21. Kreatiin

    ma ei saa midagi aru, ainult vett hoiab kehas kinni (monohüdraat). Peale trenni on särk ikka korralikult märg Aga siiski on kõik OK
  22. Pole söögiisu

    uuesti trennilainele ja küll siis ka söögiisu taastub
  23. serious mass

    peale trenni 1 kulp piisab ma arvan.. ega see imeasi ei ole, toitumine peab ka hea olema, ega muidu massi ei tule..
  24. Kõrge vererõhk

    mul ka koolis koguaeg kõrge, närveldamisest ole..
×