Jump to content

M.P.

Kasutajad
  • Content count

    74
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by M.P.

  1. sääre luuümbrisepõletikuga ei tohi mingil juhul asfaldil joosta, vaid nii pehmel pinnasel kui võimalik ja siis ka võimalikult pehmelt ja nõtkelt joosta, et põrutus minimaalne oleks. Lühemat maad saab ka aint pöia peal joosta, et tald ei puudugi maad- võtab ka põrutust vähemaks.
  2. oi kurja, tahaks seda lesukovi juba laval näha.
  3. Mikk Raudsepp

    Jalg on võimas ja reljeefne, pea vastu.
  4. Kaalust juurde, kõvasti.

    SÜIVESIKUID soovitada on mõttetu- enamus akkab siis lihtsüskareid laksama ja tulemus ona rasva minek, mmitte lihaskasv...
  5. EMV 2010 & V IMM: PILDID ja VIDEO VI osa

    Juuniorite absoluut - Mikk Raudsepp Naiste bodyfitnessi absoluut - Christina Alev Meeste klassikalise kulturismi absoluut - Imre Vähi Meeste kulturismi absoluut - Ott Kiivikas Noored -70kg Rainer Neemsalu - 1 Silver Eensalu - 2 Hendrik Ennusaar - 3 Noored +70kg Paul-Eerik Rosenberg - 2 Siim Veri - 1 Kert Uppin - 3 Juuniorid -75kg Taavi Merisalu - 3 Aimar Kuusnõmm - 1 Indrek Lemmats - 4 Kristjan-Johannes Konsap - 2 Juuniorid +75kg Mikk Raudsepp - 1 Klassikaline Kulturism -180cm Imre Vähi - 1 Harri Indus -3 Maikal Pikalev -4 Siim Savisaar -5 Marti Taru - 2 Klassikaline Kulturism +180cm Amin Tadayon - 4 Leinvald Jüri - 1 Martin Münz - 2 Indrek Viska - 3 Lennart Männiste -5 Mehed -80kg Siim Sammalkivi - 3 Rain Kuusnõmm - 1 Andrey Abrossimov - 2 Taavi Talah - 4 Mehed -90kg Ott Kiivikas - 1 Mehed +90kg Aleksandr Aleksejev - 1 Janar Gröön - 2 BodyFitness -163cm Esta Pilt - 1 Julia Dunik - 3 Marina Sakutene - 4 Helen Liiva - 2 BodyFitness +163cm Sandra Järv - 4 Christina Alev - 1 Annika Summel - 2 Jaanika Saareleht - 5 Tiina Porgand - 3 Fitness Natalia Nazarenko Kiivikas - 1 Meeste absoluut 1 Kiivikas 2 Vähi 3 Leinvald 4 Raudsepp 5 Aleksejev 6 Gröön
  6. Põlved raksuvad.

    soendus ikka tõeoliselt probleemiks, ega kohe ei pea midagi sööma siis akkama, see viimane variant.
  7. MM veter. Pilsen

    Maiste: 195+110+232,5= 537,5kg ja hõbe, tõmbes kuld
  8. Kristjan-Johannes Konsapi blogi

    Tunnen kaasa, vähe saad süüa tõesti. Aga pane siis ikka võiduka lõpuni!
  9. Palun abi ülakeha proportsiooni viimisel

    hip on puusaümbermõõt, waist on talje, ehk kõhu kitsaim koht vms.
  10. K: Kiilakad

    Ega mitu x päevas ei taha ise ka šampooniga pesta, juustele hästi küll ei mõju. Ja mida tihemini pesed, seda kiiremini määrduvad, peanahaga vb kuidagi seotud see.
  11. FitLife Tartu kulturistid, kõik poseerima!

    Kalmuse poisid on vähemalt kulturisti moodi väljanägemisega.
  12. veikot, võta roosad prillid ees ära, vahe on kosmiline. Mass, lihaskuju (v.a. säär), proportsioonid- kõik on lukasel paremad.
  13. Kuivemad reielihased,

    Seljapingil süvalihaseid peaks ikka treenima, muidu on vigastused kerged tulema. AINULT jõutõmbest ei piisa, kuid loomulikult on see hea harjutusl
  14. Uus jõusaal Raplas.

    Ega jah, jõutõstjad seal trenni teha ei saa. Tõstepõrandat ega midagi pole, terve p*ersetäis minu jaoks kasutuid masinaid. Mis eesmärk sellel saalil üldse on? Vanurite taastusravi?
  15. valgubatoonid

    Kaua on valgubatoonidel tavaliselt säilivusaeg? Kui nt ostaks suuremas koguses vms tuleks teadmine kasuks.
  16. Jõutõmme ja harjutused

    Ma olen teinud mingi perioodi selliselt, et esmaspäev teeb jõutõmbes seeraid, kuni 6 kordust ja kõrgele ei lähe. Teise trenni reedel pikkasid seeriaid ei tee, soenduse teeb väiksema raskusega ära ja siis algul kolmestega, lõpus ühestega maxini välja. Peaasi et enne maxi end ära ei väsita. Esmaspäev oleks siis selline seeriate ja toestav päev ning reedel tõmbad maxi ja arendad raskustunnetust ja närvisüsteemi. Minu puhul selline lahendus toimis, aga pikka aega ma nii ei teinud. Muidugi jõutõstjana kindlasti treenu erinaevate kavade järgi ka, kus raskus ja seeriad antud on. Neid saad netist kätte küll.
  17. homoseksuaalid

    Ei saa aru mis viimastel aastatel toimud. Mingi pedeteema igalpool üles kerkid, meedias ka nii tihti. kuhu inimkond niimoodi jõuab... See jama tuleks maha suruda.
  18. Demonoid.com kutseid kellegil ?

    võtsin esimese
  19. Õnnitlused, jääme Miku tulemusi ootama.
  20. Mul kunagi sama probleem olnud. Võtsin mõneks ajaks koormust vähemaks ja kadus ise ära, ilmselt mingi närv tegi valu.
  21. Tee sooja korralikult ja kontrolli vererõhku.
  22. Ilmselt suurim põhjus, miks sääre luuümbrise põletik tekib, on järsk koormuse kasv ja kõval pinnasel jooksmine. Kindlasti saab seda probleemi mingil määral vältida, tõsta koormust järk-järgult, joosta võimaluse korral pehmel pinnasel nt metsaradadel või muru peal. Kui mul endal kunagi sama probleem oli, isegi istudes tegid valu, siis sörkisin ainult pöia peal võimalikult pehmelt, et põrutus oleks minimaalne, pikka maad muidugi nii ei suuda, aga soojendusjooksu saab tehtud.
×