Jump to content

b-day

Kasutajad
  • Content count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About b-day

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 11/01/1981
  1. Tere, olen viimased pool aastat treeninud umbes 3- 4x nädalas jõusaalis järgnevalt: Soojendus/rasvapõletus ca 40-45 minutit (kiirkõndmine, ellips, sõudeergomeeter, stepper) ning seejärel harjutused või tõsted raskustega (üldjuhul 3*15 või 3*10) jalgadele, tuharale, rinnale, kätele + kõhu- ja seljalihased. Üldjuhul teen tavaliselt üks päev ülakeha ja teine päev alakeha. Kõige lõpuks venitus ca 5-10 min. Nüüd olen aga mitmelt poolt kuulnud, et sellise 30- 40 min. rasvapõletuse peaks lõppu jätma- ehk siis trenn peaks algama soojendusega, seejärel lihastrenn, siis rasvapõletus ja lõpuks venitus. Kas selline järjekord muudaks trenni efektiivsemaks? Või oleks parem neid vaheldumisi teha? Probleem on selles, et kaalunumber ei taha kuidagi muutuda, kuigi visuaalselt on vorm küll veidi paranenud. Olen treeninud kokku kuskil ca 5 aastat nii 3x nädalas, kuid viimasel mõõtmisel selgus, et kaal on 2 aastaga tõusnud 62kg 66le ja rasvaprotsent 21,5% 25,5%le. Ilmselt siin on süü ka suitsetamise maha jätmisel aasta tagasi. Toitumise koha pealt nii palju, et seal annaks veidi korrektuure teha, kuid üldiselt olen jälginud siin foorumis jagatud nõuandeid.
×