Jump to content

Janika Aavamägi

Kasutajad
  • Content count

    1,434
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

Everything posted by Janika Aavamägi

  1. Soovitused

    Minu soovitus parimaks lisaaineks - treener. Tasub end igati ära - kuhjaga! Hoia meid kursis!
  2. Mis te sellisest treeningust arvate?

    Hea ülevaade! Keharaskusega harjutused on loomulikult huvitavad ning ka mugavad - pole vaja hantlite, kangidega mööda saali joosta, kuid kui oled juba 3 aastat tegelenud jõusaaliga, siis oletan, et vormiliselt põhi all ja seega oleksid keharaskustega treeningud vormishoidmise eesmärgil(kardio). Aga et areneda, saada juurde kuni 5 kilo rasvavaba lihast, oleneb kindlasti, mis aja jooksul, soovitan Sulle keharaskustega treening vahetada välja nädalas ühe kangitrenni vastu. Hoiab keha ja vaimu tasakaalus. Ja kuna teed juba niigi võrkpalli, mis samuti aeroobne treeningu alla, siis jooksmine võib Sinu potentsiaalsele lihaskasvule vastu töötada. Mõtle veidi, ehk tõmbad aeroobset vähemaks. Oluline on kuulata enda keha! Kindlasti kui otsid Muscle and Fitnessist üles koduse treeningu kavad, need on seal päris kasulikud ning kavalad. Mis veel - ära unusta söömist. Et areneda, peab sööma kvalitseetselt. Paremate tulemuste saamiseks pöördu enda jõusaalis tegutseva treeneri/asjatundja poole. Jõudu!
  3. Söögi ajal joomine.

    Enne ja pärast söömist pool tundi soovitan mina kindlasti juba mitte juua. Söögi ajal kuni klaas vedelikku. Ülejäänud aeg on see koht, kus tuleks vett tarbida küllaldasemalt. Vastavalt siis keha vajadustele. Pidev nö "tilumine" hoiab ära janutunde, mis tõlgendatakse enamus juhtudel näljana. Seega hoidke enda keha vesine, et peletada valenälga, kuid tehke seda söögikordade vahel.
  4. Mikk Raudsepp

    Mina juba ootan
  5. Mis te sellisest treeningust arvate?

    Räägi meile enda eesmärkidest ja lisaks ka veel füüsilisest põhjast. Aitab suuresti edasijuhendamisel ning suunamisel.
  6. Ilusate juuste retseptid.

    Ning kellel on probleeme lõhenenud või kuivade juusteotstega, siis Teile soovitan ööseks juukseotsad juukseõli või siis tõesti mõne õliga köögist/külmkapist kasutades ööseks "toituma" jätta. Hommikune juustepesu on loomulikult soovitatav pärast seda ettevõtmist, kuid tasub proovida! Kui palsam teeb juuksed siledaks, hoides seda minuti-kaks, siis mõelge mis head võib teha veel mitmetunnine "mask" ja eriti veel, kui naturaalsetest toitainetest tehtud. Head ravimist!
  7. Fitnessi MM Mexico 2010 - tulemused peale dopingukontrolle!

    Ees on tähtis võistlus ning kõigile võistlejatele jõudu ja jaksu. Selleni vastupidamiseks. Ning toimumispaik- Mehhiko... kõlab huvitavalt, kindlasti üks meeldejäävamaid võistlusi sportlastele tulevikus. Ja Liisa EMi kuld- kindlasti hoitakse silma peal Tal seal, soovin Liisale valmistumisteks selgeid mõtteid ja kõrget motivatsiooni. Et ettevalmistus läheks vähemalt samahästi, kui EMi tarvis. JA Natalja.. Tuleb minna näitama, mis puust eestlased fitnessistid on ning loodetavasti üksi terviseprobleem enam ei tule kimbutama, segama etteasteid. On aeg koht kätte näidata Usku Teile, naised!
  8. Kaunist Taasiseseisvumispäeva!

    Täna trennis tegin sini-must-valge'le 4 lisakordust lõuatõmmetes.
  9. Toitumine

    Iga päev on uute muutuste ja edasiminekute algus. Kõik, mis teete hommikul, annab tõuke terveks päevaks. Seega juhiksin Sinu tähelepanu hommikusöögi tähtsusele. Hommikul söö nagu kuningas, lõunal nagu keiser, õhtul kui kerjus. Kui soovid nõnda võimsat lihaskasvu, ei ole üldsegi arvestatav, et vastaksid "selleks pole aega", kuid hommikune puder, soovitatavalt kaerahelbepuder, olgu kindlasti sees, lisa häid rasvasid/seemneid. Kõrvale omlett- seega kahekäiguline hommikusöök. Kui tõesti vajad kiiremat varianti, tee puder munaga. Kindlasti lisa ka vähemalt üks munakollane. Hea c-vitamiinilaks oleks teretulnud - klaas apelsinimahla. Ning kohv- erguti, rasvapõletaja(nimelt deaktiveerib keharasva tootvad hormoonid) ning päev on saanud suurepärase alguse. Jõudu!
  10. Sparta oli ikka võimsa mitmepealise meeskonnaga võistlustel väljas! Uhke !
  11. Ma usun millegipärast, et Argo Ader. Loodetavasti Marek ja Taavi trennis hantliga ei viska nüüd, kui nad veel pärast triatloni mõikavad midagi Igatahes kiitus meestele ning jõudu neile homseks! Sparta administraator Andra on samuti homme triatlonil võistlemas, küll aga lühemas distantsis, kuid tublid on nad kõik!
  12. Kõige selle juures suureks plussiks on kindlasti veel ka see, et kõik asutused: Spordihall, külalistemaja ning lõpu- nö tseremooniapaik asuvad kõik üksteisele väga lähestikku. Nimelt heal juhul paar minutit ühest kohast teise võtab jalutuskäik. Lisaks on seal lähedal ka Maxima hüpermarket, samuti kõrval. Seega ei ole mingit loksumist ühest kohast teise. Päris hea või mis ? Kohtume Pärnus! Preili J.
  13. TÄPS, EI!

    Oh jumal . Paha hakkas. Ja jube trenniisu tuli ka kohe peale . Kui ma paar päeva trenni ei saa teha, siis tekib mul selline tunne, et näen täpselt samasugune välja
  14. Mõned minutit veel südamerabanduseni. Ma olen siin kodus äärmisel närvis juba. Iga 4a sekundi järel vajutan "refresh", et näha, kas uusi teateid juba Leedust. Ootan põnevusega, sest pildid näitavad vaid head !
×