Jump to content

Janika Aavamägi

Kasutajad
  • Content count

    1,434
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

Everything posted by Janika Aavamägi

  1. Tuletan veel meelde, et registreerimise lõpuni on jäänud veel vaid 5 päeva. Tuleb kiire olla
  2. IFBB PRO ALINA POPA

    89... Võistluskaal 60' ligi. No eks ka soomes on levinud ju suur kaaluerinevus. Kuid jah, võistluseelne dieet kestab kordades kaua kui meil, Eestis, tavaks. Nimelt siis poolteist aastat. Samuti ka Soome klassik HULK, kes oli Käärikul. Valmistub ju juba 2011' MMi GP'ks. Tegelikult eks see ole küsimus, et kui palju soovitakse võistelda aasta lõikes ja kes kannatab iseloomult välja, et kord rasvaprotsent madal, oled peenike ja siis massiperioodil nö kasvad suuremaks tunduvalt, et kes suudab sealt tagasi tulla, sellele vast sobib ka nõnda kaaluga mängida, sest kui kõike õigesti teha, tasakaalustatult, on lihaskasv ikka suurem ka.
  3. EMV 2010 & V IMM: PILDID ja VIDEO VI osa

    Poiss, Sul on hea vorm, hea algus eelseisvale karjäärile. Jalg tundub olevat Sinu trump. Vaata ette, et võimalust nõnda lõpuks käest ei lase , loodetavasti saad ikka treeningutega järjele! Edu.
  4. EMV 2010 & V IMM: PILDID ja VIDEO VI osa

    Asi läheb põnevaks. Aga, Vähk, ootame Sinult parimat Küsimus on küll - 88st 83'le. Tegid midagi selle jaks või lihtsalt nö "kadusid" kilod...kolme päevaga? See selleks, aga kas vormis ka "5 kilo" erinevus? Loodan saada jaatavat vastust igaljuhul, ehk siis laval näha samuti.
  5. Mr Europa IFBB Pro 2010

    Fit.Day Kimberi Klubi's saab kaasa elada.
  6. IFBB PRO ALINA POPA

    Kas Santa Susanna eelseid massipilte kah kusagilt võimalik saada oleks? Heaks võrdluseks. Uus stiil, uus vorm - kindlasti huvitav jälgida.
  7. Mikk Raudsepp

    Eks päevavalguses pildistamine võib mõnele sportlasele valel ajal väga põhjatõmbavana mõjuda küll aga jah, kui juba päevavalguses joonistub, siis on laval oodata head lõpptulemust ja kui arvestada ka veel seda, et võistlusteni jäänud 3 kuud ja lisakski veel. Kõik tundub olevat õige. Mikk töötab korralikult!
  8. Ma ütleksin, et mina tean küll. - KAHTLEMATA Nimelt mõjub positiivselt nii vaimule kui ka kehale ning kindlasti leiab endale just sobivaima paketi.
  9. Lõpusubtiitrites kenasti kirjas. Aga fitness-õudukas.. Sobib!!
  10. Söögi ajal joomine.

    Vesi lahjendab maomahlu. Nimelt kui toitumine on tasakaalustatud ja piagas, tekib vahetult enne söömist vee joomine tunde, et kõht polegi nii tühi, samuti seedib kauem. Igatahes tunne, et lõht polegi nii tühi võib meid vähem sööma panna, see tähendab defitsiiti tasakaalustatud toitumise puhul, pärast läheb liialt kiiresti kõht tühjaks, tekib ülesöömisoht. Miks vahetult pärast ei soovita juua - nimelt on maol küllaldaselt tegemist toidu lagundamisega - pole vaja magu veelgi enam täita - koormata.
  11. Soovitused

    Minu soovitus parimaks lisaaineks - treener. Tasub end igati ära - kuhjaga! Hoia meid kursis!
  12. Mis te sellisest treeningust arvate?

    Hea ülevaade! Keharaskusega harjutused on loomulikult huvitavad ning ka mugavad - pole vaja hantlite, kangidega mööda saali joosta, kuid kui oled juba 3 aastat tegelenud jõusaaliga, siis oletan, et vormiliselt põhi all ja seega oleksid keharaskustega treeningud vormishoidmise eesmärgil(kardio). Aga et areneda, saada juurde kuni 5 kilo rasvavaba lihast, oleneb kindlasti, mis aja jooksul, soovitan Sulle keharaskustega treening vahetada välja nädalas ühe kangitrenni vastu. Hoiab keha ja vaimu tasakaalus. Ja kuna teed juba niigi võrkpalli, mis samuti aeroobne treeningu alla, siis jooksmine võib Sinu potentsiaalsele lihaskasvule vastu töötada. Mõtle veidi, ehk tõmbad aeroobset vähemaks. Oluline on kuulata enda keha! Kindlasti kui otsid Muscle and Fitnessist üles koduse treeningu kavad, need on seal päris kasulikud ning kavalad. Mis veel - ära unusta söömist. Et areneda, peab sööma kvalitseetselt. Paremate tulemuste saamiseks pöördu enda jõusaalis tegutseva treeneri/asjatundja poole. Jõudu!
  13. Söögi ajal joomine.

    Enne ja pärast söömist pool tundi soovitan mina kindlasti juba mitte juua. Söögi ajal kuni klaas vedelikku. Ülejäänud aeg on see koht, kus tuleks vett tarbida küllaldasemalt. Vastavalt siis keha vajadustele. Pidev nö "tilumine" hoiab ära janutunde, mis tõlgendatakse enamus juhtudel näljana. Seega hoidke enda keha vesine, et peletada valenälga, kuid tehke seda söögikordade vahel.
  14. Mikk Raudsepp

    Mina juba ootan
  15. Mis te sellisest treeningust arvate?

    Räägi meile enda eesmärkidest ja lisaks ka veel füüsilisest põhjast. Aitab suuresti edasijuhendamisel ning suunamisel.
  16. Ilusate juuste retseptid.

    Ning kellel on probleeme lõhenenud või kuivade juusteotstega, siis Teile soovitan ööseks juukseotsad juukseõli või siis tõesti mõne õliga köögist/külmkapist kasutades ööseks "toituma" jätta. Hommikune juustepesu on loomulikult soovitatav pärast seda ettevõtmist, kuid tasub proovida! Kui palsam teeb juuksed siledaks, hoides seda minuti-kaks, siis mõelge mis head võib teha veel mitmetunnine "mask" ja eriti veel, kui naturaalsetest toitainetest tehtud. Head ravimist!
  17. Fitnessi MM Mexico 2010 - tulemused peale dopingukontrolle!

    Ees on tähtis võistlus ning kõigile võistlejatele jõudu ja jaksu. Selleni vastupidamiseks. Ning toimumispaik- Mehhiko... kõlab huvitavalt, kindlasti üks meeldejäävamaid võistlusi sportlastele tulevikus. Ja Liisa EMi kuld- kindlasti hoitakse silma peal Tal seal, soovin Liisale valmistumisteks selgeid mõtteid ja kõrget motivatsiooni. Et ettevalmistus läheks vähemalt samahästi, kui EMi tarvis. JA Natalja.. Tuleb minna näitama, mis puust eestlased fitnessistid on ning loodetavasti üksi terviseprobleem enam ei tule kimbutama, segama etteasteid. On aeg koht kätte näidata Usku Teile, naised!
  18. Kaunist Taasiseseisvumispäeva!

    Täna trennis tegin sini-must-valge'le 4 lisakordust lõuatõmmetes.
  19. Toitumine

    Iga päev on uute muutuste ja edasiminekute algus. Kõik, mis teete hommikul, annab tõuke terveks päevaks. Seega juhiksin Sinu tähelepanu hommikusöögi tähtsusele. Hommikul söö nagu kuningas, lõunal nagu keiser, õhtul kui kerjus. Kui soovid nõnda võimsat lihaskasvu, ei ole üldsegi arvestatav, et vastaksid "selleks pole aega", kuid hommikune puder, soovitatavalt kaerahelbepuder, olgu kindlasti sees, lisa häid rasvasid/seemneid. Kõrvale omlett- seega kahekäiguline hommikusöök. Kui tõesti vajad kiiremat varianti, tee puder munaga. Kindlasti lisa ka vähemalt üks munakollane. Hea c-vitamiinilaks oleks teretulnud - klaas apelsinimahla. Ning kohv- erguti, rasvapõletaja(nimelt deaktiveerib keharasva tootvad hormoonid) ning päev on saanud suurepärase alguse. Jõudu!
  20. Sparta oli ikka võimsa mitmepealise meeskonnaga võistlustel väljas! Uhke !
  21. Ma usun millegipärast, et Argo Ader. Loodetavasti Marek ja Taavi trennis hantliga ei viska nüüd, kui nad veel pärast triatloni mõikavad midagi Igatahes kiitus meestele ning jõudu neile homseks! Sparta administraator Andra on samuti homme triatlonil võistlemas, küll aga lühemas distantsis, kuid tublid on nad kõik!
  22. Kõige selle juures suureks plussiks on kindlasti veel ka see, et kõik asutused: Spordihall, külalistemaja ning lõpu- nö tseremooniapaik asuvad kõik üksteisele väga lähestikku. Nimelt heal juhul paar minutit ühest kohast teise võtab jalutuskäik. Lisaks on seal lähedal ka Maxima hüpermarket, samuti kõrval. Seega ei ole mingit loksumist ühest kohast teise. Päris hea või mis ? Kohtume Pärnus! Preili J.
  23. TÄPS, EI!

    Oh jumal . Paha hakkas. Ja jube trenniisu tuli ka kohe peale . Kui ma paar päeva trenni ei saa teha, siis tekib mul selline tunne, et näen täpselt samasugune välja
×