Jump to content

Ronda

Kasutajad
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Ronda

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 09/14/1994

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  1. Menüü + trenn = kaal ?!

    No ma ei tea, kas see on mingi näitaja, aga kätel on lihaseid küll näha ja kõhulihased on tugevad ja kõht hakkab ilmet võtma, sama lugu ka õlgade, selja ja jalgadega - et on näha, et ikka mingi muutus on toimunud ja lihased on pingutades ikka olemas. Ja olen valmis läbima ka seda viimast sammu, ehk tahan sellest viimasestki lahti saada, mis hetkel on. Sellepärast ju küsisingi, et kas toitumine OK!
  2. Menüü + trenn = kaal ?!

    Väga algaja trennisuhtes ei ole - kui võib nii öelda. Olen siis juba paar aastat trenni teinud, vahel muidugi on pausid ka mõned kuud olnud, aga alati olen jätkanud, et nagu võhma on ja trenni teha jaksan. Olen ise ka täheldanud, et kui kõht on täis, siis on energiat rohkem ja rohkem seda powerit, mida trennis edasi anda, ehk kalorikulu suurem. Näljasena on olek uimane ja ka kalorid madalad ja siis mõtled muudkui, et saaks juba läbi ja saaks süüa. Täis kõhuga nii ei ole. Varem trennitasin õhtuti ja siis oli juba päeva jooksul söödud ka, nüüd viimasel ajal olen teinud hommikuti trenni ja siis enne sööki. Nüüd muudan seda kindlasti. Õnneks näitab Vivofit ka samme ja läbitud km, jälgin muidugi neid ka, lihtsalt teen nüüd siin paar päeva proovi, et kuidas pulsivööga tulemused on, muidu kasutan seda vaid treeningu ajal (vööd). Kahjuks või õnneks on mul elektrooniline kaal ja ma pole leidnud ühtegi sobivat kohta elamises, mis oleks täiesti tasakaalus kaalu jaoks, et kaal näitaks koguaeg õigeid tulemusi. Iga kraadi all on erinev tulemus ja sellepärast olengi kaalust suhteliselt loobunud ja kasutan pilte ja mõõdulinti. Niiöelda "dieedil" ehk tervislikult toitunud olen aasta algusest saadik, nii, et ilmselt on minu jaoks see algusperiood läbi ja otseselt kaalu ma langetada ei tahagi (muidugi ju võiks, aga see pole nii oluline!) ses suhtes, et tahaks pigem saada lahti voldikestest kehal ja vist kaal mul eriti ei langegi viimasel ajal. Olen koguaeg ühe sama koha peal püsinud.. ma ei teagi, kas see on nüüd nii oluline, et kaal ikka langeks ka või ei ole sellest midagi, kui püsin sama koha peal? Loogiline ju oleks tegelikult, et rasv kaob ja kaal alaneb, aga kui samas teha ka lihast juurde, siis kasvab lihas ja see ju ka tõstab kaalu? Olen 164 cm pikk ja kaalun 55-54 kg, olenevalt siis päevast mis kaalule olen saanud. See on sama püsinud juba viimased paar kuud, samas olen selle ajanud selle kaela, et lihas areneb ja asendub rasvaga ja siis ei olegi nii suurt muutust kaalul, muidugi ei tea kindlalt, kui õige väide see nüüd on.
  3. Menüü + trenn = kaal ?!

    Oki, siis hakkangi enne sööma ja siis trenni tegema. Varasemalt ma ei pööranud sellele niipalju tähelepanu, aga viimasel ajal jah avastanud, et peale sööki ikka palju parem trenni teha, kui tühja kõhu peale. Sellessuhtes, et lihaseid ma ei karda, ka mitte neid niiöelda "hiigellihaseid" aga kuna mul hetkel kodus vaid 3 kg hantlid siis olen neid kasutanud niipalju kui võimalik. Lõuatõmbeid ei tee üldse, pole isegi sellist kohta, kus saaks neid teha. Suured-suured tänud teile asjalike vastuste eest! Aa, üks asi veel, mis mind segadusse ajab.. öeldakse, et rasva kaotamiseks pead olema miinustes kaloraažiga, aga lihaste jaoks plussis, et lihas saaks kasvada? Kas on siis üldse võimalik mõlemat korraga teha ja milline oleks see kuldne kesktee? Või on üldse see jutt puhas jama?
  4. Menüü + trenn = kaal ?!

    Esialgne plaan on ikkagi rasva % alandada ja kuna pole võimalust jõusaali kasutada, siis teengi koduselt ja vaikselt. Ei taha kohe endale hiigellihaseid, vaid natuke rohkem lihtsalt toonusesse. Pealegi, trenn meeldib ja sellepärast seda teengi. Ilmselt külastaks ka jõusaali, aga pole seda võimalust ja kodus ka just erilisi jõuvahendeid pole. Olen ise ka täheldanud, et peale söömist palju kergem trenni teha, aga kuna mulle öeldi, et hommikul enne söömist on parem rasvapõletus, siis olen seda järginud. Kuigi jah, peale söömist on võhma ja jõudu rohkem ja trenn palju kergem. Kas peaksin siis hakkama pigem enne trenni sööma hommikul ja siis trenn umbes tund hiljem? Ja kas peale trenni peaksin ka sööma ja kui suure ajavahega? Pilte teen ja ei kaalugi end igapäev, pea et ei kaalu üldse, sellepärast ütlesingi ju, et kaalu ei jälgi, et pigem cm. Aga siis on hea, kui toitained tasakaalus ja kõik OK, sellepärast tahtsingi teada. Kui kõik sobib, siis jätkan edasi samamoodi. Lihtsalt natuke vahepeal kõhklesin, et kas ikka on kõik õige.
  5. Menüü + trenn = kaal ?!

    Kava on mul juba ammust aega olemas. Siin on kirjas need asjad, mida mina söön. Miks ma ei tohiks neid üles kirjutada selleks, et saada teiste arvamust? Võin ju selle ära kustutada, et kava kuskilt saadud, mis sel vahet oleks? BAV ehk baasainevahetus, ära mind nii lolliks ka pea. Miks on siin foorumis nii, et kõik tahavad üksteisele lihtsalt niiöelda "ära panna"? Miks ei võiks ilusti vastata ja teisi aidata? :S Mina tulin küsima targemate ja teadjamate arvamust, mitte ei oota mingit ära panemist ja lolli möla. Aa, ja miks ma peaks võtma veel lisaks Omega 3e, kui ma tarvitan niigi palju kala ja erinevaid rasvu? Kas ei peaks olema mitte nii, et enne püüaks toidust kõik vajaliku kätte saada ja kui see ei õnnestu, siis alles pöörduma lisandite poole?
  6. Menüü + trenn = kaal ?!

    Hei! Tahaksin siia tuua teile oma toitumise, et ka targemad saaksid nõu anda, mis õige ja mis mitte. Kõigepealt minust: Naine 19 164 cm 54 kg Eesmärk: rasva % vähendamine ja lihase kasvatamine Toidumenüü (iga päev üldiselt sama) Hommik: 50 g neljaviljahelbed tehtud piimaga, kaneel, sool, külmutatud kirsid/maasikad u 100 g Kohv piima ja meega (mett umbes 1 tl) 2 muna või 100 g kohupiima. Lõuna: liha u 100-150 g salat juurviljadest (kurk, tomat, hiinakapsas üldiselt) kohv piima ja meega (mett umbes 1 tl) Vahepala: kohupiim 150-200 g (lahja, rosinatega) Mitmevilja röstsai 1 viil, viil keskmise rasvasusega juustu (u 25 %, viilutatud juust) Õhtu: 100 g juurvilju (porgand, kapsas, kurk vms) liha 150 g 1 apelsin/mandariin/muu puuvili Liha söön üldiselt kas kala/kana/siga - oleneb täiesti. Salat lõunaajal tehtud salatimaitseainega, õhtused juurviljad niiöelda "puhtad" ehk ilma maitseaineteta. Söön umbes iga 3-4 tunni tagant, olenevalt siis, kuidas aega on. Sain endale ka puhast oliiviõli ja mõtlesin hakata hommikusele pudrule lisama, umbes 1 tl, kas see on hea? Nutridata andmetel on päevased andmed sellised: Kalorid: 1530 Süsivesikuid: 134 g Rasvad: 67,3 g Valgud: 104 g Üldiselt söön igapäev samamoodi, ainult siis lihad ja salatid vahelduvad, muu suht sama. Trenni teen siis 6 korda nädalas. Teen kodus Beachbody Les Mills Combat'i programmi. Seal siis aeroobne + lihas sees, kasutan 3 kg hantleid (umbes 1-2 korda nädalas siis natuke jõutrenni). Treeningud varieeruvalt siis 30-60 minutit, olenevalt päevast. Treenin hommikuti enne söömist (peale ärkamist kohe). Kas see on õige või peaks enne sööma ja siis trenni tegema? BAV: 1373.9 (kasutasin selle sama foorumi kalkulaatorit) Treeninguga kulutan ligikaudu 200-500 kalorit, olenevalt siis treeningu pikkusest. Töö on keskmise aktiivsusega, olenevalt päevast. Olen ettekandja restorani taolises kohas. Vahel käib rahvast palju, vahel vähe - sellest siis oleneb päevane aktiivsus. Kasutan ka Vivofit'i - tänane kalorikulu on siiamaani!! olnud 1800 (seal sees siis ka trenn, 300 kcal!) ja olen hoidnud päev otsa peal ka pulsivööd, et saada siis ühe päeva täpseim tulemus. Aktiisus täna väga minimaalne olnud (täna kodus olnud päev otsa)! Mis teie arvate, just toitumise koha pealt? Kas on norm või peaks midagi muutma? Suurendama, vähendama, mida juurde, mida ära? Sai vast kõik vajalik kirja. Laske tulla siis.
  7. Kõht + venitamine

    Okei, ma siis üritan selliseid asju rohkem süüa. Aitäh, et ütlesid. Aga, et 30 minutist hakkab intensiivsemalt põlema, ehk rasv hakkab kiiremini kaduma? Ma teen ühe näite: On kaks tüdrukut, mõlemad samavanad, pikad. Tüdrukutel on ees pekikõht ja soovivad sellest nädala lõpuks vabaneda ( okei, tegelt nii kiirelt ei saa, aga oletame, et saab ). Nad hakkavad jooksmas käima. Mõlemad jooksevad hommikuti ja õhtuti sama ringi, üks jookseb 30 min, ning teine jookseb 40 min. Kumb siis paremat tulemust näeb? Kindlasti see, kes jookseb 40 minutit, sest tema rasv põleb rohkem, kui esimese oma ja tema tulemus jõuab kiiremini kätte. Või saan ma millestki valesti aru? Loll nagu ma olen, ei mõista eriti selliseid asju.
  8. Kõht + venitamine

    Hehe, ma üritan ikka joosta. Ja tühjakõhuga ikka. 3-4 tundi enne magamaminekut? Okei, jätan meelde! Ja rasvapõletus algab alles 30 minutist trennist? Kui nii, siis peab hakkama rohkem tiire jooksma, õnneks pole see raske, saab kõigi kolme koeraga väljas ära käidud hommikul ja õhtul, lõunaajal peab hakkama ühte koera väsitama. Räägitakse jah, et valku, aga mis toiduained sisaldavad valku? Ma nii loll, pole kursis selliste asjadega. Aga aitäh ja ma siis lasen endale kalamaksaõli võimidagi tuua ja üritan seda ka sisse sundida.
  9. Kõht + venitamine

    Ma tean, et mu toitumine on vale, aga kuna ma pole varem erilist tähelepanu sellel pööranud, siis ma ei oska ka kuidagi.. õieti toituda. Sellepärast ma teie, ku targmate ja kogenenumate, abi soovingi. Üheksa paiku ma küll magama ei lähe, pigem ikka 11-12 ajal, mõnikord hiljemgi. Jõudsin ennist tagasi poetiirult - jooksin sinna ja üritasin ka raske poekotiga tagasi joosta, või kõndisin kiirkõndi - ja palju parem tunne on kuidagi, higiseks võttis ka ja võhm oli väljas. Ma mõtlesin, et kui kool algab, siis teeksin endale sellise päevakava: Kell 6 ärkan, siis riidesse, jooksen väljas koeraga ühe tiiru, tuppa tagasi, kõhulihasteharjutused, venitus, pesema, hommikusöök - keedumuna, jogurt, võibolla ka hommikuhelbed, oleneb kuidas aega on, kaheksaks kooli, kell üks on koolis lõunasöök, kolmeks koju, üks jooksutiir koeraga, tuppa, söön mõne puuvilja võibolla ka hommikuhelbed piimaga - oleneb näljatundest, õpin, istun veidi arvutis, vabatantsimine, hularõngaga keerutamine, hüppenööriga hüppamine, natuke näksimist - puuvili, võileib, kohuke vms, õhtul sõpradega välja, üheksa/kaheksa aeg tuppa, üks jooksutiir koeraga, tuppa, kõhulihasteharjutused, venitus, vabaaeg, 10-12 paiku magama. Kas selline oleks sobiv päevakava, mida võiks kuni kooli lõpuni täitma hakata ( arvatavasti nädalavahetustel päris täpselt nii ei saaks ) ?
  10. Kõht + venitamine

    Okei. No, minu söömine näiteks täna on olnud selline: Peale ärkamist: Õun, pirn, mõned metspähklid Lõuna: Keedetud muna, vesi, riis, kanakoib. Õhtul kavatsen siis süüa midagi kergemat, enne kuute ikka. Ma arvan, et keedan endale veel muna, teen teed ning võibolla ka munaputru. Et kas on midagi, mida soovitaksite veel iga päev süüa? Ja tahtsin küsida ka selle Fat Burneri kohta, et lugesin, et osad joovad seda enne trenni ja trenni ajal, et kas sellest on mingit kasu ka? Või on need rasva põletavad joogid üks rämps? Kuna meil siin poes müüakse ainult Fat Burnerit, siis sellepärast küsingi ainult selle kohta. Nüüd lähen teen ühe jooksutiiru poodi, väike trenn ju ikkagist. Ning poest ei osta rämpsu, vastupidi, just tahtsingi minna tooma Fat Burnerit ning õhtuks veel mune.
  11. Kõht + venitamine

    Okei, eks ma siis üritan end jooksma vedada. Ja, ma tean, et rasva põletamiseks pole vaja lihaseid, aga kas siis hüppenööriga hüppamine aitab rasva põletada? Üritan siis hakata rohkem energiat kulutama ja normaalselt sööma. Ja ma tean, et üleöö ei juhtu kahjuks midagi ja ma olen valmis kasvõi suveni, iga päev trenni tegema ja jookmas käia jms, et saada enda kõht ilusaks. Enda näljutamise ja dieediga ma ei tegele, söön omast arust niigi vähe ja normaalselt. Ma loodan vähemalt. Aga siiski, kui kellelgi on veel mõnda abipakkuvat infot, andke teada.
  12. Kõht + venitamine

    Muideks, ma olen nii kaua otsinud igasuguseid teemasid, kuidas sellest rasvast lahti saada, aga kusagilt pole leidnud midagi asjalikku. Ja ma saan aru, et käidakse iga ilmaga väljas, aga ma lihtsalt ei saa ega taha minna vastiku plögaga välja, nii et peale viit minutit jooksmist olen üleni s*tane, pigem jooksen toas, ühe koha peal vms. Ning kui tõesti muudmoodi ei saa kõhust lahti, siis vist peab ikka minema jah. Aga ma siis tsekkan sinna venitustepanka. Aitäh. Ja kas siis pole tõesti muid võimalusi, kuidas kõhurasvast lahti saada, peale selle, et pean minema välja ringi müttama? Mingeid koduseid viise ju peab olema. Ning hüppenööriga hüppamisest olen ma niipalju kuulnud, et see teeb rohkem jalalihaseid, kui kõhtu. Ma küll ei tea, kas see tõsi on, aga mulle on nii räägitud. Ootan siis veel igasugust abi.
  13. Kõht + venitamine

    Kahjuks pole mul võimalik ei treeningkava ega ka toitumiskava tellida. Aeroobset treeningut? Okei, aga kuidas? Oleks tore, kui see oleks midagi kodust, sest väljas on kole ilm ja mul pole võimalik kusagil ligidal trennis käia - elan lihtsalt sellises tobedas kohas. Ja lisan siia enda toitumise, igaks juhuks. Ehk parandate seda ja aitate mul jõuda õige toitumiseni, et saaksin rasvast vabaks? Hommikul peale trenni : keedetud muna/omlett, vesi/piim, väike jogurt Lõunapaiku : hommikuhelbed piimaga, õun/pirn Õhtul enne trenni : tee, kerge puder/soojad saiad, banaan Kindlasti vahepeal näksin ka midagi, nt kohukesi, mõni puuvili, jogurt või midagi sellist kerget. Ma tean, et seda on kindlasti vähe ja valesti, aga ma kirjutasin selle üles, sest tahaksin hakata homsest õigesti toituma. Siiamaani olen söönud nii, kuidas juhtub. Hommikuti tavaliselt mitte, lõunaajal koolis vähe ja õhtul ka ainult natukene ja see on ka magus üldiselt. Palun aidake mul vabaneda kõhurasvast ja saada suveks vormi.
  14. Kõht + venitamine

    Tervist. Mul on siis probleeme kõhuga, võinoh, kõhurasvaga, just kõhu alumises osas. :/ Alustasin täna ka trenni tegemist ( kodus loomulikut ) nende kahe video järgi: & Ning teen nii, et kui üks harjutus lõppeb, siis panen sama harjutuse uuesti ja teen nii kolm korda ja iga harjutuse niiviisi, mõlema videoga. Kas see aitab mul kõhupekist vabaneda? + Teen harjutusi nii hommikuti kui ka õhtuti. Ja olen kuulnud ka, et venitamine aitab rasvast lahti saada ja seda põletada, aga ma ei oska end kuidagimoodi venitada. Äkki oskab keegi mind aidata? Mul on just kõhuga probleeme. Ootan siis igasuguseid abipakkumisi, videosid, lehekülgi jms. Minu unistus on saada endale ilus, peenike, pekita tütarlapse kõht. Kaaluga mul probleeme pole, sooviks saada lahti rasvast, mis juba pikemat aega kõhul asetseb. Tahaks nagu Märtsi/Aprilli lõpuks oma pekist lahti saada, kui nii võimalik on. Ja noh, suveks tahaks nagu siiski ilusaks saada, kes ei tahaks. + tegelen ka tantsimisega ( vaba tantsimine, kodus tantsin, nii väga meeldib ja ikka higiseks võtab küll ja pärast veel hingeldangi 30-40 sekundit ) et kas see ka aitab rasva põletusele kaasa? Ette tänades, Ronda.
×