Jump to content

sass01

Kasutajad
  • Content count

    206
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by sass01

  1. Selline küsimus, kas kellegil oleks võimalik juhendada ühele noorele Physique kutile Tallinnas poseerimist?
  2. Team FAST: VENNAD Kuusnõmmed.

    Krdi kahju, ise ka Põlva kutt aga kahjuks Tartus koolis hetkel.
  3. Sparta POWERLIFTING TEAM - kerge kükk 365kg....!

    Väga jõhker tulemus , palju kaalu on?
  4. Kunagised kulturistid enne ja praegu

    Coleman PRO liigas Coleman amatöörides
  5. Kaalu kogumine

    10kg puhast liha algaja treenija puhul = 2....3a olenevalt geneetikast, toitumisest ja trennist
  6. Kristjan-Johannes Konsapi blogi

    Pakun ~10kg
  7. Punnis kõht

    Arvatavasti on pisipere tulekul...
  8. Tere! Olen aastaid tegelenud jõusaaliga, vahepeal tegelesin muude aladega, kuid oskab keegi soovitada normaalset jõusaali, mis jääks raatuse kanti (eriti hea oleks kui ühiselamu Raatuse 22 läheduses ja normaalse hinnaga), tean, et lähedal on raatuse gümnaasiumi saal, mis on väga halva inventariga. Ettetänades Sander
  9. Normaalset saali Tartus raatuse kandis

    Üliõpilasele ka 24 euri, ning see kehtib peale 15.00 ka?
  10. Probleem dieediga

    Tere! Asi siis selline, et läksin jaanuari keskpaigats dieedile, ning kaalusin siis ca 92,4. Kaal langes ilusti kuni aprilli alguseni, märtsi lõpus sai jooksmas käidud paar nädalat ja siis samuti kaal langes. Aprilli algusrest saadik kaal üsna samana seisnud, ning vorm samuti ei paranenud. 10 maist saadik lisasin korralikult aeroobset treenigule juurde (iga päev olen jooksnud ca 4-7 km) ja kaal on ikka samaks jäänud, kuigi toitumine on sama mis mitu kuud tagasi (pisikeste mööndustega). Trennist veel nii palju, et jõusaalis käin 3-4x nädalas ja jõunäitajad üsna samad püsinud võrreldes praeghusega. Hetkel on kaal rangelt püsima jäänud 83.5 peale, mille saavutasin juba aprilli alguses. Toitumine trennipäeval on umbes selline: Kell 12 Kauss kaerahelbe putru (100g kaerahelbeid ja 300ml piima), kohv koorega 14.30 4 muna, köögivilju, 15g majoneesi, 15g hapukoort, viil juustu, kohv koorega. 16.00 Trennipäevadel enne trenni puuvilju ja väheke proteiini 18.30 Proteiini 35g 30g viinamarja suhkurt. 19.30 150-200g kanafileed, hunnik köögivilju, 10g ketuspit ja hapukoort. 23.00 200g rasvatut kohupiima, puuvili, kaneeli. Selline menüü on kõige igapäevasem mul, vahel kanafilee vahetub seafilee jõi kalafileega ning aegajalt tulevad mõned snäkid sisse (puuviljad, paar lonksu piima, viil leiba), trenni vabal päeval on trennieelse toidukorra asemel pakk kodujuustu ja viil leiba tavaliselt. Ise mõtlesin, et võtan mõneks ajaks jooksutrennid maha ja intensiivistan jõusaalitrenne + lisan juurde rattaväntamise peale trenni ning mõelnud olen veel kaloraazi vähendada.
  11. Probleem dieediga

    Proovin järgmine nädal siis paari päevase laadimise teha. No kae, Gellu, tundsidki ära. 200g pole midagi palju, juba juurikatest ja puuviljadest tuleb suur osa sellest.
  12. Probleem dieediga

    Vaatasin video läbi, see iseenesest tundus reklaamina selle firma tootele, kuid see low/high-carb süsteemi peaks isegi testima, siiamaani olen söönud enamus süsikatest hommikuti ja päevapeale veel paar viilu leiba ja mõned puuviljad, jõusaalijärgses sheigis olev glükoos ja need ongi süsikad mida päevas tarbin. Aga iseenesest süsteem tunduv huvitav, kuigi ise olen kaalunud sellist asja, et jõusaalivabadel päevadel jätan hommikuse pudru ära ning jaotan süsikad päevapeale ning jõusaalipäevadel tõstan süsikate kogust enamikes toidukordades. Aga aitähh hea nõuande eest, kindlasti panen siit omajagu infot kõrvataha.
  13. Probleem dieediga

    Plaan kaaluda ca 75 Kg ja polstrit ikka on veel mida lihvida. Jõunäitajatest ka siis natuke, poolteist aastat tagasi sai tõmmatud 190x6, kükki tegin kuuke tagasi 100x20 varuga, aasta tagasi 100x25. Surumine peaks praegu olema 120-125kg, heal päeval surun 100x8. Praeguses seisus jõudu pole kaotanud dieediga, vaid lihtsalt on see koht kus dieet on kokku jooksnud ja tahaks saada nõuandeid kuidas seda protsessi kiirendada. Kui kaal langes käks ca 500-1000g nädalas, millega olin väga rahul.
  14. Probleem dieediga

    Istuv eluviis võibolla tõesti, aga hommikueelne trenn peaks ju kõige rohkem rasvu põletama, kuna glükogeeni varud madalad. :S
  15. Probleem dieediga

    Vaatasin neid HIIT programme, tunduvad huvitavad ja tahtsin küsida, et kuna sa neid teed? Ise mõtlen tegema hakate enne hommikusööki ja seda, et need harjutused tehakse kõik suutlikuseni?
  16. Probleem dieediga

    Äitahh nõuannete eest, proovin siis tarbida iga söögikorras süsikaid, praegusel hetkel tulid süsikad hommikupudrust, paarist viilust leivast, trennsheigist ja paarist puuviljat mis päeva jooskul saab söödud. Kasulikest rasvadest tahan osta kas seesamiõli või kalamaksaõli, mida paar korda päevas saaks tarbida. HIIT treeninguid olen ammu mõelnud proovida, aga sinnani pole veel jõudnud, siiamaani olen teinud tavalist sörkjooksu. Tavaline päev näeb välja selline, enamus päevast istun kodus, paar tundi käin õues - loobin palli korvi, olen sõpradega vms, siis korra päevas käin jooksmas tavaliselt, ca 4x nädalas jõusaalis, iga laupäeval mängin jalgpalli, selline on siis tavaline päev, aga on olemas ka erandeid, kus terve päev saab õues oldud, aga siis on alati kodujuust kaasas.
  17. Probleem dieediga

    Ise olen ka mõelnud lisada rohkem kasulikke rasvu menüüsse. Muidu olen 176cm pikk 19a ja kusjuures ärkan küll ca 11.30, abiturientide värk, eksamiperiood käsil.
  18. Probleem dieediga

    Kalorsus 2187.06 kcal Valgud 166.06 g Rasvad 75.59 g Süsivesikud 209.46 g Trennivabal päeval sain ampseris kaloraasi selliseks, kuigi tegelikult tuleb juurde kindlasti +paarsada kalorit muudest näksidest, ampseris ei täheldanud mingi vitamiini või mineraalaine puudust ka.
  19. FitLife Tartu kulturistid, kõik poseerima!

    Mina pooldan ka puhast küki tehnikat, saalis ei tohiks treenida egoga vaid hoopis mõistusega. Minu kohalikus saalis käib ka üks sarnane tegelane kelle eesmärk oli liigutada võimalikult suuri raskusi, hoolimata tehnikast ja tervisest - tagajärjeks oli alaseljalihaste rebend (kuu aega voodihaige), mis tuli kõvera seljaga tõmbamisest ning valulikud põlved ja õlg. Minu arust, kui ei taha põhja kükkida pole seda üldsegi mõtet teha, on olemas teisi alternatiivseid harjutusi, mida teha. Nagu öeldakse, et loll leiab 1000 põhjust miks mitte teha ja tark leiab 1000 põhjust miks teha.
  20. Lihtne suure ringi küsimus: kes on pildil? Kiireimale õigesti vastajale teen Salmes pudeli Metal Pumpi välja... Mikk Raudsepp
  21. Melatoniin

    Keegi teab kust saaks osta normaalse hinnaga puhast melatoniini?
  22. Tahaks teada kuna algab peale uus vastav kursus Tartus. Koduleht on mitu kuud maas olnud, ning kuskilt pole infi saanud...
  23. FÖÖNIKSLIND!? Kevin Levrone

    Islamiäärmuslased*
  24. Eesti tuntuima meditsiiniportaali uudised!!!

    Kõigil on vaba voli, aga enamustel pole seda raha mida endasse süstida...
  25. Eesti tuntuima meditsiiniportaali uudised!!!

    Naised saunas rääkisid, poiss limpsib HüdroIso't
×