Jump to content

Tuhkatriinu81

Kasutajad
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Tuhkatriinu81

  • Rank
    Vaatleja
  1. Otsin treeningukaaslast Tartu MyFitnessist!

    Kuna käin enamasti rühmatrennides (lisaks enne või pärast veidi jõusaali mõnikord), siis pole seda jutuajamise ohtu väga karta. Kahjuks pole keegi vastanud
  2. Hei! Tahaks end taas käsile võtta. Hetkel käin Tartu MyFitnessis (rühmatrennid ja ja jõusaal), aga pole kedagi, kellega tulemusi võrrelda, arutada ja koos motivatsiooni tõsta. Olen 28a ja naissoost. Oleks tore leida keegi sarnases seisus..
  3. kuidas saada VÄIKSEMAKS?

    näiteks tänane söömine: hommik: väiksem tükk kanafileed (ilma nahata) kerge pihutäis tudengieinet, sinna peale 0,5% maitsestamata jogurtit, 1 banaan, mõned tilgad mett vahepala: 300 g puuviljatükkide segu (ilma suhkruta): ananass, melon, apelsin tavaliselt joon hommikuti ja ka päeva jooksul 2-3 tassi kohvi piimaga (ilma suhkruta) ja söön mõne õuna. lõuna: tavaliselt praad (liha + riis vms, aga sellega pean piiri), värske salat, vahel ka mõni magus amps (mitte suur) õhtul kui on trennipäev (üle päeva), siis pärast trenni rasvata kodujuustuga segatud tuunikalaga ja vbl 1 õun. süüa tehes ei lisa kunagi soola ega suhkrut (söön lõunat väljas). jah - mõnikord ka patustan - mõned kommid, mõni tükk shokolaadi või kuskil üritusel - krõpse vms, aga mõõdukalt, suvel vähemalt nädalas korra alkoholi (mitte õlu) jne. aga üritan tasakaalu säiltada - st. mitte viia organismi anomaaliatesse, et tekiks õgimishood vms.
  4. kuidas saada VÄIKSEMAKS?

    Pikkus: 175 Kaal: 67-68 Teen 3-4 korda nädalas trenni (bodypump ja aeroobsed rühmatreeingud) Olen niimoodi üle poole aasta tegutsenud ja lihasd on küll märgatavalt suuremaks läinud (nii käte kui jalgade), aga siiski pole mõõdud vähenenud (jah, lihtaste peal liigne rasv) - seega - tuleks söömisega midagi ette võtta? üritan võimalikult õigesti süüa - suhkur, pahad rasvad, tühjad kalorid on miinimumini viidud. peale trenni söön valku, et lihasmassi säilitada, olen vähendanud süsivesikuid, suurendanud salatite jm toore osakaalu jne. aga kaal (rasv) ei vähene kuidagi... on veel mingeid tarkusi, mida ette võtta?
  5. valgud, rasvad, süsikad - APPI, aina segasemaks läheb

    Aitäh pika vastuse eest. Olen tõesti alles paar nädalat toitu täpsemalt jälginud/üles kirjutanud ja juba on ka esimene tagasilöök/libastumine käes. Aga jätkan uue hooga ja loen toitumise kohta juurde.
  6. minu eesmärk on rasva ja ümbermõõtude vähendamine - ühesõnaga - väiksemaks muutuda! käin 3 x nädalas jõusaalis, kus teen soojendus, personaalne kava, kardio olen tõesti võrdlemisi algaja, aga olen aru saanud, et on tarvis valke, häid rasvu ja süsivesikuid. Mida süüa enne, pärast trenni ja kui palju?? :S :S Mida rohkem ma neid artikleid ja kommentaare loen, seda segasemaks kõik muutub. Üks väidab, et tuleb jõhkralt hapukoort süüa, teine väidab, et piimarasvad on halvad ja mõttetud. Kolmas käsib kartuli ja pasta ära unustada, neljas jällegi soovitab neid süüa. Enne trenni soovitab mõni süüa 1 puuvilja, teine jällegi palju süsivesikut (putru), kolmas ütleb, et see teeb uniseks ja on mõttetu. Pärast trenni .. oeh.. ühesõnaga - HELP!!!
  7. Kuidas saab kõige kiiremini kõhulihased

    mis sa nüüd, inimene soovib ju kiiret tulemust:
×