Jump to content

uskumatu

Kasutajad
  • Content count

    162
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by uskumatu

  1. Uus actionfilm taas valmis- kulturist bljäd

    Selle kampsuni pidi ta seljast ära võtma, kuna politseinikud käskisid, sest see oleks muidu autoistmeid määrinud.
  2. Süsivesikud+aeroobne

    .
  3. FIT.id TAAS MÜÜGIL

    Üks väga hea mõte oleks see, et oksjonil oleks osalemisõigus vaid neil, kes on viimase kuu jooksul netipoest vähemalt 500 krooni eest kaupa osnud. Siis ei oleks oksjonil konkurendid mingid suvakad ja samas saaks fitte niisama juurde osta ning oksjonil kujunev hind oleks ka normaalne. Mõned võib-olla on ainult foorumis suured jutumehed ja teenivad päevas sama palju fitte, kui teised poest 200 krooni eest kaupa ostes. Selliste reeglitega oleksid kindlasti foorumi kasutajad nõus ja pood poleks ka unicef.
  4. FIT.id TAAS MÜÜGIL

    Jah, arvan ka, et fittide müük on postitajate ja netist ostjate ahistamine. Samas võiks nii teha, et vabade teemade all olevatele teemadele vastamise eest fitte ei anta, kuna seal nii asjalikku juttu ei räägita.
  5. Kuidas söögiisu vähendada?

    Kui oskad toituda nii, et oleks piisavalt kuid mitte liiga palju süsivesikuid, rasvu ja valke ning 5-6 toidukorda päevapeale ära jagatud, siis kõht appi ei karju.
  6. FIT Whey

    Pakil on kirjas, et võtta 100-150 ml ehk 35-50 grammi.
  7. YouTube videod

    Jalgrattur kiirusega 100 km/h video (Enne video 5 sekundit reklaam)
  8. Suure osa määrab ära geneetika ja kodune kasvatus.
  9. Pea pesemine?

    Meestel pole mingi probleem iga päev juukseid pesta. Nagunii päevas korra pestakse kogu keha ja see juustepesu lisab vaid mõne minuti. Juuksed on nii lühikesed ka, et ei pea muretsema, et nad liiga tihedast pesemisest katkisteks läheksid. Tartus raekojaplatil müüakse ühes poes meeste šampoone mitusada krooni väike pudel. Niipalju kui ma sealt mööda olen läinud, pole kedagi sealt ostmas näinud.
  10. Küsimus

    Kumbki pole halb. Dieedil peab mingi kogus neid mõlemat siiski iga päev saama. Seda, et kui palju, see oleneb teie kehakaalust. Loe näiteks seda artiklit, seal on üks lõik: "Vaatleme 80-kilost kerget tööd tegevat või õppivat, 3 - 4 korda nädalas jõusaalis treenivat meest, kelle põhiainevahetus on 1900 kcal/päevas ning trenn ja tööülesanded kulutavad 300 – 500 kcal/päevas, ehk siis treeningpäeva kulutus on kokku 2400 kcal/päevas. Isik peaks sööma umbes 3000 kcal/päevas, et toimuks ülse mingisugune areng ja treeningust taastumine. See on tema algtase. Isik on 600 kcal/päevas kalorikulutuse poolest plussis. Valguvajadus on umbes 2 – 3 g valku kilo kohta ehk 80 kg x 2,5 = 200 g valku päevas. Arvutame ka rasva koguse, mis on umbes 50 g päevas ehk 450 kcal/päevas. Lõpuks leiame süsivesikute koguse 3000 kcal korral ehk lahutame rasvade 450 kcal ja valkude 800 kcal ning saame süsivesikute kalorihulgaks 1750. Ja kuna ühes grammis süsivesikus on 4 kalorit, on päevane süsivesikute kogus 437,5 grammi." Dieediga alustades soovitatakse kuskil 25% vähem süsivesikuid tarvitada, kui keha rasva hoidmiseks tahaks.
  11. Tuharad trimmi - päris julm!

    Nendega saaks pähkleid purustada küll ja küll Teemakohane reklaamklipp .
  12. Oti hetkevorm

    .
  13. Arnold Eestis

    .
  14. Magusasõpradele

    Banaanid maitsevad. Peale trenni ikka 1-2 banaani läheb.
  15. Palju 6nne, Marek Morozov! :)

    Palju palju õnne
  16. Oti hetkevorm

    .
  17. Muusika mida treeningute ajal kuulate..

    Vaata siia ja siia.
  18. Yks inspireeriv video :)

    30-aastane Chambers avaldas kodumaal autobiograafia "Race Against Me" milles tunnistab üles nii mõnegi skandaalse asja. "Aasta jooksul manustasin dopingukokteili enam kui 300l korral ja käisin testimas sama aasta jooksul kümnel korral kordagi vahele jäämata,". (Kopeeritud leheküljelt http://sport.err.ee/index.php?0588765 )
×