Jump to content

Tigerkutsu

Kasutajad
  • Content count

    166
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Tigerkutsu

  • Rank
    Kasutaja
  • Birthday 01/01/1983
  1. Toitumine enne ja pärast trenni

    Ise kasutanud seda ja kiidan. Lase kellegi USAst või Afgaanist USA versioon saata. http://www.gasparinutrition.com/Home/AllPr...76/Default.aspx
  2. Kas rebestasin selga?

    Kirjutad, et eile tõmabasid ära, aga kuidas täna on... kui ikka tunned, et terava valu lööb mingis asendis, siis mine arsti juurde. Soovitaksin sellistesse selja nikastustustesse tõsiselt suhtuda ja kindlasti ravimisega ka tegeleda ning paranemist oodates mitte trenni peale teha. Olen ise suhteliselt mitu korda selga ära tõmmanud ja iga kord ikka omal süül.
  3. 4,5kg lihast nelja nädalaga

    4,5kg lihast juurde - pakun u 5-6 kuud. 4,5 kg kaalus juurde - pole väga raske.
  4. surm valgu tarbimise järel

    ... hmm, hakkasin siin mõtlema, et võibolla buliimikud on enesele teadmatagi millegi Suurema jälile jõudnud - igavese elu saladus. Söövad kubu kõike head-paremat punni ja seejärel roobivad toidu ja pool sisikonda kohe välja tagasi - tundub päris tervislik.
  5. Abi toidukava tegemisel

    Kas sul oma jõusaalis pole treenerit/toitumisspetsialisti, kes toitumiskava koostada saaks? Uuri, võibolla teeb soodushinnaga. Räägi saali treeneriga, ta annab ka kindlasti mõned näpunäited, kuidas paremuse poole liikuda.
  6. Magusaisu

    Suhteliselt imelik teema areng. Teema algataja poolt on ainult kaks postitust - edasi areneb debatt hoopis uue kasutaja eestvedamisel... mis ei vii mitte kuhugi. Milles probleem, ei suuda šokolaadiga võidelda??!! On ainult üks ja väga konkreetne lahendus - enesedistsipliin!
  7. kaela paksus

    Omal vastutusel!!! Soovitan proovida neil, kel üldine füüsiline vorm ikka üle keskmise. Pea peal seismine. 1) jalad vastu seina, käed maas 2) jalad vastu seina, käed ei puuduta maad (käed vastu keha) 3) jalad vastu seina, käed ei puuduta maad, teed kaela ringe ja paenutusi ette-taha-külgedele (loomulikult väga ettevaatlikult ja kontrollitud ulatusega) Ise tegin seda aastaid, alguses peab ettevaatlik olema, et viga ei teeks. 1-lt 2-le soovitaks liikuda u 1 kuu pärast või kui tunned end mugavalt. 2-lt 3-le veel paar kuud ca. Ühtegi vigastust pole olnud ja kelavalusid vms ka pole. Pea peal seistes saab tegelikult palju harjutusi teha - jõud, tasakaal. Kasuta fantaasiat.
  8. käevars

    Käte peal kõndimine ja käte peal seistes kätekõverdused (seina najal). On õlale ja seljale rasked, aga käsivars saab ka hea koormuse. Ise teen ja toimib. Võta hantel või muu raskus kätte ja leia erinevaid harjutusi/viise, kuidas rannet ja käsivart treenida - randmeringid jms.
  9. Fitness e-poe kehv tootevalik

    Saage aru, et me elame Eestis! Kõik korralik liigub käest-kätte. (Kui keegi meeleheitlikult tahaks mingit kindlat toodet, aga ei leia, võib mulle kirjutada - ehk saan aidata.)
  10. Toidulisandid

    Mine käi Tartu mnt keskturu lähedal asuvas Powemani poes, sealne müüja oskab kindlasti aidata.
  11. Soodsad valgurikkad toiduained

    Tead, ega ma ei teagi asukohta - äi toob koju ja kord kuus maksan kogu krempli eest arvel oleva summa. Ta viib toiduaineid laevadesse.
  12. Nõuandeid spetsialistidelt .

    Kõige kindlam tee väga üldiselt oleks kusagilt professionaalse toitumiskava tellimine (võibolla sinu jõusaalis on treener, kes on suuteline seda tegema), personaalse treeningkava kelleltki tellimine (jällegi uuri enda jõusaalist), trenn (koos valgu (ja süsivesikute) seigiga), muud toidulisandid (kreatiin, glutamiin) natuke hiljem.
  13. Soodsad valgurikkad toiduained

    Ise ostan kõik põhitoiduained firmadele mõeldud hulgipoest. Suured munad 1.- tk, korralik kanafilee (mitte broileri), loomaliha jne jne. Võttis aega, et selline võimalus leida, aga tasub ära.
×