Jump to content

ylbort

Kasutajad
  • Content count

    101
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by ylbort

  1. proteiinilisandid vs. aminohapped

    Võtsin kätte oma valgukoti ja ohoo, mis sinna peale kirjutatud on - aminohappeline koostis: tryptophan, valine, threonine, isoleucine, leucine, lysine, phenylamine, methionine, arginine, cystine, tyrosine, histidine, proline, glutamine & precursors, aspartic acid, serine glycine, alanine. Jah ja mida me sellest järeldame. Valgud ongi aminohapped ja nende eraldi ostmine oleks ju iseenesest mõttetu, sest kõik vajalikud ju olemas. Osad tarbivad lisaks veel neid BCAA aminohappeid, kuid kui eriline tegija just pole ei näe ma sellel erilist mõtet.
  2. taseme näitaja

    Selle üle on siin foorumis ennegi arutletud, kuid mõtelge kui aeganõudev on kõikide foorumi kasutajate kaardistamine. Ma ei kujuta ette palju kasutajaid on ja kõikide kohta mingi info saamine on tohutult mahukas töö ja kogu seda infot tuleks kontrollida ja pidevalt hallata. Kuna interneti avarused on meile kõigile kättesaadavad ja mingitele kindlatele testi küsimustele vastuste otsimine ei näita paraku teadmisi.
  3. endal oli sama mulje aga kuivem on ta ka ikka väga kõvasti! Sorry, kuid siiski ei usu, et see ainult sellest tingitud on. Ta on ikka liiga palju väiksemaks jäänud.
  4. Trenn algajale!

    Sa võtsid algajate kava, kuid jätsid jala, alaselja ja kõhu ära. Milleks küll. Neid tuleb ka treenida. Ja nendesse active88 soovitustesse ei suhtuks täie tõsidusega, sest jutust saab aru, et ta ise ka veel suhtkoht algaja sel alal.
  5. Täiesti algaja!

    Kaalulangetamise seisukohalt on ikka oluline ju aeroobne treenining, mitte anaeroobne. Kui sa jooksmas käid proovi distantsi pikemaks ajada ja just rahulikus tempos joosta. Jooks võiks kesta vähemalt 30 minti.
  6. Maitsvad proteiinipulbrid

    Olen joonud igasuguseid proteiine, kuid kõige parem kindlasti ON-i 100% Whey Protein maasika maitseline. Hästi külma piimaga täpselt nagu mingi milkshake. Vala või kokteili klaasi ja joo kõrrega. Suhteliselt hea oli ka Universali Ultra Whey Pro shokolaadi maitseline.
  7. Minu arvates oli see parempoolne mees aastad 1-2 tagasi tunduvalt suurem kui ta praegu on. Preaguseks on ainult pool sellest mehest alles jäänud.
  8. kava ülevaatuseks!

    ei mõista, milleks teed seda harjutust selja lailihase harjutuste vahepeal, see ju puhtalt trapets kui kitsa haardega ja õlg kui laia haardega. tee seda kui selg tehtud.
  9. Massilisajad

    kas sina Mr.Y tead midagi hardgainerite toitumisest? lugedes su postitust järeldan, et ilmselt mitte. olen lugenud mõnda hardgainerite toitumiskava ja tavaliselt joodakse kohe peale trenni valgusheik, kus on vähemalt 100g süsivesikuid ja seda korratakse u tunni aja pärast uuesti. sellist süivesikute ja valkude kogust söögiga saada tunni aja jooksul on väga raske ja sellepärast ka sheik. milles siis asi on? kindlasti on üheks osaks toitumine(seega ka kuigipalju toidulisandid), teiseks trenn ja kolmandaks puhkus. aga kindlasti ei saa veel öelda, et 14-16 aastane nooruk , kellel on kiire ainevahetus oleks hardgainer. küll see ainevahetus ajapikku aeglustub ja hakkab kaalu ka tulema.
  10. Massilisajad

    ma arvan, et parem oleks, kui võtaks 2:1 süsivesikud:proteiin jah ja mitte ei paneks rõhku dekstroosile vaid maltole v mõnele muule pikale süsivesikule.
  11. kes on kõige lollim

    Või siis veel parem: kui kreatiini kuuril oled ära sauna mine, kuna higistad lihasest kogu vee välja ja kreatiinist pole tolku.
  12. Surumine

    kindlasti ei ole soovitatav kasutada rinnaltsurtumise maxi suurendamiseks smithi masinat.
  13. Õlg.

    http://forums.amazon.ee/index.php?showtopic=7513&hl=
  14. Biolabi toidulisandid

    järgmine kord, kui midagi osta plaanid, siis enne küsi ja alles siis osta. kui sa selle juba ostnud oled, siis loomulikult söö ära, kuid kui järgmist toidulisandit ostma hakkad küsi enne, mida on mõtet osta.
  15. Foorumlastest

    vanus: 23 haridus: SKA 3 kursus amet: üliõpilane
  16. Jõusaal ja saun

    jah ja kui sööd proteiini, siis ära sitale mine, sest situd kõik välja.
  17. korralik kükk

    to: AA kuula veits, mida videos räägitakse, siis saad aimu ka raskustest. enne igat seeriat öeldakse palju raskust on.
  18. Mis Sorti Muusikat keegi kuulab?

    d&b, techno (eriti meeldib just schranz), hardstyle, jah ja vahest peol saab ka goa trance järgi rokitud.
  19. Venitused

    lamad kõhuli ja kätega tõstad ülakeha üles, jalad jäävad vastu põrandat aint ülakeha tõuseb. lamad selili põlved kõverdatult ja kallutad nii kõverdatult jalgu küljele põrandale ühele ja teisele poole.
  20. jõuetu biits

    biitsepsile 5 harjutust ja igas harjutuses 5 seeriat teeb kokku 25 seeriat + samapalju veel triitsepsile. seega trennis kokku 50 seeriat käele !!! no see number tundub kohe ebareaalselt suur. tahaks näha seda kätt ja tahaks teada, kust see aeg võetakse.
  21. sihuke küsimus

    massikava eesmärk ongi ju mass, mitte jõud. kui hakkad uuesti jõukava tegema küll tuleb ka siis jõudu. kui su eesmärgiks on jõud, siis ma arvan, et on võimalik ka erinevaid jõu kavasid omavahel kombineerida ja areneda.
  22. mina teen täpselt sama kava aint jala päeval teen säärt ka. iseenesest on see kava massi jaoks kõige parem minu puhul. seega 5 pallisüsteemis loomulikult 5+ ainult see 2 päeva puhkust jutti ei ole võibolla kõige parem. ise teen tavaliselt siis kas 2 või 3 päeva tagant puhkuse, nii et nädalas teen kõik lihased ilusasti korra läbi.
  23. mina sinu asemel jätaks selja ja õla erinevatele päevadele. ei näe mingisugust mõtet niimoodi jupitada. selja päeval tee ka alaselga ja õlapäeval trapetsit.
  24. Õlakava

    aga siit siis minu õlakava: 1. istudes seljatoega pingil kangi surumine eest 3*8 2. istudes seljatoega pingil hantlite surumine 3*8 3. istudes hantlite viimine küljele 3*8-12 4. ettekallutatult hantlite viimine küljele 3*8-12 5. ettekallutatult trossi viimine küljele 3*8-12
  25. Õlakava

    see teema siit enne ka läbi käinud ja ka hr kiivikase kommentaar olemas, nii et lugege. http://forums.amazon.ee/index.php?showtopic=6668&hl=
×