Jump to content

toonus

Kasutajad
  • Content count

    56
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by toonus

  1. Taastujad

    Kui ma olin 17a, siis olin ma 181cm pikk ja 65kg. Olin sama probleemi ees. Loe palun mu blogi viimast sissekannet, leiad kindlasti mõtlemisainet: http://forums.fitness.ee/index.php?automod...;blogid=61&
  2. Kuidas ennast kaitsta koera eest.

    Koerad võivad väga vabalt ilma põhjuseta rünnata ka tänaval. On palju selliseid teada juhtumeid. Kui koer elab näiteks maal, kus maja ei ole piiratud aia vms, siis võib koer oma territooriumiks pidada palju suuremat maa-ala. Enda kogemusest ka paar lugu. Esimene kord, kui mind koer hammustas, siis olin u 12 aastane. Jalutasin maal sõbrale külla, naabermaja hoovist(aiaga piiramata) jooksis koer minu juurde, jäin seisma, tõstsin käed rinnale. Tema lihtsalt hammustas kannist ja jalutas rahulikult hoovi tagasi. Teine juhtum: jalustasin mööda kõnniteed, vastu jalutab koer(väga sõbraliku olemusega), nagu tavaline inimene, me ei tee teineteisest välja. Ma ei oska üldse ohtu oodata. Nii kui ta on minust möödunud, keerab ta pea ja jälle kannist kinni, hampsab ära ja jalutab edasi nagu poleks midagi juhtunud. Ei usu, et asi on minus olnud. Olen loomasõber ja paljud tuttavate koerad-kassid võtavad mind kohe omaks. Miks arvad, et asi on kurjuse väljaelamises? Niisama koerte peksmisest pole ju juttu olnud. Kui on võimalik ennast kaitsta, siis tuleb ju seda teha!
  3. Kuidas ennast kaitsta koera eest.

    Loe siit hädakaitsest: http://ap3.ee/Default2.aspx?PaperArticle=1...artiklid_198611 ja siit: http://www.ohutusportaal.ee/2004 Lühidalt õigeks jääd siis, kui on tegemist reaalse ründega, mitte et Sa pole päris kindel, kas koer ikka ründab või mitte ja igaksjuhuks lööd talle kiviga pähe. Kui koer kahjustab Sinu vara, siis on Sul õigus nõuda omanikult kahju korvamist.
  4. Kava!!

    Kaido, palun saada mulle ka kavad: toonus@hot.ee Aitähh!
  5. Mitu korda nädalas?

    Mulle isiklikult sobib 4X nädalas. Keha jaotatuna kolmeks. 5X pean vastu siis, kui tarvitan mingisuguseid kiiremini taastumist võimaldavaid toidulisandeid(kreatiin, beta-alaniin vms). Muidu on tekkinud ületreeningu sündroom.
  6. Kuidas ennast kaitsta koera eest.

    Olen suur loomasõber, endal ka koer, kuid olin sunnitud kasutama rotveileri vastu järgnevaid meetmeid: Ajasin pätti taga, ta sai koduaeda peitu. Seal tal suur rotveiler nii kuri, et kui sisse astuks, siis vist pureks surnuks. Vaja oli kiirelt tegutseda, pipragaasi näkku, taskulambiga vastu pead(need olid mul tagaajamisel õnneks kaasas) ja koer muutus nagu taltsaks lambakeseks, läks rahulikult trepile lamama. Koer saab aru küll, kunas pole enam mõtet hambaid näidata! Antud hetkel kehtestasin seal enda territooriumi. Loomulikult head õpetused, tavaliselt on ju vaja ennast hammustamisest päästa, mitte ise rünnata.
  7. Kellel plaanis minna ja milline tase üldse on foorumirahava seas? Endal kaal 102 ja sellega rinnalt u 15 korda.
  8. Palju õnne ka minu poolt! Eks ma närin mõnda aega porgandeid edasi...
  9. 1650 Võitku see, kel rohkem tarvis!
  10. 1550 Mul vitamiine hädasti tarvis, kui Sul SERZ neid nii väga vaja ei ole, siis vast ei hakka hinda väga kõrgeks kruttima...
  11. Rinnakorvi ribid

    Õige jutt, toetan 100%!
  12. Mina teen selleks, et saada võhma, kiirust, osavust, löögijõudu ja et kui näiteks juhtub, et on kunagi vaja ennast või teisi kaitsta, siis oma kätt puruks ei lööks(sõrmi, rannet vms).
  13. Mina taon kotti ka alati pärast trenni, enne seda teen end loomulikult soojaks ja venitan korralikult. Mis siis, et just näiteks rinda tegin, selg ja jalad näiteks ei ole võibolla piisavalt. Olen seda uurinud erinevatest allikatest, et kas lihaskasv või jõud võib väheneda, kui tegeleda pärast jõusaalitreeningut kiirete aeroobsete liigutustega. Asjatundjatel on üldiselt selline arvamus, et kui sa otseselt võistlev kulturist või jõutõstja ei ole, siis ei ole see mingi probleem. Võistlussportlastel on tähtis, et kõik ideaalselt paigas oleks, et üks või teine lihas saaks ikka nii palju trenni, kui arvestatud. Poksi julgelt edasi, omast kogemusest võin väita, et lihas ja jõud kasvab! Eriti hea on see, et poksimisega tuleb võhma ka kõvasti juurde. Ühe ilgelt jämeda tüübiga(115kg), kes surub rinnalt 200kg, kes aeroobset ei tee, poksisin. Tal juba minutiga keel vestil, nii et tambi teda kuidas tahad!
  14. Saalihuumor.

    Järgnev lugu on ühest lugupeetud foorumikaaslasest(nimesid ei nimeta, võibolla tunneb ta ennast ise ära). Tunnen tüüpi nägupidi, saatus viis meid taas kokku jõusaalis, kahjuks. Tuli saali, vaatas ringi, õnnetuseks nägi mind, kui tuttavat nägu(teisi tuttavaid tal saalis ei paistnud olevat). Selline väikse õllekõhuga tüüp, paistab nagu oleks natuke trenni ka teinud. Vaatab, mis harjutusi teen, kuidas teen, millal teen ja muutkui targutab: "Miks nii teed, kas hoopis nii ei oleks parem? Coleman teen küll nii, Kiivikas tegi teisiti, Tead mida Kalmus sööb?". Ja nii terve trenn, kaks tundi. Kutt oli kusagilt midagi kuulnud ja näinud. Tüütas ikka täiega. Puhkust andis mulle siis, kui vahest ka mingi harjutuse tegi. Kui ta kasutaks kõiki on tohutuid "teadmisi" enda peal, siis ta olekski Coleman valmis. Nii see kordus mitu trenni, kuni viimaks läks mul kops üle maksa ja ütlesin ausalt, et ma ei viitsi teda kuulata. Muna õpetab kana. Kui mulle tegijad õpetussõnu jagavad, siis loomulikult kuulan aga niisuguste vendade peale ei oska ei nutta ega naerda. Kahju vaesekestest, tehku parem trenni ja ärgu ajagu p...ska!!
  15. Hera80

    1dl Hera80, 1dl trauben suckerit, 500ml vett on väga hea! Kui trenni lõpetad, siis joo kohe pool ära. Käi pesemas, pane riidesse, siis ülejäänud. Ma teen ka umbes nii. Lihas kasvab ja jõudu tuleb!
×