Jump to content

tmks88

Kasutajad
  • Content count

    86
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About tmks88

  • Rank
    Värske olija
  • Birthday 05/16/1991
  1. Doping vs trenn (dopingu osa tulemustes)?

    zyzz, tema vend chestbrah ja terve nende aesthetic crew põhiline osa, mis kõigile meeldis: suurem osa neist kasutas dopinguaineid, tänu nendele ei pidanud nad elama nii range režiimi järgi kõik tahavad ilusat keha, vähesed viitsivad selle nimel 24/7 vaeva näha zyzzi kamp aga pidevalt pidutses ja sõi valimatult toitu - sellise elustiili juures sellise välimuse saamine meeldiski kõigile tagajärjeks on aga keha täielik kurnamine ja lõpuks "katki minemine" - eks igal asjal omad plussid ja miinused
  2. Kaitsevägi

    mul pole küll ajateenistuse vastu midagi, tahaksin isegi minna aga mind määrati 11 kuuks ja see hävitaks 2 hooaega minu sportlaskarjäärist uurisin kuidas saaks spordirühma 2 nõuet mis silma hakkasid olid: top 10 EM või MM juuniorites (minu tulemus 12. EMil ja 14. MMil) või siis täiskasvanute seas top 30 maailmakarika etapil, minu tulemus 30 lõpus ehk on võimalus, et peale alaliidu ja EOK avaldust mind ei võetagi spordirühma? kui peaks nii juhtuma siis äkki on võimalik teha avaldus, et ma saaksin minna 8ks kuuks 11 asemel nii läheks kaduma parimal juhul vaid pool suvist hooaega ja selle kannataks isegi ära veidi karm oleks kui olen näinud 10 aastat vaeva(väga palju aega, raha, suhteid ohverdatud), et oma alal tippu jõuda ja nüüd kõige olulisemal ajal hävineks minu sportlaskarjäär ei taha ka haiget mängima hakata, see juba au küsimus
  3. jep tundub ok oleneb su kaalust ka tegelikult rasva põletamiseks selline treening ilmselt sobib, kuni mingi hetkeni millal keha pmst ära harjub sellega ja enam rasva ei põle (nagu lihast kasvatades tuleb vahel treeningut muuta, et platoodest mööda saada)
  4. aeroobne treening peaks ka aitama selle vastu. näiteks ujumine tasub proovida, saab südant ka treenida
  5. Kodune treening

    mingi suva seljakott oli aga küllaltki suur ta ei saagi palju stressi, sest seda sa ei viska ju selga nagu koolikotti ma tõstsin ta diivani peale, ise istusin maha ja panin selga siis sealt nii siis läksin kätekõverduse asendisse ja seal juba toetub kogu raskus seljale, kott lihtsalt hoiab neid kive ja värki koos, et seljast ära ei kukuks
  6. Kodune treening

    ma treenisin ka vahepeal kodus, kätekõverdusi tegin suure seljakotiga mille ma panin kive täis ja veel paar sangpommi ka sisse, sain 80kg-ga kätekõverdusi teha nii jalgadele saab kerget koormust ka autot lükates ja vanemate autodega olen jõutõmmet ka teinud, uuematel pole väga kuskilt kinni võtta, kõik on plastmassist
  7. ma ei taha enam paksmagu olla

    kui sa tahad rasvast lahti saada siis tee lihtsalt sporti päris raske on olla pekine, kui käia mitu korda nädalas ujumas, mängides sõpradega õhtuti palli, käies hommikul koeraga jooksmas jne. teine oluline osa on toit, paljudel juhtudel aitab juba magusate asjade mitte söömine (kommid, krõpsud, limonaadid)
  8. Kirjandi teemad 2010

    võtsin kümnenda teema kuigi mõtlesin tükk aega, et äkki kirjutaks spordi teemal alla kolme tunni tegin seda seal veidi ja üle 600 sõna natuke, suht minu tavaline kirjand tuli ehk 30-60 punkti vahele jääb ilmselt
  9. kas keegi siit on ostnud omale raamatu "Bulletproof knees"? Ilmselt on päris huvitav lugemine aga 115 dollarit on ühe raamatu eest päris palju. Äkki on keegi ostnud ja tahaks edasi müüa ja kas üldse oli raamat kasulik?
  10. Lockerz

    sõber sai mingid DVD-d
  11. oliiviõli 100g päevas?

    no pain, no gain?
  12. oliiviõli 100g päevas?

    ma loodan et kalarasvad saan kalast kõik kätte, kytan lõhet või tuunikala iga päev. lihtsalt oliiviõli joomine on siuke hea lihtne, ma mõned päevad joonud seda ja tunne on energilisem ja puhanum nii et eks ma siis jätkan selle joomist
  13. oliiviõli 100g päevas?

    100g oliiviõli annab kuskil 900kcal ja on suhteliselt kasulik rasv mõtlesin juua seda umbes nii 50-100g iga päev puhtalt jagaks selle kaheks või kolmeks korraks päeva jooksul, 30-50g kaupa siis eesmärk oleks siis kaloraaži tõstmine ja see peaks vist kehal vähem põhjust rasvasid ka hoida ja kui kaal tõuseb siis ehk tuleb rasva arvelt ka vähem juurde? mis arvate?
  14. Kõrge vererõhk

    nüüd on läinud yles hiljuti oli vaja autokooli jaoks teha ka kontrolli siis oli 126
×