Jump to content

smithereens

Kasutajad
  • Content count

    64
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutraalne

About smithereens

  • Rank
    Värske olija
  • Birthday 04/13/1989
  1. Sünnijärgne vigastus

    Endal kogemused olemas - ajuinfarkt 9. aastasena jättis mu parema kehapoole halvatuks. Kuni tänaseni on mul keskmine puue ja epilepsia. Alustasin 17.aastasena jõusaalis käimist ja olin siis üsna kõhna - 65 kilo. 24 aastasena 90 kilo (vahepeal olin lausa 100 kilo lähedal, kuid siis oli ka rasvakõht ees). Praegu peeglist vaadates tundub küll, et vasak kehapool on suurem, just õlgadest. See avaldub eriti hantlitega surumisel (kui vasak käsi jaksab teha 15x või rohkemgi on paremal isegi raskusi 8x tehes sama raskusega) Suureks sain ikka klassikalisi harjutusi tehes - rinnalt surumine (mul alguses hantlitega), jõutõmme, kükk (teen ka military pressi)
  2. Kristjan-Johannes Konsapi blogi

    Õnne, jõudu ja lihast!
  3. Fitness.ee FITSHOP + mu lisakilod. Mure!

    Jogurteid ma üldse ei soovitaks, kuna need on suhkrut täis ja valku annavad ülivähe.
  4. Fitness.ee FITSHOP + mu lisakilod. Mure!

    13 päeva dieet on ekstreemne näljutamine, minu soovitus on et ära selle jamaga küll alusta.
  5. Sixpack

    Kõhulihased tulevad välja korraliku toitumisega. Harjutused kõhulihast välja tuua ei aita, KUID ära jäta nende tegemist, tugev kõht on paljudel harjutustel abiks. Kui tahad enda rasvapõletust suurendada, siis loomulikult võid jooksmas käia. Ning mida tähendab "toitun korralikult", paljud on seda öelnud, kuid siis tuleb välja, et nad kardavad paaniliselt häid rasvu ja valku.
  6. Kristjan-Johannes Konsapi blogi

    Miski pole võimatu, äkki nüüd aitab!
  7. Kaalu juurde ilma trennita

    Arvan, et tegu on üleliigse energiaga, mis lähebki rasvaks.
  8. Fitnessi MM Mexico 2010 - tulemused peale dopingukontrolle!

    Liisa : 2 Natalia : 4
  9. 3 toidukorda+valgujoogid

    Olgu, tänud kõigile vastajatele. Selle teema võib minu poolest lukku panna, kuna sain juba vastuseid.
  10. 3 toidukorda+valgujoogid

    Mass ikka. Aga minu arvates läheb kodujuust vastikuks, kui ta kaua aega seisab külmkapist väljas, olen järele proovinud.
  11. 3 toidukorda+valgujoogid

    Tere, kuna käin ülikoolis ja loenguid ja esseesid on piisavalt, et jõuan ainult hommikuti ja õhtuti korralikult süüa. Lõuna ajal saan midagi kiiret nagu pähklid ja täisteraleib, veisesink. Kuna soovitatakse vähemalt 5x päevas süüa, siis kas on hea juua veel 2 korda valku (Whey3, segatuna süsivesikud Malto 6)? Vabandan ette ära, kui selline teema juba on.
  12. Maffiamäng - regamislist

    Prooviks teistkordselt
  13. Pekk

    Keegi ei tule siin mölisema, kõik üritavad siin aidata. Aga kui Sulle niimoodi tundub, siis tee oma kõhulihaseid edasi ja söö veel rohkem jäätisekokteili.
  14. Kaalu säilitamine

    Tere. Märtsi alguses otsustasin massikavalt maha tulla ja dieedile jääda. Siis kaalusin 85,7kg ja rasvaprotsent oli 17,7. BAV oli mul siis ~1900kcal ja dieedimääraks sai ~2500kcal. Nüüd olen dieedist kinni pidanud ja kehakaal on lagenud 77,5kg ja rasva 13,6% selle fitshopi rooli järgi. Aga ma ei tahaks eriti alla 75kg lasta, seega küsiks, kas on võimalik kaalu säilidada ja samal ajal rasva kaotada?
  15. Kõhulihased...kui tihti?

    Samas ei saa neid ka täiesti ära unustada, kuna tugev kõht aitab veelgi baasharjutustele kaasa
×