Jump to content

viki667

Kasutajad
  • Content count

    331
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Everything posted by viki667

  1. Jook mida jood trenni aeg?

    Vitamiinijook +kofeiinitablakad
  2. Proteiini pulber. Kui palju keegi?

    Kui süüa ei jaksa, joon seda pulbrit, samuti trennijärel (kui plaanis kasvada, joon massilisajat kus ca 1000kcal - 50g valke/180g süskareid), kuigi ütleme ausalt, korralik toit vs. pulber on nagu puuvili vs. komm või shokolaad, kehale väga ei meeldi.
  3. Tsitaadid & mõtteterad, ja muidu lahedad ütlemised.

    Probleemidest mõtlemine on nagu kiiktoolis jalgade kõlgutamine.
  4. Tsitaadid & mõtteterad, ja muidu lahedad ütlemised.

    Kõik probleemid on kinni ajas.
  5. Ma olen vist ainuke, kel jumala savi, paneb kemmi või mitte, see on umbes samahea kui narko vastu võitlemine, üks lõputu auk. Kehaehitamise puhul on latt nii kiiresti tulev, et tahes tahtmata pannakse kemmi ja tehakse seda ka edaspidi. Kui olekski võimalik see 100% eestist likvideerida, siis maailma mastaabis kui Ott ja Vähi juba pensionile lähevad, mõjuks see eesti tasemele suht rängalt.. Müstika on aga see, kui paned, siis milleks ronida sinna lavale, kus tead, et kemmi test võidaks teha..
  6. rinna treening

    Suru negatiivse kaldega, see peaks õlgadelt omajagu koormust maha võtma.
  7. Kaalul on rohkem kui elu - uus idee

    +kvaliteetset kaalu juurde kiiresti ei saa.
  8. Imelisandid ja tarbijakaitse Ringvaates

    see lause ongi tihtipeale kusagil lisainfos väikses kirjas välja toodud..
  9. Imelisandid ja tarbijakaitse Ringvaates

    Inimesed on alati taga ajanud seda imetabletti, mis nende mured lahendaks.. tänu sellele +reklaam, toidulisandiärid elavadki ju ))
  10. Vend Vähk veab seanahka

    seda kõike peaks filmima.
  11. Külmetus ja trenn

    Üks asi on kergelt nohune nina, teine staadium on juba kerge nõrkus - vot siis ei soovita enam. Kergelt tatise ninaga on trenni tehtud küll.
  12. Hantli nimi võiks olla Hantz või siis saksamaal 1941 ehitatud suurim kaliiber nimega - Gustav. või nagu kõigi hantlite isa - Papa
  13. Kuidas uuesti alustada.

    Kui pikk vahe on sisse jäänud, siis soovitan esialgu kõike vabalt võtta... St. vea end lihtsalt saali kohale mitte millegile mõeldes, esimesel nädalal kahel ära üldse mõtle mingitele kavadele... Käi saalis ja naudi, tee seda, mis sulle varem meeldis, ole seal kasvõi 30 minutit kui esialgu rohkem ei viitsi ja võta rahulikult, suutlikkuseni pole vaja ühtegi harjutust teha.. Tuleks harjutada end uuesti treeninguid nautima. Küll siis hiljem see entusiasm (nauding +siht) tuleb.
  14. Jook mida jood trenni aeg?

    Viimaselajal multivitamiini lahustuvaid tablakaid.
  15. Ott, suurepärane reportaaz, on kohe hea kiigata aegajalt siia fitnessi lehele, et on siia teemasse taas midagi postitatud või mitte
  16. Siis värised koos selle pekiga mis omakorda väriseb Aga rääkides pekist, veel üks illustreeriv pilt
  17. Massilisajad

    ulme
  18. Huvitav ongi, et toitumise kohapealt kool praktiliselt suur 0 on, vaatamata sellele, et sööme IGAPÄEV ja mitu korda. Nagu ei olekski tähtis elada terves kehas, võimalikult kaua...
  19. Men's physique 2013 Eestisse?

    Tuues rohkem rahvast lavalaudadele esinema = ka paremat toidulisandiäri! No haard fiilingz ok.
  20. Metabolismi käivitamine

    korralik reklaamitöö käib kohati :|
  21. Küsitlus: trennide arv ja valgukogus

    1) 4x nädalas 2) 200-250g päevas
  22. Ei jaksa enam trennis käia?

    Tuled peale tööd koju, söö kõht täis ja maga max 1h. Soovitatavalt 50min vms.. Siis ei ole ärgates sellist "pohmaka" tunnet... NIng oled reibas enne trenni... Ma magan suht igakord enne trenni, kasvõi 30 minutit vedelen voodis.. -v-
  23. Kõikvõimas KÜKK

    Kusmaalt võiks siis kükkimisel põlvesidemeid kasutama hakata? Isiklikult mulle sügavkükk ei meeldi. Seega pole siiani sidemeid tarvis olnud, kuigi kui 4'jaseid veerandkükke teha, siis põlvedele annab juba tunda.
  24. Tagasi artikli juurde [h2]Layne Norton, milline on sinu toitumise filosoofia?[/h2]Põhjapanevalt ühest reeglit ei saa kehtestada ja see varieerub erinevate inimeste puhul. Isiklikult pean lugu mõõdukusest. Valku peaks tarbima 2.2 ? 2.5 g/kg kehakaalu kohta, rasvad võiksid üldkaloraa?ist hõlmata 20 - 30% ja ülejäänud kalorid peaksid jääma süsivesikute arvele. Võistlustevahelisel perioodil tähendab see minu puhul umbes 250 g valku, 400 ? 500 g süsivesikuid ja 80 ? 90 g rasva.[h3]Milline näeb välja sinu tüüpiline võistluseelne toitumine?[/h3]Mingit alalist kivisse raiutud plaani mul?
×