Jump to content

zxcvb

Kasutajad
  • Sisu loend

    225
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    5

Koik zxcvb postitused

  1. Igast suuremast jõusaalist leiad ikkagi samasugused põhilised masinad erinevatele lihastele. Mis on erinev, on firma. Ühe firma jalasirutuspink võib hoopis teistmoodi tunduda kui teine. Kui käid erinevates saalides siis kujuneb lemmik välja. Ja igas normaalses saalis on masina peal selle nimetus ja õpetus kuidas antud aparaadiga harjutust teha. Ja alati saab saali treenerilt abi küsida.
  2. Vend Vähk TASUTA TREENINGKAVAD, TOIDULISANDID JNE!

    Triits on ikka vägev. Edu uuel aastal ja palju rekordeid
  3. Ei ole küll naine aga minu teada ei ole võimalik rindu suuremaks treenida. Kuna rinnad koosnevad rasvast, siis kaalust alla võttes väheneb rasva terves kehas, k.a rindades. Proteiinijoogid ja lisandid ei ole vajalikud, kui toitud mitmekesiselt ja sööd ka liha, muna, piima jne (proteiine). Kui neid ei taha/pole aega, siis lisandid aitavad kiiresti hädast välja. Aga eelista ikka päris toitu kui võimalik.
  4. Pane nii palju või vähe vähe vett, et tekiks endale meeldiv konsistents. Mida vähem vett seda tugevam selle pulbri maitse. Mida soojem vesi seda paremini pulber lahustub aga vali jällegi enda meele järgi
  5. Põnevaid leide toidupoest.

    Minu teada on nt farmi 2.5% piimas 3,3g valku seega antud jogurtis on tervelt 0.1g rohkem.
  6. Kontoritöö ning treening

    Kui eesmärk lihtsalt kehalist aktiivsust tõsta, siis see 6km kõndimine päevas on täiesti piisav.
  7. Antud tootega küll kokkupuude puudub, aga kui rahaga midagi muud teha pole, siis lase käia. Poest midagi kiiret võtta või kodus kasvõi võileivad valmis teha on kordades parem kui mingi kahtlane jook.
  8. Kindel et telefon toetab Polarit?
  9. Rain Kuusnõmm blog

    Viimane seeria oli?
  10. jah
  11. Kreatiin Proteiin

    Toote lehel kõik eesti keeles kirjas ju millal, kui palju, miks .
  12. Toiduained jagunevad viieks: leib ja teraviljatooted; juur-ja köögiviljad; puuviljad; piimatooted; liha, kala, munad. Iga päev peaks tarbima toiduaineid nendest viiest grupist.
  13. Järjepidevus on tulemuste võti, ei juhtu su gainsidega midagi kui 2x nädalas käid. Kui tahad maksimaalseid tulemusi, siis pead jõusaali omale esikohale seadma ja vähemalt 3-4x nädalas käima ja nt paar korda nädalas siis jalkat vms kergelt (aeroobne). 2x nädalas sobib lihasmassi säilitamiseks. Kui tunned energiapuudust, siis on 2 võimalust: ületrenn või sööd liiga vähe.
  14. Tee ühte kava nii kaua kuni ära tüdined, tahad vaheldust. Ei ole nii et kui üle 2 kuu ühte kava teha siis enam ei arene vms. Mõne aja tagant harjutuste muutmine aga on hea, seega võid vabalt neid kavasi vaheldumisi teha paari kuu kaupa.
  15. Ära hakka jalgratast leiutama ja tee lihtsalt nii nagu kavas ette nähtud. Korraliku toitumisega isegi lisad jõudu/massi
  16. http://www.fitness.ee/treeningkavad/1/1/33 http://www.fitness.ee/treeningkavad/1/1/11 http://www.fitness.ee/treeningkavad/1/1/19 Vali milline endale kõige rohkem meeldib, kõik on full body kavad. Ülakeha/alakeha jaotus muutub optimaalseks kui teha vähemalt 3x nädalas. Jõudu!
  17. Ära tee ülakeha-alakeha kui ainult 2x nädalas, tee parem fullbody need mõlemad trennid. Saad kõik lihased 2x nädalas läbi teha.
  18. Kasutatud Whey Protein müügiks!

    15€ tulen järgi
  19. Kuidas saan aru, et peaksin raskust tõstma?

    Tere! Oletame et teed 3x10. Raskust peaksid lisama siis, kui suudad kõikides seeriates 10 kordust ära teha puhta tehnikaga. Soovitaksin sul lugeda erinevaid jõutreeningu teemalisi raamatuid ja mitte väga palju uskuda internetti kuna otsustada, milline info võib õige olla ja milline väär, on väga raske, eriti algajal.
  20. Kuido Jõgisalu FAST Team

    Mul kodus sama taldrik Jõudu!
  21. Peab ikka oskama otsida ka. Enamus interneti kavasid on koostatud eeldusega, et selle järgi treenija kasutab steroide, kuna maht või intensiivsus on nii suur, et ei taastuks muidu ära. Ja tavainimene (mitte pro bodybuilder), kes ei võta steroide, ei näe selliste kavadega tulemust.
  22. Kava

    https://youtu.be/lOfQN_O-LgM Kui plokksüsteem olemas siis nt see. (8.25) Säärele: https://youtu.be/VeOxPm2ya_o või lahtise kangiga seistes, kui tasakaalu on
×