Jump to content

naksitrall

Kasutajad
  • Sisu loend

    237
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    1

naksitrall viimane päevavõit oli March 7 2014

naksitrall's oli kõige populaarsem sisu!

Kogukonna Reputatsioon

5 Neutraalne

naksitrall

  • Tase
    Kasutaja
  1. Hei. Vahva, et spordi ja tervisemaailm sind on haaranud. Ma ise olin sinu vanuses kah peenike kui nii võib öelda. Esiteks pane siia detailselt kirja mida sa sööd ja kuidas sa treenid, siis saab midagi konkreetset ja argumenteeritult soovitada. Lihtsustatult ütlen sulle omast kogemusest nõnda: Söö tihti, söö kõike kasulikku ning treeningutel stimuleeri oma kesknärvisüsteemi ja kasvuhormooni eritust kehasse sellega, et tee Megaraskeid kükke ja jõutõmmet. Nad on ebamugavad harjutused, aga mida raskem, seda rohkem sind arendab ja treenib. Uuri siinset foorumit, loe siinseid artikleid, küsi treeneritelt. Rämpstoit on su kehale seda, mida see sõna esimene pool ka nimetab. Aga soovin tuult tiibadesse.
  2. Sõudmise ALFA 2015 24. jaanuaril.

    täna viimane päev registreerida.
  3. Anna andeks, aga see oli päris huumor lugemine Peace*
  4. Tervist. Tänud teema algatajale. Siit saaks kindlasti argumenteeritud ning teaduspõhiseid väitluseid välja tuua. Mina astuksin leeri, et antud video ei ole teaduse koha pealt väga adekvaatne. Esiteks on põhjenduseks fakt, et mees ise on igipõline taimetoitlane ning seega objektiivset materjali kallutamatult esitleda tal ei õnnestunud. Läbi kumas tema hääletoonis ja kehakeeles vastikustunne piimatoodete suhtes. Samas ta ongi ala entusiast ning soovib oma mõtteid näitlikustada. Teiseks kui sul on juba kindel soov kuulajaskonda mõjutada ning sul on selleks autoriteet, siis on väga lihtne keskenduda ekstreemsetele näidetele ning kitsendada parameetreid. näide 1 -> võrdles rinnapiima saanud väikelaste ja rinnapiima asemel lehmapiima saanud väikelaste tervist - seda kolmanda maailma riikides. Uuring oli väga kitsas ning uuringus ei kajastatud üldsegi muid olulisi parameetreid nagu elatustase, hügieen, muu toidulaua rikkus jne. Samuti puudusid kontrollgrupid. Mitte et uuringul olulisust ei ole, aga tulemusi interpreteeris ta kohe kõikidele vanuse, soo ja füüsilise aktiivsuse tasemetele. Kolmandaks olid paljud väited, mis olid neutraalsed, viidatud. Paljud väited aga, mis olid ekstreemsemad, olid viitamata ja tema esituses tugevalt võimendatud. Kindlasti sai siit mõtlemisainet ning häid teaduslike tööde uurimise initsiaatoreid. Selliseid videosid võiks teha ala spetsialistid, kes on oma vaadetes neutraalsed ning seeläbi objektiivsed.
  5. Sõudmise ALFA 2015 24. jaanuaril.

    on mõni spordiklubi huvi ka üles näitamas? Sparta, Reval, Arctic, Tartust, teisi? pange suured jõmmid kokku, naiskondi ka.
  6. Sõudmise ALFA 2015 24. jaanuaril.

    siit kanalist kõik eelmise aasta sõidud. võistkondliku sõidu videod on kõige viimased.
  7. Tere spordisõbrad. Kutsun erinevaid spordiklubisid moodustamaks 4 liikmelisi võistkondi, et Sõudmise Alfal mõõtu võtta. Võistkondlikus kategoorias on distantsiks 500m ning sõutakse neljakesi koos. Edasine info juba siin: http://www.alfarace.ee/juhend-et Mis spordiklubi võiks tulla Eestis meistriks?
  8. Suhkur

    Aga tänan, et oma mõtteid lahti seletasid
  9. Suhkur

    Kas sa laiendad oma mõttet kogu video peale, või mõnele konkreetsele näitele? Teadus oli kõik viidatud, ta ise on lihtsalt julge ja dramatiseeriva ütlemisega. Peace.
  10. Suhkur

    pikk, aga väga sisutihe ja viidatud. Biokeemiliselt päris süvitsi minev. Soovitan soojalt. See ajaline investeering võib väga palju edasises kasulik olla
  11. CrossFit

    crossfitgamesi järelkaja. monteerijatelt supertöö.
  12. Igakuine võistlus - Double Unders

    Teemaalgatajale. Mitu korda tohib iga osavõtja videot üles laadida?
  13. Igakuine võistlus - Double Unders

    @ CrossfitTartu 191 kordust 3 min. Eerik
  14. Koos oma saaliga, 3 treeneri ning kommuuniga on http://crossfittartu.ee/
  15. Mina olen crossfiti nüüd sügisest alates aktiivselt teinud. Eelnevalt tegin 7 a kergejõustikku ja 4 a jõusaali. Olen väga rahul ja tagasi enam ei vaata. Baasharjutusi või lihtsamalt öeldes erinevaid funktsionaalseid liigutusi on sadu ja iga trenn on kombinatoorika nendest harjutustest. See tähendab et iga trenn on erinev ning korduvaid trenne võetakse ehk poole aasta tagant? Trenn on tavaliselt järgmine: 10-15 min intensiivne soojendus koos treeneriga, siis 10-15 min jõuosa ja siis 10-20 min, oleneb WOD-st ( workout of the day ), kiiret funktsionaalset osa. WOD-d on nii rasked et crossfitis on indiviidi tasemel määrav ka sinu mentaalne kannatusvõime sest your mind will quit a thousand times before your body does. Kasvab sinu kapatsiteet nii mentaalses, aeroobses, anaeroobses kui koordinatsiooni valdkonnas. Treenitud saavad lihased, milleni traditsioonilise jõusaali treeninguga väga ei jõua. Näiteks rõngastel triitsepsile rööbaspuu stiilis harjutusi tehes on juures ka stabiliseerivad lihasgrupid jne jne. Trenni lõpus veel core lihaste treening ja lõdvestavad harjutused.
×