Jump to content

oss

Kasutajad
  • Content count

    264
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by oss

  1. Toidulisandid pudru sisse!

    Halb näide, kuna inimeste ja teiste loomade füsioloogia on väga erinev.
  2. Toidulisandid pudru sisse!

    1. Eesti keeles algab lause suure tähega. 2. Peale lauselõpumärki on tühik. 3. Kus asemel oleksid pidanud kirjutama kust, sest sinu lause ülesehitus nõuab küsisõnalt seestütlevas, mitte seesütlevas käändes olemist. 4. Kas su ema ei ole sulle rääkinud, et määgimine ja möögimine ei jäta sinust tarka muljet. 5. Profikulturistid süstivad ka sünteetilist testosterooni, mille tagajärjel võib organismi enda testosteroonitootmine lõppeda ja nad jäävad sünteetilisest testosteroonist sõltuvusse. 6. Pidev ja liigne insuliin veres, mille kutsuvad esile enamasti süsivesikud, kurnab pankrease beetarakke, mistõttu halveneb nende võime toota kvaliteetset insuliini. Seda seisundit nimetataksegi diabeediks.
  3. Vanus

    Sama siin.
  4. Toidulisandid pudru sisse!

    Nii toimides suureneb diabeeti haigestumise risk. Profikulturistid süstivad endale ka muid hormoone ja väga suurtes kogustes, mis on tervisele väga paha.
  5. Kõhulihaste välja toomine.

    Kõhulihased peavad töötama kogu harjutuse vältel harjutuse sooritamiseks, mitte et sa ise neid pinges hoiad. Kui sul kõhulihased pingul ei ole siis sa neid õieti ei treenigi! Siis teeb suurema osa tööst ära nimme-niudelihas, mida sa pead kindlasti venitama peale kõhulihaste treeningut, et vältida nõgusselgsuse teket. Eks see teeb kõhulihaseid reljeefsemaks ja tugevamaks, aga ma ei tea kedagi, kes tahaks endale suurt kõhulihast. Kui sa mingil lihasel massi kasvatad, siis kannatab selle arvelt reljeef. 6-pack ongi reljeefne, mitte suur kõhulihas.
  6. päevituskreemid

    Tervislik toitumine parandab kindlasti jumet, aga see ei pruunista nii nagu päike. Sinu antud artiklis pole sõnagi sellest, et porgandid melaniini sisaldavad.
  7. Kõhulihaste välja toomine.

    Milliste harjutustega sa kõhtu treenid, et sa neid 100 teed? Klassikalised istessetõusud treenivad kõhu sirglihase asemel rohkem niude-nimmelihast. Kas sul on kõhu peal rasvapolster või on lihtsalt lihas sile? Kui on rasvapolster siis peaksid erilist rõhku pöörama toitumisele.
  8. Mida süüa suvel?

    Hommikusöök peab olema rammusam, sest keha on kogu öö toiduta olnud.
  9. Mida süüa suvel?

    Eks ikka valku on ka vaja. Eriti asendamatutest aminohapetest koosnevaid valke sisaldavaid toiduaineid, nagu näiteks: piimatooted, muna, liha, kala ja kaunviljad. Aga teemaalgataja soovis kaalu alandada, mitte lihasmassi kasvatada, seega valgud tema menüüs nii tähtsal kohal ei ole, kui lihasmassi kasvatajatel.
  10. treening

    Õlaringe pole soovitatav teha, kuna suurt raskust kasutades on reaalne oht vigastada õlaliigese sidemeid.
  11. Mida süüa suvel?

    Toidukordade vahele ära mitte mingisuguseid snäkke ega maiustusi söö. Pool energiat saa rasvhapetest, teine pool aeglaselt imenduvatest süsivesikutest. Kommidest ja muust magusast, mis sisaldab suhkrut, pead loobuma. Suhkrut süües tõuseb veresuhkru tase kiiresti ja selletõttu ka insuliini tase ning insuliini toimel algab rasva ladestamine. Kui sul toitumine väga vale on, siis võid end kasvõi surnuks rabeleda, aga kaalust alla võtta sul ei õnnestu.
  12. kergejõustiku elemendid.

    Negatiivne faas 5 sekundit ja siis positiivne faas plahvatusega võimalikult kiiresti.
  13. mõned probleemid treeninguga.

    Ega sa poole trenni peal sööma ei hakka.
  14. kergejõustiku elemendid.

    Pead treenima plahvatuslikku jõudu.
  15. mõned probleemid treeninguga.

    Kauem kui tund kestva trenni ajal võtavad kehas võimust kataboolsed protsessid.
  16. mõned probleemid treeninguga.

    Treeneriga jõusaali peaksid kohe kindlasti külastama, et õppida harjutuste tehnikat ning seeläbi hoiduda end vigastamast ja saavutada treeningu läbi paremaid tulemusi. 1) Iga inimese päevane energiakulu on erinev. See sõltub baasainevahetusest (mille saad teada siit: BAV kalkulaator) ja kehalise aktiivsuse astmest. 2) Mis harjutustega ja kuidas sa kõhtu üldse treenid? Tüüpilised istessetõusud koormavad hoopis puusapainutajat, mitte kõhu sirglihast. 3) Üle 70 minuti ei tohiks trenn kesta. Lühenda seeriatevahelisi puhkepause, muuda treeningut intensiivsemaks. Kui ikka üle läheb, vähenda harjutusi. Su ema sööb kohe kindlasti liiga vähe. Juba tema baasainevahetus ületab kindlasti 1000 kcal (kilokalorit, mitte kalorit). Võid siin andmed sisestada ja vaadata palju su emal süüa vaja on.
  17. Viiking Warrior

    Parkour on palju põnevam.
  18. kõhulihased

    Jalgade tõsteid tehes saab kõhu sirglihase alumist osa treenida.
  19. alcostop

    Naistel valmib üks munarakk 3-4 nädala tagant. Menstruatsiooni käigus irdub emaka limaskest ja viljastamata munarakk väljutatakse kehast. Viljastamata on ühe t-ga.
  20. Bigger Stronger Faster

    Oleneb olukorrast. Kui sa oma munandid mingil põhjusel peaksid kaotama, siis on sünteetiline testosteroon vajalik.
  21. 2 minuti jooksul 10 kätekõverdust tehes saad hingata alles peale igat 12 sekundit. Selline treening on kasulik hinge kinnihoidmise arendamise seisukohalt.
  22. Mitu korda ...

    Professionaal, kes treenib piitsepit.
  23. Väike trenn :D

    Jah. Aga neid peaksid järjest vähemalt 35 minutit tegema, et keha glükogeenivarud otsa saaksid ja keha hakkaks rasvu energiaks kasutama.
  24. rinnalt surumine

    Kus läheb arvesse?
  25. Suvevaheaeg

    Päevitan Pirita rannas ja löön naistele külge.
×