Jump to content

Rando1

Kasutajad
  • Content count

    78
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Rando1

  • Rank
    Värske olija
  1. Väga paljud on veendumusel, et loomse toidu osakaalu vähendamine ja taimse osakaalu suurendamine on tervislik aga millegi pärast on kogu loomse toidu menüüst välja jätmine on kuidagi täiesti vastuvõetamatu.
  2. Mul tekkis seda artiklit lugedes küsimus, et kuidas täpselt defineerida tervislikku toitu? Mis kriteeriumitele peaks toit vastama, et ta oleks tervislik? Näiteks mida rohkem toitaineid on igas kaloris, seda tervislikum peaks toit olema. Dr. Fuhrman’s Nutritarian food pyramid is based on the principles of high nutrient eating as illustrated by his Health Equation: Health = Nutrients / Calories (H = N / C) Low-calorie, nutrient dense foods are at the base of the pyramid, and high-calorie, nutrient poor foods are at the top. Think of it as how much proportionally you should eat. The food at the bottom takes up the most room on the pyramid and it should be the foods you eat the most. The nutrient poor foods are at the very top, taking up the smallest amount of space on the pyramid. These foods are the ones you should eat very little of, if any at all. https://www.drfuhrman.com/learn/library/articles/57/dr-fuhrmans-nutritarian-pyramid Selles artiklis mainis Janar, et eelistatud on väherasvased loomsed valgud: "Valkudest on eelistatud vähe loomseid rasvu sisaldavad fileed nagu kana, kala, loomaliha. Piimatoodetest kodujuust, kohupiim, munad." Tekib küsimus, et miks on näiteks kohupiim või kana parem valguallikas või tervislikum kui näiteks oad. Kui vaadata toiteväärtust siis ubades on võrreldes kohupiima ja kanaga palju rohkem toitaineid ja ka rohkem valku. http://beaninstitute.com/bean-nutrition-overview/
  3. Teistmoodi fitness, või Olegi blogi

    Pärnus 15.aprillil toimub fitness 5-e võistlus Kimberi klubis. Novembris-detsembris on Pärnumaal veel 2 võistlust.
  4. Kuido Jõgisalu FAST Team

    Peaks pilgu peale heitma tõesti uuele jõusaalile. Hea lähedal käia!
  5. Ma olen vaadanud huvitavaid videosid kus Doug Brignole räägib kuidas on kõige effektiivsem ja ohutum lihaseid treenida. On huvitav teada kuidas biomehhaaniliselt on lihased mõeldud töötama. Siin siis video õlatreeningu kohta.
  6. Rasvaprotsent !?

    Mina olen kasutanud näiteks spetsiaalset kalkulaatorit, kus sa sisestad oma pikkuse, kaalu, vöö- ja kaelaümbermõõdu. Sisestad andmed kalkulaatorisse ja saadki oma rasvaprotsendi teada. See meetod on suhteliselt täpne. http://fitness.bizcalcs.com/Calculator.asp?Calc=Body-Fat-Navy
  7. Archangel'i blogi

    Sarnane artikkel, mis võib olla täiendab eelmist: http://www.burnthefatblog.com/archives/2012/10/the-if-it-fits-your-macros-iifym-diet.php
  8. THE Olympia weekend 2013

    1) Kai Greene 2) Phil Heath 3) Shawn Rhoden 4) Mamdouh Elssbiay 5) Jay Cutler 6) Dennis Wolf
  9. Täna küll jala päev ei ole aga eks ma selle aja paiku plaanisingi trenni tulla!
  10. Professional Bodybuilder and 6 time Mr. Olympia winner Dorian Yates sits down with London Real to discuss how his "High Intensity Training" techniques changed the sport, the specifics of his steroid use and its effects, how he psychologically reinvented himself after his abrupt retirement in 1997, and his thoughts on conspiracy theories, psychedelics, and cannabis. See on minu meelest väga hea, et Dorian Yates saab aru, mis maailmas tomub ja oskab mõelda!
  11. RIP Serge Nubret

    Serge Nubret jagas oma teadmisi mõned aastad ka bodybuilding.com foorumis ja kõik on veel alles ka. Eks sealt leiab väga palju huvitavat. Kellel huvi on võib sealt lugeda!!! http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=972997&highlight=serge+nubret
  12. 1. Kai Greene 2. Phil Heath 3. Evan Centopani 4. Dennis Wolf 5. Branch Warren 6. Lionel Beyeke 7. Ronny Rockel 8. Dexter Jackson 9. Roelly Winklaar 10. Hidetada Yamagishi
  13. Jõusaali tolad...

    Ma olen näinud, et kükipuuris võib ka väga vabalt kangiga rinnalt surumist teha, seda siis põrandal.
  14. YouTube videod

    Keeeeep ooooooon rockkkkkking innnn thhhhhe freeeeeee wooooooooorld!
×