Jump to content

Nesatur

Kasutajad
  • Content count

    782
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Nesatur


  1. Väga head uudised, et selline asi Eestisse ka tuleb! :D (Ei teadnud, et Tartus on.)

    Ma olen ise suur Crossfiti fänn ja tean enamusi staare ja vaadanud Crossfit Gamesi jne.

    Minu enda jaoks kindlasti väga huvitav ettevõtmine ja soovitan kõigile.

    Ise ka vaikselt selle taolise alaga tegelenud.

    Kui preagu seljavigastust poleks, siis tuleksin esimene trenn kindlasti kohale.

    Edu!


  2. Arvad sa, et 12 aastasele poisile on mõtekas hakata jõutõmmet õpetama?

    Mul läks endal sellega selg peesse, hoidsin ma seda kui hästi tahes.

    Peaasi, et üle ei pingutaks, nagu mina.

    Aga muidu huvitav blogi ja lase aga edasi. :D


  3. See muhk võib vabalt olla mingi ülepinges romblihase kiud.

    Seda muhku ma kirjeldasin alaselja juures, kust ma arvasin, et disk väljas(vb ikka on disk),

    aga jh, et ta on nagu lüli kõrval, vasakul.

    Kui käega lülisid katsuda, siis tunduvad kõik sellised ümarad nagu ikka, aga siis ühe lüli vasak pool,

    see mis pool aastat juba häda on teinud, on suurem, kui peaks (nagu mingi luuline moodustis vms(muhk) oleks peal).

    Kiropraktikule oli see ka midagi täiesti uut, polnud varem sellist asja näinud.

    Kui jälle õlast rääkida, siis hakkan neid harjutusi kõvasti tegema, ja annan kunagi teada, kas sain stabiilseks tagasi. :D


  4. Käisin seljaga kiropraktiku juures ja ta leidis valu kohast, lüli kõrvalt, sellise kõvema nagu muhu, ja see oli tema jaoks midagi uut ja huvitavat. Vastuse saab ehk edaspidi. Aga see selleks.

    Rääkisin talle ka oma õlast, ja kui ta nägi, kui lihtsalt see mul pesas liigub, oli imestus suur.

    Ütles, et õlg on ettepoole väga ebastabiilne.

    Soovitas neid harjutusi.

    Aga kas on veel midagi, mida võiks teha.

    Ja palju tuleks üldse neid teha?

    Tänan.

    184_fig1.gifswimrotation.jpg


  5. Tänud vastuse eest.

    See õlg läks mul mingi 6 aastat tagasi juba, vb oli põhjuseks kukla tagant kangi surumine.

    Paar aastat tagasi käisin kompuutris, ja diagnoos oli ganglion(5mm vedelikukogum).

    Op oli lahendus, aga lükkasin selle edasi, sest noh asi pole hull.

    Ja ei usu, et seda ilma opita lahendada saabki, olgugi, et õlalihaste treenimine võib seda natuke paremaks teha(siiamaani pole oluliselt teinud).


  6. Selles suhtes, et ma ei usu, et ta päriselt liigesest välja käis, kuna valu polnud mingisugust. Kunagi nägin mingit videot, kus phüsio või kiropraktik liigutas õla korra "paigast ära", et leida mingit lihast vms.

    Vb reaalselt saabki õlga lõdvas olekus teine inimene korraks nii öelda "pesast" välja viia.

    Tahaks teada, et kas peaksin rohkem õla harjutusi tegema vms?

    Mingit valu sellele asjale juhtumile ei järgnenud ja tegelikult arvan, et igal inimesel võib selline asi juhtuda, kui sa lased korraks õlast pinge ära ja samal ajal on sul raskus üleval.


  7. Tegin hantlitega pos rinnalt surumist, viimane kordus lasin üleval olles vasaku õla korraks lõdvaks ja tundsin kuidas õlavars liikus pesast välja.

    Valus polnud ja pärast seda polnud ka valus.

    Varem pole sellist asja juhtunud, kuigi see õlg on juba aastaid natuke vigane.

    Tahaks teada, mida peaks edasi tegema või mida üldse tohiks teha?


  8. Kui ma esimest postitust lugesin, siis mõtlesin kohe, et äkki rinnakorv raksatas.

    Mul endal väiksena oli päris valus rööbaspuid teha, mõtlesin, et ju siis minu rinnakorv seda ei võimalda(natuke sissepoole nõgus).

    Aga nüüd on see mu lemmikharjutus ja kõik töötab ilusti.

    Mis eksperdid ütlevad, äkki käis raks rinnakorvist, kolmnurgast läbi?


  9. 12,5 aastaselt ma väga hullu igatahes jõusaalis ei paneks. Arvan, et kui hakata jõutõmbeid ja kükke ja teisi raskeid harjutusi tegema,

    jääb vb kasv kinni, ja tulevad muud vigastused.

    Tee parem kätekõverdusi, jookse, ja tõmba lõuga kuskil toru peal.


  10. Jälgin ka su blogi huviga, kuna tegelen ise suht samalaadse trenniga praegu suvel.

    Küsin salasilmalt või siis sinult endalt, et kas selja laiuse ja suuruse arenguks, oleks raskusega lõuatõmbed palju kasulikumad,

    kui pikkade seeriate keharaskusega tõmbamine?


  11. "Kreatiini effekt ei olnud püsiv, kahjuks (välja arvata 2 kilo, mis jäid püsima, kuid see ei pruugi ka otseselt selle teene olla)

    "

    :D

    Arvad, et kreatiini kuur tekitas 2 kg lihast :D?

    Kaudselt kindlasti võis nii olla.

    Kreatiin andis massi ja jõudu, selle arvelt tõesteti suuremaid raskusi, ja sealt tuli ka rohkem lihast.

    Vesi läks välja, ja lihas enamuselt jäi.

    • Downvote 1

  12. Ega see jõutõmme naljaasi väga pole.

    Ise tegin ka, meeldis , tegin päris raskega enda kohta, enda arust oli tehnika täitsa hea, kasutasin ka vööd suurema raskuse puhul.

    Ja tundub, et vigastasin selga, nüüd juba pea pool aastat möödas, ja pole terveks saanud.

    Vb, juhtus see hoopis rinnalevõtu või kükiga, aga ei tahaks väga uskuda. :D

    • Upvote 1

  13. Kahjuks või õnneks selliste sisutühjade postide või olemas oleva sisuga kuid mitte midagi huvi tekitavat(nt fdvk blogi) ei teki mingit aktiivsust.

    Mis jutt?

    fdvk blogi on hetkel üks vähestest, mida ma loen, või vaatan, sest teistes midagi ei toimugi eriti.

    fdvk postitab videosi ja teeb just sellist trenni, mis mind ennast ka huvitab.

×