Jump to content

Fle

Kasutajad
  • Sisu loend

    79
  • Liitus

  • Viimati külastanud

Kogukonna Reputatsioon

0 Neutraalne

Fle

  • Tase
    Värske olija
  • Sünnipäev 04.05.1986
  1. Kalmuse kohta

    irw@kroonika
  2. Kõht valutab!

    Glükoosis küll asi ei ole. Aga kui 300 ml-ga ei valuta kõht siis tarbigi 500 ml asemel 300.
  3. Küsimus

    heh.. sulle tuleb vist kõik lahti seletada... kui sa 8. nädalal teed juba oma eelmise rekordiga 2 kordust siis on ju loogiline, et 9. nädalal surud sa uue rekordi (uus maksimum rekord (MAX)) ! max ei pea võrduma 100 %... max võib ka 110 % võrduda
  4. Liitsuhkrud

    kas glükoos ja fruktoos ei olnud mitte monosahhariidid ehk siis lihtsuhkrud aga liitsuhkrud on siis äkki disahhariidid nagu sahharoos ehk tavaline suhkur ja siis maltoos ehk piimasuhkur.. aga võibolla ma eksin
  5. nõrk sõber

    mõttetu teema!
  6. Ületreening?

    Harjutuste mõttes küll sobib, kui mahtu võibolla võiks vähendada. Siis kui juba mõni aasta treeningstaa?i siis võiks hakata üks lihasgrupp päevas kavaga tegelema, kuid alguses on see enam-vähem. Aga las staa?ikamad mehed avaldavad ka oma arvamust. Massi koha pealt nii palju, et tahaks tagasi neid agu, kui praegu tagasi vaadates täiesti vale ja vähese toitumisega tuli aastaga nii 15 kilo lihasmassi. Kui sellist kava juba ära saad tehtud nii 2-3 kuud siis soovitaksin valida sellise 3-ks või 4-ks jagatud kava.. igal treeningpäeval erinevad lihasgrupid 1. päev Rind, õlaesiosa, kõht Seeria Info » Kaldpinnal kangi surumine 3 x 6 - 8 » Lamades surumine kangiga 3 x 8 - 10 » Kaldpinnal hantlitega lendamine 3 x 8 - 10 » Pullover ( ületõmbed ) hantliga 3 x 8 - 10 » Õlaesiosale lendamine ette hantlitega 3 x 8 - 10 » Kõhulihastele jalgade tõsted rippes 3 x max » Kõhulihastele keretõsted kõhupingil 3 x max 2. päev Selg, õla kesk- ja tagaosa, trapets, alaselg Seeria Info » Lõuatõmbamine ( lisaraskusega ) 3 x 6 - 8 » Ettekallutatult kangi tõmbed vastu kõhtu 3 x 8 - 10 » Ploki tõmbed ülevalt alla kitsas haare 3 x 8 - 10 » Traktor 3 x 8 - 10 » Õlatagaosale lendamine ettekallutatult 3 x 8 - 10 » Õlalihastele lendamine küljele hantlitega 3 x 8 - 10 » Lendamine küljele trenazööril 3 x 8 - 10 » Trapetsile õlakehitused kangiga 3 x 8 - 10 » Selasirutajale keretõsted pukil ( lisaraskusega ) 3 x 10 - 12 3. päev Biitseps, triitseps, käsivars, kõht Seeria Info » Istudes kaldpinnal küünarvarte kõverdamine 3 x 6 - 8 » Scottpingil kangiga küünarvarte kõverdamine 3 x 8 - 10 » Konsentreeritult ühe käega hantliga 2 - 3 x 8 - 10 » Lamades prantsuse surumine 3 x 6 - 8 » Ploki alla surumine seistes 3 x 8 - 10 » Istudes ühe käega kukla tagant 2 - 3 x 8 - 10 » Käsivatele randmepainutused althaare kang 3 x 8 - 10 » Käsivartele küünarvarte kõverdused pealthaare 3 x 8 - 10 » Kõhulihastele keretõsted kõhupingil 3 x max » Kõhulihastele kerepöörded trenazööril 3 x max 4. päev Jalaesiosa, tagaosa, säär Seeria Info » Täiskükk kang turjal 3 x 6 - 10 » Hack- kükk trenazööril 3 x 8 - 10 » Käärkükk ühe jalaga 3 x 8 - 10 » Säärte sirutused ette trenazööril 3 x 8 - 10 » Jalgade kõverdamine istudes trenazööril 3 x 8 - 10 » Jalgade kõverdamine kõhuli trenazööril 3 x 8 -10 » Säärtele pöiale tõus hack- masinal 3 x 8 - 10 » Istudes trenazööril pöiale tõus 3 x 8 - 10 » Jalapressil pöia sirutused 2 - 3 x 8 - 10 Näitekss selliseks. See on võetud amazoni treeningkavadest edasijõudnud meestele.
  7. Aga kui lihas kasvab ja jõudu tuleb siis on ju kõik korras, ega sa ju valu saamise pärast ei treeni ... Ja see ka veel, et need kes teevad nii 17 seeriat, nad teevad ühe lihasgrupi peavas ja kuskil 6 korda nädalas trenni. Kui sa näiteks käid jõusaalis 3 korda nädalas, siis sa ei jõuakski kõikidele lihasgruppidele nii palju seeriaid teha, ajalises mõttes juba läheks sul trenniks ~3 tundi või rohkem isegi
  8. Kulturismi MV

    Hr. Kiivikas ikka super hea piltide peal. taf, sind ka nägin mõne pildi peal .. GOOOOD !!!
  9. Kulturismi MV

    Et siis oleks huvitatud võistluste tulemustest ja ka piltidest
  10. Mitu seeriat?

    Hea küsimus No kui sa oled veel algaja ja teed igale lihasgrupili nii 1-2 harjutust siis soovitaksin sulle 4 seeriat teha. Noh endal oleneb kõik harjutusest ja tundest. Ntx: Rinnale ma teen 3 harjutust. 1) horisontaalpingil surumine 3 tööseeriat 2) positiivse kaldega pingil 3 tööseeriat 3) ristivedu kaldseisus 2-4 tööseeriat oleneval tundest Samas ma tean ka mehi, kes teevad kuskil 6 tööseeriat ja siin esikulturistid teevad vist veel rohkemgi.. nii et see kõik väga suhteline. Pausidest nii palju.. et kui tahad Max. jõudu arendada siis 4-5 min kuskil ja kui eesmärgiks lihase toonus siis 1- 1,5 umbes EDU!
  11. metaan

    metaan annab sulle uue puusärgi juurde lukku võiks selle teema panna
  12. Vesi

    Njah, trennis on mul ka max. mis sisse läheb umbes 1,5 l vett
  13. Vesi

    Oot aga kas te sunnite ka ennast jooma või ongi koohe janu koguaeg. Ise joon tunde järgi ja ma ei usu, et ma mingi üle 3,5 liitri joon.
  14. Ultra Gel

    Selline asi on minuteada täiesti võimalik... SIIN
  15. Ultra Gel

    Endal piisas ühest purgist Ultra Gelist, et oma õlaliigese probleemist lahti saada. Sellele lisaks vähendasin ma ka koormust õlele tunduvalt.
×