Jump to content

k6larikast

Kasutajad
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About k6larikast

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 07/06/1988
  1. Kusjuures mina sain ka müntoni ja muude kommide asjadega hakkama Igakord kui suitsu isu oli,panin ühe lutsuka suhu,ja lõpuks sain lahti ka suitsetamisest. Enesetunne läks paremaks,ja üldse,elu oli rohkem lille moodi nagu nad väidavad
  2. Peksa saamine

    Üpris tavaline on see ka juba,et kui mingi seltskond kuskile maakonna baari läheb,siis külapoisid/mehed kohe äksi täis on ja alati jamasi tekitavad.Jube närvi käib. Endal on elus õnnestunud aint ükskord korralikult tappa saada,ja seda Kalamajas kahe narkari käest ja kui ma noorem olin.Tulemuseks paar ribi,selja valu ja igast saapa jäljed mul näos.Ahjaa käsi pandi ka kipsi. Aga muidu on ikka õnnelikult läinud,linnas mõni ülitäis mees huraatab,aga eeliseks ongi see et tavaliselt on nad ülipurjus,ja nendest pole enam probleem jagu saada. Aga jah,oma enamus elu olen ma lasnamäel elanud ja elan nüüdki jälle ja siin on igasugu asju toimund ja juhtunud. Aga see tundub et on nagu koertega,kui koer tunneb hirmu,siis tuleb kallale Näita vastasele et sa oled hirmunud/hirmus,siis ta saab julgust ja ülbust juurde!
  3. Peksa saamine

    No, päris tihti on need osad "gängid" siuksed et kõvad mehed muidu jne,ja kõvad mehed ühe kallale minema,aga kui sa lihtsalt peale lendad võib see enamusi ära hirmutada,et nad mingi hullu psühopaadi otsa sattunud. Igast juhtumeid on tegelt,aga minu põhimõte ja moto on selline alati olnud:"Anna nii kuis torust tuleb"
  4. Kõhu ja rinnalihased

    Mina igastahes teen nii. Eila alustasin,aga eila tegin ma midgai valesti ei olnd nii väga tunda. Täna tegin uuesti,ja tõsijutt et künes tuleb raskelt,ja annab tunda küll kõhule. Eks siis ole kunagi näha ka tulemust
  5. Kõhu ja rinnalihased

    2-he kuuga ,iga päev 3x10 korda.
  6. Massilisajad

    No siis pm mingi proteiini võib osta,et saada vajalik koguse valke kohe kähku peale trenni,siis peaks hea alustuseks olema. Ja ehk kunagi hiljem siis seda massilisajat proovida EDIT:Vb aga äkki oleks parem kui ma peale trenni tarbin lihtsalt valgu rikkaid toitaineid? EDIT2: Ei krt,tuleb ikka mingi asi osta,sheigi jaoks,kuna valke oleks ikka kohe peale trenni vaja ju.
  7. Küsimus

    Ei pidand see saun midagi nii kahjulik olema,kui mõislikult seal olla. Liiga suur kuumus/palavus,viis vist lihastest vee välja.vms.Jällegi minu meeldetuletused siin uuritu põhjal,aga palun jällegi,sooviks targemate/kogenumate arvamust
  8. Massilisajad

    Jaa,nüüd olen dilemma ees.Kas on ikka mul kohe mõtet mingit massilisajat vms kasutama hakata?Ehk proovin ikka toitumis kava järgi toituda.Ja trenni aktiivselt teha.Ja siis kui see arengu seisak või aeglane areng toimub,et siis mõne massilisajaga seda nn tagant tõugata? Või peaks/võiks kohe tarbima hakata?
  9. Jõutsükkel

    Siis võid massi kava võtta.jne. Peaasi et ühe kava järgi liiga kaua trenni ei tee,mõistlik oleks neid vahetada iga kuu,kahe tagant.Nii olen mina aru saanud,aga palun targemad parandage kui olen valesti aru saanud.Ise siis tegin nii vähemalt.
  10. Tubli areng suhteliselt lühikese ajaga

    Vao,nagu tõesti,tõsine muutus.Aga jah,see vahepealne vorm tundus kuidagi asjalikum või nii,aga see on aint minu "tunne" Aga mis see raske töö ja tahe endast ette kujutab siis? Igapäev trenn?Pidev raske treening?Õige toitumine? Huvitav oleks küll teada kuidas ta treenis jne.
  11. Kõhu ja rinnalihased

    2-el leheküljel on kahe pildi ja õpetusega postitus See üks link mis seal oli,see jah ei funka enam.
  12. Massilisajad

    Et põhimõtteliselt ma saan aru et see massilisaja sobiks mulle? Kuna ma ektomorf ja plaanin kehakaalust juurde võtta? Aktiivse treeninguga muidugi ja korraliku toitumisega,aga kas on mõtet siis ka massilisajat tarbida? Terv. Erik
  13. Algaja teekond tulemusteni?

    Võta omale kooli midagi näksimist kaasa,mis suurema nälja leevendaks.Näiteks müsli batoonid ja puuviljad.
  14. Massi juurde, 60st 70

    Endal ka soov juurde võtta tiba.Praegu kaalun 65kg ja olen 183cm pikk. Nagu ma tegelt aru olen saanud,siis lihas massi ja üldse juurde võtta kaalus on pikem ja raskem kui kaalust alla võtta. Ja oli vist nii et kleenukestemal,ehk väiksema kehaehitustega inimestel on kiirem seedimine.Nii et sa ei pea palju korraga sööma,vaid mingi väikste portsjonitega ja tihedalt,umbes 6 korda päevas? Kolm toitvamat söögikorda ja siis kolm siukest kergemat näksimist nende vahepeale. Et kui ma nüüd jõusaali lähen ja oma toitumise paika panen,siis peaks 6kuuga juba natukene juures olema? Ja mis kava kõige mõistlikum oleks? Varem olen enne suve 4 kuud jõusaalis käinud,aga suvve tulekuga läks asi luhta. Et mingeid soovitusi ja näpunäiteid ehk? Tervitades Erik
×