Jump to content

belvedere

Kasutajad
  • Content count

    171
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by belvedere

  1. Kükk, kükk ja veelkord kükk...

    Vt ülevalpool mu postitust videole (Squat Rx #4), seal tüüp näitab kõik kükitüübid ette. Täiskükk siis see 'ass to the grass' variant
  2. Kükk, kükk ja veelkord kükk...

    Ise õppisin selle järgi:
  3. Kas suitsetate?

    Kõige vastuvõtlikumas eas ehk kooliajal sai selle lollusega algust tehtud. Paarist suitsust päevas sai ootamatult kiiresti 2 pakki päevas, ja kui mingi pidu ka veel juhtus olema, siis 3. Ei saanud kuhugi jalutada, paari minutitki ühe koha peal oodata, ilma et tundnuks vajadust pläru ette panna. Niiviisi siis 3-4 aastat järjest, aga polnud probleemi -- suitsetamine oli cool ja maitses ka päris hästi. Kui aga ükskord ära tabasin, et trepist 2. korrusele kõndimine ei peaks hingeldama ajama, rääkimata suuremast koormusest, siis alustasin mahajätmisega. Tubli 2 aastat järjest jätsin maha... Isegi pärast ahelsuitsetamise lõpetamist oli küll ja küll neid "proovin, kas veel huvitab" tõmbamisi, mis tagantjärele tunduvad ikka väga naeruväärsed... Aga Nicorette'i abiga sai lõpuks sellel lohel viimane pea maha raiutud, kuigi esimene nädal aega oli küll meeletult raske ennast tagasi hoida -- roniks või seina mööda üles või näriks lauajalga, sihuke piinav suitsunälg. Kuidagi sai siiski see üle elatud ja nüüd olen õnneks juba aastaid "puhas". Treppidest jaksan ilma hingeldamata üles minna, jälki suitsuhaisu küljes pole ja haigusi-vaevusi on ka palju vähem kui suitsetajana.
  4. Tere Kas ühe rinnapoole arendamiseks on mingeid paremaid või mõttekamaid harjutusi kui ainult ühe käega hantli surumine? Vaatasin harjutustepanka, aga seal on kõik ikka kahekäeharjutused. Praegu on üsna paha olukord, kus rinna tegemisel jõuab vasak vaevalt hantli üles lükata, samas kui paremaga jaksaks veel terve seeria teha. Ja eks kangiga on samamoodi, et vasak pool vajub ikka väga alla ära. Tänud soovituste eest.
  5. Hideta Yamagishi arreteeritud

    Sul on õigus. Eks silmad näevad seda, mida mõistus tahab kangesti lugeda. Aga et OT lõpetada, siis väidetavalt eemaldati subjekt Arnold Classicu nimekirjast juba mõni tund pärast arreteerimist. Siin pikemalt: http://ronavidan.com/news/2008/01/20080101hide.htm
  6. Hideta Yamagishi arreteeritud

    Ehh, mõttetu tähenärimine, aga "ne mozhna skazat absolyutno opredelenno shto ... ne budet" = "ei saa öelda täiesti kindlalt, et ... ei osale" (sest võib-olla olid kotis ikkagi kamajahu ja hernekommid).
  7. Nõrk immuunsüsteem??

    Minu kommentaar põhines mu enda paari aasta tagusel kogemusel (ülikiire ainevahetus, alakaal hoolimata väga kaloririkkast toidust, pidev uimasus jms). Tuvastati kilpnäärme raske põletik, määrati L-Thyroxine'i ravikuur ja pool aastat hiljem oli kõik normis.
  8. Loe kuidas Genka vormi sai

    Mõnes mõttes on see artikkel teemakohane: "With diet, exercise and friendship man loses 400 pounds" (180 kg) http://abcnews.go.com/Health/Story?id=4029716&page=1
  9. Nõrk immuunsüsteem??

    Jah, ja 12 kg alakaal hoolimata suurest söömisest viitab ka kilpnäärme põletikule. Igal juhul võiks minna uuringutele, see asi tehakse ühe vereprooviga kindlaks.
  10. Naise ideeal vorm

    Jäädes ikka sportlaste juurde -- Stacy Keibler, kunagine wrestlingu-staar: http://img518.imageshack.us/img518/3653/st...restlingpn7.jpg ja http://tinyurl.com/yv683z
  11. Hideta Yamagishi arreteeritud

    LA lennujaamas leiti tema pagasi läbiotsimisel "piiratud kasutusega substantse" (st ilmselt anaboolseid steroide või kasvuhormoone), aga pole veel päris kindel, kas ta jääb seetõttu Arnold Classicul osalemisest kõrvale.
  12. Teie õlgade laius

    Inimese keskmine (soost sõltumata) olevat 45 cm, kondist kondini mõõtes (kõige õigema tulemuse saab, kui surud õla kõvasti vastu seina, mõõdad seinast kuni rinna keskele, surud teise õla vastu seina, mõõdad keskelt kuni seinani). Endal ka sama (aga jokeri meetodil 49) -- 27a, 182 cm. Aga skjoumees, kellel on juba kasvueas 64 cm õlad -- no kas pole õigesti mõõdetud või on sirgumas tõeline Kalevipoeg (maailmarekord on u. 67 cm kanti).
  13. Valu südames ja insuldi tunnused.

    Selle (rahvapärane) nimi ongi "unehalvatus", täpsemalt vt http://en.wikipedia.org/wiki/Sleep_paralysis. (Ise olin sellega ammu-ammu, kui veel suitsetasin, aastaid pidevalt hädas. Jätsin suitsu maha, läks peaaegu täielikult üle. Korra aastas ehk juhtub veel, aga seda ei oska eriti mingi tegevusega siduda.)
  14. Pärast trenni ei tule und

    Olen veidi üle kuu ülepäeviti trenni teinud ja tekitab muret, et trennipäevadel on väga raske magama jääda. Treening lõpeb regulaarselt kl 21:30 ja magama lähen kah regulaarselt umbes 00:00, aga uni tuleb heal juhul alles tund aega hiljem (pulss seni ~65-70) ja on üsna katkendlik (ja hommikul on seetõttu pagana raske üles saada). Trenni teen korralikult nii et jalad pärast värisevad, aga ometigi ilmuvad 3h hiljem mingid kummalised energia ülejäägid. Kohvi-teed õhtul ei joo, vahetult trennijärgne söök on ka tagasihoidlik (tüüpi pool pakki kohupiima, natuke juustu ja mingi kakaokreem), aga kuhu siis uni jääb? Teistel päevadel magan nagu nott ja ärkan värskelt.
  15. Pausid seeriate ja harjutuste vahel.

    "Ühest küljest on tarvis, et lihas taastuks vajalikul määral järgmise seeria sooritamiseks. Teisest küljest väheneb liiga pika pausi korral vere juurdevool lihasesse. Pausi alla 1 minuti loetakse lühikeseks, üle 2 minuti pikaks. Pikemaid pause kasutatakse raskemate harjutuste seeriate vahel ja kui tegeldakse jõuharjutustega (4-7 kordust) ja üleminekul ühe lihasrühma juurest teise juurde. Harjutades väiksemate raskustega ja korduste arvuga 10-15, võib pauside pikkust vähendada erandjuhtudel kuni 30 sekundini. Alla 30-sekundiliste pauside kasutamine pole põhjendatud, kuna saavutatakse lihase kiire kurnatus ja pole võimalik täiskoormusel edasi treenida." -- Raamatust "Kulturism kõigile"
  16. Kõhu ja rinnalihased

    Ootan ka huviga seda kirjeldust.
×