Jump to content

belvedere

Kasutajad
  • Content count

    171
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by belvedere

  1. FÖÖNIKSLIND!? Kevin Levrone

    2 kuuga lisada 18 kilo puhast lihast?!? Kuidas see üldse inimlikult võimalik on?
  2. Verevalum biitsepsitel

    Ma otsisin juba foorumi ristirästi läbi, aga midagi eriti abistavat ei leidnud. Ühesõnaga rinnatrenni käigus (lendamine masinaga, kus kahte poolt kokku surud) avastasin mõlemalt biitsepsilt suure tumepunase verevalumi. Sama asi on kunagi juhtunud kangiga kõverdusi tehes. Mind ravikreemid vms ei huvita, tahaks lihtsalt südamerahustuseks küsida, et kas see on nii pisikese lihase ja kõva pingutuse puhul tavaline või on see paha ja peaks midagi teisiti tegema, et seda enam ei juhtuks? Valu muidu eriti pole ja 4-5 päevaga kaovad nad ära. Üks udupilt kah:
  3. Mind hakkas tegelikult huvitama, mis saab siis, kui süüa rohkem kui 30g süsivesikuid päevas, aga siiski tublisti alla selle harilikult soovitatava 30-40% päevakaloraazhist? Siis vist rasv ei põle ja absoluutselt trenni ei jõua ka teha?
  4. Ühispangas sente vahetamas

    Ühtlasi hoiatan, et kui ei meeldi, kuidas selle toimingu ajal kõik pangasaalis ootajad Sind jõllitavad ja lapsed (kui on) rämeda mündikõlina peale kilkama hakkavad, siis saada naine või sõber
  5. Mulle tundub, et need artiklid lähevad vastuollu siin sageli korratud tõega, et samal ajal ei saa põletada rasva ja kasvatada lihast.
  6. Haarde tugevus

    Minul on päris hästi aidanud õlakehitused kangiga + magneesium.
  7. Probleem järgmine. Kui ma avan fitness.ee-s mõne lingi (nt esilehelt artikli või foorumipostitusest veebipoe lingi või näiteks praegu menüüst harjutustepanga lingi või ükskõik millise muu lingi, *mis jääb fitness.ee keskkonda*), siis esimesel avamisel visatakse mind *alati* pealehele. Sama linki teist, kolmandat jne korda avades tuleb juba õige leht ette. Proovitud erinevate vaikesätetes brauseritega (IE7, IE8, FF3) ja kolmest erinevast arvutist, aga igal pool sama lugu. Tegelikult olen seda märganud juba ammusest ajast, aga lõpuks ei andnud hing enam rahu. Oskab keegi kommenteerida?
  8. Uni - liiga palju või mitte?

    Kui see tuleb sellest, et söögikord on hommikul, lõunaks ei söö midagi (v.a mingi kohvikukraam) ja siis peale kooli sööd kõhu kõvasti täis, siis on mõlemad unekorrad arusaadavad.
  9. Adderall

    Ei saa Eestist. Adderall, Ritalin jt sisaldavad väga lihtsustatult öeldes amfetamiini ja sellised ravimid on siinmail keelatud.
  10. Tattoo

    See pole sul liblikas...
  11. Mis harjutuse tegemist vihkate k6ige enam?

    Lamades surumine Esimene trenniaasta seda ei teinudki, ainult kükki ja jõutõmmet. Nüüd on näha, et asi on täitsa tasakaalust väljas.
  12. Kas valu on vajalik?

    Sattusin jälle Pumping Ironit vaatama ja hakkasin mõtlema ühe Arnoldi mõttetera üle -- selleks, et midagi saavutada, tuleb trennis minna kuni valubarjäärini ja siis sealt veel 2, 3, 4... kordust edasi, sest see on see, mis stimuleerib lihast eriti kasvama. Kuivõrd läheb see kokku tänapäevase treeningumetoodikaga? Kui palju siinsed staažikamad kasutajad seda põhimõtet on järginud? Endale tundub, et vähemalt motiveeriv efekt on sellel olemas -- kui harjutus seda võimaldab, siis läbi valu minnes on pärast hea tunne, et sai ikka "tõsiselt" tehtud. Samas on vigastuseoht ilmselt suurem ja ei tea, kas 99% pingutus ikka annab reaalselt rohkem kui 90-95%. Arvamusi?
  13. Kuidas ravida Aknet.

    Foorumi anonüümsust on hea ära kasutada nipsakateks vastusteks, aga kas mõnele dermatoloogile kah nii ütleksid? Või astusin ma nüüd ühele "alternatiivmeditsiini" pooldajale varvastele? Role of Hormones in Pilosebaceous Unit Development Hormonal influences in acne Acne pathophysiology Ilma vaevata on leitav lõputult artikleid eelretsenseeritud teadusajakirjadest. Inimestel, kes seda teemat loevad, on võimalus vaadata, mida "päris" meditsiin asjast arvab.
  14. Kuidas ravida Aknet.

    Aile, ära aja udu, akne põhjused on hormonaalsed, mitte söögist tulenevad (v.a kui on allergia, nt shokolaadile jm magusale, aga see ei puutu asjasse). Kergemate vormide raviks on tetratsükliin ja kreemid, raskemate puhul Roaccutane.
  15. Rootsi rammumees Magnus Samuelsson (2m, 156 kg) võitis kohaliku tantsusaate "Let's Dance". Ei tea, kas uus trend? Ingliskeelne uudis siin. Edit: ja veel ühest.Võistlustel koos tantsupartneriga: Vabal ajal:
  16. Fitness.ee Wiki

    Nö tulekahju kustutamiseks võiks esiteks teha ühe sticky FAQ/KKK, kus on lingid teemadele, kus on käsitletud põhilisi küsimusi, mida algajatelt 10 tk päevas tuleb: "kuidas juurde võtta", "kuidas kõhulihased välja saab", "millal hakata pulbreid võtma", "mitu seeriat ja kordust peab tegema" jne. Sisu on juba olemas, keegi peaks ainult vastavad teemad üles leidma. Ja siis võiks paar rida progeda, nii et kõigile, kelle konto on alla 1 kuu vana, näidataks linki KKK-le suurelt, punaselt ja rasvaselt kas lausa igal lehel või ainult uue teema tekitamisel.
  17. Madalalaubalisus!

    Rusikad ei sügele üldse, aga asi on põhimõttes -- et mingi tüüp tuleb meelega tüli norima, hakates su naist teadlikult ja sinu nähes üle lööma ja praalib sinna juurde, et "taob su ära", kui ütlemist on. Mida kuradit?
  18. Madalalaubalisus!

    Lisaks veel niipalju, et Eestis pole asi veel nii hull nagu UK-s. Sealsetel rullnokkadel ehk chav'idel, sellised 14-18 nagad, on lemmikajaviide grupiviisiline rünnak, kus ohver lüüakse pikali ja siis pekstakse teda sihipäraselt jalgadega pähe, kuni tüübist saab juurvili. Ja seda mitte kusagil maakolkas, vaid Londonis jt suurlinnades. Noad välguvad kah väga tihti.
  19. Madalalaubalisus!

    Hõivatud naise äravedamine ja veel tema kaaslase nähes on küll kolakat väärt tegu. Naisest, kes niimoodi teha laseb, ei arvaks kah eriti hästi.
  20. Kreatiin ei lahustu

    Võta siis kreatiinikapsleid, ei teki lahustumisega probleeme.
  21. Liiga lihastes jalad?

    [mhh, iidne teema]
  22. Noh, palju sõltub ka "presentatsioonist".
  23. Mu naissõber leidis esimese mehe jõusaalist (oli teine lihtsalt tulnud juttu ajama), nii et kindlasti on võimalik. Ega see ei erine ju klubis või baaris võhivõõra inimesega tutvumisest. Aga MV-s olen tähele pannud, et need vähesed naised, kes teevad jõutrenni, käivad kaaslasega, ja kes tulevad üksi, need väntavad reeglina 5-10 minutit ratast ja on viuh läinud. Vahel saab nalja ka. Näiteks tuleb silmatorkavalt ilus ja liibuvates riietes neiu ja hakkab 30 kiloga surumist tegema, ja siis 6 meest "julgestavad" ümberringi
  24. Ma tegin umbes pool aastat väga korralikult kükki ja jõutõmmet, raskused kasvasid, jalad kasvasid mühinal, aga käed olid ikka nagu klaverimängijal. Järeldus: peab ikka lisaks eraldi triitsa, käsivart ja õlga treenima.
×