Jump to content

SiLo

Kasutajad
  • Content count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About SiLo

  • Rank
    Algaja
  1. Naised Bikiinifitness absoluutne võitja: Anastasija Zerdetskaja Naised bodyfitness absoluutne võitja: Elo Ilumäe Noorte ja juunjorite absoluutne võitja: Siim Kelner Mehed klassikaline kulturism absoluutne võitja: Allar Vaet Mehed kulturism absoluutne kateooria kohad 1-5 (kuna täpselt ei tea palju absoluudis lavale laseme siis ennustage top 5 paremusjärjestus) 1) Raigo Kuusnõmm 2) Allar Vaet 3) Rain Kuusnõmm 4) Ahti Jakson 5) Siim Kelner Noored edasijõudnud 1) Marius Lemming 2) Lauri Ööpik Bikini fitness algajad 1) Anastasija Zerdetskaja (ehk Nastja?) 2) Kristina Nuut 4) Jekaterina Nikitina 3) Tiina Ollema Bikiini Fitness edasijõudnud 3) Marju Järvela 1) Olga Jakovleva 5) Kristina Aleksejeva 6) Julia Ageeva 2) Aleksandra Laer 4) Õnnela Raudsepp Bodyfitness juuniorid 1) Julia Golubõhh 2) Kaisa Metsla Bodyfitness naised edasijõudnud 1) Elo Ilumäe Klassikaline kulturism algajad 3) Dmitri Mirkin 1) Allar Vaet 2) Aleksandr Kononov 4) Ivan Galkin Allar Vaet peaks edasijõudnutes olema ja ennustan nii: 1) Alesandr Kononov 2) Dmitri Mirkin 3) Ivan Galkin Klassikaline kulturism edasijõudnud 1) Kaido Allikas Allar Vaet peaks siin kategoorias olema ja siis ennustan niimoodi: 1) Allar Vaet 2) Kaido Allikas Mehed algajad kulturism 1) Peep Reinart 2) Eino Ainula Mehed kulturism edasijõudnud 3) Ahti Jakson 1) Raigo Kuusnõmm 2) Rain Kuusnõmm Juuniorid kulturism algajad 2) Rene Jaanus 1) Aimar Tamm Juuniorid kulturism edasijõudnud 1) Siim Kelner 3) Siimo Sikut 2) Sten Richard Oskar
  2. algaja, vajan kaalust juurde

    Aga osta endale valgupulbrit, viska enne ja pärast trenni koks sisse. Trennivabal päeval võid ka endale sheigi teha, kui tunned söögikordade vahel, et mahub. Või mis mahub... Tahad juurde võtta siis joo ära, vahet pole kas mahub või mitte. Kuigi minu teadmised ei ole tea, mis head, siiski mingi tõde selle taga peitub.
  3. Küsimus kava kohta

    Ma usun, et jutt seal täiesti õige. Mõtle näiteks rinnalt surumise peale. Tavalisel surumispingil on rinnalihasel rohkem töös alumine piirkond ja positiivse kaldega pingil ülaosa. Ma arvan, et peaksid jälgima sama põhimõtet harjutuse valimisel.
  4. Jooksmise algus

    Ega jooksmine kunagi halba ei tee. Kui meeldib, käi iga päev. Hea oleks algajal vast pool tundi. Kui pidevat jooksu ei jaksa teha isegi madalamal tempol, siis õheks heaks võimaluseks oleks see, et alustad lihtsalt kõndimisega 10-30 minutit. Kui suudad ilusti järjest 30 minutit käia, hakka paari minutilisi jookse sisse lisama ja järjest pikenda jooksu aegu, kuniks töötad end ülesse vastupidavuses.
  5. Kus hoiate medaleid ja karikaid?

    Mul on ainult medaleid ja 1 väike karikas, kuna karikad on klubikapis, seega kerge hoiustada. Ripuvad üheskoos cd riiuli küljel.
  6. Kuidas võita vastassoo tähelepanu?

    Ei viitsinud teemat otsast lõpuni läbi lugeda, aga mõttekäigu pani küll tööle. Kogemused näitavad ikka, et naise tähelepanu võidad sa enesekindluse ja huumorimeelega. Enesekindlus iseenesest on nihukene huvitav asi, mille suureks osaks on sinu enda enesehinnang. Kui see on madal - on ka enesekindlus puudulik. Minu enda enesehinnang on kujunenud läbi nooruspõlveaastate, mille käigus teinud sporti juba kaheksandast eluaastast. Kasvuteguriks on ehk tunnustus, mida ma olen saanud läbitud aastatega ja mille viljad ripuvad mul näiteks kodus seinapeal kümnete ja kümnete medalite, diplomite ja karikate näol. Kindlasti mängib ka sinu enda keha suurt rolli selle kujunemisel. Kui sa tõesti ei suuda olla rahul sellega, mis sulle peeglis vastu vaatab, võib raskemal juhulgi lausa depressiooni sattuda. Usun seega mina, et vastassoo tähelepanu = sport, treening ja eneseteostus läbi selle. Loomulikult on viise veel palju, kuida enesekindlust tõsta ... ... aga tihtipeale osutuvad antud viisid petlikeks. (raha, hüpnoos jne). Antud teemal saab arutleda ja vaielda pikalt ja kaua, kuid esitan ma siiski enda vaatevinkli. (Raha all ei mõtle ma siiski inimese saavutusi karjääri alal.) Naist, iseenesest, ei tasu minna otsima kluppi ja baari. Sealt leiad sa tihtipeale ainult üheöösuhteid, mille kõrghetk saabub just enne magamajäämist ja ärgates ollakse veel nii täis, et kallistatakse, minnakse lahku ja mõeldakse koduteel/kodus, kas kumm ikka oli peal ja kuidas edasist suhtlemist üksteisega vältida. Pean tunnistama, et olen ka leidnud baarist 1-2 kuulisi "romansse", mille käigus saadakse kokku alates kolmapäeva õhtust kuni laupäeva õhtuni, mil baarid ja klubid on avatud, et siis end uuesti täis juua ja kõike korrata. Kuna inimesed on seksuaalsed olendid on ka vahekord vägagi olulisel kohal, aga praegu räägin ma siiski sügavamast vastassoo tähelepanu otsimisest. Äkki kellelgi on midagi sellest siin kõrva taha panna!
  7. Raskused seeriates.

    Ise sain hiljuti soovituse selle koha pealt. Tee 1 päev püramiidi, teine päev ühe raskusega 4x10-12 ja kolmas päev ühe raskusega 5x5 (raskus, mida suudad suruda kõik 5 seeriat). See pidavat mõjutama erinevate lihaskiudude tööd.
  8. Kas ja millist kreatiini tasuks osta?

    Lugesin ise ka selle läbi. Seal ütles, et ta suguorgan on ka väiksemaks jäänud. Polevat enam nii suur kui kunagi. Samas on ta treeninud vähemalt 7 aastat ja ma usun, et ta on ise selle aja jooksul tunduvalt suuremaks läinud. Seega, see võib olla ainult silmapete.
  9. Kas ja millist kreatiini tasuks osta?

    Lugesin praegu teema läbi ja sain tunduvalt targemaks. Tänud kõigile
  10. Nägin seda pilti ja kohe mõtlesin sama
  11. sinu pikkus ja kaal, vanus?

    193 cm 80 kg 18 a
  12. Hera80

    Mulle meeldis isiklukult karamell.
  13. Pärm enne trenni

    Põhjendaksid äkki ?
  14. Pärm enne trenni

    Aga mida peaks siis enne/peale trenni tarbima, et oleks tõhusam lihaskasv?
  15. Pärm enne trenni

    Tahaks teada, kas on mõtet võtta pärmi enne võrlpalli trenni, kuna jõusaali jõuan ma max. 2-3 korda nädalas. Võrkpallis teen ma igal vabal pausil kõhulihaseid, seljalihaseid ja kätekõverdusi. Põhimõtteliselt tuleb igat asja 4x12 keksmiselt. Ja oleks tänulik, kui ei tuleks vastuseid nagu: "Mis sa sellest pärmist ikka sööd." Ette tänades.
×