Jump to content

Angelo

Kasutajad
  • Sisu loend

    479
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    5

Koik Angelo postitused

  1. Kaal

    päris pikk oled ja pekki ja lihast natsa on. Mis see 90kg ikka nii utoopiline. Naturalina ära oota meeletut lihaskasvu nagu nüüdisajas ime youtuuberitel. Treeni aga edasi ja pilt läheb paremaks. Kükk, rinnalt surumine /rööbaspuud, Millitar press, jõutõmme, lõuatõmbed olgu aga kavas sees
  2. Vend Vähk ORAVAPOISS MIKI SÖÖB PÄHKLIT JA ROSINAT

    No mida triitsepsit
  3. Marek Kalmusel puudub ka igasugune jõusaali koolitus. Aga algajatele sobib see EKR väga hästi. Saab põhitõed selgeks.
  4. Steroidid

    Kui tipptasemel sportlane/hollywoodi näitleja pole, vaid lasna jõuka ambaal, kes tahab naabrimehest suuremat biitsa, siis peab olema korralik lammas, et neid võtta Eks neid roide mustmiljon, erinevate omadustega/kõrvalmõjudega. Enamus panevad vererõhu kõrgemaks ja koormab südant rohkem. Peale steroidide kasutamist on meessugu hormoonid paigast. Testo tase on madalamal kui see oleks olnud naturaalselt. Appi tuleks arst, kes määraks sulle testo süstid regulaarselt, et saada normi näitajad.
  5. Cuttimise ajal lihase kasvatamine.

    Oled vist veel suurem algaja kui kartsin Jõudu tööle.
  6. Deltalihas ei kasva

    Kangi surumine seistes... Kui sul rasva% on alla 20 ja sa suudad suruda 90kg ilma j6nksuta jms näevad su õlad üsnagi arvestatavad välja Progressiivne raskuse suurenemine... Mind Muscle connection ja pumpamine on rohkem bro science ja keemikute teema. Natural peab tugevamaks saama.
  7. Kvaliteetne valk, mida valida ?

    Söö liha ,kala... On kvaliteetsem kui pulber ja boonusena saad kõhu ka täis
  8. Bulking ja cuting

    Kui tunned, et liiga paksuks lähed siis võid ju kaalu alandama hakata . Misasi on toitumiskava? Jälgi kaloraazi lihtsalt ja vaata, et makrod paigas. Treeningkava ei pea ülemõtlema. Vaata, et teeksid suuri basicharjutusi. Rööbaspuud, Kükk, overhead press kangiga, lõuatõmbed, mõned rows või jõutõmme, Rinnaltsurumine, . Need pisi isoleerivad harjutused mõttetu. Pro keemikust kulturistid üle haipinud nad. Natural peab tugevamaks saama, et saada rohkem lihaseid. Raskused olgu nii suured kui võimalik, seda tehnikat mitte lagunedes. Raskused dieedi ajal püüda hoida edasijõudnul. Algajal aga need isegi suurenevad kui väga lolli ei mängi.
  9. Setid

    2011 aasta oli vist siis( voin eksida) Kristjan Konsap vs Aimar Kuysn6mm Konsapil oli pikemad kordused Aimaril lyhemad Voitis voistluse Aimar. Kas siis lyhemad kordused ja suurem raskus on kasulikum ? Ei ole. Peaasi , et regulaatsrlt 6nnestuks raskust suurendada ja tugevamaks saada. Eriti naturaalil.
  10. Paistes peale jõutrenni

    Kaloraaz tundub täitsa okey. Trenni tehes on lihased rohkem "täis" kuna glükogeen kogub vett lihastesse jms. See, et sul cm juures ei pruugi üldse tähendada, et see rasva arvelt.
  11. Paistes peale jõutrenni

    Laoeb kaloraaz. Sa võid igapäev 4h kardiot teha aga kui õgid nagu jõulupõssa võtad ikka kaalust juurde. Sa võid teha 0h kardiot aga sööd nagu näljahädaline võtad kaalust alla. LOEB PALJU SINU KALORAAZ ON.. Kui sa ei tea mis sinu kaloraaz on pole millestki rääkidagi
  12. Rasvad ja küllastunud rasvhapped.

    80 kg kaaluv inimene 80g rasvu umbes 90 kg kaaluv inimene 90g rasvu umbes Ara kogu rasva loomsest saa. Soo ka avokaadot ja pahkleid. Noh kalast saadav rasv parem kui sealihast ka
  13. Kükk ( kangiga, hack,press vms) on A ja O jalgade arengul. Jõudu rannafitnessil
  14. Väljakutse programm

    Hea investeering kui puuduvad teadmised trennist jms
  15. Valkude kogus

    Ei. Loeb päevane valgu kogus. 80kg mehel norm 150g tuuris valke. Need, kes steroidi peal nad tarbivad rohkem. Naturaalil muutub liigne valk glükogeeniks. Ja kui glükogeeni ära ei kasuta siis talletub rasvaks.
  16. Proteiin

    Liha, muna, piimatooted, teraviljad jne sisaldavad ka valku. Ei pea kasutama valgupulbreid. Söö 1,5-2g kehakilogrammi kohta valku ja korras. Aga kui raha peale pahane oled siis telli toitumiskava Kalmuselt. Kui endal pea ei võta las ta siis kirjutab sulle mitu g kana süüa. Jõudu
  17. Otsin toitumisnõustajat / mentorit

    Toitumiskava oskab iga poisike teha. Oluline on, et ta suhtub inimesse kui indiviidi, mitte kui järgmisesse copy paste raha teenimis võimalusse. Soovitan Myfitnessy treenerit Kristjan-Johannes Konsapit, või Revalspordi treenerit Siim Kelnerit !
  18. tere Seljalailihas, rind , jalad jms väga vist tööd ei tee ? Käsi vist jah üleliia ei pea pumpama. Kui siis lühikesed ja suurte raskustega, kontrollitud tehnikaga kordusi.
  19. Vend Vähk ORAVAPOISS MIKI SÖÖB PÄHKLIT JA ROSINAT

    Miks läänes mehed ei nuta? Nad kardavad, et ripsmedušš läheb laiali
  20. Trennijärgne sheik

    Valgupulber on toit pulbri kujul. 80ne kilone mees võiks tarbida ligikaudu 80g rasvu, 1,5-2g valku kehakg kohta. Ja ülejaanud võiksid olla süsiv( vastavalt enesetundele ja elustiilile). Kaloraaz on individuaalne. Mõni hoiab kehakaalu 2500kcal teine aga 4000kcal juures. See, et sa ei taastu nii nagu soovid ei tule sellest, et sul puudub valgupulber peale trenni. Mis su makrod ja kaloraaz on ? Kuidas unega ?
  21. BCAA ja valk ning muud toitained

    HAhahaha Kai Green pole ka loll aga see ei tähenda, et ta suust jama ei oska ajada. Siin on ideaalne näide. BCAA on suht mõttetu. Rohkem nagu moe asi
  22. Kristjani blogi

    Õlad vajavad järele aitamist. Millitar press ja lendamine keskosale jms. Jõudu
  23. Random_R'i teekond

    Kui nõrkust ei tunne ja nii mugav mis siis valesti ? Anna aga minna. Tavvaliselt kes hommikuti ei taha süüa söövad palju õhtuti. Hommikul on glükogeeni varud maksas ja lihastes talletatud ja nende arvelt tehakse trenni. Kuna glükogeeniga keha laetud siis ei teki probleeme. Sõbra banaani ja piima soovitus on "Bro" science Inimesed on erinevad. Tee kuidas endal mugav on. Söö päevane kaloraaz täis, kas siis sooviga tõsta(+500kcal), alandada(-500), v6i säilitada. Mis su kaloraaz on üldse kus keha säilitab kaalu? Ei tea ? Tüütu ja nõme kuid siis pead toitu kaaluma ja ülessekirjutama hakkama. Jõudu
×