Jump to content

Angelo

Kasutajad
  • Sisu loend

    469
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    5

Koik Angelo postitused

  1. Paistes peale jõutrenni

    Kaloraaz tundub täitsa okey. Trenni tehes on lihased rohkem "täis" kuna glükogeen kogub vett lihastesse jms. See, et sul cm juures ei pruugi üldse tähendada, et see rasva arvelt.
  2. Paistes peale jõutrenni

    Laoeb kaloraaz. Sa võid igapäev 4h kardiot teha aga kui õgid nagu jõulupõssa võtad ikka kaalust juurde. Sa võid teha 0h kardiot aga sööd nagu näljahädaline võtad kaalust alla. LOEB PALJU SINU KALORAAZ ON.. Kui sa ei tea mis sinu kaloraaz on pole millestki rääkidagi
  3. Rasvad ja küllastunud rasvhapped.

    80 kg kaaluv inimene 80g rasvu umbes 90 kg kaaluv inimene 90g rasvu umbes Ara kogu rasva loomsest saa. Soo ka avokaadot ja pahkleid. Noh kalast saadav rasv parem kui sealihast ka
  4. Kükk ( kangiga, hack,press vms) on A ja O jalgade arengul. Jõudu rannafitnessil
  5. Väljakutse programm

    Hea investeering kui puuduvad teadmised trennist jms
  6. Valkude kogus

    Ei. Loeb päevane valgu kogus. 80kg mehel norm 150g tuuris valke. Need, kes steroidi peal nad tarbivad rohkem. Naturaalil muutub liigne valk glükogeeniks. Ja kui glükogeeni ära ei kasuta siis talletub rasvaks.
  7. Proteiin

    Liha, muna, piimatooted, teraviljad jne sisaldavad ka valku. Ei pea kasutama valgupulbreid. Söö 1,5-2g kehakilogrammi kohta valku ja korras. Aga kui raha peale pahane oled siis telli toitumiskava Kalmuselt. Kui endal pea ei võta las ta siis kirjutab sulle mitu g kana süüa. Jõudu
  8. Otsin toitumisnõustajat / mentorit

    Toitumiskava oskab iga poisike teha. Oluline on, et ta suhtub inimesse kui indiviidi, mitte kui järgmisesse copy paste raha teenimis võimalusse. Soovitan Myfitnessy treenerit Kristjan-Johannes Konsapit, või Revalspordi treenerit Siim Kelnerit !
  9. tere Seljalailihas, rind , jalad jms väga vist tööd ei tee ? Käsi vist jah üleliia ei pea pumpama. Kui siis lühikesed ja suurte raskustega, kontrollitud tehnikaga kordusi.
  10. Vend Vähk pulss 45

    Miks läänes mehed ei nuta? Nad kardavad, et ripsmedušš läheb laiali
  11. Trennijärgne sheik

    Valgupulber on toit pulbri kujul. 80ne kilone mees võiks tarbida ligikaudu 80g rasvu, 1,5-2g valku kehakg kohta. Ja ülejaanud võiksid olla süsiv( vastavalt enesetundele ja elustiilile). Kaloraaz on individuaalne. Mõni hoiab kehakaalu 2500kcal teine aga 4000kcal juures. See, et sa ei taastu nii nagu soovid ei tule sellest, et sul puudub valgupulber peale trenni. Mis su makrod ja kaloraaz on ? Kuidas unega ?
  12. BCAA ja valk ning muud toitained

    HAhahaha Kai Green pole ka loll aga see ei tähenda, et ta suust jama ei oska ajada. Siin on ideaalne näide. BCAA on suht mõttetu. Rohkem nagu moe asi
  13. Kristjani blogi

    Õlad vajavad järele aitamist. Millitar press ja lendamine keskosale jms. Jõudu
  14. Random_R'i teekond

    Kui nõrkust ei tunne ja nii mugav mis siis valesti ? Anna aga minna. Tavvaliselt kes hommikuti ei taha süüa söövad palju õhtuti. Hommikul on glükogeeni varud maksas ja lihastes talletatud ja nende arvelt tehakse trenni. Kuna glükogeeniga keha laetud siis ei teki probleeme. Sõbra banaani ja piima soovitus on "Bro" science Inimesed on erinevad. Tee kuidas endal mugav on. Söö päevane kaloraaz täis, kas siis sooviga tõsta(+500kcal), alandada(-500), v6i säilitada. Mis su kaloraaz on üldse kus keha säilitab kaalu? Ei tea ? Tüütu ja nõme kuid siis pead toitu kaaluma ja ülessekirjutama hakkama. Jõudu
  15. Madise tee unistusteni..

    Ei tasu blogida kui kriitikat ei talu... Ei tasu jah võistelda kuii nii kergekäeliselt neid asju võtta... Tulemus käes ka. Viimane koht algajates.... Ära too oma haigust vabanduseks... Inimesed püüavad mõista anda, et ega see naljategemine ka pole, et mäkdoonaltsist otse lavale jne
  16. skinny fat

    Kuna oled täiesti algaja on võimalik lihast kasvatada ja rasva kulutada samal ajal MIS SU KALORAAZ ON ?
  17. Rinnalihaste treenimine ekspandriga.

    Sellega väga rinnalihaseid ei treeni. Parem oleks kätekõverdused. Kui kerge teha siis tee all paus 3sekundit. Lisa seljjakott ja sisse raskust. Tee plaksuga. Tõsta jalad kõrgemale.
  18. iga trenn samad harjutused..?

    Kükk, Jõutõmme, rööbaspuudel surumine, kangiga surumine ( seistes istudes vahet pole),lõuatõmbed, saad juba väga hea keha Minu top5 harjutust !
  19. Kiiruse arendamine jooksmisel

    Jõusaalis muskli pumpamine puhas nartsism. Enamus lihamägesid ei suuda joosta ja vaevlevad kõrgema vererõhu käes. Liikumine ja jooxmine südamele ja veresoonkonnale kõige kasulikum. Aga edu sulle ja kui regulaarselt jookmisega tegeled siis saad kindlasti hakkama.
  20. Kiiruse arendamine jooksmisel

    Kriteeriumid on väga madalad seal. Ehk pole antud ala sulle kui spordist nõnda kauge inimene.
  21. Mida kasutada ?

    Inimesed soovitavad lisandeid kasutada just siis kui toitumine paigas tavaliselt. Miks aga peaks võtma lisandeid kui valgud, rasvad, süs paigas? just siis võiks valgusheigi teha kui toitumine puudulik ja tahaks rohkem lisavalku saada kuna ei viitsi, "pole aega" toitu kaasa v6tta/teha. ? Kreatiin on juba teineasi
  22. Kulturism: 1. Heath 2. Winklaar 3. Rhoodan 4. Dexter 5. Big Ramy 6. McMillan
  23. Riietus

    Võid No name brandiga valge maika ka selga panna. Prismas 5 krooni ja usun, et laseb samamoodi hingata kui Nike 40 eurone maika
  24. Tapal oli enamvähem... Noh noorteajal igalpool keeruline sellega
×