Jump to content

matroxx

Kasutajad
  • Content count

    901
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Everything posted by matroxx

  1. Jõusaal ja taastumine

    Tere! Üle pikka aja alustasin treeninguid jälle jõusaalis. Siiani treeninud omakeha raskusega jne. Probleemiks enne ning ka nüüd on jällegi see,et peale pisut raskemat treeningut on närvisüsteem kurnatud,silmad kipitavad,kergelt tunnetatav erutatuse tunne ning tõsised uinumis raskused. Keha nagu ei suudaks lõdvestuda.Isegi aastaid seinal tiksunud kell muutus ühtäkki nüüd jälle kuuldavad ja iga pisemgi krõbin jne on muutunud häirivaks. Seda siis alati peale raskemat saalipäeva. Erinevalt varasemate treeningutega piirdun nüüd ainult 1-2 raskema baasharjutusega ning jätan vahele taastavaid päevi. Toidulisanditest tarbin praegu ainult magneesiumi,c-vitamiini ning omega 3. Paar kuud tagasi sai ka perearsti juures koormustest tehtud ning näitajad olid korras,lisaks erinevad vereproovi näidud jne.Hommikul mõõtes on pulss 48-53 lööki minutis. Kas tegemist võib olla lihtsalt nö kehaliste iseärasustega või tähendab see äkki mingit tõsisemat tervise probeemi? Kas keegi oskab mind kuidagi aidata või nõu anda?
  2. Jõusaal ja taastumine

    Väga võimalik ja ilmselt teengi üle.Teen mõned korrektuurid ja vaatan kuidas keha sellele reageerib.
  3. Jõusaal ja taastumine

    Seega mõistlik oleks vist harjutuste hulka veelgi vähendada? Näiteks korraga ainult 1 baasharjutus.Võibolla pole 5x5 süsteemis lähenemine ka kõige õigem.Nuputamist jagub...
  4. Jõusaal ja taastumine

    Keha rasksuega teenides võin teha alati suutlikuseni ja anda viimast,kui selleks peaks vajadus olema.Sellised probleeme nagu peale saali pole esinenud.
  5. Jõusaal ja taastumine

    Raskeks loen trenne kus sees baasharjutused.Õigupoolest preguseni neid olengi teinud ja 2-3x nädalas.Näiteks esmaspäev rinnalevõtt+kükk.Mõlemaid 5x5 nig püramiidina,raskused kasvavad.Pealne neid neid kerelihastele jne. Jõusaali väliselt teen tunde järgi ka calisthenicsit ja enesetunne on olnud hea.Lihas tundub puhanuna ja vaim värske.Järgmine päev lõdvestav sörk+kerged venitused.
  6. Jõusaal ja taastumine

    Treeninud olen nii hommikul 10 paikku,kui ka õhtul nii 6-7 aeg.Olulist erinevust sooritus ega ka taastumis võimes pole täheldanud.
  7. Jõusaal ja taastumine

    Keskmiselt magan 8-9 tundi ööpäevas. Toitumist grammi täpsusega ei jälgi,kuid arvan,et öö-päevane kaloraaz on vajadustele vastavalt kaetud.Suurendanud olen just valgu ja rasvade tarbimist.Süsivesikud peamiselt tervaviljadest,puuviljadest jne. Ma ei väidagi,et praeguse(2-3) korda nädalas treenides oleks kindlasti närvisüsteem kurnatud,kuid kirjeldatud treeningjärgsed nähud millelegi siiski viitavad.Loomulikult on teatud väsimus peale koormust normaalne nähtus,kuid liigne ja püsiv erutatus,adrenaliini laks,kuumutav keha,kipitavd silmid ning uinumisraskused ei ole minu arvates ka päris normaalsed.
  8. Jõusaal ja taastumine

    Jh ootangi pigem arvamusi,loomulikult püüan ka ise lugeda ja end harida.
  9. Kuidas hüpata koheselt kaugemale

    Video siiski eelkõige neile kes tegelevadki Parkouriga jne.Videos näidatud lihtsalt kuidas võimalik kaugemale hüppata,ning mis abivahendit võiks kasutada,et tehnilist poolt paremini tunnetada.
  10. Isiklikult kogemusest ütlen,et sprintimisel on pose hoiak väga oluline,kuid tugevad erinevused tulevad sisse peamiselt kontaktis maapinnaga ning kuidas sellesuhtes jõudu rakendatakse.
  11. Õige jooksutehnika on alati üle pöia jooksmine.Kõige effektiivsem ning liigeste sõbralikum on POSE METHOD jooksustiil. Kõiksugused pehmendava jooksutallaga pastlad õpetavad valesti jooksma.Kõige parem oleks üldse paljajalu joosta.
  12. Niikaua kui inimene ei esita kõike vajalike andmeid jne ei koosta keegi talle mitte mingisugust toitumise kava.Hetkel võib tema tekstist välja lugeda selle,et soov on põhjendamatult näljutada,vaid selleks,et saavutada ebaterve välimus. Seega milline ta võib olla ning kui palju ta VÕIB kaaluda ei oma tähtsust.Selgeltnägija siin vaevalt keegi on aga mine sa tea...
  13. Saame ja peabki mõistma,sest neil puudub igasugune reaalne õigustus ning vajadus. Teiseks tugineda saab andmetele mis on temapoolt kirjutatud mitte aga leiutada millised need õiged võiks olla. Hukka mõistamegi tema ideesi ning teatud tõekspidamisi mitte inimest ennast.See,et Fitness.ee propageerib tervisliku eluviisi ei tähenda seda,et igüks kes soovib peab saama nö hüva nõu kuidas ennast näljutama hakkata.
  14. Vot 60kg pealt pole midagi alla võtta enam ja seda tervislikult.Välja arvatud juhul kui ta on 1.4m pikk.Tegemist on oleks ainult näljutamisega.
  15. Milleks sellist solki üldse rääkida ja tema käitumist õigustada ?
  16. Takka kiitma sellist suhtumist ei hakka siin keegi.Ning alati on õigem selgitada mis selliste soovidega ja nende tagajärgedel juhtuda võib. Kui ei suudeta kriitikat taluda siis ei ole mõttet ka teemat teha.Takka kiitmist ja **professionaalset** nõu võiks seljuhul siis oma sõprade käest küsida.
  17. Tervise rikkumine(nälgimine),läbustamine jne pole elu nautimine nagu seda ekslikult arvatakse.See on elu põletamine.Teiseks see,et keegi enda tervist teadlikult või mitteteadvustatult hävitab ja siiski 80ne aastaseks elab pole mingisugune argument tervislike eluviiside vastu.Kui statistikat teha siis selgub kindlasti tõsiasi,et sportlased ja kõik kes enda tervise eest hoolitsevad elavad siiski keskmiselt kauem kui teised.Kokkuvõttes on olulisem isegi elukvaliteet mitte niivõrd eluea pikkus.
  18. Kuidas võita vastassoo tähelepanu?

    Veel rohkem kahju on sellest,et väga paljudel inimestel ongi selline primitiivne suhtumine teistesse ning tehakse lõplike järeldusi mõne üksiku näitepõhjal. Must ja valge maailmapilt on enamasti omane ainult murdeealistele,vähe küpsemas eas võiks asju pisut teistmoodi tajuma hakata.
  19. Mida teema :)Kellelgi on vist igav aga noh vähemalt saab suutäie naerda.
  20. Human flag ehk inimlipp

    KUi tahad lipu teha siis treeni seda lipu tehes! Üleval oli isegi üks video,seal kenasti olemas kuidas treenida.
  21. Human flag ehk inimlipp

    Kas lipu hoidmine kestis kauem kui ainult pildistamise hetkeks vajalik oli ?
  22. Human flag ehk inimlipp

    Kasuta varbseina seal.Kui suudad tasakaalu hoida siis kätega lipu asendis olles viska mõlemad jalad üles sirgeks.Sealt hakkad vaikselt(kõverdatud põlvedega)Jalgu alla tooma.Nii mõlemale kehapoolele. Kui suutlikus paraneb siis proovi sellises asendis keha juba hoida,näiteks 5-10 sekundit.Sealt edasi juba sirgete jalgade paralleelini laskmine ning hiljem hoidmine. Väga oluline on käte asend.Esialgu kindlasti fikseeritult ning jälgi,et hoidmises kasutad mõlema käe abi.Alumise käega toetad keha,ülemisega tõmbad/fikseerid.Jälgi,et ei tekiks rotatsiooni.
  23. EI tea küll totained oma olemuselt kedagi kohe paksuks teeks.Pigem ikka nendega liialdades.
  24. Süsivesikuid pole inimesele vaja????Ning rasvaks nad ka üle ei lähe.
  25. sprint+jõutreeningud

    Tervist! Olen tegelenud mitu aastat sprindiga(kiirjooks)ning hiljuti otsustasin jõubaasi suurendamiseks ning tulemuste parandamiseks hakkata treenima lisaks ka jõusaalis.Peamisteks harjutusteks olen välja valinud kükki,väljaasted kangiga ning rinnalevõttu.Kindlasti oleksin tahtnud kavasse sisse tuua jõutõmbed kuid alaselja probleemide tõttu pole see praegu võimalik. Peamiseks probleemseks kohaks on kujunenud kükk.Ühestküljest tehnilise keerukuse tõttu,teiseks treeningmeetod ise ning kokkuvõttes sellest kõigest taastumine.Olen proovinud kõige levinumat 3x5,4x5 varjanti kuid tunnen,et sääraselt kannatab tehnika väga tugevalt ning viimased kordused vajuvad läbi.Üheks probleemi põhjuseks võib olla kükkipuuri puudumine ning seetõttu tekib vaimselt teatud tõrge,ehk siis ei julge 100% pingutust sooritusse panna,kartusega kangialla jääda.Saalis on olemas Smithi puur kuid eelistan rohkem vabade raskustega treeninguid. Mõelnud olen ka püramiid varjandi peale kuid ei ole veel mingisugust plaani koostanud.3x5 varjandis suudan minna kuni 95-100kg raskusteni,sealt edasi kannatab juba tehnika väga tugevalt.Hetkel treenin saalis üks kord nädalas.Sellene lisanduvad erialased sprindi treeningud ning keharaskusega jõutreeningud. Nüüd soovikski pisut nõu ning abi kuidas võiks edasi toimida ning millele rõhku panna?Ma ei soovigi,et keegi mulle midagi puust ette ja punaseks teeb vaid rohkem ideid ning kaasamõtlemist.
×