Jump to content

matroxx

Kasutajad
  • Content count

    901
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

matroxx last won the day on November 24 2012

matroxx had the most liked content!

Community Reputation

22 Natuke juba nagu teab midagi

About matroxx

  • Rank
    Tegija
  • Birthday 05/11/1987
  1. Jõusaal ja taastumine

    Väga võimalik ja ilmselt teengi üle.Teen mõned korrektuurid ja vaatan kuidas keha sellele reageerib.
  2. Jõusaal ja taastumine

    Seega mõistlik oleks vist harjutuste hulka veelgi vähendada? Näiteks korraga ainult 1 baasharjutus.Võibolla pole 5x5 süsteemis lähenemine ka kõige õigem.Nuputamist jagub...
  3. Jõusaal ja taastumine

    Keha rasksuega teenides võin teha alati suutlikuseni ja anda viimast,kui selleks peaks vajadus olema.Sellised probleeme nagu peale saali pole esinenud.
  4. Jõusaal ja taastumine

    Raskeks loen trenne kus sees baasharjutused.Õigupoolest preguseni neid olengi teinud ja 2-3x nädalas.Näiteks esmaspäev rinnalevõtt+kükk.Mõlemaid 5x5 nig püramiidina,raskused kasvavad.Pealne neid neid kerelihastele jne. Jõusaali väliselt teen tunde järgi ka calisthenicsit ja enesetunne on olnud hea.Lihas tundub puhanuna ja vaim värske.Järgmine päev lõdvestav sörk+kerged venitused.
  5. Jõusaal ja taastumine

    Treeninud olen nii hommikul 10 paikku,kui ka õhtul nii 6-7 aeg.Olulist erinevust sooritus ega ka taastumis võimes pole täheldanud.
  6. Jõusaal ja taastumine

    Keskmiselt magan 8-9 tundi ööpäevas. Toitumist grammi täpsusega ei jälgi,kuid arvan,et öö-päevane kaloraaz on vajadustele vastavalt kaetud.Suurendanud olen just valgu ja rasvade tarbimist.Süsivesikud peamiselt tervaviljadest,puuviljadest jne. Ma ei väidagi,et praeguse(2-3) korda nädalas treenides oleks kindlasti närvisüsteem kurnatud,kuid kirjeldatud treeningjärgsed nähud millelegi siiski viitavad.Loomulikult on teatud väsimus peale koormust normaalne nähtus,kuid liigne ja püsiv erutatus,adrenaliini laks,kuumutav keha,kipitavd silmid ning uinumisraskused ei ole minu arvates ka päris normaalsed.
  7. Jõusaal ja taastumine

    Jh ootangi pigem arvamusi,loomulikult püüan ka ise lugeda ja end harida.
  8. Jõusaal ja taastumine

    Tere! Üle pikka aja alustasin treeninguid jälle jõusaalis. Siiani treeninud omakeha raskusega jne. Probleemiks enne ning ka nüüd on jällegi see,et peale pisut raskemat treeningut on närvisüsteem kurnatud,silmad kipitavad,kergelt tunnetatav erutatuse tunne ning tõsised uinumis raskused. Keha nagu ei suudaks lõdvestuda.Isegi aastaid seinal tiksunud kell muutus ühtäkki nüüd jälle kuuldavad ja iga pisemgi krõbin jne on muutunud häirivaks. Seda siis alati peale raskemat saalipäeva. Erinevalt varasemate treeningutega piirdun nüüd ainult 1-2 raskema baasharjutusega ning jätan vahele taastavaid päevi. Toidulisanditest tarbin praegu ainult magneesiumi,c-vitamiini ning omega 3. Paar kuud tagasi sai ka perearsti juures koormustest tehtud ning näitajad olid korras,lisaks erinevad vereproovi näidud jne.Hommikul mõõtes on pulss 48-53 lööki minutis. Kas tegemist võib olla lihtsalt nö kehaliste iseärasustega või tähendab see äkki mingit tõsisemat tervise probeemi? Kas keegi oskab mind kuidagi aidata või nõu anda?
  9. Kuidas hüpata koheselt kaugemale

    Video siiski eelkõige neile kes tegelevadki Parkouriga jne.Videos näidatud lihtsalt kuidas võimalik kaugemale hüppata,ning mis abivahendit võiks kasutada,et tehnilist poolt paremini tunnetada.
  10. Isiklikult kogemusest ütlen,et sprintimisel on pose hoiak väga oluline,kuid tugevad erinevused tulevad sisse peamiselt kontaktis maapinnaga ning kuidas sellesuhtes jõudu rakendatakse.
  11. Õige jooksutehnika on alati üle pöia jooksmine.Kõige effektiivsem ning liigeste sõbralikum on POSE METHOD jooksustiil. Kõiksugused pehmendava jooksutallaga pastlad õpetavad valesti jooksma.Kõige parem oleks üldse paljajalu joosta.
  12. Niikaua kui inimene ei esita kõike vajalike andmeid jne ei koosta keegi talle mitte mingisugust toitumise kava.Hetkel võib tema tekstist välja lugeda selle,et soov on põhjendamatult näljutada,vaid selleks,et saavutada ebaterve välimus. Seega milline ta võib olla ning kui palju ta VÕIB kaaluda ei oma tähtsust.Selgeltnägija siin vaevalt keegi on aga mine sa tea...
  13. Saame ja peabki mõistma,sest neil puudub igasugune reaalne õigustus ning vajadus. Teiseks tugineda saab andmetele mis on temapoolt kirjutatud mitte aga leiutada millised need õiged võiks olla. Hukka mõistamegi tema ideesi ning teatud tõekspidamisi mitte inimest ennast.See,et Fitness.ee propageerib tervisliku eluviisi ei tähenda seda,et igüks kes soovib peab saama nö hüva nõu kuidas ennast näljutama hakkata.
  14. Vot 60kg pealt pole midagi alla võtta enam ja seda tervislikult.Välja arvatud juhul kui ta on 1.4m pikk.Tegemist on oleks ainult näljutamisega.
  15. Milleks sellist solki üldse rääkida ja tema käitumist õigustada ?
×