Jump to content

AlanBStard

Moderaatorid
  • Sisu loend

    3 895
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    12

Koik AlanBStard postitused

  1. Abaluu murd ja trenn

    Georg on mul vahel vigastustega järgi aidanud; ta peab siin blogi: http://forums.fitness.ee/topic/34850-vigastuste-ennetamine-taastusravi-jm/?page=9
  2. Parem on ikka mingi kilone/poolene kott osta ja lusikaga süüa, pisikesed tabletikesed vaevalt midagi teevad.
  3. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Väga hea. Peaks ise detailsemalt küsima, ja Lysi käest ka küsima. Ehkki Mölleril on niikuinii veidi parem DHA/EPA suhe.
  4. Ilma teadmisteta ei saa üldse midagi teha. Kui nimekirju väga tuunima hakata, siis sinna nimekirja võiks kindlasti lisada veel progesterooni ja keerulistel juhtudel ka ülejäänud põhiöstrogeenid E1 ja E3 (östroon ja östriool). Aga nende E1/E2/E3 suhetega on veel raskem midagi peale hakata kui need on sassis. Ja need on niikuinii juba eksootika.
  5. DHT ka, aga seda Eestis mõõta ei saa minu teada.
  6. Valgujookide kvaliteedi usaldatavus

    Hiinas lõppes üks ammune piimasegude mürgise lämmastikuühendi melamiiniga spaikimise juhtum mõnedele osalistele surmanuhtlusega. http://en.wikipedia.org/wiki/2008_Chinese_milk_scandal
  7. Trenn ja rinnad

    Natuke ikka vast saab, püsivaks efektiks suht kulukalt-invasiivselt, rasvaimuga pidada edaspidi lisanduv rasv kadunud rasvarakkude asemel ronima allesjäänud rasvarakkudesse ehk näiteks rindadesse:) Võiks arvata et paiksed "rasvapõletus-," tegelikult rasva verre mobiliseerimise geelid säästavad rasva mittemääritavates kohtades, see efekt peaks küll olema ajutine. Rahvajutud räägivad ka piimanäärme massi kasvatamisest imetamise abivahendina kasutatava lambaläätsega. Mõni ütleb et sai numbri juurde, mõni ütleb et ei saanud. See oleks jälle ajutine.
  8. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Röntgen on ainuke võimalus näha oma saba ↑. Asi on seda väärt.
  9. Lihasmass alakaalulisele

    Sa ise oma esialgset väidet küll ühegi uuringuga ei kinnitanud:D Kui pärast meelde tuleb siis vb otsin üles. See Sciencealerti artikkel on hiireuuring. Hiir on minu teada kohastunud süsivesikutel elama, see on üks põhjus, miks hiire toitumisuuringuid ei saa inimesele ekstrapoleerida. Ja teiseks vaatleb ainult üht killukest tuhandetest tervist mõjutavatest asjaoludest, üht kasvutegurit FGF21. Mis iseenesest tundub olevat tore asi, aga analoogselt leptiiniga ütleb probleemide korral kiirelt üles, http://pmid.us/21505329 (see FGF21 paistab üldse funktsionaalsuselt ja käitumiselt ja resistentsusetekkelt väga leptiinisarnane olevat)
  10. Lihasmass alakaalulisele

    Noeitea. Või kohta olen näinud vähemalt üht südamesurmade tillukest vähenemist näitavat vaatlusuuringut. Taimetoitlasegeeni ApoE4 kandjatel võib ehk loomsete rasvadega probleeme olla. Mainitud uuringus ilmselt mattusid ApoE4 kandjad statistiliselt mittekandjate alla.
  11. mis teeb paksuks

    Mõni toit paneb rohkem õgima või muudab (niigi paksusele kalduva inimese) unisemaks (loomupäraselt saledad kipuvad, vastupidi, söögi peale aktiivseks muutuma). Nii et toitaine võib paksuks teha küll.
  12. mis teeb paksuks

    Tahtejõuvaru on piiratud resurss ja individuaalselt väga erinev. Söömiskalduvused on ka väga erinevad. Ideaalmenüü ka eri inimestele erinev. E621 tuli rottidele sööta grammides, et nad õgima panna.
  13. Noo, omajagu ikka oled küll:) ...ütleb Myfitnessis enim trenne andnud personaaltreener, või mistan'd oligi:) Seda kindlasti. Muud steroidhormoonid ja tervisenäitajad, ja hea oleks kui pikema aja jooksul. Tulemustele võiks märkused ka juurde kirjutada hetke eluolu, trenni, enesetunde ja tervise kohta. Korralikult tsinki, ingverit, granaatõuna ei tee ka kellelegi paha, sõltumata muudest teguritest. Ja muidugi mainin enda osalusega sündinud sülelast, testoboosterit King of Spades: http://fitshop.fitness.ee/testosteroon/0/readmore/1153/
  14. Omega-3 tasuta? (Eesti Ekspressi vahelt pakkumine)

    Pakuvad vist, mitte ei tule automaatselt. Aga postikuluga koos on see tasuta pakk kallim kui apteegist kalaõli ostes.
  15. SKG transformation journey

    Kui T-geeli munadele (ja ainult munadele) määrida, siis tegelikult võrdub. Aga arst sinna pigem keelaks määrida.
  16. Kreatiini sisaldab rinnapiim niikuinii. Ülejäänutega otsi parem kusagilt kokkuvõte, aga erinevalt rasedusajast on imetamisel enamus asju ok. Ja kogused vahel suuremad kui tavainimesel, sest osa kulub piima peale. Lambalääts/trigonella on üks populaarne rinnapiimatoodangu suurendaja, mida samas ka sportlikel eesmärkidel kasutatakse.
  17. SKG transformation journey

    Selle nahka läks ka testost aretatav rasestamisvastane vahend meestele. Iseenesest suurepärane idee, aga kõigil ei tööta. Selle asemel hakati siis aretama progestiiniga asja, mis paljude jaoks on väga halb idee. Sest suured progestiini depooannused on üks keemilise kastreerimise vahend, ja tundlikel mõjuvad ka väikesed annused halvasti. Mingis võrdlevas uuringus oli nt neegrite endogeense testo supressioon steroidikuuril minimaalne ja asiaatidel väga suur. (PS. ilmselgelt testo ei tee viljatuks, süstile järgnev dihüdrotestosterooni puudus teeb).
  18. Ülikooli teadur demonstreerib teadmisi :)

    Lulz @ (pool)sünteetilise alfatokoferooli, isoleeritud beetakaroteeni ja sünteetilise foolhappe näidete peale arutelu üles ehitamine. Aga jah, eks just sellised asjad moodustavad nn toidulisandite põhimassi.
  19. Ülikooli teadur demonstreerib teadmisi :)

    Toidulisandite põhimass on kahtlase väärtusega. Aga seda on ka näiteks ravimite põhimass. Osa lisandeid on väga põhjalikult läbimõeldud, varustatud korraliku kirjanduse ülevaate ja mõjumehhanismide kirjeldusega. Osa on üsna teaduse lõikava serva peal. Sealhulgas mõned kaalualandajad. Ei saa öelda, et parem teaduspõhisus annab ka parema turuedu, pigem vastupidi. Üks mu lemmikarendaja on mitu korda pankrotis käinud. Toidulisandeid tarbivad rohkem terviseprobleemidega inimesed, nii et suurem suremus tarbijate seas on igati loogiline. See pereisa ilmselt läheb ka siia kategooriasse. Võrrelda tuleks mõju samasuguste tervisenäitajatega inimestel.
  20. Mingi väsimus, jõuetus

    Hirmus ususõda on lahti läinud. Ebavajalik draama. Tundub täiesti tavaline populaarteaduslik artikkel. Aga proua nimi on naljakas küll:)
  21. Ülikooli teadur demonstreerib teadmisi :)

    EFSA lubatud terviseväidete andmebaas pole oluliselt kvaliteetsem kui too artikkel. Samasugune ametnikuvisioon teemast. Natuke põhjalikum muidugi. Naturaalsete folaatide sünteetiline mittelooduslik analoog foolhape ei ole nii pööraselt lahe, et seda lausa eraldi välja tuua.
  22. Ülikooli teadur demonstreerib teadmisi :)

    Artikkel on tüüpiline Postimehe tervisenurga tase. Pealkiri on toimetaja sünnitatud klikimagnet. Võibolla on toimetaja tekstile ka lennukaid väiteid juurde ja sisu maha keeranud.
  23. Mingi väsimus, jõuetus

    Youtube is the new Google.
  24. Mingi väsimus, jõuetus

    BCAAd jah, konkureerivad türosiini ja trüptamiiniga suurte neutraalsete aminohapete transporteri pärast, mõnel võivad just dopamiinipuuduse, nt jõuetuse anda, mõnel serotoniinipuudlejal depressiooni. Teoreetiliselt, aga mõni bro räägib et tal on nii. Eks neil ole igasugu häid omadusi ka, mitme otsaga asi.
  25. Mingi väsimus, jõuetus

    Vigane stressimehhanism, a la liiga madal, liiga kõrge, liiga sileda graafikuga, või deksametasooni-supressioonitestis mitte alla minev kort on üks (tuhandeid) jõuetuse võimalusi. Aga "mis edasi" on üsna läbiuurimata mädasoo Vähemalt tead, millega edasi tegeleda ja millega mitte. (Lihtsalt liiga madalaga saab küll korti lihtsalt juurde süüa).
×