Jump to content

AlanBStard

Moderaatorid
  • Content count

    3,896
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Everything posted by AlanBStard

  1. Vitamiinid

    Ja kui inimene on sündinud geenius, siis pole õppimisest kasu!
  2. Ansjuu- blogi

    Ainult pärast nülgimist. Pigem mõned väidavad, et läbi terve naha üldse midagi ei imendu. (Samas ei ole need, kes on veendunud et ioonsed ained üldse läbi naha ei imendu, siiski nõus endale katseks nt tsüaniidi nahale määrima).
  3. Abaluu murd ja trenn

    Georg on mul vahel vigastustega järgi aidanud; ta peab siin blogi: http://forums.fitness.ee/topic/34850-vigastuste-ennetamine-taastusravi-jm/?page=9
  4. Parem on ikka mingi kilone/poolene kott osta ja lusikaga süüa, pisikesed tabletikesed vaevalt midagi teevad.
  5. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Väga hea. Peaks ise detailsemalt küsima, ja Lysi käest ka küsima. Ehkki Mölleril on niikuinii veidi parem DHA/EPA suhe.
  6. Valgujookide kvaliteedi usaldatavus

    Hiinas lõppes üks ammune piimasegude mürgise lämmastikuühendi melamiiniga spaikimise juhtum mõnedele osalistele surmanuhtlusega. http://en.wikipedia.org/wiki/2008_Chinese_milk_scandal
  7. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Röntgen on ainuke võimalus näha oma saba ↑. Asi on seda väärt.
  8. Lihasmass alakaalulisele

    Sa ise oma esialgset väidet küll ühegi uuringuga ei kinnitanud:D Kui pärast meelde tuleb siis vb otsin üles. See Sciencealerti artikkel on hiireuuring. Hiir on minu teada kohastunud süsivesikutel elama, see on üks põhjus, miks hiire toitumisuuringuid ei saa inimesele ekstrapoleerida. Ja teiseks vaatleb ainult üht killukest tuhandetest tervist mõjutavatest asjaoludest, üht kasvutegurit FGF21. Mis iseenesest tundub olevat tore asi, aga analoogselt leptiiniga ütleb probleemide korral kiirelt üles, http://pmid.us/21505329 (see FGF21 paistab üldse funktsionaalsuselt ja käitumiselt ja resistentsusetekkelt väga leptiinisarnane olevat)
  9. Lihasmass alakaalulisele

    Noeitea. Või kohta olen näinud vähemalt üht südamesurmade tillukest vähenemist näitavat vaatlusuuringut. Taimetoitlasegeeni ApoE4 kandjatel võib ehk loomsete rasvadega probleeme olla. Mainitud uuringus ilmselt mattusid ApoE4 kandjad statistiliselt mittekandjate alla.
  10. Omega-3 tasuta? (Eesti Ekspressi vahelt pakkumine)

    Pakuvad vist, mitte ei tule automaatselt. Aga postikuluga koos on see tasuta pakk kallim kui apteegist kalaõli ostes.
  11. SKG transformation journey

    Kui T-geeli munadele (ja ainult munadele) määrida, siis tegelikult võrdub. Aga arst sinna pigem keelaks määrida.
  12. SKG transformation journey

    Selle nahka läks ka testost aretatav rasestamisvastane vahend meestele. Iseenesest suurepärane idee, aga kõigil ei tööta. Selle asemel hakati siis aretama progestiiniga asja, mis paljude jaoks on väga halb idee. Sest suured progestiini depooannused on üks keemilise kastreerimise vahend, ja tundlikel mõjuvad ka väikesed annused halvasti. Mingis võrdlevas uuringus oli nt neegrite endogeense testo supressioon steroidikuuril minimaalne ja asiaatidel väga suur. (PS. ilmselgelt testo ei tee viljatuks, süstile järgnev dihüdrotestosterooni puudus teeb).
  13. Ülikooli teadur demonstreerib teadmisi :)

    Lulz @ (pool)sünteetilise alfatokoferooli, isoleeritud beetakaroteeni ja sünteetilise foolhappe näidete peale arutelu üles ehitamine. Aga jah, eks just sellised asjad moodustavad nn toidulisandite põhimassi.
  14. Ülikooli teadur demonstreerib teadmisi :)

    Toidulisandite põhimass on kahtlase väärtusega. Aga seda on ka näiteks ravimite põhimass. Osa lisandeid on väga põhjalikult läbimõeldud, varustatud korraliku kirjanduse ülevaate ja mõjumehhanismide kirjeldusega. Osa on üsna teaduse lõikava serva peal. Sealhulgas mõned kaalualandajad. Ei saa öelda, et parem teaduspõhisus annab ka parema turuedu, pigem vastupidi. Üks mu lemmikarendaja on mitu korda pankrotis käinud. Toidulisandeid tarbivad rohkem terviseprobleemidega inimesed, nii et suurem suremus tarbijate seas on igati loogiline. See pereisa ilmselt läheb ka siia kategooriasse. Võrrelda tuleks mõju samasuguste tervisenäitajatega inimestel.
  15. Mingi väsimus, jõuetus

    Hirmus ususõda on lahti läinud. Ebavajalik draama. Tundub täiesti tavaline populaarteaduslik artikkel. Aga proua nimi on naljakas küll:)
  16. Ülikooli teadur demonstreerib teadmisi :)

    EFSA lubatud terviseväidete andmebaas pole oluliselt kvaliteetsem kui too artikkel. Samasugune ametnikuvisioon teemast. Natuke põhjalikum muidugi. Naturaalsete folaatide sünteetiline mittelooduslik analoog foolhape ei ole nii pööraselt lahe, et seda lausa eraldi välja tuua.
  17. Ülikooli teadur demonstreerib teadmisi :)

    Artikkel on tüüpiline Postimehe tervisenurga tase. Pealkiri on toimetaja sünnitatud klikimagnet. Võibolla on toimetaja tekstile ka lennukaid väiteid juurde ja sisu maha keeranud.
  18. Mingi väsimus, jõuetus

    Youtube is the new Google.
  19. Mingi väsimus, jõuetus

    BCAAd jah, konkureerivad türosiini ja trüptamiiniga suurte neutraalsete aminohapete transporteri pärast, mõnel võivad just dopamiinipuuduse, nt jõuetuse anda, mõnel serotoniinipuudlejal depressiooni. Teoreetiliselt, aga mõni bro räägib et tal on nii. Eks neil ole igasugu häid omadusi ka, mitme otsaga asi.
  20. Mingi väsimus, jõuetus

    Vigane stressimehhanism, a la liiga madal, liiga kõrge, liiga sileda graafikuga, või deksametasooni-supressioonitestis mitte alla minev kort on üks (tuhandeid) jõuetuse võimalusi. Aga "mis edasi" on üsna läbiuurimata mädasoo Vähemalt tead, millega edasi tegeleda ja millega mitte. (Lihtsalt liiga madalaga saab küll korti lihtsalt juurde süüa).
  21. Mingi väsimus, jõuetus

    Amfetamiin ja nikotiin on populaarsed toidulisandid väsimuse ja jõuetuse vastu. Aga jah, võimalikke põhjusi on miljoneid. Taustalugu ja elulugu aitaks ehk selle arvu piirata sajale. See tervisesportlase pakett ei sisalda ühtki steroidhormooni. Kortisooli ja testo võiks vähemasti ära mõõta. Kilpnäärmevärgid vb ka. Ja vanu andmeid alles hoida ja vahel võrrelda.
  22. Toidulisandite kasutamine kogenud sportlasele

    Ma pole väga kindel et piimatoode taimetoit on. Süsivesikuid peaks taimetoitlane piisavalt saama, ja kui see "taimetoit" pole sai ja makaronid siis vahest kvaliteetsemaid kui selle massilisaja tärklis ja suhkur.
  23. Googel ei aita ja DEXAguru ma pole, aga lihtloogiline lahendus oleks et see suurem muscle tissue mass on koos lihasesisese rasvaga ja väiksem lean muscle mass on ilma.
  24. Ideid ja mis ma valesti teen?

    Isegi TSH näit, mis sageli puudulikkuse näitamata jätab, on oluliselt üle optimaalse. Nii et selle järgi võiks ka annust suurendada. Üldiselt võiks aga enesetunde järgi annust reguleerida. Ehkki kuulujuttude järgi türoksiiniga aka T4-ga paljud ei saagi normaalseks. Forskoliin on taimeekstrakt. Reklaamitakse rasvapõletajana ja lihasekasvatajana, aga arvestatavaid tulemusi on katsetes saadud ainult meestel. Eestis ka saadaval, 10% ekstrakt rasvapõletaja koostises, välismaal muidugi paremini saadaval, 20% ekstrakt väga odav, 98% ekstrakt kallim.
  25. Ideid ja mis ma valesti teen?

    Kilpnääre on väga oluline baasenergiakulu regulaator. Ma olen türoksiiniga huvi pärast katsetanud 50-500mg-ga päevas, 500mg tegi veidi ärevaks. "50mg rohkem" pole kuigipalju "rohkem". Türoksiin ei ole kilpnäärmehormooni aktiivne vorm,aktiveerivad dejodinaasid reguleeruvad suurtel annustel alla, nii et mõju ei kasva annusega võrdeliselt vaid vajub ära. Mille näit see 3,2 oli?
×