Jump to content

AlanBStard

Moderaatorid
  • Content count

    3,896
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Everything posted by AlanBStard

  1. Mingi väsimus, jõuetus

    BCAAd jah, konkureerivad türosiini ja trüptamiiniga suurte neutraalsete aminohapete transporteri pärast, mõnel võivad just dopamiinipuuduse, nt jõuetuse anda, mõnel serotoniinipuudlejal depressiooni. Teoreetiliselt, aga mõni bro räägib et tal on nii. Eks neil ole igasugu häid omadusi ka, mitme otsaga asi.
  2. Mingi väsimus, jõuetus

    Vigane stressimehhanism, a la liiga madal, liiga kõrge, liiga sileda graafikuga, või deksametasooni-supressioonitestis mitte alla minev kort on üks (tuhandeid) jõuetuse võimalusi. Aga "mis edasi" on üsna läbiuurimata mädasoo Vähemalt tead, millega edasi tegeleda ja millega mitte. (Lihtsalt liiga madalaga saab küll korti lihtsalt juurde süüa).
  3. Mingi väsimus, jõuetus

    Amfetamiin ja nikotiin on populaarsed toidulisandid väsimuse ja jõuetuse vastu. Aga jah, võimalikke põhjusi on miljoneid. Taustalugu ja elulugu aitaks ehk selle arvu piirata sajale. See tervisesportlase pakett ei sisalda ühtki steroidhormooni. Kortisooli ja testo võiks vähemasti ära mõõta. Kilpnäärmevärgid vb ka. Ja vanu andmeid alles hoida ja vahel võrrelda.
  4. Toidulisandite kasutamine kogenud sportlasele

    Ma pole väga kindel et piimatoode taimetoit on. Süsivesikuid peaks taimetoitlane piisavalt saama, ja kui see "taimetoit" pole sai ja makaronid siis vahest kvaliteetsemaid kui selle massilisaja tärklis ja suhkur.
  5. Googel ei aita ja DEXAguru ma pole, aga lihtloogiline lahendus oleks et see suurem muscle tissue mass on koos lihasesisese rasvaga ja väiksem lean muscle mass on ilma.
  6. Kaal ei taha alla minna

    Inimesed on jah ikka väga erinevad. Sh ka trenni, söömise, rasvapõletajate mõju. Ehk paksudel mõned rasvapõletajadki ei tööta. Noo kirjutati just et "basal metabolic rates from as low as 1027 kcal per day (4301 kJ/day) to as high as 2499 kcal/day" ehk võib alla 1200 vabalt olla. Ning nädalas isegi 2 päeval rohkem süüa paistabki BMRi langemise, aga ka stressi vältimiseks mõistlik strateegia, pidev ühtlane defitsiit paistab halb olevat.
  7. Ideid ja mis ma valesti teen?

    Isegi TSH näit, mis sageli puudulikkuse näitamata jätab, on oluliselt üle optimaalse. Nii et selle järgi võiks ka annust suurendada. Üldiselt võiks aga enesetunde järgi annust reguleerida. Ehkki kuulujuttude järgi türoksiiniga aka T4-ga paljud ei saagi normaalseks. Forskoliin on taimeekstrakt. Reklaamitakse rasvapõletajana ja lihasekasvatajana, aga arvestatavaid tulemusi on katsetes saadud ainult meestel. Eestis ka saadaval, 10% ekstrakt rasvapõletaja koostises, välismaal muidugi paremini saadaval, 20% ekstrakt väga odav, 98% ekstrakt kallim.
  8. Ideid ja mis ma valesti teen?

    Kilpnääre on väga oluline baasenergiakulu regulaator. Ma olen türoksiiniga huvi pärast katsetanud 50-500mg-ga päevas, 500mg tegi veidi ärevaks. "50mg rohkem" pole kuigipalju "rohkem". Türoksiin ei ole kilpnäärmehormooni aktiivne vorm,aktiveerivad dejodinaasid reguleeruvad suurtel annustel alla, nii et mõju ei kasva annusega võrdeliselt vaid vajub ära. Mille näit see 3,2 oli?
  9. Spondülolistees tekib vist ikka pigem lülikaare defektist. Ja sellestsamast tekivad kergesti ka diskiprobleemid, sest lüli liikuvus on liiga suur. Gmaster tunneb asja nii et räägi jah temaga.
  10. Ideid ja mis ma valesti teen?

    Mille näit see 3,2 oli? Kui arst "kontrolli all" olemist TSH järgi mõõdab, siis see ei ole miskipärast hea näitaja. Omaenda kilpnäärmetoodangut saab parandada forskoliiniga. Aspiriiniga ka, selle pärast ta oli ka vanas heas ECA stackis, aga see vist pole pikaajaliselt hea valik. See regulatsioon käib valdavalt kilpnäärme kaudu, mis tal niikuinii eriti ei tööta. Kui juba tablette võtad, siis reguleerid ise tablettide arvu kaudu. Aga muidugi käib regulatsioon kilpnäärmehormooni dejodinaaside kaudu ka, ja Eestis pakutav türoksiin vajab ka aktiveerimiseks neid dejodinaase.
  11. Vitamiinid

    Miks? Mingil põhjusel müüakse neid ju eraldi kah. Vähemalt osad neist osalevad omavahel seotud reaktsioonides, nii et ühe vitamiini lisakoguse poolt võimendatud reaktsioonirada tarbib ära teise varud. Ei tea peast, millised. Sh sellised, mida B-tähega väga ei tähistata, nt alfa-lipoehape pidavat biotiini ära laristama.
  12. Vitamiinid

    Ma arvan, et seda ei tea keegi. Võta nii annus kui protokoll prolaktiini analüüsitulemuste järgi. Kui 100mg ei aita, siis 200mg. Kui kuur annab pikaajalise tagajärje, siis kuurina, muidu pidevalt Ei tea. Üks teine inimene ütles, et Synlabist tuleb palju kõrgeid tsingitulemusi. Kabergoliin (cabergoline, Dostinex; dopamiini analoog) on kallis ja eestlasele raskesti kättesaadav.
  13. Vitamiinid

    Kõik edukad ja mõned ebaedukad katsed prolaktiini alandamiseks on tehtud püridoksiiniga. See on lihtsalt püridoksaal-5-fosfaadi lähteaine, nii et P5P peaks justkui sama tegema. Samas, püridoksaal-HCl siin rottidel prolaktiini ei alanda, püridoksiin-HCl alandab, nii et eri lähteainetel on vahed sees: pmid.us/501547 (Püridoksaal-5-fosfaat hüdrolüüsitakse tegelikult soolestikus püridoksaaliks ja pärast imendumist fosforüülitakse jälle tagasi püridoksaalfosfaadiks. Sama peaks juhtuma püridoksaal-HCl-ga, nii et nad peaks käituma ka muus osas sarnaselt). Ei leia praegu head allikat, mille põhjal P5P peaks neuropaatiariskivaba olema. Avaldatud neuropaatiajuhtumid on küll kõik püridoksiiniga. Aga teda kasutatakse ja uuritakse rohkem, nii et see ei pruugi olla näitaja. E-vitamiin on looduses erinevas vahekorras tokotrienoolide-tokoferoolide segu. Kõige kasulikumad on tokotrienoolid, tokoferoolidest oli parim vist gammatokoferool. Kõige halvem on puhas alfatokoferool. Sünteetiline või poolsünteetiline E ongi puhas alfatokoferool, kas niisama või mingi estrina. Aga üks sünteetiline ester, alfatokoferoolsuktsinaat, paistab tänu sellele suktsinaat-anioonile olevat sama hea nagu looduslikud tokotrienoolid. Looduslike tähistus on vastavalt sisule nt tokotrienoolide segu (saadakse tokotrienoolirikkast annaatost), tokoferoolide-tokotrienoolide segu (näiteks palmiõlist), tokoferoolide segu vms. Kõige parem valik oleks tokotrienoolid. Vbl ka sünt alfatokoferoolsuktsinaat. Neid vist omavahel võrreldud ei ole. Kui E-vitamiin on ka prolaktiini jaoks, siis seda on minu teada kirjeldatud ainult 1 katses ureemiaga hemodialüüsipatsientidel, ja normaalsete neerudega katsealustel seal ei alandanud prolaktiini: pmid.us/1490755
  14. veresooned bicepsis

    Veidi aitavad ka NO lähteaineted ehk pump-tooted, või soontest ülespoole väikese pinge alla paigaldatud žgutt.
  15. veresooned bicepsis

    Kindlamaks tuvastamiseks võiks teha veresoonde sisselõike ja jälgida, kas veri voolab rahulikult ja ühtlaselt või kiirelt ja pulseerivalt
  16. Öötöö ja toitumine

    Üldiselt paistab et korrapärased söögiajad on head. Huvitav väide seal, "Väga vara tööle minnes ei soovitata süüa rasvast hommikusööki, kuna tavaliselt tekib pärast seda unisus ning tööliigutused ei ole väga energilised."
  17. valgu omandamise kiirus

    Lisan PDFimata versiooni ka Protein feeding pattern does not affect protein retention in young women. Arnal et al 2000 Sama Arnal & gäng kirjutab aasta varem et vanadel naistel on vahe, Protein pulse feeding improves protein retention in elderly women. Arnal et al 1999 Vanadel muutub signaalitundlikkus nõrgemaks ja võib skeemitada teravama aminohappetõusuga, kusagil näiteks näidati ka seda et leutsiini lisamine valgule mingist elueast alates parandas valgusünteesi, noorematel mitte.
  18. Antidepressandid ja kehakaal

    See jutt kiskus juba väga kapsasse. Samamoodi oli kõigi terviseprobleemidega kunagi aeg, kus füsioloogilist tagapõhja ei suudetud tuvastada ja pöörduti vastusteks müstitsismi poole. See et aju-uuringud on alles lapsekingades ja inimest lõhkumata või riskantselt torkimata keerulised teha, ei tähenda et probleemide puhul ajus füüsiliselt midagi teistmoodi poleks. Kasvõi näiteks tähelepanuhäired, isegi eluvalikutega maskeeritud juhud on tegelikult nüüdseks EEG mustrist tuvastatavad, aga diagnostikameetodiks veel standarditud pole. Paljud usuvad aga siiani et füüsilisi-bioloogilisi erinevusi ajus pole tähelepanuhäirel leitud. SSRIde püsivaid epigeneetilisi mõjusid uuritakse näiteks lahatud rotiajudes, inimese ajuosadest proove võtta on vaevaline. Depressiooni raviga on muidugi ka see eespool mainitud ikaldus, et ravimi puhul on poliitiline korrektsus tähtsam kui efektiivsus ja nii on eespool nimetatud ketamiinid-GHB-d kenasti luku taga. Ja mitmeid muid ärilisi, poliitilisi ja muid veidrusi. Platseebost väheerinevaid statistilisi tulemusi võib genereerida ka see, et inimesed on väga erinevad, depressioonid veel erinevamad sest sinna alla liigitatakse tihti kõike mis sedamoodi tundub või lihtsalt arusaamatuks jääb. Antidepressandi sünonüümiks peetavad SSRId mõjuvad positiivselt ja tuntavalt aga ainult kitsale rühmale juhtudest, kes tihti ei pruugi statistikast väga välja paista.
  19. trenn ja veenilaiendid

    Kintsudesse peaks rasva koguma needsamad östrogeenid mis veenilaiendeid soodustavad. Muud soovitused on standardsed, hoia jalad jahedas, kõrgel ja liikumises. Veresooneseinu tugevdavad ja laienditesse kogunevat mürgist vaba rauda seovad rutiin ja selle sünteetilised derivaadid hüdroksüetüül-rutosiidid, odavam bränd on Troxevasin, kallim Venoruton.
  20. Milliseid hammaste valgendamise tooteid kasutate?

    Professionaali juures lähevad sama tundlikuks. Hammas on elusorgan ja tugevad peroksiidoksüdeerijad pole tema lemmikelamus.
  21. Vend Vähk LEGENDAARSET ARNOLDIT RÜNNATI

    Ohoo, keegi on astmarohud kappi jätnud
  22. Kui suureks võib defitsiidi ajada, ilma et kaotaks lihast?

    Kiire kaalulangetus võib olla ka hea geneetiline või mittegeneetiline rasvapõletamisvõime ja kõrge kalorikäive. Nojah, see mis ma ütlesin oli statistiline ja üldises populatsioonis mitte sportlaste omas, ja ega paljud uuringud vahet ei tee, kust see kadu tuleb ja mis on põhjus, mis tagajärg.
  23. Kui suureks võib defitsiidi ajada, ilma et kaotaks lihast?

    Pigem /edit: statistiliselt/ vastupidi ikka. Joo vett
  24. Probleemid vanusega

    Tõeliselt küpseks saab inimene alles vanuses 68+ aastat ja reeglina Pärnamäel. Aga lihhi tuleb sul vast lähiajal juurde.
  25. Kookosõli- millist kasutate?

    Enamasti midagi ei lisata, aga mõned hüdrogeenivad tahkeks kriisis.ee/testing/files/29-04-2013/61797.jpg ja mõned rafineerivad kasulikud ained välja. Kookose lõhn ja maitse on üks märk, et ei ole rafineeritud, pleegitatud vms. KTC kookosõli jaapanimaitsed.ee/files/t1/5113_YMBba2n3.png näiteks oli kahtlaselt lõhnatu-maitsetu. Ühegi teisega pole probleemi olnud.
×