Jump to content

PG#10

Kasutajad
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About PG#10

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 07/25/1987
  1. Jõusaali mõju viskele?

    Jõusaal ja korvpall sobivad iseenesest väga hästi kokku, sest raskustega treenides on sul võimalik parandada oma kiirust, plahvatuslikku kiirendust, hüpet, koordinatsiooni ja muudki. Viskest rääkides oskan niipalju öelda, et väike visketrenn pärast jõusaali või siis väike visketrenn enne mängu (kui vahepeal pole pallitrenni olnud) aitab tohutult. Vähemalt mina saan oma visketunnetuse ühe trenniga tagasi, sageli pole sedagi vaja. Nii et ma ei tahaks uskuda, et jõusaal su viske pikaks ajaks tuksi võib keerata. Ma olen ühendanud korvpalli jõusaaliga viimased 2 aastat, ja leian, et jõusaalist saadav kasu korvpalliplatsil kaalub kõvasti üle selle hetkelise visketunnetuse kaotamise.
  2. 16-aastaselt jõusaali ära eksides tegin rinnalt surumist tühja kangiga, ehk siis 20 kg
×