Jump to content

mullaonu

Kasutajad
  • Content count

    354
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About mullaonu

  • Rank
    Kasutaja
  1. Küssa M.M.

    Paistab, et M.M. on tagasi äkki saan nüüd oma küsimusele vastuse
  2. Ülekaal.

    Pakun, et siinsete soovituste järgi sa hetkel endale ise mingit õiget kava ja toitanete vahekorda kokku vist pane. Muidugi võid ise uurida artikleid ja foorume. Kuid siiski soovitaks kiigata selle toidukava poole
  3. Naise ideeal vorm

    Kunagi siin vist lahati jah seda meeste ideaalvormi
  4. Kuidas šokolaadi isust lahti saada ?

    Söö rohkem rasva valku ja vähem süsivesikuid
  5. 5x5 kava

    Sa võid teha ka 5x5 sama raskusega nii reedel kui esmaspäeval. Kuid siis võib üldiselt suht kiirest tekkida ületreening. Kuna sul ju jõutmme ka veel sees. Selleks ongi see reedene päev mõeldud kergem. Nooremad poisid jah, kellel raskused väikesed kannatavad veel nii teha aga kui raskused juba suuremad, siis taastumist ikka rohkem vaja
  6. trenn kodus

    Mnjah, mingil põhjusel on siin spetsialistide vastused suht kesiseks jäänud. Valkude ja toitumise kohta võid ka ise lugeda. Pane otsingusse või vaata artiklite alt. Aga ürita ikka süüa vähemalt 4 korda ja iga toidukorraga umbes 30 grammi loomset valku. Võid ka kasutada julgelt rohkem rasvu ja vähem süsivesikuid. Hehee pani sulle ka juba sinna lingi, kust saad ka lugeda
  7. Küssa M.M.

    Selge. Hakkasin juba kahtlustama oma varjanti
  8. 5x5 kava

    Kui ma õieti mäletan siis peaks see käima nii : näide. kui maks on 160 kg millega jõuad teha 5 kükki 1. seeria 80 kg - 5 x 2. seeria 100 kg - 5 x 3. seeria 120 kg - 5 x 4. seeria 140 kg - 5 x 5. seeria 160 kg - 5 x Ehk siis viimane seeria ongi tippseeria, kus annad endast kõik. Üldiselt tuleb sul siin ikka suuremat raskust kasutada, aga kui palju pead ise proovima, kuna sul aint üks raske seeria ongi tegelt
  9. trenn kodus

    Oldman vast vastab sulle täpsemalt ma loodan. Toon näite. 1 päev sööd 2000 cal, 2 päev 1500 cal, 3 päec siis jälle 2000 cal, siis su kaal nagu muutugi, kui ühel päeval sööd vähem ja siis teisel päeval selle tagasi jälle, mis sa kaotanud olid
  10. trenn kodus

    Esmapilgul tundub su üldine cal kõikuvat ülesse ja alla
  11. Raskuste vähendamine/lisamine seeriates

    No loe siis uuesti. Minu arust selgitas teema algataja selgesõnaliselt Nimelt, olles ise väga pikalt spordiga tegelenud (küll mitte kulturismiga) saan ma suurepäraselt aru üldsoojendusest enne trenni ja konkreetsetest soojendusseeriatest enne harjutust, kuid kui see kõrvale jätta Ja edasine teema puudutaski juba tööseeriaid
  12. Raskuste vähendamine/lisamine seeriates

    Kust sa lugesid sellist asja siin, et kohe rabad max. raskuse ja lõpuni Esiteks vahet pole, mida sa teed reeglina käib soojendus ette
  13. Õlu

    Sinu jõud suurenes põhiliselt su kaalu tõusuga 70-lt -90-le. Ja su algne raskus polnud ka midagi erilist. Normeaalne areng. Enda puhul võin tuua näite. Vähendades või suurendades 5 kg võrra kehakaalu, muudab see juba baasharjutustel 10-15 kg raskust
  14. Millist kala sööte?

    Ära võta kõike sõna-sõnalt (tegemist oli kerge naljaga)
  15. Raskuste vähendamine/lisamine seeriates

    Kunagi ammu otsisin samuti sellele küsimusele suht tulutult vastust kuskilt. Kuid mida rohkem ma lugesin, seda selgemaks mulle sai, et kasutatakse neid kõiki varjante. Et siis tehta esimesi seeriaid suutlikuse piirini. Või siis tehakse ja vähendatakse raskusi. Või siis tehakse edasi sama raskusega aga kordused vähenevad. Põhimõteliselt kasutatakse palju erinevaid varjante erinevate kavade ja metoodikate juures. Mis sulle endale nendest parim varjant on, selle pead ise enda jaoks välja selgitama. Loodan, et oli abi
×