Jump to content

sweals

Kasutajad
  • Content count

    530
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by sweals

  1. Rasvad – kahjulikud või kasulikud?

    my bad. artiklis seda võrdlust ei olnud - kirjutasin omalt poolt juurde. ma ei ütleks, et see artikkel niivõrd segadust ja rasvumist põhjustab. vähemalt näidab mingi õige suuna kätte inimestele kes asjadega vähem kursis on.
  2. Lihakrõpsud tilliga

    chick snack on müügil konsumites (mujalt pole ise otsinud). hinda ei tea.
  3. Lihakrõpsud tilliga

    tallegg'i chick snacke olen ise ka mõnikord vahelduse mõttes võtnud. EE'sid jagub, aga ei usu, et korra nädala-kahe jooksul 1 pakk halba teeks kui muu toitumine paigas. sellist kraami on hea vahelduse mõttes / rutiini murdmiseks süüa - ning samas on tegemist väga hea toiduga kus paigas valk vs süsivesik vs rasv vahekorrad.
  4. Porgand ja muud juurviljad

    ja veel 1, kes toetab umbestäpselt sama seisukohta
  5. Küsimus MMA poistele ?

    tavaliselt segatakse erinevat tüüpi HIIT treeninguid nö tavapärase rauatõstmisega. erinevaid treeningmeetodeid valitakse vastavalt eesmärgile (vastavalt sinu praegusele arengutasemele ning tugevustele/nõrkustele kosotatud kava näeks välja natuke teistsugune kui sama spordiala harrastavale "jukule"), aga ilma intervalltreeninguta / ringtreeninguta / HIIT treeninguta (kuidas iganes me neid ka ei nimetaks) läheb võitlusalal väga raskeks. kõik need arendavad peamiselt anaeroobset vastupidavust, mis on võitleja jaoks elementaarne.
  6. aktivist. ma ei saa aru, miks sa sellise asja peale nii leili lähed. see oli on ja jääb, et inimestel on vaja millegi kallal ilkuda. kui see ei ole kulturism / fitess, siis on see midagi muud. kõik on kinni lihtsalt normaaljaotuses, mille järgi on kõige rohkema alati seda, mis on seotud keskmise ning keskpärasusega. oleks palju loota, et nad sellest ka niipea aru saavad. ja kui saavadki, siis takerduvad millessegi muusse sarnasesse. see lihtsalt on nii. las koerad hauguvad - karavan läheb ikka edasi. muidugi jah - see pole ka õige suhtumine, et las seletavad - nende enda asi mis teevad. aga usu mind - sellise "vastukommenteerimisega" sa neile küll aru pähe ei pane
  7. jooksmine talvel

    minul on jaotatud "kostüümid" vastavalt kahele tegurile a) temperatuur, tuul vastavalt nende kahe teguri koosmõjule on vaja kombineerida riietust. kombineerin sedasi, et pealmine riidekiht jääks alati kuni jooksmise lõpuni kuivaks. kombineerin nii "raskemaid kampsuneid" kui ka "kergemaid pluuse". minu jaoks on suhteliselt lihtne valida sobilikud riided jooksmiseks kuna olen pidanud väga erinevates tingimustes tegema erinevaid "jookse" - nii -20 kraadiga kaalu maha jooksma kui ka -10 kraadi ja kõva põhjatuulega tavalist aeroobset treeningut / taastavat jooksu. Ülejäänud põhimõtted on lihtsad: 1. kõik riided on seljas mitme erineva kihina 2. strateegilised liikuvad kehaosad (põlved, alaselg, hüppeliiges) on alati lisasoojustatud 3. Ükski riiete ühenduskoht ei tohi paljaks jääda (ka siis mitte kui olen kõvasti rabelenud ja loogiliselt võttes peaks juba särk püsksist väljas olema. isegi mitte cm rannet kinnaste ning varrukate vahele. ainus koht mis tavaliselt paljas on krae ülemisest servast mütsi alumise servani) Lisaks: 1. kannan alati botaseid - mugav joosta ning libisemisel mobiilsem. liiga palju kordi olen jala välja väänanud kuna jalas oli keskmisest raskem jalanõu mis ka ei paindunud igat pidi piisavalt hästi. 2. ka sokke jalga mitu kihti (ei pea olema paksud) 3. riided panen kõik selga toas ning mitte üksi lukk ei tule lahti ega hilp seljast ära enne kui olen tagasi siseruumis hetkel midagi konkreetset ei meenu.
  8. Top 6 Fitness Müüti ja Tõde

    ja jõuamegi tagasi teemani "aeroobne treeningg vs HIIT ja segatreening"
  9. nagu eelpool mainitud - kui 1 neist oleks olnud puhtalt poksija oleks kindalsti ka vastase gameplan olnud teistsugune. kuidas poksija üritab võitlust maha mitte lasta viia ja enamasti õnnestunult? ma pole veel näinud ühtegi puhast poksijat mma (spordi) olukorras püsti jäämas. seda saab eriti hästi näha inimeste puhul kes alles alustavad mma's võistlemisega - sealt võib leida ühe konkreetse ala esindajaid - ning sealne "statistika" on näidanud, et ega ikka püsti ei jääda. kui veebruaris trenni tuled eks siis saame oma kogemusi ning arvamusi jagada =)
  10. unelm nagu vaatamiseks v unelm kui poksija ise oleks seal võistelnud?
  11. spartan 300 workout

    elustreening eesti (tartu). http://www.elustreening.ee/?id=21
  12. MMA

    minu ainus vihasem kaklus jääb aega 3 aastat tagasi 1 vs 1. vastane oli minu pikune, kuid mingi 20 kg raskem. olukord lõppes minu kasuks (heide + põlved + küünarnukid). aru ei saanud, et vastane oleks mingi võitlusala harrastaja olnud, aga see 95 kg oli peamiselt lihas mitte rippuv pekk. mina olin natuke joogine, tema kõvasti rohkem. kõik ülejäänu on jäänud kas jutu, kerge tõukamise v lihtsalt kinni võtmise ning üles tõstmise tasemele. ülejäänud olukorrad on olnud inimestega vahetus tutvusringkonnas v suvalised tänaval nähtud rüselused / kakelungid. mis peamiselt toimub on: wild swing (ehks siis antakse rusikatega suure kaarega kuidas jaksatakse), tiritakse riietest, lükatakse, tõugatakse, tehakse mingeid kummalisi jalalööke, haaratakse vastase pea kaenlasse ning üritatakse samal ajal kinni hoida ja taguda, flying knee, pealöögid, ... seda kraami ikka jagub kel rohkem oskusi, siis nede poolt tehtu näeb välja suhteliselt sarnane sellega mida konkreetses trennis tehakse. v kui konkreetne trenn ei anna piisavalt tuge, siis minnakse üle tolle I ringi tehnikatele - swing + peast kinni hoidmine + ...
  13. MMA

    ma mõtlesin pigem niipidi, et minnakse õhukesele jääle ning loobitakse inimesi pea peale.
  14. MMA

    1 vs 1. nii palju kui ise olen kohanud ja kokku puutunud, siis kaklus püsib täpselt sellel tasemel millisel on kaklejad. tean palju juhtumeid, kus maadlejad järjest loobivad oma vastaseid - annab ju visata nii, et väga kiirelt uuesti püsti ei tuleks. maasvõitluse seisukohalt on oluline osata nii palju, et kui asi maha läheb, siis saada domineeriv positsioon v püsti. v üldse takistada mahaviimist. ise ma luid murda ei julgeks kui asi päris ekstreemne pole, aga piisaval määral sidemeid venitada küll, et jalg v käsi mõneks ajaks kasutuskõlbmatuks muutuks. trennis venitatakse lukke rahulikult peale (ohutus + oskustega vastane), aga tegeliku luku tegemine võib toimuda vajadusel väga kiiresti - aega ei võta kindlasti rohkem kui maadlusheide. kägistamisest - arvan, et see on üks parimaid võimalusi vastase neutraliseerimiseks ilma, et tekiks püsivaid kahjustusi. olen reaalselt näinud kuidas seda tänaval tehakse. samamoodi nagu olen näinud eesti tasemel väga head poksijat kakluses alla jäämas - viidi maha ning ground and pound - löödi pealtasendist ära. enda puhul - kui lööma peab ja võimalust on, siis eelistan püsida võimalikult palju clinchis ning sealt vastast töödelda - selles osas ka turvalisem, et kui kontakt olemas, siis vastasel raskem abivahendeid otsida (kui tunneb, et hakkab alla jääma). 1 vs mitu. oskusi maas vaja nii palju, et saada võimalusel püsti ning ennetavalt, et sind maha ei viidaks. püsti kasutaksin kombinatsiooni poksist/taipoksist ja maadlusest/clinchist - tuleb päris palju lükata kedagi kellelgi otsa, tõugata, kergemalt maha viia, et saaks kolmandaga tegeleda jne minu isiklik arvamus on, et maadluse kasutusvõimalused tänaval on natuke laiemad kui artikli autori poolt toodud. nagu mainisin - see on minu arvamus.
  15. HIIT, intervalltreening

    millise kahevõitlusalaga sa täpselt tegeled, et sul on vaja aeroobset võhma? pigem äkki nii, et sul on vaja tõsta anaeroobset läve + aeroobset ning anaeroobset vastupidavust. 1) nii kiiresti kui suudad. elu on näidanud, et see on paras mental toughness harjutus ka samal ajal - mitte grammigi järgi anda ning tõesti kõik välja suruda. 2) jah. 5 minutit väga rahulik sörk + 5 min vastavalt väsimusastmele kiirem sörk + 5 min jälle rahulikum sport. kogu selle aja jooksul tahad pulsi hoida aeroobses tsoonis. 3) jalgade "pakustumine" on pigem seotud sellega kui korralikult sa oma eriala ning venitust kõrvale teed. kui teed mõistlikult (piisava venituse + erialatreeningutega) 2-4 korda nädalas HIIT'i, siis enda puhul pole reite liigset suurenemist täheldanud. 4) jõusaali võid teha küll. iseküsimus on mis täpselt on "aeroobne jõusaal" - kui lähtuda laktaadisisaldusest veres on jõusaal siiski anaeroobne tegevus.
  16. Viimase kuu jooksul on Elustreening Eesti tegelenud põhjalikult oma trenniplaneeringute arendamise ning inimeste valikuvõimaluste suurendamisega. Protsessi tulemust saate näha siin. Kõigepealt infoks: * EE selle aasta viimane jätkukursuse ning baasgrupi treening toimub 13.dets 2007 (välja arvatud conditioning, mille viimane treening toimub 21.dets 2007). * EE alustab uuel aastal jätkukursuse ning conditioning treeningutega 7.jaan 2008 * EE uus trenniplaneering hakkab tööle alates 4.veebr 2008 * EE uus (kevadine) baaskursus alustab 18.veebr 2008 EE uus trenniplaneering: mma esmaspäev 18.30 - 20.30 väike saal kolmapäev 20 - 21.30 väike saal reede 19 - 20.30 suur saal bjj / subw esmaspäev 18.30 - 20.30 väike saal teisipäev 19 - 20.30 väike saal neljapäev 19 - 20.30 väike saal baasgrupp esmaspäev 20.30 - 22 väike saal teisipäev 20.30 - 22 väike saal neljapäev 20.30 - 22 väike saal conditioning teisipäev 20.30 - 21.30 suur saal kolmapäev 20.30 - 21.30 suur saal laupäev 12 - 13 väike saal Nagu näha on meil 4 erinevat treeningrühma. Kõigil on oma võimaluste piires muidugi võimalik lisaraha maksmata osa võtta ka teiste treeninggruppide tööst (va conditioning mis on teistest natuke eraldiseisvam). Treeningut toimuvad jätkuvalt Falco Võitlushallis (Laulupeo pst 19). Trennide hinnad on hetkeseisuga järgnevad: mma 300.- kuu bjj / subw 300.- kuu baaskursus 900.- 3 kuud (makstes korraga kogu baaskursuse eest) või 450.- kuu (makstes eraldi kuude kaupa) conditioning 300.- kuu (100.- kuu EE võitlusaladega tegelejatest liikmetele). Team Scared & Paranoid liikmetele tasuta. Igal alal on võimalik võtta ka eratunde või näiteks codtioningis korraldada eraldi treeninguid teiste alade sportlastele (hind kokkuleppel). EE treenerid: Martin Aedma (bjj / subw, conditioning) Jorgen Matsi (mma, baasgrupp, subw) Ott Tõnissaar (conditioning, mma, baasgrupp) Indrek Reiland enam aktiivselt treenerina ei tegutse. Oma plaanidest kirjutab ta vajadusel ise pikemalt - hetkel vaid nii palju, et alates uuest aastast paneb Indrek rohkem rõhku enda treenimisele ning hooaja lõpus on tal plaanis Eestist mõneks ajaks lahkuda. Elustreening Eesti juhatus http://www.elustreening.ee
  17. Tartu spordiklubis Elustreening Eesti on toimumas mitmeid muudatusi treeningute planeerimise ning treenimisvõimaluste osas. Üheks oluliseks muutuseks on uue treeningrühma avamine - CONDITIONING (ilusa eestikeelse termini järgi - üldine kehaline ettevalmistus - parem nimi leiutamisel). Uue treeningrühma avamisega seoses avame eelregistreerumise. Eelregistreerumine ei kohusta Teid millekski, kuid annab meile hea ülevaate umbkaudsest huviliste arvust. Registreerumiseks palun saata email aadressile sweals@gmail.com enda nime ning samuti treeningaegadega, mis oleksid Teile sobilikumad, et saaksime kokku panna võimalikult paindlikud trenniajad. Mis? Conditioning treening on väga üldine nimetus treeningutele, kus keskendutakse vastupidavuse, jõu, kiiruse, plahvatuse ning teiste füüsiliste parameetrite arendamisele. Vastavalt vajadustele on meetoditeks peamiselt kõrge intensiivsusega intervalltreeningud (ringtreening, jooks, rauatõstmine ja paljupalju muud) kuid samas ka madalama intensiivsusega harjutustekomplekse. Treeningutel jagatakse informatsiooni erinevate treeningmeetodite ning nende mõju kohta ning Teie soovil ka nõuanded tervislikest toitumisharjumustest ning kuidas tuua sellised harjumused sujuvalt oma igapäevaellu. Treeningu raskusastme valite Teie ise olenevalt senisest treeningkogemusest, -koormusest ning püstitatud eesmärkidest. Kui Te ei ole ka veel ise täpsele arusaamisele jõudnud oma eesmärkides, siis aitame neid leida koos meeskonnaga / naiskonnaga. Koos on väga erinevate tasemetega inimesed - seega kavad koostatakse individuaalselt - keegi ei pea muretsema selle präast, et "äkki ei suuda nad treeningkoormusele vastu pidada" või "äkki pole koormus nende jaoks piisav" või "äkki kasutatavad meetodid ei vii soovitud tulemusteni". Kõik mida me trennis teeme ning õpetame on meie endi (ning meie lähikondlaste =)) poolt järgi proovitud. Treeningud toimuvad meeldivas, toetavas ning arendavas keskkonnas. Kogu töö toimub enamasti meeskonnana / naiskonnana (kõik toetavad kõiki) seega motivatsioonipuudusel ning rasketel hetkedel ei pea Te üksi rühkima ning end õigel rajal hoidma =) Treeningud on suunatud neile ... 1. ... kes tunnevad, et igapäevase töö/kooli kõrvale oleks vaja juurde tuua füüsilist aktiivsust kuid kes ei ole huvitatud keskendumisest konkreetsele spordialale nagu kahevõitlusalad, kulturism, aeroobne sörkimine metsavahel, jne. 2. ... kes tahavad tegeleda efektiivse rasvapõletusega ning saada paremat väljanägemist. 3. ... kes tegelevad hobikorras mingi spordialaga, kuid tunnevad, et nende poolt valitud alal jääb puudu intensiivsusest, füüsilisest koormusest, jne. Samas on valitud ala piisavalt huvitav, et mitte lõpetada sellega tegelemist. 4. ... kes tegelevad hobikorras mingi spordialaga, kuid tunnevad, et treeningute kasuteguri tõstmiseks on neil vaja rohkem vastupidavust, jõudu, kiirust, plahvatust, jne. 5. ... kes tegelevad spordiga kõrgemal tasemel, kuid tunnevad, et paremate tulemuste saamiseks on neil vaja põhjalikumalt tegeleda vastupidavuse, jõu, kiiruse, plahvatause, jne arendamisega. Kõigile Teile on meie conditioning trennid sobilikuks ning meeldivaks kohaks kus arendada end koos teiste sarnaseid eesmärke püstitanutega. Kus? Esialgse plaani järgi ... Tartus Falco Võitlushallis (Laulupeo pst 19) (endine Tähtvere Judohall) ning selle vahetus ümbruses. Kellaajad koostamisel. Treeningutega alustatakse kõigi ootuste kohaselt selle aasta novembrikuu jooksul. Treeningud hakkavad toimuma 2-4 korda nädalas. Võimalik on avada ka mitu treeninggruppi, et anda inimestele võimalus trennis käia olenemata oma päevarutiinist. Jäädes ootama Teiepoolset tagasisidet Ott Tõnissaar sweals@gmail.com
  18. see osa on veel lahkamisel. võibolla hakkan ise sõitma..
  19. Tänan kõiki kiire reageerimise eest. Nagu arvata võite on asi nüüd nii kaugel, et uus treeningrühm - CONDITIONING - läheb käima. Eelregistreerunuid on olnud piisavalt ning saaliajad olemas. Treeningud hakkavad toimuma Tartus Falco Võitlushallis (Laulupeo pst 19) 2 korda nädalas: Kolmapäeval 20.00-21.00 Laupäeval 12.00-13.00 I treening on 31. oktoober 2007. Treeninggrupiga on võimalik liituda jooksvalt igal Teile sobival ajal. Kuutasu on 200 eek'i. (Klubi Elustreening Eesti hingekirjas olevatele ning sealset treeningmaksu maksvatele inimestele 100 eek'i kuu). Kõik kes juba eelregistreerunud, endast enam märku andma ei pea. Kes leiavad, et soovivad veel treeningutega liituda, andke palun endast märku mulle (Ott Tõnissaar, sweals@gmail.com). Muidugi võib ka lihtsalt kohale ilmuda =) Lisaks veel selline teave, et kuni uue aastani on tegemist nö katseajaga. Kui kõik sujub nagu plaanitud tõstame treeningute arvu nädalas (võimalikud erinevad ajad) ning korrigeerime toimumisaegu. Ning vastus paljude küsimusele - jah, selleks ajaks on plaanis ka Tallinnasse jõuda =) Kõike paremat ning peatse kohtumiseni =) Ott Tõnissaar Elustreening Eesti Team Scared & Paranoid sweals@gmail.com
  20. ma arvan, et sa võid nimetada seda kuidas tuju on =) aga enda kehalise tundidele mõeldes pole ma veel sarnasusi märganud.. aga samas - päris hea idee tegelt trenn sedasi nimetada =) tänud.
  21. blogi jälle servani materjali täis. pikad postid koos videode ja piltidega http://mmapenguins.blogspot.com/ (see adre peaks küll kõigil tõsiusulistel fännidel juba meeles olema) enjoy =)
  22. mmapenguins.blogspot.com

    blogi jälle servani materjali täis. pikad postid koos videode ja piltidega http://mmapenguins.blogspot.com/ (see adre peaks küll kõigil tõsiusulistel fännidel juba meeles olema) enjoy =)
  23. tänud kõigile kes toetasid ning minu tegemistele kaasa elasid. loodan, et õige pea on avalikkusele kätte saadavad ka fightide videod ning mahukam pildimaterjal. enda tegemistest nii palju, et... esialgseks plaaniks oli minna vastasega püsti löögimängu edendama. aga juhtus nii, et kohe kui ta oma löökidega minu suunas hooga liikuma hakkas nägin paremat võimalust jalgadesse minna. kuna kiire analüüs andis jalgadesse minekule rohkem eeliseid, siis seda ka tegin (mulle tundus, et ta tuli kerge hüppega v mingi tõukega nii, et ta raskuskese natuke loomulikust kõrgemale tõusis - lisaks TUNDUS ka, et mõlemad löögid olid vähemal v rohkemal määral haagi trajektooriga - seega keskliin jäi kõik vabaks. see giljotiin mis ta samal ajal üritas mulle peale panna oli väga mööda ning pudenes seega ilusti maha. seejärel tahtsin püsti tõusta ning samal ajal guardist lööke jagama hakata, kuid lätlane sidus overhoogiga alguses ühe ning hiljem mu enda lohakuse tõttu ka teise käe ära. millalgi seal vahepeal oli ka paar slammi - oleks tahtnud teda kõrgemalt vastu maad virutada, aga tõstmise ajal hakkas ta minust jalgadega lahti laskma ning liiga kõrgele tõstes oleksin ta lihtsalt jalgadele püsti tagasi aidanud. samal ajal seletas jorgen mulle nurgast kõige muu hulgas kuidas peaksin vastase jalgadest mööduma momendil kui õnnestus ühest jalast üle saada otsustas lätlane mul peast kinni võtta ja üle vedada (mida muud ta sellega teha ikka tahtis) - see oli halb otsus kuna pea tuli kergelt välja ning seljas tal olingi. esialgu tahtsin ta lamedaks suruda ning ära taguda - kuna aga kiirelt sattus löökide ette tema kukal (mille eest sain ka ühe hoiatuse), siis tuli asi kägistusega lõpetada. esialgu oli tal lõug vahel.. aga siis.. eikusagilt.. otsustas ta ise oma pead natuke kergitada (vbolla tahtis silda lükata) ning puhas kägistus kätte anda. üllatavalt kaua läks enne kui patsutas. lõpp hea - kõik hea.
  24. Система

    ja nüüd neid videosid enam pole...
  25. Система

    oda.. katsun otsida.. paranoidi foorumis oli mingi hunnik sellist kraami
×