Jump to content

Algajax

Kasutajad
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Algajax

  • Rank
    Vaatleja
  1. Päevade jaotus

    Ütleme nii, et kava on jaotatud nädalas 2e päeva peale.(a=1päev, b=2päev) Ning selle kava järgi tehes 3x näadalas, siis see oleks: 1nädal=a,b,a ja 2nädal=b,a,b ning 3nädal=a,b,a jne. Mis vahe on sellel kaval võrreldes eraldi 3e päeva peale jaotatud kavaga? (3 päeva ehk igapäev erinevad harjutused aga üleval on 2+1,1+2) Paremini ma seletada ei oska, loodan et tuli arusaadav. Tänud!
  2. Spordiarst

    Oksab keegi nimetada spordiarsti ,kus poleks kuude pikkuseid järjekordi?
  3. aeroobne treening

    Mis juhtub ,kui aeroobne treening välja jätta? Kuidas see tunda annab?
  4. Omatehtud kavad.

    tere! Treeningkava: 1. Päev * Lamades rinnalt surumine 4X8 * Istudes kangi surumine eest 4X8 * Lendamine hantlitega küljele 4x10 * Prantsuse surumine 4x8 * Küljed kallutamine * Päkkadele tõus(säär) 4X15 * Kõht 2. Päev * Kitsa haardega surumine 4x8 * Istudes kangi surumine kukla tagant 4x8 * Käed kõrvale kaldpink 4x10 / http://www.bodybuilding.com/fun/2002/incdbflyes1.jpg (käes on sirgemad ainult) * Istudes lendamine hantlitega 4x8 * Seistes kangiga küünarvartekõverdused 4x8 * Poolkükk 4x8 * Kõht 3. Päev * Kaldpinnal kangi surumine 4x8 * Istukil eest + tagant surumine.(vaheldumisi) 4x8 * Kangi tõmbamine lõua alla 4x8 * Trapetsile õlakehitused 4x8 * Lendamine hantlitega ettekallutatult 4x8 * Väljaaste 4x10 * Kõht Mis sellest arvate?
×