Jump to content

joey

Vanad Olijad
  • Content count

    1,230
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by joey

  1. Õlad!

    Üks variant oleks ta oma kavas ettepoole nihutada, sellesmõttes, et nt õlapäeva alustad tagaõla harjutusega. Võid ka treeningmahtu tõsta samal ajal õla teiste peade mahtu vähendades.
  2. Unehäired

    Noh, lambaid võite ka lugeda. Igaljuhul parem, kui oma igapäevaste probleemide peale mõtlemine.
  3. Paganama hea artikkel üle pika aja. Olen viimasel ajal üha enam hakanud samade põhimõtete järgi treenima. Iga toodud väitega olen 100 protsenti nõus.
  4. Unehäired

    Mõtle ilusatele asjadele, kui magama heidad. Kool, töö ja muu pa*k lülita täiesti välja. Aitavad ka magneesiumitabletid.
  5. Ronnie vs Arnie

    Selles suhtes on sul jah õigus. Arnold tegi tohutu hüppe kulturismi arengus propageerides seda ja tuues selle nn tänavatele. Keegi teine ei ole sellist tõuget teinud ka. Kuid kui vaadata kulturisti kulturistina, siis kõikidest mr O võitajtest on Coleman olnud minu meelest kõige hämmastavam tüüp.
  6. 1 õlu peale trenni = kasulik?

    Ega see paaril harval korral absoluutselt mingit erilist vahet sinu treeningus ja taastumises ei tee. Kui aga väga tihedaks muutub õlle joomine peale trenni, siis vastavalt hakkab ka ajapikku organism sellele reageerima. Üldiselt võiks õlle ja trenni üksteisest võimalikult kaugele jätta. Ütleme, et pealetrenni sheiki ka veel üks toidukord sees on, siis peaks organismi igasuguste ainete varud trennist täis olema ja see üks õlu enam erilist midagi halvaks ei muuda. Olen ise kunagi peale trenni kolm õlut ära joonud ja midagi katastroofset mu arengus küll ei toimunud. Lisaks vääriks mainimist veel see, et kui vahel harva joomaks läheb, kus igast kanget kraami sisse läheb, aga noh ikkagi mõõdukalt, nii et hommikust pohmakat ei teki , siis järgmise päeva trenn on millegipärast eriti võimas ja raskused kergemad. Arvan, et sellised HARVAD joogipäevad võivad trennile isegi kasulikud olla nii naljakas kuidas see ka ei tundu.
  7. Ronnie vs Arnie

    Ronnie on juba praegu ajalugu teinud üheksat mr O võites. Ma arvan, et see on juba rääkimist väärt. Lisaks mehe meeletu jõud, mis on suht haruldane kulturistile. Ja muidugi tema meeletu mass, ma arvan, et keegi nii pea ei tule samaväärse monstrumina välja nagu oli Coleman. Ma arvan küll, et temast räägitakse veel kaua.
  8. Kus trennis käid ja kus elad???

    Käin Tallinnas Reval-Spordis. Kui maale satun, saab ka kuuskede, kaskede vahel trenni teha.
  9. Paljud teist solaaariumis käivad.

    Kord kuus saab ikka käidud.
  10. Teie igapäevane toitumine

    Mina juba ammu ei ole jälginud seda 2g kehakaalu kohta. Pigem tunde järgi portsud ja taastumine on ikka sama hea. Peale trenni miks just 6 rosinat ja kaks datlit
  11. selg

    Mõlemat. Olen ise kasutanud vastavalt enesetundele ja kuidas kumb meeldivam tundub. Viimasel ajal olen jälle rohkem pealthaaret kasutama hakanud. Aga jah kindlasti kasuta mõlemat - periooditi näiteks.
  12. abi paluks!

    Kui kõht ei seedi, siis ei saagi neid ju juua. Muidu minu meelest ideaalne pealetrenni valgu-süsivesikute kombinatsioon, kasutan isegi.
  13. selg

    Kaks parimat seljaharjutust üldse.
  14. Ajateenistus ja pulbrid

    Minul läks SBK ajal 6-7 kg. Kui väkke läksin siis kaalusin 87, peale noorteaega 80. NAKi ajal tõusis 82 peale. Peale NAKi seeru ajal tõusis 84 peale ja kuni teenistuse lõpuni oli 84. Peale sõjaväge, kui uni ja toitumine paika jälle sai tõusis suht kiirelt 86 peale. Nüüd juba jälle 87 peal.
  15. 15a paks neiu.

    No kui jõusaali ei taha, siis aitab see video: http://www.youtube.com/watch?v=RlqMG9B7QBw
  16. Ajateenistus ja pulbrid

    Ma sain küll valgupulbrit kaasa võtta, 4kg Maito90 võtsin. Jõusaalivõimalus noorteajal muidugi on, aga sa oled kogu aeg nii väsinud, et sinna ei jõuagi. Iga vaba moment läheb magamisele.
  17. Raskeimad harjutused...

    Tundub olevat päris hea harjutus. Peaks ka kunagi katsetama. Lisaksin siia veel kangi tõmbed vastu kõhtu ja kangivarre tõmbed vastu kõhtu, minu meelest parimad seljakasvatajad. Üldiselt kasutan iga lihasrühma puhul võimalusel ainult kangi või hantlit, stimuleerivad lihast kõige paremini.
  18. Teie igapäevane toitumine

    Ma töötan baaris. Ehk nädala esimene pool ei tööta, nädala teine pool (nv) see-eest töötan kuni 0300ni. Koolis olen õhtuõppes, seega hommikul alati vabad. Teemast, inimesed võiksid juurde lisada ka miks just niimoodi toituvad. Kas just nimme naamoodi või olude sunnil või midagi.
  19. Teie igapäevane toitumine

    Tegelt magan 11 tundi. Kas lähen hiljem magama või ärkan varem, toidukorrad jäävad ikka samaks. Kasutan Fasti Soija90.
  20. Uue aasta lubadus

    Treeningud korralikult süsteemi järgi käima saada. Rinnalt ja küki rekordeid tõsta ning tõmbel 200 kg piir ületada. Saada uusi teadmisi treeningu ja toitumise kohta, teha uusi avastusi ja järeldusi
  21. See on sama hea küsimus, kui et kumb on õige kas Mentzeri aeglased kordused või Coleman kiired ja poolikud, või Yatesi iga seeria surmani või teha mittesurmani. Samas kõik need mehed kasvasid korralikult. Kaldun üha enam arvama, et ükskõik, mis süsteemi järgi teha, kasvad ikka ühtemoodi. Ühesõnaga tee nii nagu sulle mugavam ja meelepärasem on. Mina enamusel kõhulihaste harjutustel ei kasuta lisaraskust, kuid on harjutusi, mis nõuavad lisaraskust. Usun, et mõlemal artiklil võib mingi tõde olla. Samas mind häirib see esimene tsitaat: Raskuste lisamine ei too kaasa mingit lisakasu kõhulihastele. Kõhulihased ei paisu nagu jala või ülakeha lihased. Treenides kõhulihased mõõtudelt peaaegu ei suurene. Sa pead neid vormima, et nad välja paistaksid. Kõhulihaste vormimine toimub läbi rasva eemaldava dieedi, mitte raskuste lisamise. Sellest mõttekäibust lloen mina välja, et kõhulihased on mingid erilihased, mis ei kasvagi ja nad on lihtsalt kuskil olemas rasva all. Kõhulihas on grupp väikseid lihaseid, mis jah ei paisu nagu jalalihased aga ometi nad on võimelised väga edukalt kasvama. Kõhulihast tuleb samamoodi treenida nagu teisigi lihaseid.
  22. http://www.fitness.ee/main.php?main=artikk...amp;textID=4252 http://www.fitness.ee/main.php?main=artikk...amp;textID=3607 Need artiklid on kindlasti abiks, kui ei ole neid veel lugenud. Ise lisaksin seda, et kindlasti on oluline, et teeksid ka mingit rammumehe ala just selle mõttega, et võhma saada. Rammumeestel on seda võhma ja sitkust päris palju, enamus alad rasked ja kiiruse peale. Oman ise kummi ja olen niisama kive tassinud maal, võtab ikka hingeldama küll. On päris suur vahe kantida kummi kümme korda või teha jõutõmmet kümme kordust.
  23. Mitu harjutust teed terve keha kohta?

    Täpselt. Viimasel ajal olen ka just seda põhimõtet pooldama hakanud
  24. Mitu harjutust teed terve keha kohta?

    12-26 26 on maksimaalne lagi, üle selle ei tee. Üldiselt tuleb tavaliselt vähem, mingi 20 kandis. Oleneb kavast. Vahest teen ka ainult ühe harjutuse lihasele ja tuleb 12.
×