Jump to content

joey

Vanad Olijad
  • Content count

    1,230
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by joey

  1. Kõhulihased???

    millised need kõhulihase harjutused sul välja näevad.
  2. Kõhulihased???

    mina treenin kõhtu näiteks nii: iga3 päeva tagant, peale trenni viimase harjutusena ja algul raskusega jalgade tõsteid ja peale seda keretõsteid (parem küünarnukk vastu vasaku jala põlve). Seeriaid teen mõlemal harjutusel 3, kui jaksan/jõuan/viitsin siis ka rohkem ehk tunde järgi.
  3. Naharebendid

    arvan ikkagi, et asi on nahatüüpidest. Mõnel on lihtsalt erinev nahk, kui teistel. Kui veel kasutada sheike ja kreatiine, siis on kasv maximaalne ja nahk hakkabki rebenema...vot see omn minu arvamus.
  4. Rind ja õlg ühel päeval???

    mina teen õlga küll rinna päeval. Ainult esiõlga ma peale rinda eraldi treenima ei hakka, sest selle saab kaldpingil surumise ja poomil väga hästi läbi. Teen ainult pärast hantlitega püsti lendamist 4 seeriat ja tehtud. Tagaõlga teen selja päeval.
  5. Ega ma üle ei pinguta

    kle T, kas sellel pildil, mis on su nime all, oled sina. Kui sul juba biits 44 ja rasva pole, peaksid parad jurakas olema.
  6. proteiini pulber

    Kas peale magama minekut on mõttekas võtta sheiki. Sest selles sheigis mida sa peale trenni võtad on ju kiiresti imenduvad valgud ja magama minnes imenduvad need kiiresti ära, kasu ju ei miskit. On olemas ka spetsiaalsed sheigid, mis on mõeldud enne magama minekut võtmiseks. Nendes on just need aeglasti imenduvad valgud, mina soovitaks just neid enne magama minekut.
  7. pähklid

    tahaks tead palju valke sisaldavad pähklid...matsid pole pakenditele kirja pannud, olen vaadanud erinevaid tooteid aga ei midagi. Ehk on siis mõni tark ja seletaks.
  8. biitsepsi arendamine

    olen kuulnud, et suuremaid lihaseid tuleks treenida 10-12 seeriaga ja väiksemaid lihaseid 6-8 seeriaga. See on küll individuaalne, aga ise tegutsen küll selle järgi.
  9. siis tekib küsimus miks üldse süsivesikuid peale trenni võtta, pole vaja ju kui paksuks läheb...saan aru et enne trenni, et jõuaks kangi ikka tõsta ja selle kulutab trenni ajal ära.
  10. peale trenni valku...

    kui palju valku ja kui palju süsivesikuid peaks tarbima kohe peale trenni. Ehk kui mitu gr keha kaalust, ise kaalun 80. Ja kui palju sisaldab valke üks valgusheik... Oleks tore, kui keegi vastaks.
  11. Sai

    saias on rohkem süsivesikuid ja vähem valke. Kui andmetest vaadata, siis 100g kohta on umbes sama palju valke kui 100g kohta leivas, aga sai on kergem, seega vähem...
  12. T6husaim valk ...

    kas siis tõesti on lisavalgu tarbimine nii tõhus, mina näiteks ei tarvita mingeid lisavalke...lihtsalt söön muid valgurikkaid toite. Kui teie kasutama hakkasite lisavalke, kas siis juurdekasv oli ikka normaalsemast tunduvalt suurem...ehk peaks kah kasutama hakkama...?
  13. mõõdud

    pikkust 180, kaal 80, biits on 37, rind 112, reis 58 ja säär 38. kõik on külmalt just mõõdetud...
  14. lihas tõmbleb

    Millest tekib lihase tahtmatu kokkutõmme ja mida see kahju teeb. Mul peale biitsepsi trenni biits tõmbleb ja juba 2 päeva, viimasel päeval on leebemaks jäänud aga ikkagi alalõppmata tõmbleb.
  15. Rippes kätekõverdused...

    mina teen lõuatõmbeid nii: võtan vanad püksid, sinna keskele sangpomm ja seon sääred kinni ja tõstan 3-4. Mu maksimum on 95 kilo üles tõsta.
  16. Palju keegi rinnalt surub

    no, küsiks nüüd palju teie meeste biitseps on. mul on 36 cm.
  17. Max rinnalt

    ja sina oled ilge musklimees jah...
  18. Palju keegi rinnalt surub

    No vahetaks teemat. Küsiks palju te siis jõutõmmet teete- nii seeriaid, kui ka max tõmmet. Mina teen seeriaid 71 kg.
×