Jump to content

joey

Vanad Olijad
  • Content count

    1,230
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by joey

  1. Naturaalsed valgupulbrid

    Teema algatajale soovitaks kindlasti Relfexi tooteid. Reflexi omad peaksid igast sodist vabad olema, lisaks parandavad seedimist.
  2. Pullid pildid netist

    MILLEKS ???
  3. rammumehe kava?

    Siin on palju huvitavat algajale rammumehele, ühes artiklis õpetas isegi kuidas palki, kivi ja muid aparaate teha. Workout generator-sid on ka päris asjalikud. Kel huvi, tsekkigu järgi. http://www.ontariostrongman.ca/Resources/T...gResources.html
  4. Balti Cup - i ennustusvõistlus: Koovit versus Kiivikas!

    Ei siin ole kaua mõtlemist, Ott Kiivikas loomulikult.
  5. Valmistus ajateenistuseks

    Sõjaväes saate selliseid karistuse ("meeldetuletusi") küll ja küll. Kui linnaluba silme ees, ei ole 1400 päevas mingi probleem.
  6. harjutus

    Milliseid harjutusi sa tavaliselt oma biitsepistrennil teed?
  7. Pullid pildid netist

    Kuri onu.
  8. Proteiini pulbrid

    Kunagi lugesin ka ühte ajakirja, vist oligi seesamune Flex. Seal kiideti vadakut taevani, et seda peaks isegi terve päeva vältel sööma - kindlasti hommikul, siis võid segada vahepealsete toitukordadele toidu sisse, kindlasti enne trenni, trenni ajal ja peale trenni kah, ja ei teeks paha kui enne magamaminekut natuke kaseiini sisse kah panna. Midagi taolist. Ei tasu uskuda taolisi kirjutisi nii palju. Nende eesmärk on, et su vadakukott kiiresti tühjaks saaks ja uuele järele tuleksid. Piisab täiesti peale trenni vadakust. Olete ikkagi tavaharrastajad, mitte profid, kel kaal tublisti üle 100kg.
  9. Mis tekitab nn. enesehävitushooge.

    Valesti dieeti pidades. Järelikult on sinu dieedis midagi väga valesti, kui tekib tahtmine piiramatult kõike süüa. Õiged toitained õigel ajal päeva jooksul ja võid edukalt kaalu langetada ilma, et sul mingeid "hooge" peale tuleb.
  10. Revali jõusaal

    Ei ole mingi tili-lilu koht. Kui tahad korralikult trenni teha, siis see on õige koht.
  11. Mis harjutuse tegemist vihkate k6ige enam?

    Mine masinatelt kangi ja hantlite peale ja näed kuidas areng on hoopis teine. Üldiselt mina ei kasuta ühtegi harjutust, mida vihkan. Jõusaali lähen ikka, et meeldivaid harjutusi teha. Aga mis mulle ei meeldi ja mida ma ka ei tee on - masinad, mugavad küll aga ei lihaskasvule eriti ei mõju. Hantlitõmbed vastu kõht, hantlitega lendamine rinnale, rinnalt surumine kangiga, säärele eeselmasin, kangiga õlakehitused selja tagant. Rohkem ei tule meelde.
  12. YouTube videod

    http://de.fishki.net/picsw/042009/06/gifs/013.gif
  13. Lemmik harjutus.

    Oh, neid on palju. Hantlitega rinnalt surumist kaifin viimasel ajal täiega, jõutõmmet ei saa mainimata jätta, kangivarretõmbed on hea, viimasel ajal on meeldima hakanud ka kitsa haardega kangi surumine, triitsepsile siis.
  14. Kas valu on vajalik?

    Täpselt minu mõte.
  15. Kas valu on vajalik?

    Saab ka ilma valuta.
  16. Rekordid alustades...

    Keskkooli aegu, kui alustasin oli rinnalt vist 70, tõmme oli 90, kükki maksi kunagi ei teinud, mingi 70-80 vast. Praegu siis rinnalt 120, kükk 130, tõmme 180.
  17. Tuharad trimmi - päris julm!

    Uus kohustuslik poos - topelt per5e tagant. Huvitav mida ta teinud on, et kanni nii kuivaks saanud on?
  18. Küsimus

    Kui on passiivne aeg (töö), siis eelistada rasvu - ei teki nälga ja hoiab hormonaaltasakaalu paigas. Trenni eel ja peale eelistada süsivesikuid.
  19. Eat & Lose 3

    Julgen ka soovitada. Mõju on täiesti olemas.
  20. Jõusaalis käitumisest

    Suure saali nagu Revali riietusruumis küll teretama ei kipu eriti. Minu meelest suht nõme tegevus ka võhivõõrale tere öelda, äkki ma ei tahagi igale matsile tere öelda. Sama absurd on trammi minnes tere öelda. Kellele? Kahele haisvale parmule ja mõnele muidu debiilikule. Kui olin sõjaväes, siis sai Tapa linnas jõusaalis käia. Seal sai kahe-kolme päevaga selgeks kes seal käib ja näod said tuttavaks päris kiiresti. Sai juttu räägitud ja muidu arutletud. Hiljem tuli seal tere-ütlemine loomulikult. Sellest ma saan aru, et saad enamvähem tuttavaks inimesega või noh on selline pisem kommuun, tekib mingisugune kogukonna tunne. Aga lambist kellegile tere öelda, keda ei tunne ja suht savi on ka, on küll minu meelest natuke veider.
  21. 30g teema on väga suhteline. Päevane valgukogus oleneb paljudest asjadest - treeninguintensiivsusest, treeningusagedusest, kui palju sa aeroobset teed jne. Kaasa arvatud ka see, kui palju sul lihasmassi on. Vastavalt sellele sõltub ka ühe toidukorra valguvajadus. Samuti ma arvan, et on ka seos kui palju sa muid asju samal ajal sööd - sv, rasvad jne. Kõige lihtsam on oma keha tundma õppida, ühesõnaga ära loe gramme, vaid tunneta oma vajadusi. Siin on huvitav seisukoht päevase valgukoguse suhtes:
  22. Jõuetus ja kehv enesetunne

    Kaldun arvama, et asi on ikkagi toitumises kinni. Kui paha ei tee, siis kirjuta oma toitumiskava üles.
  23. Üldiselt ei usalda minagi selliseid suvalisi artikleid. Wikipedia andmetel imendub fruktoos kõige paremini koos glükoosiga suhtes 1:1, nagu seda on ka enamustes puuviljades. Kuid fruktoosi lisatakse ju igale poole magusaainena. Seega loen mina välja, et imendumise karastusjookides oleva fruktoosi oma ei ole nii hea, kui on puuviljades. Numbrite kohta ei hakka mina pead andma.
  24. Aga miks mitte? No esiteks puu- ja juurviljadest saab päeva jooksul kokku liiga palju fruktoosi, näiteks. Seega ülejäänud puudujäävad sv (kui on üldse vajadus) tulevadki tärklilistest toodetest. Või siis seapekki (loomseid rasvu) ei saa ka oma menüüst välja jätta. Need võiksid päevasest sissesöödavast rasvade kogustest moodustada 10%, massi perioodil isegi kuni 30%.
×