Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/02/2013 in all areas

  1. 4 points
    Vist tegin 79, igatahes võin sellise raskusega kükkima jäädagi Kaameral sai mälu otsa 79 korduse peal Isiklik peaks olema 85 või 86 eelmisel aastal Sparta liiga võistlusel NB! pardon pikali pildi eest!!
  2. 3 points
    Trennidest ei hakka eriti midagi kirjutama, kuna olen rahulikult võtnud hetkel. Suutsin mingiaeg hüppeliigese natuke välja väänata ja hetkel olen kergemalt teinud. Vahepeal aga suutsime Taaviga jõutõstjate sekka ära eksida.. Ja muidugi kohustuslik võidupoos Tänud fotograafile suurepäraste fotode eest!
  3. 3 points
    Nekele: Mina prooviksin sinu asemel: MSM 8-10 grammi päevas, minul aitas alaseljavalude vastu, põlvede ragin on ka vähemaks jäänud. Kalaõli võtaksin edasi ja ca 10 ml päevas. D- vitamiin ka hea, palju sul veres selle tase oli? Võiks ikka vähemalt 100 nmol/l kohta olla, kui vähem, suurenda doosi. Mina võtan ise näiteks 5000 IU päevas ja D. vitamiini tase püsib sellega 120- 150 vahel. Veel ehk paar asja, mida proovida võiksid: Räni, peaks selliste asjade puhul kasuks tulema, näiteks iHerb.comis selline toode: http://www.iherb.com/Now-Foods-Silica-Complex-500-mg-180-Tablets/799#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=silica&rc=4707&sr=null&ic=2 Seda võiksid võtta 2 kapslit päevas, võid sealtsamast saidilt lugeda kasutajate kommentaare, paljudel on liigesteprobleemide puhul aidanud. Vaata siis reviews alt kommentaare. Hüaluroonhape, kasutatakse näiteks süstidena osteoporoosi ravis, sisuliselt peaks olema sama asi, mis liigesevedeliku koostiseski organismis. iHerbis ka kapslitena saadaval ja väidetavalt on paljusid aidanud. Ise pole veel proovinud. Näiteks selline toode, aga neid veel, siin 50 mg toimeainet, on ka 100 mg tugevusega. Arvan, et 100 mg päevas peaks olema OK doos. http://www.iherb.com/Doctor-s-Best-Best-Hyaluronic-Acid-with-Chondroitin-Sulfate-60-Capsules/4457#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=hyaluronic%20acid&rc=720&sr=null&ic=2 Võid ka proovida boori (inglise keeles boron), halba see kindlasti ei tee, vähemalt luudele hea ja artriidi puhul ka peaks aitama. Kui otsustad iHerbist tellida, võin siia lisada oma sooduskoodi, sellega saab 1.tellimuselt 5 või 10 USD soodustust, olenevalt summast. Kood on SVF366 ise tellin ka näiteks D- vitamiini sealt, saab väga hea hinnaga ja ka B- kompleksi näiteks- sealt leiab väga hea koostise ja hinnaga variante. Üldse võid meie apteegid vähemalt vitamiinide. mineraalide koha pealt unustada, kui seal saidil veidi ringi vaadata. Ja ravimiamet lubab ka alates suvest läbi ka kangemaid vitamiinipreparaate, kui tellid neid enda tarbeks, mitte müügiks.
  4. 2 points
  5. 1 point
    Eile sai tehtud korralik kiiruslik surumine ja selleotsa veel rinnale päris korralikult hagu antud. nn. svung oli teine harjutus( lamades surumises tuleb aeglaselt alla lasta 2cm rinnast puudu jätta(peatus) ja kiirelt ülesse, nii 3sed läksin 120st 5kg kaupa 8x3 viimane raskus 155kg. Kunagi oli selle harjutuse rek. 135kg ja edasi veel hantlitega jne. Täna miskipärast oli rind megakange. Poole trennipealt hakkas väsimus tekkima ja uimane olek. Loodan, et see pole mingi viirus ega haigus vaid lihtsalt väsimus eelmisest trennist. Täna lõin kokku ka kõik selle aasta karikad ja medalid. üsna palju sai neid seeaasta kokku aga võisteldud ka palju.
  6. 1 point
    Ainuõiget vastust ei ole. Saab vähemate seeriatega, saab rohkematega. Saab mitmete harjutustega, saab ainult mõnega. Saab väikeste raskustega ja saab suurtega. Vähe kordusi või palju kordusi. Kõik võivad tulemusi tuua, kui järjepidevalt ja mõistusega teha. Sobivad kavad kujunevad enamikel välja elustiili ja võimalusi ning stardipunkti-eesmärki arvestades. Tean, et selline vastus väga kedagi ei aita. Soovitan võtta mõne populaarsema algajate kava, kasvõi siitsamast fitnessi lehelt ning mõnda aega seda järgida. Siis proovida midagi muud ning vaikselt oma keha kuulata, arengut mõõta, juurde õppida ning siis asju korrigeerida. Kui selline oma käel toimetamine ei istu, siis palgake treener ning see mõttetöö tehakse suuremas osas teie eest ära. Järgige vaid juhiseid.
  7. 1 point
    Ja veel- millist magneesiumipreparaati tarvitad? Soovitaksin tsitraati ja 400- 600 mg päevas vähemalt.
  8. 1 point
    Sama vana most "muscular" BB superstar band
  9. 1 point
    Huvitav väljakutse. Eelmisel nädalal tegin varahommikuses bodypumpis 40-e kiloga kükiharjutuse läbi. Minu kükid on sama sügavad kui hr Kirbul viimases videos ja kes bodypumpiga kokku on puutunud, need teavad, et tavaline kükk ei ole pooltki nii karm kui need poolikud kükid. Tekkis täiesti sportlik huvi, kui palju ma neid tavalisi kükke suudaksin järjest teha 60-e kilose kangiga? Kui aega ja viitsimist on, siis võiks ju isegi proovida ning esialgu hr Kirpu püüdma hakata.
  10. 1 point
    bcaa ja kaseiin on ebavajalikud,minu arvates, sellise menüüga (hoia siin raha kokku). Lonksuta vadakuvalku siis, kui arvad,et valgukogus jääb liialt väikseks ning kui sa glükoosi all mõtled lihtsalt viinamarjasuhkrut/-tablette, siis need võiksid asendada millegi endale meelepärase(ma)ga (nt. kasuta siin eelnevast säästetud raha) ja jõuaksid ikka sama kaugele.
This leaderboard is set to Tallinn/GMT+02:00
×