Jump to content

Edetabel


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 22.12.2017 Kõikidest piirkondadest

  1. 2 points
    Head uut, 2018. aastat! On 1. jaanuari õhtu, olen just lõpetanud järgmiseks 2 päevaks lõunasöökide "preppimise" ja tundub kuidagi sobilik avada uus aasta uue blogi sissekandega. Seljataha jääb 2-nädala pikkune pühade-pidude pillerkaar ja ausaltöeldes on täitsa mõnus homsest alates oma armastatud rutiini tagasi sukelduda- töö, trenn, toidud jne- kõik nii nagu mulle meeldib. Pärast MM tulekult puhkasin trennidest nädala ja siis asusin tagasi jõusaali- esialgu hoian ennast tagasi ja käin vaid 4 korda nädalas- minu jaoks on see tõesti "vaid" ja täitsa harjumatu on kohe 3 vaba päeva omada. Küll aga üritan endale aru anda, et kohe ei saa samalt tasemelt jätkata ja vahepeal on vaja 0 punkti tagasi jõuda, et sealt uuesti progresseeruda. Trennid on mul jagatud 2 erinevaks päevaks vastavalt sellele, mida mul oma hinnangul järgmiseks võistlushooajaks arendada on vaja: 1. Tuhar ja reie tagaosa (ja mõni harjutust teistele jalalihastele) 2. Õlg (ja mõni harjutus ülejäänud ülakeha lihastele- selg, käed jne) Iga trenni lõppu teen 1-2 harjutust kõhulihaseid- see on vist ka mu ainukene "uusaasta lubadus" - neid mitte ära unustada Kindlaid harjutusi ma endale ette pole kirjutanud, küll on aga mingid omad lemmikud ja baasharjutused, milleta kuidagi ei saa... aga üldiselt jätan endale harjutuste osas suhteliselt vabad käed. Praegusel ajal, kui jõusaalid puupüsti rahvast täis, on selline vabadus väga hea- ei pea kuskil järjekorras seisma. Huvitav on see, et seekord viskas jõusaali juba jõulude ja aastavahetuse vahel täis- mulle tundub, et inimesed alustasid seekord juba oma uusaastalubaduste, uue elu jms-ga peale jõule. Positiivne Raskuste osas katsun vaikselt jälle üles liikuda ja hoian seeriad pigem lühikesed, küll on aga mingid harjutused (näiteks õlale hantlitega lendamine) kus sihilikult väga raskeks ei lähegi. Möödas on need ajad, kus on oluline number hantli peal- üritan ikkagi rõhku panna treeningu kvaliteedile. Mis puudutab veel vaheldust siis olen väga palju mööda teisi saale hiilima hakanud- eriti meeldib mulle Sikupilli HC Gym ja Ülemiste Myfitness- vahelduseks on nii värskendav teistes saalides trenni teha- tunne hoopis teine. Boonuseks erinevad trenažöörid, mida Spartas pole. Näiteks Sikupilli HCGymis on väga head jala ja tuhara masinad- soovitan sinna sattuda! 1x pilet on ka väga mõistliku hinnaga, olenevalt ajast kas 2,5€ või 3€. Mis siis edasi? Mida toob 2018? Olen juba varem ka mõista andnud, et juba mõnd aega tagasi sai otsustatud, et 2018. aasta kevade ma puhkan- olen võsitelnud järjest 3 hooaega ja nüüd vajab keha pikemat puhkust. Sama tulemuse saavutamiseks oli iga ettevalmistus aina rohkem pingutada- keha ei ole rumal ja võitleb vastu- ega see lavakaal ja madal rasva% ei ole talle just mingi meelis tasakaalupunkt. Tahan järgmine kord lavale tulles ikkagi näitada arengut ja aega maha võtmata see võimalik ei oleks. Nüüd saan rahulikult oma kaloraazi tõsta ja tugevamaid trenne nautida- see juures loodetavasti ka lihasmassi kasvatada- peamiselt siis tuharas ja õlgades Olen nüüd ju ka IFBB Elite Pro ridades- mis annab veelgi põhjust pingutamiseks. Vaatasin juba ka võistluskalendrit- enam ei tundu need võistlused nii kaugel ka- hetkel tundub, et esimene on 16. septembril Austrias ja sealt tulevad nad järjest 1,5 kuu jooksul. Millistele täpselt lähen alles mõtlen aga igaljuhul on Septembris vaja olla tippvormis- siis toimuvad ka esmakordselt PRO divisionis Maaimameistrivõistlused! Minult on palju uuritud et mis asi see Elite Pro liiga on või mis osas see erineb sellest, kus eelnevalt võistlesin (amatööride liigast) või nö "vanast" IFBB PRO liigast. IFBB Pro liiga vs Elite Pro Elite Pro nägi ilmavalgust alles 2017 a septembris. Eelnevalt oli üks ja ainus, IFBB Pro Liiga, mida juhtisid ühiselt nii NPC (USA) kui ka IFBB Amateur. Pro-kaarti oli võimalik lunastada (peamiselt) overall võiduga mõnel märgitud võistlusel- enemasti USA kohalikud võistlused ja mõningad rahvusvahelised sekka. Sellest tulenevalt on ka suurem osa võistlejatest IFBB Pro liigas ameeriklased. Pro liigat peetakse suuresti meelelahutuseks ja äriks ja spordi või reeglitega seal üleliia palju tegemist ei ole. Sellest tulenevalt on tihti saanud kriitika osaliseks kohtunike hindamine ja võistluste tulemused. Tüli sai alguse spetembris kui toimus Olympiaga koos esmaskordselt ka Amateur Olympia Las Vegas. Olen aru saanud, et seal olid hindamas NPC kohtunikud, kellel ei ole IFBB Amateur standarditele vastavaid kohtunike kvalifikatsioone ja IFBB kohtunikud ei olnud nõus nendega koos paneelis hindama. Kuna IFBB Amateur liigas rõhutakse väga palju läbipastvale spordile, reeglitele, kohtunike kvalifikatsioonidele siis ei saanud jätta sellele reageerimata- kokkuvõttes otsustas IFBB Amateur, et loob oma PRO-liiga- Elite Pro, kuhu tema amatöörsportlased edasi liikuda saaksid. Kiirelt töödati välja ka tingimused- kuidas ja kes pro-kaarti taodelda saab. Vanad pro-kaardi omanikud said võimaluse aasta lõpuni otsustada, kus liigas edaspidi võistlema hakkavad. Kopeerin siia tingimused, mida täites on võimalik Elite-pro kaarti taodelda: IFBB ATHLETES ELIGIBLE FOR THE ELITE PRO CARD INTERNATIONAL REQUIREMENTS To be placed amongst the Top 15 in the Elite Ranking on the 1st October To be placed amongst the Top 15 in the Elite Ranking from 1st October till the 31st December (or the date of the last Elite Ranking event) To be placed amongst the Top 3 in the Overall in all the Elite Pro Qualifiers NATIONAL REQUIREMENTS IFBB ELITE PRO CARD can be granted to the following athletes in their national championships Bodybuilding OVERALL Classic Bodybuilding OVERALL Men’s Physique OVERALL Muscular Men’s Physique OVERALL Bikini-Fitness OVERALL Wellness OVERALL Women’s Physique OVERALL Women’s Bodyfitness OVERALL Women’s Fitness OVERALL https://eliteproifbb.com/join/ Mina sain võimaluse kaarti taodelda kuna lõpetasin aasta Elite Rankingu tabelis to 10-s. Samuti on õigus taodelda kaari Eesti Overall võitjal ehk Reedal. Sain pakkumise ka n-ö vanalt liigalt- et liituda nende ridadega. See sama kus on hetkel kirjas ka Egle-Eller Nabi. Nii et mingi hetk oli mul kaalukausil 2 pro-kaarti Küll aga otsustasin ikkagi Elite Pro kasuks. Miks? Mõned asjad mis minu puhul otsustavaks said: Väga palju võistlusi Euroopas, erinevalt vanast liigast, kus enamus toimub siiski teisel pool ookeanit (loe: kuhu reisimine on väga kallis). Võistlused toimuvad amatöörvõistlustega samas kohas/ajal, saab ikka koos kaasmaalastega võistlema sõita Korralikud auhinnarahad IFBB kvalifiatsiooniga kohtunikud ja reeglid. Reaalne võimalus ka mingi koht saada isegi juhul kui oled "ei keegi pisikesest Eestist" ja suurt toidulisandite firmat sponsorina või maailma tasemel eliit-treenerit lobitööd tegemas taga ei ole. Võistlus ise näeb praktiliselt identne välja amatööride võistlusega- kõige suuremaks erinevuseks ongi ilmselt see, et on üks avatud kategooria (pole vähemalt esialgu erinevaid pikkuseid) ja tasuda tuleb pro-kaardi eest aastamaks ja esialgu tundub et võistlustel eraldi tasu ei ole. Loodan, et suutsin enavähem arusaadavalt seda liigade asja selgitada. Üks asi veel- Pro divisioni liikudes kadus ära ka mul võimalus amatöörvõistlustel osaleda- sinna alla käivad ka kodumaised võistlused. Olles juba aga nii Eesti karikavõistluste kui ka meistrivõistluste võitja, olen sellega leppinud Igaljuhul on ees ootamas põnevad ajad Edukat uut aastat kõigile!
  2. 1 point
    Kui sa pead dieeti ja kaloraaž on piiratud, siis soovitan proteiiniallikat, mida saab närida ja mis täidab kõhtu.. Aga iseenesest on HC Wheymix mõistlik valik. Maitsed ja lahustuvus on head ning mis kõige tähtsam, hind pole ülepaisutatud.
  3. 1 point
    Kurb, kurb. Saaks hääletada oleks 2 käega poolt! Mis puudutab tulemusi- elame näeme, lihtne ei saa open classis kindlasti olema aga ongi rohkem põhjust pingutada! Töö käib ja sügiseni üksjagu aega lõpptulemust voolida
  4. 1 point
    Hei-hei! Märkamatult on juba pool Jaanuarit möödas- kas kõik kes suure hooga alustasid, on veel reel? Tahaks loota küll! Uus aasta on käes ja nõnda hiilivad ligi ka 2018. aasta võistlushooajad- kevadel võistlevad sportlased juba enamus dieedile suundunud- avalikustatud on ka Eesti võistluste kalendri mille siia informatsiooni mõttes ka lisas. Tore näha, et Pärnus toimub jälle ka algajatele mõeldud võistlus, palju jõudu korraldajatele, eelmisest aastast on meeles väga hea korraldus ja üli palju publikut. Loodan, et seekord ka nii võistlejaid kui ka pealtvaatajaid jagub. Olen juba korduvalt kirjutanud, et ise kevadel puhkan aga lähen kindlasti publikusse kaasa elama- või noh, ka sügisel pean ju profi-sportlasena Eesti võistlustel pealtvaatajaks jääma- aga omadele on sellegipoolest tore kaasa elada! Ka teine teadaanne ilmus Kulturismi ja Fitnessi liidu lehel- et MM võetud dopinguproovid olid negatiivsed. Eesti sportlaseid käis (loosi tahtel) dopingus 2- mina ja Arida- ei tea kas see tulemus nüüd kellelegi mingit üllatusmomenti pakub aga igaljuhul tore puhast sporti propageerida! Kuulun ise ka sellesse koolkonda, kes arvab, et paarikümne aasta tagune kulturism oli ilusam, kui tänane (eriti mis puudutab pro mehi). Ilusad V-kehad olid, nüüd aga paksud punnis kõhud ja ühtlaselt jämedad jäsemed. Loodan väga, et Elite Pro's hakkatakse erinevalt vanast pro liigast ilusat (atleetliku) keha "suurest kollist" kõrgemale hindama.... Nüüd on minu võistlustest nii palju möödas, et olen saanud puhata ja uus "tuhin" on sisse tulnud. Okei, dieedile veel minna ei tahaks, nagu kevadel võistlevad sportlased (lõpetasin ju sellega alles vähem kui 2 kuud tagasi) aga plaane on küll väga mõnus juba teha. Istusin eile booking.com-s ja panin kõik hotellid sügiseks kinni, samuti kasutasin võimalust, et AirBalticul on palju soodsaid pileteid ja ostsin lennupileteid. Parem oleks nüüd, kui võistluste kuupäevad, mis on välja reklaamitud, enam ei muutuks. Hetkel on plaanis kindlasti teha järgmised võistlused: Septembris: Alustan ilmselt Austriaga kui just MM etepoole ei panda. Eelistaksin muidugi et nad oleksid sellises järjestuses nagu siin, sest kohe hooaja esimese (elu esimese pro võistlusena) MM teha, ei tundu just kõige ideaalsem- nii tahaks enne kuskil "proovistarti" teha Aga MM kuupäev ja koht veel lahtine- on vaid kirjas "September"... Oktoobris: Novembris: "Soovide nimekirjas" on veel paar võistlust, näiteks Septembris toimuv Arnold Classic Europe Elite Pro- aga see on kutsetega võistlus, mis tähendab, et korraldajad ise valivad sooviavalduste seast võistlejad- ehk siis kindlasti avaldan soovi aga kas ka valitakse- jääb veel lahtiseks.... Korteri panin bronni aga pleteid ostma ei hakanud.... Samuti olen vaatadnud minu hooaja sisse jäävat Venemaal toimuvat võistlust- Grand Prix Russia, seal toimub kohapeal ka amatööride võsitlus. Aga olen natukene kahevahel, sinna ei ole üleliia mugavat (ja soodsat) lendu ja no see on Venemaa ma ei tea miks mulle seal võistlemine tundub veits selline... ?! Aga võibolla mõtlen üle.... Ühesõnaga hotelli panin kinni aga lennupiletitega veel ootan. Nojaaa siis kõige soojem, magusam ja kõige suurema küsimärgiga oleks hooaja absoluutne viimane CANCUN! Kas ei oleks tore mitte sellises kohas hooaega lõpetada ja pikemaks ajaks varbaid liiva sisse lükata? Ilmselgelt on aga reisimine sinna väga kulukas ja praegu, aasta alguses teadmata, vormi, tulemusi, konkurentsi ei hakka midagi paika panema. Pigem on see hetkel selline soovunelm Aega veel on eks paistab! Dieediga hakkan pihta ilmselt mai kuus, seni veel naudin kõrgemat kaloraazi ja raskemaid raskuseid jõusaalis. Hetkel aga trennidest paus- taastun kodus operatsioonist. Käisin eelmine nädal ChristinasClinic'us oma rinnaimplantaate vahetamas ja vaja natukene rahulikumalt võtta, enne kui saan tavalise rütmi juurde tagasi. Miks, kuidas, kus, milleks- selle postituse teen ka kindlasti peagi, sest see rindade teema on alati naistele väga huvipakkuv. Kogemust on mul ka juba omajagu ja kui natukene rohkem taastunud, saan teha kokkuvõtteid ja võrrelda esimese korraga. Seniks aga, kui on küsimusi sellel teemal, võite küsida, kes siia ei julge kirjutada, pange instas sõnumitesse või Facebooki, küll teate kust mind leida Siis saan korraga kõikidele küsimustele vastused anda. Kodus olles on positiivne see- et kuskile pole kiiret ja saab rohkem aega köögis veeta, täna näiteks tegin endale hommikusöögiks kolmekordse pannkoogi tordi mille vahele panin Pudixi šokolaadimaitselist pudingut ja kirsse, sai hea küll. Retsepti leiab minu instagramist. Kirjutamiseni!
  5. 1 point
    https://labdoor.com/rankings/protein https://www.supplementlabtest.com/whey-protein-shake-ranking https://www.supplementlabtest.com/articles/what-amino-spiking-your-protein-shake
  6. 1 point
    Röntgen on ainuke võimalus näha oma saba ↑. Asi on seda väärt.
  7. 1 point
    Vaadates selle kalkulaatori lähtekoodi, tundub olevat tegu nn. "U.S. Navy Bodyfat" kalkulaatoriga. Selle järgi saab Googlest otsida. Kuid üks hea diskussioon koos muude linkidega on siin: https://fitness.stackexchange.com/questions/1660/how-accurate-is-the-navy-body-fat-calculator Kuid tundub olevat konsensus, et eeldusel et mõõdad enam-vähem korrektselt ei tohiks viga olla suurem kui 3%. KMI-le viitamine ei anna palju, sest KMI järgi võib veel asi ok olla, kuid naiste puhul KMI ülemises otsas olles saabki rasvaprotsent olla 33. Nii et üsna tõenäoliselt ongi rasvaprotsent 30-36. Naiste puhul on tervislikuks peetav protsendi alumine number 20 juures, ülemine piir 30. Nii et hetkel on keharasv nibin-nabin normi ülemises otsas.
  8. 1 point
    Väänata või mitte? Kaasaegsed uuringud näitavad, et ainult väänamine või mudimine või misiganes passiivne meetod pole nii hea kui segu erinevatest meetoditest - konsulteerimine, psühholoogiline nõustamine ja näiteks harjutuste tutvustamine. Seega, kui keegi ravib sind ainult ühe kiire väänamisega, siis ole valvas ja uuri, kas saaks paremini. http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2468781217300371?via%3Dihub
  9. 1 point
    Rindade kadu on seotud keharasva kadumisega- kahjuks seda valida ei saa, kust väheneb- tahad peput väiksemaks, lähevad ka rinnad. Kellel rohkem, kellel vägem- seal mängib rolli juba geneetika.
  10. 1 point
    Igal juhul - kui tõesti iga kalor arvel, tee kasvõi rasvavaba piimaga - maitsevahe on kolossaalne. Kui ei loe iga gramm - tavalise piima, või hapendatud versioonidega - keefir, jogurt..
This leaderboard is set to Tallinn/GMT+02:00
×