Jump to content

Kõik tegevused

See voog uuendab automaatselt     

  1. Viimane tund
  2. Täna
  3. Abi natukene ja ideid

    Kui sa pead dieeti ja kaloraaž on piiratud, siis soovitan proteiiniallikat, mida saab närida ja mis täidab kõhtu.. Aga iseenesest on HC Wheymix mõistlik valik. Maitsed ja lahustuvus on head ning mis kõige tähtsam, hind pole ülepaisutatud.
  4. Eile
  5. Fitness promotion by #teamlumiste

    Tere sõbrad! Me korraldame järjekordse ürituse. Seekord Marek Kalmus räägib lühidalt toitumisest ja näitab kuidas võiks teha trenni, et suveks bikiinivormi saavutada. Meie võtame ürituse linti ja teeme pilte mälestuseks. Kui soovid bikiinivõistlusele võistlema minna või sõbranna sooviks suveks bikiinivormi saada, siis võta meiega ühendust ja pane nimi koolitusele kirja. Kirjuta Instagrammis, Facebookis või saada e-mail: info@teamlumiste.ee www.instagram.com/teamlumiste www.facebook.com/teamlumiste Kohapeal jagab Marek Kalmus - tarkust, autogramme, NOCCO BCAA jooke, Pizzapro Pro tasku tasuta 10 kupongi, 2x50 EUR väärtuses Sportland kinkekaarti, 6 pakki Dermo Modeline ilujooki, naiste suviseid särke firmalt Margoo OÜ ja kingitusi HC GYM'ilt, Hotlips'ilt ja Pärnamäed pagariärilt. Asukoht: HC GYM Sikupilli Tartu mnt 87 Peugeoti maja 0 krs. Aeg: 04.02. Kell 12:00. NB! Osavõtjate arv on limiteeritud! Koolitus on TASUTA Üritust toetavad: HC GYM, Hotlips, Sportland, Pizzapro, NOCCO, Pictus, Pärnamäed, Margoo
  6. Enne kui minu jalad pühivad lumest jalad puhtaks ja maabuvad Tais, Phuketis - kus resideerub hetkel väga suur hulk fitnessiinimesi kui tugineda instagrammile, teen ära oma viimase postituse enne reisi. Medalinäitus Pärnus sai ilusasti avatud ja see on lahti kuni 5. veebruarini kui ma naasen. Seega soovitan kõigil, kes Pärnusse sel perioodil sattuvad käia läbi Port Artur 2 "Rahva Raamatust" ja saate oma silmaga näha, mida siis 30 aastat spordis ja neist 25 kulturismis on tähendanud. Loodan ,et eriti noored võiksid sealt kõvasti motivatsiooni saada. Lisaks allkirjastasin kõik seal müügis olnud elulooraaamatud "Visa Hing" - seega kui keegi ei saanud tulla esitlusele ja soovib saada allkirjastatud versiooni, siis minge sinna järgi! koos medalinäituse autori Eduard Iganusega. Kellel soov oma medalid kas raamida või teha mõnele oma sõbrale või tuttavale väga vahva ja originaalne kingitus, siis tutvuge Eduardi töödega siin: https://www.facebook.com/DonDesignDecoration/ Vahepeal osalesin kinesioteipimise koolitusel Lauri Rannamaa juhendamisel. See oli jätkukoolitus ja nö läksime teemaga rohkem süvitsi. Pean tunnistama, et sain jällegi oluliselt targemaks ja tuleb tunnistada, et Rannamaa jagab muidugi inimese füsioloogiat ja anatoomiat ka nagu 2+2 - te.... Olen ise nii enda peal kui osade sõprade peal praktiseerinud ja julgen kinnitada, selle postitiivset toimet. Soovitan treeneritel ja sportlastel sellega ennast kurssi viia ja tegemist võiks öelda, et on nagu esmaabi oskusega. Väiksemate probleemidega on selle meetodiga võimalik palju enda jaoks ära teha, enne kui hakata mööda arste ringi jooksma. Koolitushooaeg on samuti alanud, sel nädalal tegin kaks koolitust, neist esimese Swisshotelli uue jõusaali avamisel "Jõutreeningu põhialustest" ja peab tunnistama, et saal on nö harrastussportlasele täiesti ok varustusega ja loomulikult annab suure osa juurde SPA -pool, kus korralik suur bassein ja erinevad saunad ning massaazid. Avatud on see kõigile soovijatele, mitte ainult hotelli külastajatele. Teine loeng oli Tallinna Spordikoolile "Sportlase toitumine", sealseteks kuulajateks siis erinevate spordialade treenerid ja klubide esindajad. Kui ka sinu kollektiiv, spordiklubi või sõpruskond soovib koolitust, siis võite tutvuda minupoolt pakutavate koolitustega www.otikoolitused.ee (alati saan kokku panna ka just teie soovidele sobiliku variandi). Esinemiskutseid tuleb mitte ainult koolituse osas, vaid ka raadios. Teisipäev peaks eetrisse tulema Äripäeva raadios arutelu visaduse ja järjepidevuse teemadel. Seal arutame saatekülalistega sel teemal ja usun ,et see võiks paljudele huvi pakkuda - sest sõltumata valdkonnast ongi see tihti edu aluseks. Trennide osas olen korralikult teinud ja nö üldine trennimaht on päris üleval, kolme esimese selle aasta nädalaga tuleb näiteks jooksu juba kokku ca 90km. Sel nädalal 34 km eelmisel 32 ja esimesel nädalal 26km. Kangi teen samuti korralikult eks vanusest lähtuvalt pean aru saama kui tihti raskusi saab panna ja sellest lähtuvalt teen kangitrenne. Kuna reisil olles on kindlasti see graafik häiritud siis teen teadlikult kaks nädalat nö taastava tsükli, et peale puhkust uuesti gaasipedaal põhja vajutada ja kuni Euroopa meistrivõistlusteni välja panna mai alguses. Natukene oma pannkoogi mesiterlikust ka siia pühapäeva.... Läheme nö 3D peale üle, kus mängu tulevad lilled ja liblikad... Pancake mix Fitshopis Mõnusat pühapäeva ja edu kõigile sportlastele, kellel dieedid juba alanud. Olgu öeldud, et Team Kiivikast on enamus juba ka dieedile läinud ja loodetavasti suudan oma sportlased tuua kevadistele võistlustele tippvormis. Kes veel kevadeks planeerivad, panen südamele, et parem varem alustada ja rahulikuma tempoga liikuda vormi kui venitada ja hakata kiirustama.
  7. Helena Mang, IFBB Elite Pro - 2018 võistlusplaanid

    Hetkel vaid väike teadaanne, peagi ka täpsem info
  8. Eelmine nädal
  9. https://www.military.com/military-fitness/workouts/try-pushup-push-workout
  10. Abi natukene ja ideid

    Hetkel selline küsimus, et millist proteiini soovitaksite? Ise leidsin sellise kuid ei tea, kas see õige http://www.hcgym.eu/gym_et/toidulisandid-551/proteiinid/2x-hc-professional-wheymix-1-3kg-kokku-2-6kg-ja-1kg-hind-alla-15-eur.html Sest neid valikuid on palju ja ma ei tee neil vahet väga
  11. Nii vähest ei ole mõistlik tervele päevale jaotada - teeks ikka 1 sessioonina -kolm-4 seeriat peaaegu suutlikkuseni, iga seeria vahel paus - et hingamine ja pulss taastuks.
  12. Kätekõverdused

    Vastake keegi. Muidu ma ei tee enam ühtegi kätekõverdust enam kunagi ja söön ennast paksuks ning uimerdan rasvase mehena teie ees kassa järjekorras ja ka kõikjal mujal. Halvimal juhul tulen 10 aasta pärast jõusaali ja higistan rõvedalt kõik seadmed täis kuna iga väike liigutus ajab rõvedalt higi jooksma. Choose yourself
  13. Põnevaid leide toidupoest.

    Tellisin sealt kanafileed ja juurika mixi toodete ja teenusega olen väga rahul, hinnad ka paremad kui poes. Väga hea kvaliteediga filee:
  14. Lugesin läbi https://www.bodybuilding.com/content/progressive-overload-the-concept-you-must-know-to-grow.html Pm tean seda, kuid paar asja olid huvitavad. Söök...Ma ei Trollinud. Ma söön 60% ajast valkained(pluss muu) sedasi: Hommikul 2 muna. Lõunal 100g kanaliha, Õhtu oode 2 muna. Õhtusöök 100g kanaliha või maitsestamatta jogurt 100G. Sealiha on söögikorras 75g, kodujuust 75-100g. Aga saan aru, et see kogus peaks olema x2? Püsivus on pigem hea, sest trenne vahele ei jää. Kuigi suvi jah kipub minema ilma trennita. Hetkel alates septembrist kuni tänaseni on vast 3-4 trenni vahele jäänud.
  15. Kätekõverdused

    4x30 tahtsin ikka kirjutada.
  16. Kätekõverdused

    Tervitus, Teen uuest aastast iga päev kätekõverdusi, et mingitki vormi hoida. Kuidas neid ise teeksite või kas teeksite neid üldse absoluutselt iga päev? 3x30 kätekõverdust päeva jooksul vs 25 kätekat/paus/25kätekat/paus/25kätekat. Kumma valiksite? Tänud!
  17. Helena Mang, IFBB Elite Pro - 2018 võistlusplaanid

    Kurb, kurb. Saaks hääletada oleks 2 käega poolt! Mis puudutab tulemusi- elame näeme, lihtne ei saa open classis kindlasti olema aga ongi rohkem põhjust pingutada! Töö käib ja sügiseni üksjagu aega lõpptulemust voolida
  18. Helena Mang, IFBB Elite Pro - 2018 võistlusplaanid

    Huvitav hooaeg on sul kindlasti Helena tulemas, loodan et Pro pakub ka rõõmu tulemuste mõttes, mitte ainult staatuse. Mis puudutab dopingukontrolli, siis ma ei usu, et seal midagi üldse tehakse Pro tasemel, tuginedes vähemasti meeste osas isegi amatööride EM ja MM ei tehtud eelmisel aastal minu katis ühtegi kontrolli, selge, et ei thehtud seda ka raskemates kategooriates ja see. Kurb tõdemus, kuid fakt. Loodaks kõigepealt, et amatöörides asi paraneb, peale seda võiks üldse teoreetiliselt arutada kas proffides üldse midagi võiks toimuda.
  19. Helena Mang, IFBB Elite Pro - 2018 võistlusplaanid

    Seda oskavad vist kulturistis ise paremini kommenteerida, näiteks @Ott Kiivikas kuidas viimastel aegadel olnud on. MM ja EM ikka nagu nägin, et läksid 85 või 90 kg, kuidas ülespoole....? Kõiki kindlasti ei testita, tavaliselt on loosiga top 6 üks läinud.
  20. Helena Mang, IFBB Elite Pro - 2018 võistlusplaanid

    Kui juba IFBB amatöörliigas ei tehta neid proove kulturism 85+ kg, siis vaevalt Elite Pro liigas üldse neid tehakse.
  21. Helena Mang, IFBB Elite Pro - 2018 võistlusplaanid

    Katsusin su küsimusele vastust leida reeglitest- seal on kirjas, et sportlane peab nõustuma dopingu proovide andmisega- võttes veel arvesse kuhu poole amatööride ifbb liiga liigub siis ma ei usu, et Elite Pros kaoks dopingu kontroll ära. Seniks kuni ise veel ühelgi Elite Pro võistlusel osalenud ei ole, ei oska muidugi kirjeldada, kuidas või mis kohapeal toimub. Sportlased hetkel liiguvad just vanast pro liigast üle just sellel põhjusel, et Elite Pros on tegemist spordiga, kus on reeglid, koolitatud kohtunikud ning dopingukontroll.
  22. Helena Mang, IFBB Elite Pro - 2018 võistlusplaanid

    Kas uues Pro liigas sarnaselt vanale IFBB PRO-le kaob ära samuti dopingukontroll? K.a Bikinis, rääkimata kulturismi kattidest jne.
  23. Helena Mang, IFBB Elite Pro - 2018 võistlusplaanid

    Hei-hei! Märkamatult on juba pool Jaanuarit möödas- kas kõik kes suure hooga alustasid, on veel reel? Tahaks loota küll! Uus aasta on käes ja nõnda hiilivad ligi ka 2018. aasta võistlushooajad- kevadel võistlevad sportlased juba enamus dieedile suundunud- avalikustatud on ka Eesti võistluste kalendri mille siia informatsiooni mõttes ka lisas. Tore näha, et Pärnus toimub jälle ka algajatele mõeldud võistlus, palju jõudu korraldajatele, eelmisest aastast on meeles väga hea korraldus ja üli palju publikut. Loodan, et seekord ka nii võistlejaid kui ka pealtvaatajaid jagub. Olen juba korduvalt kirjutanud, et ise kevadel puhkan aga lähen kindlasti publikusse kaasa elama- või noh, ka sügisel pean ju profi-sportlasena Eesti võistlustel pealtvaatajaks jääma- aga omadele on sellegipoolest tore kaasa elada! Ka teine teadaanne ilmus Kulturismi ja Fitnessi liidu lehel- et MM võetud dopinguproovid olid negatiivsed. Eesti sportlaseid käis (loosi tahtel) dopingus 2- mina ja Arida- ei tea kas see tulemus nüüd kellelegi mingit üllatusmomenti pakub aga igaljuhul tore puhast sporti propageerida! Kuulun ise ka sellesse koolkonda, kes arvab, et paarikümne aasta tagune kulturism oli ilusam, kui tänane (eriti mis puudutab pro mehi). Ilusad V-kehad olid, nüüd aga paksud punnis kõhud ja ühtlaselt jämedad jäsemed. Loodan väga, et Elite Pro's hakkatakse erinevalt vanast pro liigast ilusat (atleetliku) keha "suurest kollist" kõrgemale hindama.... Nüüd on minu võistlustest nii palju möödas, et olen saanud puhata ja uus "tuhin" on sisse tulnud. Okei, dieedile veel minna ei tahaks, nagu kevadel võistlevad sportlased (lõpetasin ju sellega alles vähem kui 2 kuud tagasi) aga plaane on küll väga mõnus juba teha. Istusin eile booking.com-s ja panin kõik hotellid sügiseks kinni, samuti kasutasin võimalust, et AirBalticul on palju soodsaid pileteid ja ostsin lennupileteid. Parem oleks nüüd, kui võistluste kuupäevad, mis on välja reklaamitud, enam ei muutuks. Hetkel on plaanis kindlasti teha järgmised võistlused: Septembris: Alustan ilmselt Austriaga kui just MM etepoole ei panda. Eelistaksin muidugi et nad oleksid sellises järjestuses nagu siin, sest kohe hooaja esimese (elu esimese pro võistlusena) MM teha, ei tundu just kõige ideaalsem- nii tahaks enne kuskil "proovistarti" teha Aga MM kuupäev ja koht veel lahtine- on vaid kirjas "September"... Oktoobris: Novembris: "Soovide nimekirjas" on veel paar võistlust, näiteks Septembris toimuv Arnold Classic Europe Elite Pro- aga see on kutsetega võistlus, mis tähendab, et korraldajad ise valivad sooviavalduste seast võistlejad- ehk siis kindlasti avaldan soovi aga kas ka valitakse- jääb veel lahtiseks.... Korteri panin bronni aga pleteid ostma ei hakanud.... Samuti olen vaatadnud minu hooaja sisse jäävat Venemaal toimuvat võistlust- Grand Prix Russia, seal toimub kohapeal ka amatööride võsitlus. Aga olen natukene kahevahel, sinna ei ole üleliia mugavat (ja soodsat) lendu ja no see on Venemaa ma ei tea miks mulle seal võistlemine tundub veits selline... ?! Aga võibolla mõtlen üle.... Ühesõnaga hotelli panin kinni aga lennupiletitega veel ootan. Nojaaa siis kõige soojem, magusam ja kõige suurema küsimärgiga oleks hooaja absoluutne viimane CANCUN! Kas ei oleks tore mitte sellises kohas hooaega lõpetada ja pikemaks ajaks varbaid liiva sisse lükata? Ilmselgelt on aga reisimine sinna väga kulukas ja praegu, aasta alguses teadmata, vormi, tulemusi, konkurentsi ei hakka midagi paika panema. Pigem on see hetkel selline soovunelm Aega veel on eks paistab! Dieediga hakkan pihta ilmselt mai kuus, seni veel naudin kõrgemat kaloraazi ja raskemaid raskuseid jõusaalis. Hetkel aga trennidest paus- taastun kodus operatsioonist. Käisin eelmine nädal ChristinasClinic'us oma rinnaimplantaate vahetamas ja vaja natukene rahulikumalt võtta, enne kui saan tavalise rütmi juurde tagasi. Miks, kuidas, kus, milleks- selle postituse teen ka kindlasti peagi, sest see rindade teema on alati naistele väga huvipakkuv. Kogemust on mul ka juba omajagu ja kui natukene rohkem taastunud, saan teha kokkuvõtteid ja võrrelda esimese korraga. Seniks aga, kui on küsimusi sellel teemal, võite küsida, kes siia ei julge kirjutada, pange instas sõnumitesse või Facebooki, küll teate kust mind leida Siis saan korraga kõikidele küsimustele vastused anda. Kodus olles on positiivne see- et kuskile pole kiiret ja saab rohkem aega köögis veeta, täna näiteks tegin endale hommikusöögiks kolmekordse pannkoogi tordi mille vahele panin Pudixi šokolaadimaitselist pudingut ja kirsse, sai hea küll. Retsepti leiab minu instagramist. Kirjutamiseni!
  24. Põnevaid leide toidupoest.

    Ilusad ühesuurused fileed, hea suur pakend, ja tasuta kohaletoomine ( Tallinnas ja Tallinna lähiümbruses) https://epood.lmkeskus.ee/toode/10063-broilerifilee-sisefileega-2-5kg
  25. Fitness promotion by #teamlumiste

    Tere sõbrad! Pole ammu midagi postitanud kuna kiired ajad olnud. Korraldasime 14.01.18 Myfitness Balti Jaam jõusaalis Bryan Romano Farani uue treeningprogrammi tutvustuse. Väga huvitav treening oli. Bryan seletas milleks mida teha tuleks ja lasi kasutada raskuseid mida osalejad tavaliselt ei kasutaks Täname kõiki kes osa said võtta! Lühikokkuvõte siin:
  26. 2 peamist sinu (ja kõigi teiste mitte-arenejate) probleemi: progressive overloadi puudumine (googelda) ja liiga vähe sööki. Lisaks mainin, et pole mõistlik pikas perspektiivis rinda rohkem treenida kui selga.
  27. Crossfiti/tõstesaapad

    Ehk kui kellegil huvi või oskab soovitada kuhu müüki panna siis andke teada julgelt.
  28. Abi natukene ja ideid

    Kavad on enam vähem ümber tehtud nii kui nii. Aga hetke seisuga söön iga päev kuskil 2400 kalorit ning kord nädalas luban endale midagi head ka(põhjus lihtne, mis lasen ükskord nädalas midagi lubada on see, et muidu see toidukava viskaks lihtsalt üle ja jätaks pooleli selle).
  29. Karlsons's Boxing #teamkarlson

  1. Lae rohkem tegevusi
×