Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Yesterday
  3. Last week
  4. Ats Loot YouTubes

  5. Earlier
  6. Vend Vähk veab seanahka

    Uued tuuled. https://sport.postimees.ee/6837276/tulevased-petturid-varisege-dopinguvastases-voitluses-algab-uus-ajastu?fbclid=IwAR1XDCkS8QZoJ9p4U5AwupzOQXZW08OxekkDVY7adx9uhyMHNZA4IswiFok
  7. Tere. Kas on veel alles?
  8. Mure reitega

    Valgurikkad toidud täidavat kõhtu päris hästi. Ja koolis, tööl jne liikuva eluviisiga inimesel on raskem täpse kava järgi toituda, siis ei jää midagi üle, kui tüütud snäkkid ja lõunad igale poole kaasa tassida. Meal prep on ka hea idee, kuigi ise võin vahel suurest näljast kõik päevad korraga ära süüa. Kui mingi aja järgi hakkad progressi nägema, siis ei ole toituvalikute tegemine enam nii raske nagu alguses. Sul ongi just see period hetkel, et pead selle nn üle elama. Saad hakkama!
  9. Mure reitega

    Jõusaalis, kus mina käin kahjuks pole stairmasterit, aga olen jooksulindil pannud kalde 12% peale ja siis pool tundi kõndinud tempokamalt. Seda siis sellest ajast saati, kui siia foorumisse postituse tegin. Muutustest selles osas mul vara veel rääkida. Kuid loodan, et pikemas perspektiivis ikka mõjub ja töötab see Sest väga selgelt paistis välja, kuidas raskustega harjutused voolisid reisi veel koledamaks. Tahaks öelda, et pani veel rohkem neid punnitama ja tähelepanu pöörama neile. Olen ka täiesti nõus sellega, et toitumine on oluline ja eriti selle kogused. Koguste osas lähebki mul kõik lappama tõenäoliselt, sest isu on lõputu. Suvel oli veel sellega okei, aga kui sügisel ülikool hakkas sain aru, et mu kunagine hundiisu on ka tagasi. Tervislike valikuid olen püüdnud teha juba aasta st sellest ajast kui oma 13kg alla sain. Lihtsalt sellest ei piisa, kui on kena tervislik toit, aga suur ports. Saaks sellest ka veel lahti peale koledate reite..
  10. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    ma pole seda väitnud, kui olen, siis tsiteeri mind vastavalt. tead, kui maailmas on asjad arusaamatud, siis ei tasu rohkem pead vaevata ja võib edasi liikuda. sinult ma pole mingisugust abi oodanud, võid edasi liikuda.
  11. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    Kvaliteetne elu on sellel, kes toitub mitmekesiselt. Vegan või mitte, see on teisejärguline. Tõenäosus, et vegan tarbib piisavas koguses vajalikke toitaineid on subjektiivne. Vegan toit võib potentsiialselt olla tervislik, lihasööja menüü ei koosne ilmtingimata burgeritest ja friikatest. Mingi eriti polaarne maailm inimesel. Minu jaoks on arusaamatu, mille jaoks autor tõstis selle teema? Arusaadavalt inimeste nõuanded ega isiklik kogemus veganlusega teda ei huvita, mingid haledad repliigid tulevad vastu. No okei. Avastasid enda jaoks uue toitumiskava. Congrats. Millega meie saame aidata?
  12. Mure reitega

    Eks see salenemine ikka toitumisest rohkesti. Ja äkki on lihaste vahel oleva rasva % suurem ja seega tundub, et kasvavad kiiremini. A la baby või virgin fat. Kui inimene praegu loeb foorumit ja mõtleb, et ta ei pea oma toitumist muutma ja rõõmsalt jalapresse teha ja kükke, siis ta läheb ikka kabanossiks ära. Jõusaalis millegipärast just selliseid enamasti näedki. Või anoreksikud 0-lähedase lihasmassiga.
  13. Mure reitega

    Minul hakkasid reied lõpuks salenema, kui hakkasin kõndima 3-4x nädalas jõusaalis stairmasteri peal ca 20-30min igakord. Toitumist ei muutnud üldse. Märkasin paar kuud hiljem, et reie ümbermõõt on umbes 3-4cm vähenenud, ka üldine kehakaal vähenes mõne kg võrra. Toitun muidugi tervislikult ja teen jõutrenni juba aastaid, aga see paar kg mida olen tahtnud koguaeg alla saada ei läinud ja nüüd siis selle stairmasteriga see õnnestus. See võtab korralikult läbi ja tegin ka vahest seal intervalle (vahelduvalt kiiremini ja aeglasema leveliga). Mul on hoopis probleem kätega Kui igalpoolt olen nüüd natuke cm saanud alla, siis käed on mul ikka samasugused. 27cm on ümbermõõt biitsepsi kohast ilma pingutamata ja kui pingutan, on paar cm rohkem... Muidu polegi hullu, aga piltide peal tunduvad käed alati nii paksud ja ülejäänud kehast nagu propotsioonist väljas. Keskkoht on mul 60cm, puusaümbermõõt 89cm, reied nüüd 52cm, aga need käed näevad nii totakalt jämedad välja.. Kahjuks või õnneks on mind õnnistatud endisest jõutõstjast isa poolt väga heade geenidega lihaste kasvatamise seisukohast. Kui elus esimest korda jõusaalis läksin, siis 2 nädalaga hakkasid käed ja jalad kasvama Päriselt Ja ei olnud ainult rasv, lihaste kuju tuli juba välja. Isegi mul oli treener kunagi, kes ütles, et biitsepsit ei ole mõtet mul üldse eraldi treenida. Selja harjutustega saab bic juba piisavalt, sest see on mul ikka päris korralik. Pole kunagi tahtnud võistelda vms teha ja siis tegelikult väga lihastesse ei taha end treenida. Ja võib ju öelda, et naised ei lähe kiiresti lihasesse, aga tegelikult on geneetiliselt väga erinevaid inimesi. Tean veel paari naist, kellel jõusaalis väga kiiresti lihas tuleb ja mõnel teisel mitte üldse. See on geneetiline nii ka nagu meeste puhul. Igatahes tahaks neid käsi saledamaks saada...
  14. Mure reitega

    Rahulikult võid teha kükke ja jalgu suuremaks treenida, mida suurem lihasmass, seda suurem on rasvapõletus ka trenniväliselt, seda esiteks, teiseks , suurte raskemate harjutustega on ka trenni energiakulu suurem, kolmandaks , treenivad raskemad kogukeha harjutused nagu kükk sinu närvisüsteemi, st oskust pingutada ja sellega aitavad treenimisvõimet tõhustada.
  15. Mure reitega

    Aitäh vastuste eest!
  16. Mure reitega

    75kg on suht palju. Kirjast tundub, et jõusaali avastasid hiljuti, seega sinus on rohkem rasva, kui midagi muud. Jälgi toitumist ja tee cardiot ning lisa full body workoute või rühmatreeninguid vahetevahel üldtoonuse jaoks. Sellise kaalu peal ei soovitaks mingeid Squatse ega raskeid raskusi jalgadele/tuharatele panna kuna need muudavad sind veel rohkem kabanossiks. Aja kaal 65 peale ja siis hakka lihast kasvatama. 75kg peal ei olegi asi reites, vaid kaalus iseendas.
  17. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    ma ei oska seda öelda.. kui me võtame uuringud aluseks, siis ilmselgelt tuleks kasvatada laps vegantoidul. nende uuringutega on nii, et valimis on väga erinevad inimsed. nt kui üks grupp valimist on segatoidulised, siis seal on kõike: ilmselt on ülekaalulisi, kes toituvad suuresti kiir- ja töödeldud toidust; samas on väga tervislikke segatoidulisi, kes söövad loomset mõõdukalt ning tegelevad spordiga; ilmselt on toitumishäirete käes vaevlejaid; leidub inimesi, kes muidu on eeskujulikud toitujad, aga nt sünnipäevadel, nädalavahetustel lasevad asjad lappama ja ahmivad sisse ükskõik mida. AGA samamoodi on veganite valimiga: inimesed, kes ajavad näpuga, mida, kuidas ja kui palju tarbivad; leidub n-ö rämpstoidust toituvaid veganeid; leidub vahepealseid; leidub samuti toitumishäirete käes vaevlevaid jne. ühesõnaga uuringud löövad info kokku ja võrdlevad keskmisi. kui sa kasvatad last nagu n-ö tavalist last, kes sööb vahel kommi, joob limpsi, sööb mõne burgeri ja friikad jne, aga kodus hoolitsed, et ninaesise toiteväärtus on kõrge, siis uuringud toetavad paratamatult vegantoitumist. ma ei taha siin pilti joonistada, et veganid elavad igavesti, nad ei ela, nad surevad erinevatesse haigustesse, talvel saavad nohu, vähk varitseb riskigruppe jne, aga kui võrrelda neid kahte kõrvuti tänapäeva toitumissedelitega, siis veganitel on tõenäolisemalt kvaliteetsem elu
  18. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    Kui 4 aastasele lapsele anda b12 toidulisandit ja kasvatada teda kui veganit on see tervislikum kui segatoidulist?
  19. Mure reitega

    1h jooksmist põletab ca 700-800kcal olenevalt tempost. Jõutrenn põletab vähem kaloreid aga ta voolib lödisevat keha rohkem toonusesse. Kui prinki tagumikku ei taha ja eesmärgiks rohkem rasva maha saada siis tee rohkem aeroobset+ ära söö rämpsu ja jälgi kaloraazi. Kui tahad, et keha oleks prinkis ka siis lisa jõutrenn. Ntx 2x nädalas full body. Kükk, jõutõmme ja mõned surumis/tõmbamis,-harjutused
  20. Mure reitega

    Jah, seda tean. Kuid kas Te oskate anda nõu trenni osas ka?
  21. Mure reitega

    Tuleb vahem süüa kcal kui kulutad.
  22. Mure reitega

    Aitäh väga kasuliku vastuse eest! Nagu teksti lõpus kirjutasin, siis ootasin siiski vastust trenni osas. Kas jõutreening või aeroobne treening.
  23. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    Tänapäeva tavainimese toitumise võib tegelikult niimoodi kokku võtta- võimalikult väheste tervisekahjudega võimalikult palju suhkrut endale sisse süüa. See, et tänapäeva meditsiinil ja toitumisteadusel on uurimisobjektideks ainult sellised inimesed, kes hommikust õhtuni ennast erinevas vormis suhkruga laadivad, ei tähenda, et need järeldused, mis sealt tehakse, on kõik ainuõiged. "Puu- ja köögiviljad sisaldavad palju vett, kiudaineid, vitamiine, mineraalaineid ja bioaktiivseid ühendeid, kuid vähe rasvu ning annavad suhteliselt vähe energiat, mistõttu aitavad kehakaalu kontrolli all hoida"-loe, kui sa sööd endal kõhu puuviljadest ja juurviljadest punni, ei ole sul enam ruumi kooki sinna otsa süüa ja sa kahjustad oma tervist vähem. No mis maailmas on toidu reklaamimisel edukas lause "annab vähe energiat?" Ainult lodevas lääne ühiskonnas, kus keegi sissesöödud energiat ära ei kuluta. Paljud meist üldse teavad, mis on kiudained? Et täpselt sellisel kujul, nagu sul see kiudaine ülevalt sisse läheb, ta ka tagant väljub? Et sa lased mingil põhjusel enda kehas mingit biomassi lihtsalt läbi ja see peab nüüd mingist otsast tervislik olema? Ja kuidas selle tervislikkust üldse uurida? Peaks ju olema mingisugune kontrollgrupp, kellest see kiudaine ei käi läbi ja siis võrdlema nende soolestike. Äkki on neid kiudaineid selleks vaja järjest peale süüa, et see eelnev mass ikka ilusti välja saada? Igasugused detoxid on ju nii populaarsed, põhiliselt ongi tegu kogu kiudainete massi kehast väljsaamisega ilma uut peale võtmata. Ja siis tuntakse ennast korraks hästi, kuna keha ei saa uut taimemassi peale ja peav oma varudest toituma-rasvast ja lihastest. Miline on TERVE loom, näiteks kass? Nahk-täiesti veatu, ilma igasuguste kärnade ja punnideta. Hambad täiesti korras terve elu. Stabiilne energia, ei ole nii, et mingil hommikul ei viitsi jalgu alla võtta. Kõht korras, ei lase peeru koguaeg, sitt ei ole vedel. Vaimselt terve, ei hakka lambist kräunuma keset ööd. Me peame täiesti elementaarseks, et loom selline välja näeb aga tead sa mõnda TERVET inimest? Mina ei tea. Vilets nahk või ülekaal on vähemalt, vaimne ebastabiilsus samuti. Hambaarstidele viiakse tuhandeid ja peetakse seda täiesti normaalseks. Aga kas see peaks olema normaalsus? Vaatasin mingit eesti arvamusfestivali veganitega, seal üks esivegan ütles rahulikult: 80% alustanud veganitest loobub sellest toitumisstiilist ja need on enamuses need, kes alustasid seda tervislikel põhjustel, mitte keskkonna ja loomade õiguste pärast. Mulle ausaltöeldes sellest piisab. Jälgi ohumärke: Valge nägu, tumedad silmaalused-aneemia Katkised hambad, hõredad juuksed-vitamiinipuudus, mineraalainete puudus Kõht pidevalt lahti, gaasid-rikutud soolestiku mikrofloora kortsud alla 40 eluaastat Maailma mustvalgelt nägemine, pidev vaidlushimu, autoriteetide pimesi austamine-vaimne tervis pole hea. Meestel lihaste kadumine, seksiisu kadumine, kuivetunud olek-testosterooni tase madal.
  24. Mure reitega

    Suurte ja pehmete reite pôhjuseks on rasva %. Või mis vastust sa ootasid ? Lugupidamisega
  25. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    ilmselt ainuke väide, millega saab nõustuda. inimesed ei ole bioloogilised lihasööjad ehk karnivoorid, vaid omnivoorid. esimene mitmest sinu postituses esinevast valeväitest. teeme enne selgeks, kes on 'taimetoitlane'. nii, tehes endale selgeks mõisted, mida kasutame siinses lõimes, siis liigume edasi loogika juurde. mida tähendab "peaagu kõik"? "kõik" tähendab eesti keeles siinses kontekstis "kogu hulk" ehk 100%, "peaaegu kõik" on ilmselt mõni protsent madalam hulk. kas maailmas on mõni protsent vähem kui 100% taimetoitlasi? ei ole. pigem vastupidi, "peaaegu kõik" on segatoidulised või vegetaarlased. ma arvan, et keegi pole selliseid uuringuid teinud, kuna valim on niivõrd väike (vb leidub üksnes lihast toitujaid modernses ühiskonnas, dunno) või uuring oleks absurdne. aga sa võid need "kõik uuringud" välja tuua. tundub, et oled rohkem kursis kui mina. ma ei teagi, mismoodi sellele vastata.. kas sa põhikooli bioloogias oled käinud? või natukenegi lugenud toitumise kohta? ühesõnaga sinu küsimus on 'mida me saame juur- ja puuviljadest?'. ma üritan sind kurssi viia. aga pean mainima, et koolis peale pinginühkimise sa vist muud ei teinud. kasutan sinu harimiseks TAI ehk Tervise Arengu Instituudi infolehte toitumine.ee. toitumine.ee jätkab: sinu värvikas tekst jätkub järgmiselt: "tegelikult võetakse 12 alatoidetud last" - see kõlab nagu väide. kas see väide saab ka viited või tegu on üksnes sinu väljamõeldud näitega, millel pole reaalsusega mitte midagi pistmist? ühesõnaga, kui sa väidad midagi sellist, siis palun too viited oma teksti. thx xoxo ja oleme lõpusirgel... siinkohal alustan loogikaga. esialgu defineerime tänapäeva mõistes religiooni, ehkki seda on päris raske teha üheselt, aga võtame appi nt Sisekaitseakadeemia infolehe: nüüd tekib küsimus: miks inimesed hakkavad veganiteks ja mis on veganlus? kas veganluse keskmes on jõud, mida peetakse jumalikeks, pühadeks ja/või üleloomulikeks? kas tegu on fantastikaga? kas veganluses leidub üleloomulikke olendeid ja nähtusi? kas veganluses on müüdid ja riitused? kõlab nagu siin on mõningad põhjused, miks inimesed hakkavad veganiteks ehk veganluse põhimõtete järgijateks:
  26. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    Meil ei ole lihasööjaid. Peaaegu kõik maailma inimesed on taimetoitlased. 80% süüakse taimset toitu ja siis hullult töödeldud 20% liha ja piimatooteid. Kõik uuringud, kus võrreldakse "lihasööjaid" ja veganeid on bs. Ja mida me nendest juur ja puuviljadest täpsemalt saame? Vitamiine? Kindel, et need imenduvad meie organismis? Veetsin ükskord terve päeva ja lugesin teadustöid , kuidas inimene porgandist a vitamiini kätte peaks saama, ja tuli välja, et ega ikka eriti ei saa. Me loeme pealkirja "teadlased jõudsid järeldusele..." ja kujutame ette mingit tohutut teadustööd kontrollgruppidega jne, tegelikult võetakse 12 alatoidetud last, söödetakse pooltele juurvilju ja teistele mitte, paari kuu pärast vaadatakse veri uuesti üle ja jõutakse järeldusele: mõlemal grupil läks tervis sitemaks, aga juurvilja söönutel läks vähem, seega juurviljad on kasulikud. Veganlus on religioon, siin ei ole mõtet kedagi ümber pöörata. Pange youtube "exvegan" ja näete, kui ajupestud nad olid.
  27. Mure reitega

    Tere! Olen mures enda reitega. Olen 20-aastane, 175cm pikk ja kaalu on hetkel 75kg. Olen kaotanud aastaga 13kg, mis on üldist pilti kehast muutnud, kuid endiselt probleemseks kohaks on jäänud reied. Need on suured ja viisakalt öeldes väga pehmed. Küll aga olen käinud 3 kuud jõusaalis (2-3 korda nädalas) ja treeninud nii jalgu, selga kui õlga (tellisin treeningkava). Jalgade puhul on näha ja tunda muutust kõige enam, sest jõuan suuremate raskustega harjutusi teha juba ja jalga pingutades on tunda lihast? Aga samas on see justkui pannud rohkem punnitama neid pehmeid reisi, et kuidagi paistavad need veel suurematena. Kas sellises olukorras on üldse õige teha jõusaalitreeningut raskustega või oleks vaja teha hoopiski aeroobset trenni? Nõuandeid ootama jäädes!
  28. Ats Loot YouTubes

  29. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    okei, said klaviatuuri kulutada, tore. teiseks, ära rohkem siia teemasse postita, ma ei oota seda väga. vegan.ee loojad on mu head tuttavad, tahad sappi ja solvangud loopida kellegi suunas, siis mine otsi mõni kommertsmeedia foorum, seal on sinusuguseid palju, ilmselt tunned end hästi endasuguste seas. ja tõsiselt, ära rohkem siia postita, sa ei tundu eriti arukas ega lugupidav võõraste inimeste suhtes. siin on teemasid küll ja küll, kus saad oma vahvaid kommentaare kirjutada
  1. Load more activity
×