Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Kehtib 2020 aasta lõpuni ja müügihind 110 eur
  3. Last week
  4. Earlier
  5. Ats Loot YouTubes

  6. Vend Vähk veab seanahka

    19.jaanuar 2020 Ikka vaikselt toimetame. Püüan olla aktiivsem ja hakata postitama rohkem oma treeningutest ning toitumisest, vähem vormipilte- haiame niiöelda madalat profiili. Tööd on palju ning loodetavasti kõik läheb nii nagu peab. Täna oli mul nii jõusaal kui ka bodypump- viimasel nädalal oli ka 3 treeninguga päevasid. Pidage vastu!
  7. Oleneb, kui palju närviühendusi alles on. Mida rohkem, seda suurem tõenäosus, et saab paremaks. Kui kõik läbi lõigatud v muul põhjusel katkenud/tugevalt vigastatud siis lootus kaduvväike.
  8. Ats Loot YouTubes

  9. Kuna aeg edasi siis küsiks kas elektriravi oleks abiks?
  10. Kas kesknärvisüsteemi häire korral, kus lihast ei olemas- on võimalik midagi tänapäeval teha? Aeg ju edasi nihkunud. Kõike asju ei saa tahtejõu pealt kah teha!
  11. Müüa Diet Whey avatud pakid

    Müüa Iconfit Diet Whey 2 avatud pakki (shokolaadi – proovitud 2x, maasika – proovitud 1x). Hind kokku 25€ (e-poes ühe paki hind 18.50) Info toote kohta: https://fitshop.fitness.ee/figuuritooted_rasvapoletajad/0/readmore/2720/Diet-Whey/ Asub Tallinna kesklinnas.
  12. Müün 2x jalas olnud tõstejalanõud/tõstekingad NIKE ROMALEOS 3 HIND-100 EUR https://fitshop.fitness.ee/tostejalanoud/0/readmore/1771/Romaleos-3-naiste-tõstejalanõud/ Annan kaasa ka ELEIKO põlvesidemed suuruses XS
  13. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Halvad uudised vitamiinifännidele: selle kokkuvõtva uuringu järgi ei enneta ja vähenda suures koguses vitamiinide/antioksüdantide söömine treeningjärgset lihasvalulikkust. https://bjsm.bmj.com/content/54/2/74
  14. Vend Vähk veab seanahka

    Tere sõbrad ja HEAD UUT AASTAT! Nagu paljud juba teavad, hakkasin valmistuma 2020 Euroopa meistrivõistlusteks. Tööd on palju, aga stardiplatvorm on seekord täpselt 85 kg, mitte 87,2 kg nagu eelmise aasta 1. Jaanuaril. Seekord lähenen võistlusteks valmistumisel enda kohta täiesti teise nurga alt, aga sellest juba hiljem. Esimesed poseerimised jaanuari teises pooles, samuti peab selleks ajaks kokku panema ka vabakava muusika. Huviga vaatan, mis saama hakkab.
  15. Iseenesest kollageen ja vist ka C-vitamiin tegelevad naha elastsusega. Armide puhul on dermarolleriga häid tulemusi nähtud.
  16. BodyPlanet

    Kas kellelgi on treeningu kogemusi BodyPlaneti ja personaaltreeneri Tapani Valkoneniga. Kas julged soovitada? Aitäh
  17. Tere. Mure siis selline,et olen poolteist kuud tervislikult toitunud ja intensiivselt treeninguit teinud ,kuid probleem seisneb selles ,et mu kaal on elu jooksul küll tõusnud ja langenud. Sellise eluviisiga on mu nahk tibake ära veninud. Arme küll pole, aga kõht on alla vajunud. Hetkeseisuga toitun tervislikult ,masseerin ,niisutan ,koorin, joon valju vett ja teen aktiivselt trenni ja lihaseid. Ehk oskab keegi soovitada mingi toidulisandeid või kreeme mis aitaks nahal taastuda. Ehk on veel mingi nipp ? Ette tänades!
  18. Ats Loot YouTubes

    https://youtu.be/CDAFTnRHC5s
  19. Vend Vähk veab seanahka

    Uued tuuled. https://sport.postimees.ee/6837276/tulevased-petturid-varisege-dopinguvastases-voitluses-algab-uus-ajastu?fbclid=IwAR1XDCkS8QZoJ9p4U5AwupzOQXZW08OxekkDVY7adx9uhyMHNZA4IswiFok
  20. Tere. Kas on veel alles?
  21. Mure reitega

    Valgurikkad toidud täidavat kõhtu päris hästi. Ja koolis, tööl jne liikuva eluviisiga inimesel on raskem täpse kava järgi toituda, siis ei jää midagi üle, kui tüütud snäkkid ja lõunad igale poole kaasa tassida. Meal prep on ka hea idee, kuigi ise võin vahel suurest näljast kõik päevad korraga ära süüa. Kui mingi aja järgi hakkad progressi nägema, siis ei ole toituvalikute tegemine enam nii raske nagu alguses. Sul ongi just see period hetkel, et pead selle nn üle elama. Saad hakkama!
  22. Mure reitega

    Jõusaalis, kus mina käin kahjuks pole stairmasterit, aga olen jooksulindil pannud kalde 12% peale ja siis pool tundi kõndinud tempokamalt. Seda siis sellest ajast saati, kui siia foorumisse postituse tegin. Muutustest selles osas mul vara veel rääkida. Kuid loodan, et pikemas perspektiivis ikka mõjub ja töötab see Sest väga selgelt paistis välja, kuidas raskustega harjutused voolisid reisi veel koledamaks. Tahaks öelda, et pani veel rohkem neid punnitama ja tähelepanu pöörama neile. Olen ka täiesti nõus sellega, et toitumine on oluline ja eriti selle kogused. Koguste osas lähebki mul kõik lappama tõenäoliselt, sest isu on lõputu. Suvel oli veel sellega okei, aga kui sügisel ülikool hakkas sain aru, et mu kunagine hundiisu on ka tagasi. Tervislike valikuid olen püüdnud teha juba aasta st sellest ajast kui oma 13kg alla sain. Lihtsalt sellest ei piisa, kui on kena tervislik toit, aga suur ports. Saaks sellest ka veel lahti peale koledate reite..
  23. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    ma pole seda väitnud, kui olen, siis tsiteeri mind vastavalt. tead, kui maailmas on asjad arusaamatud, siis ei tasu rohkem pead vaevata ja võib edasi liikuda. sinult ma pole mingisugust abi oodanud, võid edasi liikuda.
  24. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    Kvaliteetne elu on sellel, kes toitub mitmekesiselt. Vegan või mitte, see on teisejärguline. Tõenäosus, et vegan tarbib piisavas koguses vajalikke toitaineid on subjektiivne. Vegan toit võib potentsiialselt olla tervislik, lihasööja menüü ei koosne ilmtingimata burgeritest ja friikatest. Mingi eriti polaarne maailm inimesel. Minu jaoks on arusaamatu, mille jaoks autor tõstis selle teema? Arusaadavalt inimeste nõuanded ega isiklik kogemus veganlusega teda ei huvita, mingid haledad repliigid tulevad vastu. No okei. Avastasid enda jaoks uue toitumiskava. Congrats. Millega meie saame aidata?
  25. Mure reitega

    Eks see salenemine ikka toitumisest rohkesti. Ja äkki on lihaste vahel oleva rasva % suurem ja seega tundub, et kasvavad kiiremini. A la baby või virgin fat. Kui inimene praegu loeb foorumit ja mõtleb, et ta ei pea oma toitumist muutma ja rõõmsalt jalapresse teha ja kükke, siis ta läheb ikka kabanossiks ära. Jõusaalis millegipärast just selliseid enamasti näedki. Või anoreksikud 0-lähedase lihasmassiga.
  26. Mure reitega

    Minul hakkasid reied lõpuks salenema, kui hakkasin kõndima 3-4x nädalas jõusaalis stairmasteri peal ca 20-30min igakord. Toitumist ei muutnud üldse. Märkasin paar kuud hiljem, et reie ümbermõõt on umbes 3-4cm vähenenud, ka üldine kehakaal vähenes mõne kg võrra. Toitun muidugi tervislikult ja teen jõutrenni juba aastaid, aga see paar kg mida olen tahtnud koguaeg alla saada ei läinud ja nüüd siis selle stairmasteriga see õnnestus. See võtab korralikult läbi ja tegin ka vahest seal intervalle (vahelduvalt kiiremini ja aeglasema leveliga). Mul on hoopis probleem kätega Kui igalpoolt olen nüüd natuke cm saanud alla, siis käed on mul ikka samasugused. 27cm on ümbermõõt biitsepsi kohast ilma pingutamata ja kui pingutan, on paar cm rohkem... Muidu polegi hullu, aga piltide peal tunduvad käed alati nii paksud ja ülejäänud kehast nagu propotsioonist väljas. Keskkoht on mul 60cm, puusaümbermõõt 89cm, reied nüüd 52cm, aga need käed näevad nii totakalt jämedad välja.. Kahjuks või õnneks on mind õnnistatud endisest jõutõstjast isa poolt väga heade geenidega lihaste kasvatamise seisukohast. Kui elus esimest korda jõusaalis läksin, siis 2 nädalaga hakkasid käed ja jalad kasvama Päriselt Ja ei olnud ainult rasv, lihaste kuju tuli juba välja. Isegi mul oli treener kunagi, kes ütles, et biitsepsit ei ole mõtet mul üldse eraldi treenida. Selja harjutustega saab bic juba piisavalt, sest see on mul ikka päris korralik. Pole kunagi tahtnud võistelda vms teha ja siis tegelikult väga lihastesse ei taha end treenida. Ja võib ju öelda, et naised ei lähe kiiresti lihasesse, aga tegelikult on geneetiliselt väga erinevaid inimesi. Tean veel paari naist, kellel jõusaalis väga kiiresti lihas tuleb ja mõnel teisel mitte üldse. See on geneetiline nii ka nagu meeste puhul. Igatahes tahaks neid käsi saledamaks saada...
  27. Mure reitega

    Rahulikult võid teha kükke ja jalgu suuremaks treenida, mida suurem lihasmass, seda suurem on rasvapõletus ka trenniväliselt, seda esiteks, teiseks , suurte raskemate harjutustega on ka trenni energiakulu suurem, kolmandaks , treenivad raskemad kogukeha harjutused nagu kükk sinu närvisüsteemi, st oskust pingutada ja sellega aitavad treenimisvõimet tõhustada.
  1. Load more activity
×