All Activity

This stream auto-updates   

  1. Viimane tund
  2. Tere jälle. Mõtlesin, et lisan veel veits mida enda jaoks tähtsaks pean . Selja harjutuste juures asendasin hantlitõmbe nö. rööbaspuudega. Nö. sellep, et koduste vahenditega kahe tooli vahel kätega seljatugedest kinni hoides ja ikka 3x8-10. Lisaks jalatrennis lugedes SKG postitust võtsin ka etteasted hantlitega kõndides ette. Väike muutus aga tunne on, et tõhusam. Käes siis 2x20kg hantlid ja kokku 40 astumist põlved kordamõõda suht vasta maad. Aegamõõda vahetan, et oleks erinev ja keha ära ei harjuks. Kaal tundub, et tasapisi tõuseb.
  3. Täna
  4. MÜÜDUD!!
  5. Eile
  6. Panen igaksjuhuks siia ka kuulutuse, kui keegi loeb ja plaanib võistelda, siis mul on mõned bikiinid üle Müüa erinevad bikiinifitnessi bikiinid, kolmnurgad sobivad B-C-D korv (oleneb palju patju sisse panna), püksid S, sinised korvid ega bikiinid sobivad C/D. Igasugune lisainfo meilitsi- helenamang.fitness@gmail.com Helesinised (türkiis, kolmnurkadega, Sallut) 150€ Vaarikaroosad (kolmnurkadega, Sallut) 150€ Lillad kolnurkadega (Bikinis by Freydis) 250€ Sinised korvidega (Sallut) 250€ Kõiki kantud 1x, ostuhind uuena 2 või rohkem korda kallim, väga heas korras.
  7. Valiol viimasel ajal kuidagi õnnestub- meie pere viimase aja lemmikud: https://www.valio.ee/tooted/dipikastmed Kohupiima põhjal Dipi kastmed mida saab väga edukalt värskega segades salatikastmena kasutada. Vene Dip! näiteks (kuigi mulle väga meeldib see küüslaugu oma ka)
  8. Telliskivi FitShopis on taas saadaval NOCCO karastusjook koos aminohapete, kofeiini ja vitamiinidega! Valida saab nelja värskendava maitse vahel ja kui valida on raske, siis tuleb lihtsalt kõik ära proovida 330 ML BCAA 4:1:1 (leutsiin, valiin, isoleutsiin) 2500 mg L-karnitiin 400 mg KOFEIIN 180 MG D-vitamiin 50% B6-vitamiin 100% B-12 Vitamiin 50% Biotiin 55% Foolhape 25% Niatsiin 40% Oleme avatud 9:00-17:00
  9. Eelmine nädal
  10. Tere, Oleksin huvitatud Crossmaxi 16 ja 24 kg sangpommist kui keegi müüb !
  11. Hei! Olen nüüdseks üle kolinud blogspoti ning kes soovib jätkuvalt mu tegemistel silma peal hoida siis lingi leiab siit http://brendabrig.blogspot.com.ee/?m=1
  12. Uus video YouTube keskonda laetud. Head vaatamist
  13. Pink uueväärne, kasutatud ainult 3 kuud ning peale seda seisnud. (Physionics HNTLB07) Hantlitel mõned kasutusjäljed, plastik, täidetud liivaga. (Hansaposti kaup) Hea odav komplekt algajale! 65€ komplekt!! (uute väärtus ca 70 pink ja 60 hantlid). Asukoht Elva, soovi korral transport kokkuleppel! 5555 6174, foorumisse palun mitte kirjutada, ei külasta tihti!
  14. Minu pikkuse finaal algab 2:26:30 (kõik eelnevad voorud jooksvalt eespool)
  15. Peaks oma teemat ka upitama. Täna alustame juba väga "vanade" uudistega sest viimasele võitlusele järgnes kohe ka puhkus ja olin lihtsalt arvutist pikemalt eemal. Aga blogi huvides, jätkame ikka sealt kus eelmine kord pooleli jäime ehk enne viimast võistlust: Lõpetasin oma 2. hooaja 10 juunil Hispaanias, Marbellas toimunud Amateur Olympiaga- pronks medal Minu pikkuses oli lõpuks 18 osalejat (algses nimekirjas oli meid vaid 7 :D) Kokku siis 2. hooajal- 2 kulda regionaalsetelt ja 2 pronksi rahvusvahelistelt suurvõistlustelt: 1. koht ja kuldmedal Riia Karikavõistlused 1. koht ja kuldmedal Eesti Karikavõistlused 3. koht ja pronksmedal Euroopa Meistrivõistlused 3. koht ja pronksmedal Amateur Olympia Marbella Tagasi aga juuni algusesse: Läksin Hipspaaniasse terve perega, jõusdime kohale neljapäeval 8. juunil, reedel käisime registreerimas ja puhkasime ning laupäeval oli võistlus. Toidud olid lennukis kaasas ja kõik sujus väga libedalt. Registreerimine läks ka kiirelt kuna käisime päevasel ajal ja paljud sportlased polnud veel kohale jõudnud. Kui ma muidu reisides olen juba pakkimises suht osavaks muutunud (et ei paki enam tervet elu kaasa) siis võistlusreisile+puhkusele minnes nii lihtsalt ei pääsenud, 3 inimese peale ikka 6 kohvrit (küll mõni neist oli pool tühi aga arvestasime juba, et tahame poodlema minna ;)). Võistluspäev algas kell 10.00 ja teadsin, et olen 3. blokis, ehk siis iga kord sama probleem- mis kellaks kohale minna....?! Liiga vara ei taha ja hiljaks oleks ka narr jääda (kusjuures meeste kulturismis nägin juhust, kus üks võistleja jooksis lavale peale 1. väljakutset, sellega oli ka tema võistlus läbi...) Sättisin ennast kohale 11-ks mis tähendab et hommikul oli mõnusalt aega et kodus grimmida, meikida ja sättida. Seekord tegin siis jumestuse ise ja jäin tulemusega võrdlemisi rahule. Eks peab veel ja veel harjutama! Võistlus ise oli väga hästi korraldatud, lava tagune on seal "saku suurhall" ja igale võitslejale oli umbes 50 ruutmeetrit isikliku ruumi. Lisaks mõnus jahe õhk- vot sellist luksust pole varem kohanud Kui kord lava taha viidi siis sealt enam tulema ei saanud ja kokku 4 ringi laval käimist võttis aega u 1h30min ja oligi medal kaelas. Päev lõppes juba 15.00-15.30 ajal ja jällegi esmakordne kogemus- koju, grimm maha ja pool päeva veel ees Kiiresti tegime esimese söögi kodus, grillisime liha ja hiljem läksime linnapeale. Traditsioone tuleb austada ja McFlurry tuli ikka ära süüa Peale võistlust oli mul planeeritud veel lisaks 9 päeva puhkust kohapeal mille võiks kokku võtta paari sõnaga: Söök, trenn, päike, bassein ja perekond. Võtsime vabalt, tegelesime sellega mis meeldib ja sain korralikult oma akusid laadida. Teadupäerast töötan päikesepatareidel ja meie kliimas on ikka keeruline funktsioneerida Kokkasime palju kodus ja tuleb tunnistada, et kvaliteetsest toorainest süüa tehes saab ikka 10x maitsvamaid asju kui kuskil väljas tellides. Üle pika aja sain köögis vabalt tunda- midagi ei kaalunud ja tervele perele sai "ühest potist" süüa tõsta. Meie lemmikuks said 100% veiselihast kotletid mida grilli peal küpsetasime (mõnusalt mediumiks) ja täistera kuklite vahel burgeriks tegime. Nom nom Samuti oli seal müügis 95% avokaado sisaldusega guacamole mida sai igale poole määrida. Puuviljade värskusest ja magususest ei hakka üldse kirjutamagi (mangod, ananassid jnejne). Ühesõnaga palju head toitu ja mõnusalt veedetud aega! Koju saabudes ootasid meid lennujaamas EKFL esindajad- mis oli väga armas üllatus (oleks teadnud, oleks juukseid kamminud vms ) ja Ott sõidutas isegi lõpuks koju ja aitas kohvrid ka üles tassida Vahepeal tänati EOK poolt pidulikult ka 1. poolaastal tiitlivõistlustelt medaleid toonud sportlaid (kahjuks ma ei saanud gaalal osaleda) ja sain diplomi tagantjärgi kätte. Kahjuks fitnessi medalite eest (v.a. MM ja EM kuld) preemiaid ei ole, sest tegemist ei ole olümpialaga... Nüüd olen 1,5 päeva tagasi tööpostil olnud aga õnneks Jaanipäeva nädal on lühike ja saangi kohe-kohe pikka nädalavahetust nautima minna. Mis siis edasi? Olen otsustanud sügisel igaljuhul võistelda ja mõttes on juba ka võistlused välja valitud. Olen hetkel otsimas sponsorit, kes aitaks välisvõistluste kulusid katta sest lõputult lihtsalt oma taskust ei jaksa seda kinni maksta... nii, et olen avatud erinevatele pakkumistele Hetkel olen IFBB poolt koostatud Elite Rankingu tabelis ülikõrgel, 6. kohal ja sügisese hooaja eesmärgiks on kindlasti käia just nendel võistlustel, kus punkte jagatakse, et kohta säilitada ja miks mitte ka tõsta. Kokku on tabelis hetkel 117 bikini võistlejat üle maailma erinevatest pikkuse kategooriatest. Uhke tunne küll! Esimene võistlus on sügisel 22.-25. september Arnold Classics Barcelona ja viimane 1.-4. detsember MM Prantsusmaal- Tuleb pikk ja suhteliselt hõre hooaeg, võistlused laiali praktiliselt 2,5 kuu peal- mis tähendab, et peab üksjagu "kabetama". Mis seal ikka, iga kogemus loeb ja väljakutsed mulle meeldivad! Ükski võistlus ei kvalifitseeru minu jaoks ka "kontrollvõistlusena" kuhu võiks nö poolkõva vormiga peale minna... elame näeme Treeningute mõttes olen toonud hetkel jõutreeningute arvu 1 trenni võrra allapoole- 5x nädalas ja muutnud natukene jaotust (Tuhar, Selg, Õlg+käsi, Jalg, Õlg) Rõhku tahaks panna siis õlale, tuharale, reiele ja lõpuks ka rasva% grammike madalamaks. Kardiole ka väga hetkel rõhku ei pane- treenin siis kui on isu. Ehk siis Juuli saab veel natukene rahulikumalt võtta, August, September on tõsisem ettevalmistus. Paksuks süüa igaljuhul ei saa Kaloreid veel see nädal ei loe, järgmisest nädalat äratan MFP ellu ja vaatan, millise kaloraažiga edasi minna (ise hetkelgi ei tea...) aga selline hommikust-õhtuni si** sööja ma nagunii ei ole- lihtsalt enesetunne läheb nii halvaks, kui keha suuremas koguses ebakvaliteetse toiduga toidan. Eks jäätist, burgerit jms ikka siia vahele on juhtunud, kahe hooaja vahel on suhteliselt väike auk, et mõned isud rahuldada, aga suuremat söögi-orgiat või nuumamist ei korralda. Küll aga olen kõvasti kaloraaži normaalse toidu pealt tõstnud (paraku mingisugusest tagurpidi dieedist rääkida ei saa kui puhkus kohe võistlusele otsa tuleb)... samas lohutan ennast, et lõpuks kaloraaž ei olnud teab mis madal kja (1800-1700) nii et vast ainevahetus ei ole ka väga "talveunes". Igaljuhul anna kehale natukene asu, grammike vähem koormust ja rohkem toitu, et jaksaks järgmine dieet ka minuga koostööd teha. Peale võistlust on 2 äärmust- üli madalal kaloraazil edasi tiksuda, või ennas täiesti notsuks süüa- kumbagi auku kukkuda ei soovi ja katsun leida kuldse kesktee. Seniks aga soovin jätkuvat mõnusat suve, ehk tuleb ka sooja&päikest... ja kirjutamiseni!
  16. Ma vist ikka lähen eliitklassi, seal on vendi, keda olen teistel võistlustel võitnud, annan neile võimalust ennast paremeni tunda. Loodan, et midagi eriti hullu ei tule, sellist, et ei oska üldse teha. Muidu harjutama selle jaoks küll ei hakka. Läheb nii nagu läheb, see ei ole põhiline eesmärk, lihtsalt tahaks proovida.
  17. See 'puhkusnädal' tuli lõpuks 10-päevane, kus 8 päeva järsest mul valutas pea. Ei tea, kas ületrenn või mingi muu asi seda põhjustas. Tegin veel ühe kerge nädala, et liiga järsku üleminekut ei oleks ja nüüd vist hakkavad vanad raskusnumbrid tagasi tulema. Kurb uudis on see, et MRT näitas meniski rebendi, ekh mitte põhjuseta see kuradi põlv valutas. Öeldi, et operatsiooni veel vaja ei ole ja lubati ikka raskisi liigutada, ekh siis peab nüüd selle prõksuda kuidagi edasi elama. Praegu plaanis oma jõutõmmet parandada, kuna 200kg tundub suht nõrk tulemus, eriti arvestades, et rinnalt ma surun praegu ~160+. Kükki tehes prõks tundub liiga kõva, aga jõutõmmes eriti ei kuulagi, seega praegu keskendun sellele. Tahaks suve lõpuks 220+ tõmmata. Siin mingi tõmme viimasest trennist, kus tegin 170x6. Tundub, et võistlushooaeg on ikka lõppenud, aga FitGamesi ühele etapile ma vist ikka lähen. Eelmist etappi käisin vaatamas, aga peavaluga ei tahtnud sinna osalema minna. Hatjutused tundusid suht okay, tahaks seda protokolli ära teha, aga ilmselt järgmine kord tulevad kõik teised harjutused. Noh, vaatame, ega seal mul eriti midagi ei paista. Lihtsalt teen head trenni. Tulge ka! Spordiklassis osalustasu ainult 5euri, Eliitklassis 10euri. Rohkem infot SIIT
  18. Tere! Ootasin kuid, et neid pükse tellida ning sain õigel hetkel jaole, sest need müüdi mõne minutiga välja. Olen alati unistanud punastest trennipükstest, kuid nii kurb kui see ka ei ole, ei lähe need püksid mulle hästi jalga. Tegemist on Gymsharki modelli Nikki Blackketteri panusega loodud kollektsiooniga. Püksid on suuruses M, aga mina kui M-i kandja neid kanda ei saa, seega on suurus pigem S. Püksid on ühe korra masinas läbi pestud, aga ei ole kantud. 3x proovitud vaid. Originaalhind oli 60€. Müün 40€ Tallinna piires on võimalik käest-kätte.
  19. Kui Mozzarella on maitsev, siis ma ei tea kuidas seda kirjeldada Tegemist Burrataga. Tehakse mozzarellast ja koorest. Võib kasutada salatites, pastades jne.... Ülimaitsev!!! Suht tummine muidugi aga vahest võib 100 grammi kohta: Energiasisaldus (KJ/Kcal)1066,9kJ/255kcal Rasvad (g)23,90 Millest küllastunud rasvhapped (g)15,30 Süsivesikud (g)2,00 Millest suhkrud (g)2,00 Valgud (g)8,00 Sool (g)0,54 Selveris
  20. Hei. Tule proovi Freddy pükse! Fitshop Telliskivis eriti head hinnad – 55eur / 80eur Võta sõber ka kaasa! Leia meid kaardilt: https://goo.gl/maps/opHpeQAdRUu
  21. Müüa heas korras Adidase Power Perfect II tõstekingad, suurus 42 2/3 (US 9; UK 8 1/2). Hind (koos postikuluga): 33 EUR
  22. Üks veidi pikem treening
  23. Varem poleks kunagi arvanud, et läheks spordirinnahoidja ja lühikeste pükste väel jõusaali, aga kui ventilatsioon on nõrk ja ma teen tõsist trenni, siis paks spordirinnahoidja koos särgiga oleks täielik liig. Olin särgi ja spordirinnahoidjaga, higist täiesti läbimärg, vähemalt särgi eemaldamine mõjus ja sain trenniga jätkata. Spordirinnahoidja väel naised ei häiri. Ei vaata jõusaalis teisi inimesi, kuna tegelen enda trenniga. Kas see on tõesti nii taunitav siis? Eriti suuremate rindade puhul lähevad spordirinnahoidjad aina suuremaks ja paksemaks, tõesti ei kujuta ette, kuidas palava ilma või halva ventilatsiooniga ruumis oleks võimalik mitmekihilise riietusega rasket jõutrenni teha.
  24. Earlier
  25. Müüa 60kg kang ning jalakaitsmed King suurus M Asjad oksjonil, võimalik saada hea hinnaga https://osta-ee.postimees.ee/index.php?fuseaction=item.info&id=95132083&_src=desktop https://osta-ee.postimees.ee/surumiskang-60kg-95114006.html?_src=seller
  1. Lae rohkem tegevusi