Jump to content

Kõik tegevused

See voog uuendab automaatselt     

  1. Täna
  2. Fitness promotion by #teamlumiste

    Tere sõbrad! Täna ei ole küll kõige soojem ilm õues treenimiseks, kuid nagu vanatarkus ütleb - pole kehva sügist - vaid puudub soe suvi. Aga täna, Pirita metsas, tutvustab väli treenimisi võimalusi - ei keegi muu kui Hollandist pärit personaaltreener Roy Vissers. Tema õpilaseks on Laura Toodu. Video on inglise keeles. Roy tegemisi saab jälgida siit: https://www.instagram.com/pt.royvissers/ https://www.facebook.com/roy.vissers.35 #paremikkagikuikodusistuda
  3. Rain Kuusnõmm blog

    Viimane seeria oli?
  4. "Atleetvõimlemine" E.Liebert uus tulemine

    Koosta stiilne vanakooli harjutuskava, täiest tasuta siin!
  5. Eile
  6. Rain Kuusnõmm blog

  7. Jõusaal, Treeningkava, Kaalust alla

    Nii väikese trennikogemusega piisaks täiesti kui võtaksid siit samast saidilt algajate kava ja hakkaksid käima 3 korda nädalas trennis. Kombineerides aeroobset treeningut jõusaaliga. Lisaks kindlasti vaatama üle praegused toitumisharjumused ja tekitada eelkõige ööpäevas kindel reziim - loe kindlad toidukordade ajad ja kindel unereziim. Regulaarsed toidukorrad omakorda kiirendavad ainevahetust ja ei tekki ülesöömise vajadust. Ära ehmata ka alguses ära kui kaal ei lange, sest esimene reaktsioon keha poolt on see, et lihased tõmbavad ka vett sisse koos trenniga ja samal ajal algab ka lihaste kasv, so rasvkude väheneb ja lihaste osakaal suureneb, mis väljendub selles, et kaal võib püsida, kuid tunned, et näiteks püksirihm tuleb koomale, mis viitab rasva kaole kõhupiirkonnast. Selge, et kui on täpsem huvi juba toitumist korda saad, siis võid endale tellida ka toiduplaani ja saadetakse täpselt ette juba nii toidukogused kui makrotoitainete vahekord. Loogika seisneb selles, et päeva esimeses pooles peaksid olema tugevamad (sh ka süsivesikute rikkamda toidukorrad) ja päeva teises pooles juba kaloraazilt väiksemad toidukorrad ja väiksema sv osakaaluga. Vähemalt 1 gr rasva võiksid keha kilogrammi kohta ka kindlasti päevas saada ja lihaste taastumiseks ca 1,5 - 2 gr valku samuti õlejäänud tuleks siis süsivesikute osaks jätta. Loodan ,et soovitustest on abi.
  8. Sellise kaalu juures 4 kilo teha ei ole väga keeruline, sool ruttu välja, st. et alles jääb ainult kõik toit mida ise valmistad (ei mingeid poolfabrikaate ega valmistoite - sinna on juba sool lisatud). Kui enne oled soola söönud normaalselt, siis jookseb ööpäevaga juba iseenesest maha ca 1,5- 2 kilo. Ülejäänud võtad kas kuuma vanniga (see kindlasti lihtsam ,sest pea ei saa kuuma, saunas olek teeb kindlasti umiasemaks). Kerge kardio paksus riides ka ei tee paha, kuid see peab olema madalal intensiivsusel ,et ei kurnaks liiga ära, pigem kerge sörk - kuid ajaliselt kestvam ja paksult riides või rattasõit sisetingimustes kus vesi hakkab jooksma suht ruttu. Süsivesikuid võid ka sees hoida - kuid vähendad kogust, muidu kukub töövõime liiga palju (ilma soolata keedetud riis, pasta on ok - kuid kogused nii ,et päris näljas ei istuks). Niipea kui kaalumine saab läbi, kohe sool tagasi (see välistab krampide tekke) ja laed ainult süsivesikutega (sai, pasta, riis), ei midagi rasvast ega valgurikast, siis jõuavad süsivesikud kiiremini kohale. Loodan ,et vastus ei tule liiga hilja ja nõuannetest on abi.
  9. Vabandust rumala küsimuse pärast, aga kuidas mõjub nii kiire kehakaalu langus võitlus/võistlusvormile?
  10. Eelmine nädal
  11. sxx minimaalselt st munavalged kord pxevas. peale 6pm ei sxx. elimineeri magusad joogid, piimatooted. kohv vxib vett hoppis kinni hoida. diureetikutest reaalselt toimivad vaid need, mis arstid neeruhaigetele vxlja kirjutavad -ylejxxnud ajavad systeemi tuksi.
  12. vaja paaripäevaga mõned kilod alla ruttu, et võistluskaalu saada..mis nippe soovitate? Laupäeval mma võistlus ja kaalumisek saab max kaal 93kg olla hetkel 97 kg...asi tuli ootamatult sest vastane vahetus juba mitmendat korda ja nyyd pean väiksemas kaaluklassis olema...ilmselt pean olema söömata kaalumiseni ja liikuma...kas vett tasub juua või peaks diureetilisi jooke aind jooma nagu kohvi, tee ja alkohol? Kas aitaks kuum duss või vann kaalualandada või hoopis kiõedes joosta?
  13. M: Hammer cobra xtr

    Müügis vähekasutatud sõudeergomeeter. Müün ruumipuuduse tõttu. Ostetud 10.05.2017 kaup24'st. Karpi enam pole. Alghind: 400
  14. Jõusaal, Treeningkava, Kaalust alla

    Hei Pole olemas treeningkavasid, mis on nüüd massitsükkel, reljeefitsükkel jms. Meeste ja naiste kava erineb sellega, et rõhk on lihasgruppide puhul erinevad. Teatud kehaosadelt rasva vähendamist ei saa toimuda, sest lokaalset rasvapõletust ei ole olemas. Kui rasv kaob, siis kaob üle kogu keha. Mis tähendab, et söön täiesti tavaliselt? Minu jaoks on täiesti tavaliselt söömine see, et mul on kõik makrotoitained ja kaloraaž paigas. Rasvapõletajad ei põleta rasva, aga turgutavad keha energiadefitsiidi korral.
  15. Fitness promotion by #teamlumiste

    Tere sõbrad! Täna annab treeningsoovitusi Kristina Nuut Tallink tennisekeskuses. Video on vene keeles. Kui vene keelest aru ei saa, siis keera heli maja ja naudi silmailu. NB! Mehed, käed ainult klaviatuuri peal!!! Kristina tegemisi saab jälgida siit: https://www.instagram.com/Kristinanuut_bikinifitness/ https://www.facebook.com/kristina.nuut https://www.facebook.com/FitModelProject/ #assakuiilustüdruk
  16. Hei! Sooviks nõuandeid ja veidi abi. Olen 21-aastane neiu. Olen käinud varem jõusaalis 3-4 kuud järjest, kuid nüüd on tulnud väga pikk vahe sisse ning kehakaal ja vorm pole enam see mis nad oli. Kõht, käed ja jalad vajaksid hädasti trenni, et taas trimmi saada ja väikene tselluliit kaoks. Olen nüüdseks käinud peaaegu kuu aega trennis ära ning jälgin kava Tsükklitreening - Massitsükkel, muidugi olen paar väikest asja ümber muutnud ja enda jaoks sobivaks teinud. Kava on küll meestele, kuid kas naistel peaks olema mõni muu kava kui plaanis on rasva vähendada teatud kehaosadelt ning kaalust alla saada? Kaal polegi probleemiks, just natukene käest ära läinud kehaosad. Ning milline peaks olema minu toitumine. Pole eriti valkude ja süsivesikute jne jälgija ja söön enda arvates täiesti tavaliselt, kuid mõned toituained ja toidud mida võiks süüa hommikuks, lõunaks, õhtuks ja peale trenni. Samuti olen kuulnud palju head ja palju halba rasvapõletajate kohta, kuidas nendega lood, kas on mõtet? Suur aitäh neile, kes vaevasid vastata ja nõu anda
  17. Tervist, Mul vanaisal on parkinsoni tõbi juba aastaid. Nüüd tal on juba raskusi endaga hakkama saamisel ja on hakkanud hallukaid nägema(tõenäoliselt tänu levodopale - parkinsoni ravimile). Olen netist vaadanud videosid ravikanepi ja parkinsoni tõbe seostest ja otsutanud proovida, et ehk aitab. Kas kellegil on kogemusi ja oskab soovitada koguseid? GBD õli muideks on legaalne kuni ta ei sisaldab THC-d(psühhoaktiivne) alla 20%
  18. Oioi kui pikka aega ei ole postitanud ja lausa piinlik sellepärast! Kokkuvõtta vist ei olegi vahepealset aega mõtet, sest sellest võiks eraldi raamatu kirjutada..... Etterutates olgu öeldud, et eluloo raamat ka ilmub õige pea ja 1.dets on selle esitlus Viru Rahvaraamatus ja huvilised on loomulikult kõik oodatud. Olen proovinud seal rääkida palju asju, mis erinevatel põhjustel ka ajaleheveergudele pole jõudnud ja lõbusat lugemist peaks olema seal igale maitsele, sest 154 võistluse jooksul on juhtunud nii mõndagi. Käesolevat hooaega olen mõnes mõttes võtnud kui vahehooaega, sest kes kursis on, teab et kaotati ära -85kg kategooria, mis omakorda tähendab seda, et võistlen raskemas masinaklassis ja see omakorda viitab ka suuremale lihasmassi osakaalule. Seega tegin ka ettevalmistuse teistmoodi, läksin kaaaluga üles kuni 96 kiloni ja hakkasin juuli lõpust tasapisi alla tulema lootuses, et jääb kiloke rohkem liha luudepeale, kas see ka nii on seda näitavad kaks tulevast MM - i kuhu oma tippvormi sihin. Kaks just seepärast, et saan esmakordselt teha kaasa ka masters vanuserühmas ja see tähendab omakorda topelt tiitlivõistlusi sel aasta. Kevdel mäletatavasti sain -90kg 7.koha ja mastersis pronksi EM -l. Suuresti rikkus ettevalmistuse vahetult 17 päeva enne EM -saadud rätsepalihase vigastus, mis nüüdseks on õnneks ammu taastunud. Praeguse ettevalmistuse käigus ei plaaninudki teha niipalju kontrollvõistlusi kui varasematel aastatel ja oli plaanis vaid EMV enne MM -i, kuid nädalapäevad tagasi pakuti võimalust Ukraina sõprade poolt ja otsustasin osaleda Ternopol Cupil. Kuna kogu sõit maksti kinni, nii lennud kui elamised - sest eks sportlik tase on jõudnud juba sinna, et turniiri korraldajad sellistel juhtudel ka juba kulud konpenseerivad,siis otsustasin pakkumise vastu võtta. Läksin kohale ilma suuremate ootsusteta, sest isegi ei teadnud, kes kohale tulevad ja nagu selgus, et seltskond oli vägev: 5 varasemat euroopa meistrit ja absoluutkategooria, kus väiksem mees 80 kilo (ca 160cm pikk seejuures) ja pikim ja suurim 193 cm ja 123 kilo võistluskaaluga, seejuures enamus 100 + kilo. Sellistel juhtudel on ka tulemus loterii, so kohtunikud hindavad kas massi või siis reljeefi. Kuna vormi mõttes nägin, et olin pigem seal esimese otsa mees kuivuse osas, siis vaatasin ,e tõnne korral saab võistleda küll, kuid nagu selgus eelistati ikka rohkem massi ja esimese otsa riisusid enamasti raskekaallased, erandine Venemaa kahekordne absoluutne meister Koljasnikov (90 kilo 168cm) kes oli nii head proportsioonide kui vormiga. Sellises konkurentsis võisltused tulevad tegelikult sportlasele kasuks ja panevad sind ennast ka veelgi paremaks saamise nimel pingutama. Seega võtan seda käiku kui head kogemust. Muudest tegemistest ka natuke, suure osa on võtnud ka igapäeva tegemistest koolitused ja osalemine erinevates noorteprojektides. Nii olin septembris spordinädala patroon koos Gerd Kanteri ja Jüri Tammega ja sai käidud noortele tegemas motivatsiooniloenguid eneseusu teemadel. Üldse on koolitustellimusi üha rohkem ja vajadus koolitamise järele suur ,eriti juba ka lihtsalt firmakollektiivides, kes soovivad, et nende töötajad oleksid tervemad. Sellistel juhtudel olengi teinud "Tervisliku eluviisi" loenguid. Kel huvi saab koolitustega tutvuda minu koolituste kodulehel: otikoolitused.ee Huvitavatest muudest projektidest oli vahva võtta osa "Tähtede hõbelusikas" saatest, kus siis koos teiste erinevate tuntud inimestega: Mihkel Raud, Yana Toom, Liis Lemsalu ja Joosep Järvesaar, käisime mööda Eesti erinevaid tipprestorane ja valmistasime süüa, mida siis kohtunikud hindasid. Eeter on igal reedel kell 21.00 TV3 -s. See on pärsi humoorikas kokasaade, kes ei ole muidu kokasaate jälgija, siis seda soovitan kindlaasti vaadata, nalja saab seal üksjagu. Samuti oli huvitav osalemine rehvireklaamis, praegu peaks see jooksma ka erinevatel linnaekraanidel. Mõtteaineks ka neile, kes veel suvekummidega sõidavad, et varsti on aeg talverehvid alla panna. Arvan ,et esimese korra kohta aitab ja proovin nüüd ikka tihedamalt postitada kui kord 9 kuu jooksul...... Oma tegemisi kajastan ka operatiivsemalt FB: https://www.facebook.com/ott.kiivikas Instagrammis: https://www.instagram.com/ottkiivikas/ Toidulisandid: http://fitshop.fitness.ee/ Koolitused: https://otikoolitused.ee/
  19. Kes nädalavahetusel Põhjamaade meistrivõistlustele minemas on? Kas keegi saabub juhuslikult veel Göteborgi Landvetteri lennujaama reedel kella 12-13 paiku ja liigub sealt otse Alingsasi? Võiks ühiselt taksot jagada.
  20. The Aesthetic Project | YouTube

  21. Helena bikinifitnessi teekond- kõige jaoks on esimene kord....

    These are not your lucky bikinis, jxrgmine kord vxistle punastega. Nendega olid vxga vau ja efektne. Hmm. Rohelistega jxi mulje, et selg on vesine vxi miskit on viltu. Kahju kyll, elasime kxik kaasa ja lootsime, et top6 siiski tuleb. Not fair! Eks ta ole subjektiivne ala ja yks kaotus ei ole veel pxhjus kxed maha lasta. Chin up and keep going towards your goal
  1. Lae rohkem tegevusi
×