Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. O: Gym rings (võimlemisrõngad)

    Hetkel valikus sellised https://www.gym.ee/product/rippumise-rongad/
  3. Vend Vähk Lahkus üks vendadest Paulidest

    Kas koroona?
  4. Vend Vähk Lahkus üks vendadest Paulidest

    05.aprill 2020 Jälle üks vägilane on siit ilmast lahkunud. Üks vendadest Barbaritest läks sellel aastal kaugemale. David Paul
  5. 2x 21kg müüdud. Alles veel teised raskused - hinnaga 1€ / kg.
  6. Yesterday
  7. Ostan 2tk reguleeritavaid hantleid. Vähemalt 2x20kg. Mida rohkem seda parem. Hind võiks olla mõistlik samuti.
  8. Müüa metallist hantlipaar - 2x 21kg. Hinnaks 1,5€ / kg. Olemas ka veel vahemikus 7kg - 44kg metallist hantlipaare. Mõned on kummikattega. 5350 4265. Asuvad Tallinnas.
  9. Müüa trenažöör IronBody crosstrainer. Erinevad raskusastmed. Elekrooniline display. Tänu liikuvatele hoobadele saab lisaks alakehale koormust ka ülakeha. Korras, aga kiuksub (kui kiuksumine häirib, siis vaja natuke õlitada). Sobib hästi kodus kasutamiseks. Asukoht: Tallinn, Mustamäe (Magistrali Keskuse lähedal). Ostu korral transporti ei paku. Pead ise järele tulema. Hind 60€ Huvi korral helista 56664252 või saada email morrys83@gmail.com
  10. Last week
  11. O: Gym rings (võimlemisrõngad)

    Tere, Kas võimlemisrõngad on veel saadaval? Teie vastust oodates Kaarel Võib kirjutada kaarel.kaarelson@gmail.com
  12. Earlier
  13. Seoses eriolukorraga toimuvad aprillis-mais Tartu Ülikooli treenerite koolitused e-kursuste-veebiseminaridena! Kursuse keskkonnas on materjale, videoloenguid, foorumiarutelusid, õppejõu soovitusi ja küsimustele vastamist. Ühel päeval on ka veebiseminar. Kui seda otse ei õnnestu vaadata, siis kursuse keskkonnas jääb ka järelvaatamise võimalus. Treeneri tee distsipliinini: ennetavad ja korrigeerivad strateegiad aktiivse õppimise teenistuses, 15.04.2020 - 22.04.2020 Läbiviija: Aave Hannus Maht: 10 koolitustundi Õpilaste distsiplineerimine on paljude treenerite jaoks üks ebameeldivamaid aspekte treeneritöö juures. Kursus annab ülevaade õpilaste käitumise kujundamise strateegiatest, mis aitavad ennetada ebasoovitavat käitumist ning toetavad tõhusat õpetamist ja õppimist. Videoloengud annavad ülevaate ennetavatest ja korrigeerivatest strateegiatest, mida kasutada selleks, et suunata õpilaste tähelepanu ja õppimist. Veebiseminaril saab omandada praktilisi võtteid, mille abil luua tingimused keskendunud ja aktiivseks õppimiseks. Lisaks käsitletakse korrigeerivaid strateegiaid ebasoovitavale käitumisele reageerimisel. Keskendumise juhtimine võistlusolukorras: praktiline fookuse treenimine, 29.04.2020 - 06.05.2020 Läbiviija: Aave Hannus Maht: 10 koolitustundi Koolituse eesmärk on õpetada praktilisi võtteid õpilaste ettevalmistamiseks võistlustel optimaalseks keskendumiseks ja segajatega toimetulekuks. Videoloengutega antakse ülevaate tähelepanu tööpõhimõtetest ja tähelepanu treenimise võimalustest. Veebiseminaris harjutatakse õpilaste ettevalmistamist võistlussituatsioonis keskendumiseks ja segavate mõtete ning kujutluspiltide fookusest eemal hoidmiseks. Täpsem info ja registreerumine klikkides kursuse pealkirjal või: https://www.ut.ee/et/uudised/kutsume-oppima-ulikooli-e-kursustel
  14. Täielik algaja

    Oled harjuma hakanud treeninguga. See , et jargmine paev lihad valus pole on okei. See uks muut, et kui lihas haige siis oli effektiivne. Kui puhkus, uni , toitumine paigas siis regulaarsel harrastajal ei jaagi lihased poletilikuliseks. Alaseljale void teha harjutust "good morning" Rahulikult kergema raskusega. Netist leiad kuidad sooritada ( ntx youtubes jason blaha ) Kui rinda surud hoia kuunarnukid keha lahedal, ara aja kyynarnukke laiali ( 6la tervise suhtes hea) Ise tegin 2x n2dalas : Kykk (130 5x) J6ur6mme( 190 1x) L6ug/kangi t6mbed (+50 kg enda kaal 90 1x l6ug) Lamades sur (120)pausiga Pysti sur ( 80 ilma j6nksuta) Peale nende j6unumbtite saavutamist hakksdin spetsialiseeruma alles. Aga muidu j6udu ja jarjepidevust
  15. Täielik algaja

    Andis tõesti head nõu. Proovin teha ülepäeviti full body workoute,kus sees kõik mis soovitas. Kükk ja jõutõmme mõjuvad kõige paremini ütleks,tundub vähemalt. Rinnalt surumist teen põrandalt,kuna pinki pole aga kordused suurenevad juba ,ning pole enam nii raske ja võiks tõsta raskust,samas annab mängida ka haardega siinkohal,võtta kitsam,et triitsa rohkem treenida või laielmalt,et õlgadele survet anda rohkem,rinnalihased valusaks enam ei lähe ,seega olen kas vale asendi omandanud treenimisel või pean koormust tõstma. Yleeilsest jõutõmbest oli kaks päeva selg niivõrd valus/kange,et liikudagi oli raske,veidi lugedes sain aru,et see on vale ,ning olen midaagi pigem vigastanud või ära tõmmanud kui nii on,õnneks täna juba parem ja saan ilusti toimetada,aga tänasesse trenni veel jõutõmmet panna ei julge. Alaseljaga on mul alati probleemid peale fyysiliselt rasket tööd olnud,sellest ka see valu nüüd ma arvan,selg on nõrk ja vajab trenni. Olen küll jah algaja ja kõlab vägagi loogiliselt,et enne vundament alla ja siis hakata kätele jne spetsaliseeruma rohkem,seega praegu oleks vale kui jätaksin küki ,rinnatõmbe ja lõuatõmbed igasse ülepäeva trenni ja hakkaksin kava jagama nii,et ükspäev ülakeha ja järgmine päev alakeha,et ikkagi kõik lihased saaks ka eraldi trenni nädalas 3korda?
  16. Täielik algaja

    Väike näidis, koostatud http://xn--atleetvimlemine-ysb.ee/ keskonnas. Tähtis on järgida harjutuste kirjeldusi, mitte vahendeid, mida võib analoogidega asendada.
  17. Täielik algaja

    Siit leiad rohkelt ideid koduseks treenimiseks https://www.facebook.com/groups/160257447400555/
  18. Ats Loot YouTubes

  19. Täielik algaja

    Kasutaja naksitrall andis kõige mõistlikumat nõu. MIngi triitsa ja biitsa eraldi treenimine on abiharjutused ja algaja ei vaja neid. Tee lõuatõmbeid, kangi tõmbeid, surumisi nii lamades kui püsti, kükk ja jõutõmme ja areng on okei kui taga on norm toitumine ja magamine. Trenn pole raketiteadus. Tänapäeval on 1000 erinevat masinat ja kava, et saaks klientidele midagi müüa lihtsalt. Elame materialistlikus maailmas.
  20. Seoses eriolukorraga FitShop Sparta avatud ainult tööpäevadel 9:00-17:00 !E-pood FitShop.ee avatud 24/7 Jooksval toimuv siin: https://www.instagram.com/stories/fitshop_ee/ Veel viimases super hinnaga 2.00€ 3.30€ https://fitshop.fitness.ee/batoonid-snakid/0/readmore/2751/The-Complete-Cookie/x
  21. Leia endale lähim välijõusaal

    Aitäh gmaster tagasiside eest! Igasugused viited erinevatele treeningpaikadele ka kõikidelt teistelt kaastreenijatelt oodatud (saab jätta vihje otse https://fit24.ee/ lehele). Nädala jooksul õnnestus lisada päris palju uusi välitreenimisvõimalusi Tallinna ja Taru ümbruses, samuti teistes Eestimaa piirkondades. Vaata kõikide välijõusaalide ja jõulinnakute asukohti kaardil, klikkides sobivale piirkonnale: https://fit24.ee/treening/valijousaal/
  22. Leia endale lähim välijõusaal

    Rohkeilt valikuid ilmub siin: https://www.facebook.com/groups/160257447400555/
  23. Täielik algaja

    Soovitan läbitöötada: Atleetvõimlemine.ee
  24. Vend Vähk Lahkus üks vendadest Paulidest

    Jalad tulid jälle maha
  25. Seoses eriolukorraga FitShop Sparta avatud ainult tööpäevadel 9:00-17:00 !NB! E-pood FitShop.ee avatud 24/7
  26. M: MyProtein Vegan Blend Chocolate 2.5kg

    Ikka alles! UUS HIND - 20€
  27. Täielik algaja

  1. Load more activity
×