Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Ats Loot YouTubes

  3. Yesterday
  4. Last week
  5. Vend Vähk veab seanahka

    07.november 2019 Tere sõbrad! Kuidas läheb? Mina olen täna seanahka vedanud. Kujutad sa ette- ei olegi veel spordiklubisse jõudnud? Siiski-siiski, õhtul annan ühe bodypumpi ning ehk kannatab natuke ka jõusaalis lammutada. Pidev töö käib. Loodetavasti järgmisest nädalast tuleb ka rühmatrenne juurde ning küllaltki suurele treeningkoormusele lisaks ka vajalikud toidulisandid- testotõstjad, kreatiinikapslid, omega369, vitamiinid-mineraalid ja toidulaual rohkem valku. Ilmselt on ka aeg varsti hakata tegema mingeid põnevaid reeninguvideosid, aga teisi kopeerida ei tahaks ning peab välja mõtlema midagi huvitavamat. Väga pikalt kirjutama ei hakka. Kõigil Tartu atleetidel soovitan kindlasti oma silmaga üle vaadata FitLife spordiklubi pärast niiöedla uuestisündi. Väga hea saal ning mõnus seltskond! Lisan ka ühe huvitava pildi minu elu esimestest kulturismivõistlustest 1997 aastast. Kategooriad ja võistlejate nimed. Sellel ajal kirjutati kõike veel käsitsi ja ka võistlus toimus suures mahus vene keeles. Võistluste ajal ühe võistleja auto ärandati ning toimus terve rida jaburaid asju. Olid ajad. Siinkohal tervitused kõikidele, kes nendest 1997 aasta võistlustest osa võtsid!
  6. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    jep, ma tean, tänaseks olen tõstnud...
  7. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    Vaatasin ka Sinu toitumise üle ja seal on ka ainult 100g valku. Algajal tõesti kasvab lihas ka madala kaloraaži ja madala valgukoguse peal. Mingi hetk tuleb piir ette. Uurisin ka vegan.ee lehel toitumist ja seal samuti on näha, et valgud on üsna madalad (ühel naisel isegi oli OK) 55-108g. Kaloraaž 2000-2700kcal.
  8. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    ei ole, segatoiduliste suur viga on loomsete produktide ületarbimine. nt müriaad kardiovaskulaarseid haiguseid on tingitud just sellest. siin sooviks otsest viidet väitele. ma nüüd ei tea, mida kosta selle peale... okei? kas tema verenäitajad on muidu avalikult üleval kuskil? iseensest oleks ju huvitav võrrelda... "kaloraaž võib kergelt lõhki minna" puudutab väga-väga väikest osa sportlastest, kui puudutab loomulikult. aga, tunnistan südamerahuga, ma ei ole pädev süvitsi minema teemal "võistluskulturism vegantoitumisel", seega ma hetkel seda teemat ei puutuks, kuna võin ajada kelbast või keegi võib ajada mulle kelbast - nii ei saa keegi väga targemaks... ma olen hetkel suht vähe nühkinud saali, kas kunagi võtan mingi dieedi ette või mitte - seda ei oska öelda... kui võtan, siis saame mõlemad pealt vahtida, mis saab - või jällegi - ei saa. nii uuringud väidavad hehe ma toon need mõned välja ka, et kõik teaks, millest on jutt. veganid peavad võtma toidulisandina või rikastatud toitude näol kahte vitamiini meie kliimas: 1) D-vitamiin, kuna meie laiuskraadil on väga kehv seis päiksepaistega ja meie keha ei suuda D-vitamiini sünteesida ilma teatud intensiivuse päiksepaisteta. seda peavad võtma lisandina või rikastatud toidu näol kõik siinsel laiuskraadil elavad inimesed. 2) B-12 vitamiin, kuna ei loomad ega taimed ei ole võimelised B-12 sünteesima, millest tulenevalt on kohustuslik tarbida vitamiine või rikastatud toite. ma arvan, et ma teen kunagi eraldi postituse valkudest, millised on parimad allikad, missuguseid tooteid osta jne.
  9. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    Lihasööjate suur viga on mittepiisav juur-, aed-ja puuviljade söömine. Ükski omivoor ei söö neid piisavalt. Kui inimene sööks liha + piisavalt juur-, aed- ja puuvilju, siis tema verenäitajad oleksid paremad kui veganil. Kristjan-Johannes Konsap tegi ettepaneku kõikidele veganitele, et kui nende verenäitajad on temast paremad, siis.... (ma ei mäleta, mis ta vahele pani). Veganlus ei olegi halb, kui seda õigesti teha. Sportlastel on see üsna keeruline, sest valkude kättesaamiseks on vaja süüa üsna suur kogus toitu ja kaloraaž võib kergelt lõhki minna. Arvestades veel seda, et taimne valk ei ole inimese jaoks täisväärtuslik ning osad uuringud ütlevad tänu sellele, et veganid võiksid 10-20% rohkem valke süüa kui omnivoorid. Oletame, et nüüd keegi, kes tegeleb kulturismiga ja tahab lavale minna. Siis tema päevane kaloraaž võistlusdieedi ajal on ~2500-2700kcal ja negatiivses kaloraažis on vajalik lihasmassi säilitamiseks süüa rohkem valke kui offseasoni ajal (offseasoni ajal 1,7-2,2g/kg). Sellisel juhul ~85kg mehel on vaja süüa umbes 2,2-2,5g/kg ehk 187 - 213g valku päevas. Kui inimene oleks vegan, siis tõuseks valguvajadus 200g - 250g peale. Nüüd kuidas saada veganlusega need 200-250g valku kätte nii, et kaloraaž püsiks 2500 raames, rasvad jääksid ~80g juurde ja süsivesikuid ~300g? Üks võimalus oleks muidugi valgupulbrite kasutuselevõtt, aga arvestades, et võistlusdieet on niigi jõhker piinlemine tühja kõhuga, siis eelistaks iga inimene valgupulbrile korralikku toitu. Lõpetan positiivse noodiga ning ütlen, et vegan-toitumisel ei olegi midagi viga. Mõned puudujäävad vitamiinid saab toidulisandite näol tarvitada. Murekohaks peaksingi valkude kättesaamist madalal kaloraažil. Mul oli üks klient, kes on 10+ aastat taimsel toidul olnud ja oma lastel annab valida, kas tahavad liha või mitte. Ei sunni neile oma maailmavaadet ja toitumisharjumusi peale. Mulle trennis ütles, et ta saab täiesti aru, miks ma söön loomseid valke, sest minu valguvajadus on niivõrd suur, siis ongi raske valke toidust kätte saada. Tema suurimaks probleemiks oli ka see, et ta ei saanud toidust piisavalt valke kätte, sest kaloraaž läheb liiga suureks muidu.
  10. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    vale kui sa loed mu postitust - mida loodan, et sa tegid - siis mu väljatoodud uuringud ei sisalda ainuüksi sinu poolt värvika toidusedeliga kitsast demograafilist segmenti. uuringud viidi läbi USAs, Kanadas ja Ühendkuningriikides. veganite tervisenäitajad pole ainult segatoidulistega võrreldes paremad, vaid ka 1) poolvegetaarlastega (söövad 1x nädalas punast liha, linnu- kui ka kalaliha ning muna ja piimatooteid), 2) pesko-vegetaarlastega (söövad kalaliha ning muna ja piimatooteid) ja 3) lakto-ovo-vegetaarlasega (söövad muna ja piimatooteid) võrreldes. kui nõnda toitutakse igapäevaselt, siis kindlasti. WHO on singi kategoriseerinud inimesele vähkitekitavaks. kordamine on tarkuse ema:
  11. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    Keskmine Ameeriklane kes sööb hommikuks vahvleid vahtra siirupiga, lõunaks 3 bic macci ja õhtuks bbq steak koos rasvaste friikatega. Vahepalaks sööb magusat jogurtit, shokolaadi batoone. Trenni väga ei tee. Siukse söömisharjumustega inimene parandaks tervist veganiks hakates. Aga isik kelle menüü on : Hommik 100g kaerahrlbeid, 400ml piima, 40g pähkleid, 150g marju, 30g rosinaid, 1 banaan Vahepala : 1 õun, 1banaan Lõuna: borši supp + 3 viilu leiba Vahepala : 300g kodujuustu Õhtusöök : 400g lõhe , 400g juurvilju, 100g riisi Enne magamist: 5 mandariini, 150g veisesinki. 4x nädalas trenn. 2x kardio + 2x kangitrenni full body. Kas tema tervise näitajad ka paranevad veganiks hakates ?
  12. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    "Wrong: The Research on the Benefits of Non-Meat Diets Is Vast and Well-Established." gladiaatorite teema on saanud mujaltki kriitikat, aga ma saan aru, miks käsitlus kajastust leiab, kuna film järgib teatud narratiivi: peategelase põhjus hakata uurima taimetoitlust sai gladiaatoritest alguse. gladiaatorid võisid isegi veganid olla või süüa üksnes liha, mul on ausalt öeldes suva, kuna mitmetuhande aastate taguse ajaga paralleele luua ja võtta need paralleelid mingiks eeskujuks ning omistada väärtus läbi ipso facto pole nkn väga pädev argument. tänapäevane teadus, eetika, kultuur on küll süntees ajaloost, aga väita mingi argumendiga, et kunagi tehti midagi nii või ei tehtud nii, seega peame praegu ka tegema nõnda või ei pea tegema, on suht lamp. kas taimetoitlus on vast and well-established? Academy of Nutrition and Dietetics, mis koondab enda alla üle 70 000 liikme ja on maailma suurim toitumisasjatundjaid koondav org, on järgmisel seisukohal: riiklikes toitumissoovitustes on taimetoitlus saanud poolehoiu ka nt USAs, Kanadas, Austraalias, Põhjamaades, Soomes ja UKs. kui rääkida teadusuuringutest, mis toetavad tervislikel kaalutustel pigem vegantoitumist, siis siit saab rohkelt viidatud infot: http://vegan.ee/veganlusest/pohjused/tervis/. kaks uuringut on infograafikutena välja toodud: Wrong: There Are a Host of Deadly Toxins, Inherent to All Animal Products, That Are Highly Dangerous. Like as Dangerous as Cigarettes. WHO ehk World Health Organization on ÜRO juures tegutsev rahvusvaheline tervishoiuorganisatsioon, mille eesmärk on inimeste tervise tagamine ja võitlus haiguste vastu. WHO tegi QA pärast nimetamist red meat'i arvatavasti inimesele kantserogeen, mõned nopped:
  13. Earlier
  14. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    https://www.menshealth.com/nutrition/a29067926/the-game-changers-movie-fact-check/
  15. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    Angelo, tänan video eest! aga esimeste sekunditega ütleb tüüp, et keegi soovitas tal seda vaadata ja ta ei kavatse kategooriliselt seda vaadata, seega.. mis on sinu postituse idee? sorry et ma veic bias, aga kui tüüp teeb video millestki, millega ta pole tutvunudki ja USA lipp uhkelt seina pääle löödud, siis eeemm.. mul on väike eelarvamus inimese intelligentsuse ja argumenteerimise taseme osas sry ei vaadanud väga aga kui sa soovid millegi üle arutleda, siis ma olen valmis keskustellu astuma
  16. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    just lõpetasin selle aasta ühe kõige oodatuma filmi vaatamise - "The Game Changers" (2019). IMdb lühikirjeldus on järgmine: A UFC fighter's world is turned upside down when he discovers an elite group of world-renowned athletes and scientists who prove that everything he had been taught about protein was a lie. dokumentaalfilmis teeb kõigi teiste seas üles astumise ei keegi muu kui ilmselt kulturismi kõige suurem nimi - Arnold Schwarzenegger, kes keelitab inimesi mitte sööma liha! filmi loomisele aitas kaasa ka veel James Cameron, kultusfilmide nagu "Titanic" (1997), "Avatar" (2009) ja "Terminaator 2: Judgment Day" (1991) üks loojatest. IMdb pikem kirjeldus kogu filmile: The Game Changers is a new film executive produced by James Cameron, Arnold Schwarzenegger and Jackie Chan that documents the explosive rise of plant-based eating in professional sports, mixing real-time, groundbreaking science with cinematic stories of struggle and triumph. The film features some of the strongest, fastest and toughest athletes on the planet - and it's backed by them too - with additional EPs including Formula One champion Lewis Hamilton, top-ranked tennis player Novak Djokovic, and nine-time NBA All-Star Chris Paul. Directed by Oscar®-winner Louie Psihoyos, The Game Changers follows the story of James Wilks - elite Special Forces trainer and winner of The Ultimate Fighter - as he travels the world on a quest for the truth about meat, protein, and strength. Showcasing elite athletes, special ops soldiers, and visionary scientists. Wilks' journey exposes outdated myths about food that not only affect human performance, but the health of the entire global population. hope ya enjoy!
  17. Vend Vähk veab seanahka

    24.oktoober 2019 Tere sõbrad! Viimastel päevadel on toimunud minu postkastis täielik restart. Spordihuvilised on avastanud või taasavastanud fitness.ee foorumi ning oleme ausad- siin seda infot ja pildimaterjali ikka jagub! Minul oli eile 4 trenni, täna ainult 1 bodypump ja ilmselt ka natuke jõusaali. Minu elu ühest paremast tulemusest- absoluutsest põhjamaade meistritiitlist sai täna 9 aastat. Siiani tore meenutada kuidas Soomes kord majja sai löödud. Sama tulemust kordasin ka 2013, aga siis ei olnud enam nii vägevat tunnet kui esimene kord. Üleeile hakkasin kreatiini kasutama ning hirmsa puraka annab küll. Täna kavatsen ennast bodypupis ületada raudselt! Selline metsik tunne on et tahaks läbi ukse joosta! Panen ka ühe pildi üles enda "lapsepõlvest". Pildistatud vanas Tartu Pepleri tänava Maaülikooli spordihoone riideruumis. Ei osanud sellel ajal küll poseerida, aga mingi pildi saab ikka.
  18. Ats Loot YouTubes

  19. Vend Vähk veab seanahka

    22.oktoober 2019 Tere sõbrad! Kui ise ei tee, siis ei tee ka teised sinu eest! Usun, et minu eeskuju järgivad veel paljud ning hakkame ühiselt jälle fitness.ee foorumis tegutsema. Siin on ju tegelikult kogu materjal olemas. Iga päev keegi küsib küll kaalulangetamise kohta, küll lamadessurumise kohta jne. Siit saab otsingust kõik vajaliku kätte kui ainult otsida viitsid. Püüan ka rohkem igasuguseid põnevaid retropilte üles panna- neid on mul aegade alguses arhiivis päris palju. Mina ise ei ole kaugeltki püssi põõsasse visanud ning kui soovin jälle lavale tulla, pean varakult pilli häälestama hakkama. Mina, kes ma juba aastaid ei ole kasutanud kreatiini, peaksin selle imelise lisandi uuesti kasutusele võtma- just see käis minu vormi tegemise juurde 10 aastat tagasi kui olin ka laval lopsakam. Muide, sellel nädalal annan iga päev vähemalt 1 bodypumpi ning varsti on rühmatrenne lisandumas. Ok, panen ka 2 põnevat pilti üles. Tegemist 2006 aastal toimuvate EM piltidega Slovakkias, Bratislavas. Võistluspäeva eelõhtul hotellis. Eks meil Otiga olid suured ootused ja lootused, sest täpselt aasta tagasi olime mõlemad saanud EM-ilt Rumeenias mina pronksi ja Ott hõbeda. Sõbrad, te ei usu, mille taha meie võimas etteaste takerdus! Lavavalguse taha! Seda on raske kirjeldada, aga meie, kes panime alati nii tumeda grimmi kui võimalik, kadusime erakordselt tuhmi valgusega laval täielikult. Kohtunikel ei olnud midagi hinnata kui meestel laval ei paistnud mitte mingisugust reljeefi. See oli minu elu üks suuremaid tagasilööke, aga mis ei tapa- teeb tugevamaks!
  20. @maxvorovski

  21. @maxvorovski

  22. @uku.jurjendal

    Uku instastorit jälgi SIIT
  23. Ats Loot YouTubes

  24. @maxvorovski

  25. @maxvorovski

    Vaata Maxi instastorit SIIT
  26. @maxvorovski

    https://www.instagram.com/p/B3eMmmUDaDl/
  27. Vend Vähk veab seanahka

    Galeriid alati siin https://eastlabsphoto.com/gallery/!
  28. Vend Vähk veab seanahka

    Kõik on viimasel ajal nii vaikne. Võistlused toimuvad, aga infot tulemuste kohta on raske leida. Facebooki avarustes on mõni pilt ja ei ole lisatud tulemusi. Leidsin viimase Soome võistluse tulemused: R E S U L T S IFBB Nordic Cup & Jan Tana Classic October 4-7, 2019, Lahti, Finland https://ifbb.com/wp-content/uploads/2018/11/2019-IFBB-NordicCup-Results.pdf
  1. Load more activity
×