All Activity

This stream auto-updates   

  1. Eile
  2. Mul üks 14-aastane poiss hoidis teisipäeval 7 minutit ja 11 sekundit.
  3. müügiks uue väärneSõudeergomeeter Concept2 mudel E monitoriga PM3 - värvus hallhttp://www.concept2.ee/et/tooted/monitor-pm3http://www.concept2.ee/et/tooted/mudel-eHind 799.-Ahti5250983leppikahti@gmail.com
  4. Eelmine nädal
  5. Kaubamajas hind oli 2,50 €
  6. Täiesti söödav ja ülimalt mugav lahendus Omalt poolt saab lisada midaiganes hing ihkab Toorjuust, sink jne... Haabersti Rimis täiesti saadaval ... ilmselt ka teistes . Roheline supp : Energiat 142 kj/ 34 kcal Rasvu 0,4 g Millest küllastunud rasvhapped 0,1 g Süsivesikuid 4,0 g Millest suhkruid 2,3 g Kiudainet 2,9 g Valku 2,1 g Soola 0,05 g Kõrvitsa supp: Energiat 120 kj/ 29 kcal Rasvu 0,2 g Millest küllastunud rasvhapped 0,1 g Süsivesikuid 4,8 g Millest suhkruid 3,1 g Kiudainet 2,2 g Valku 0,8 g Soola 0,03 g
  7. Loe artikit Merikesest siin! Rafael Santonja, Merike Madar, Ben Weider
  8. Telliskivi FitShopis on nüüd saadaval kvaliteetne pastöriseeritud munavalge - WhitePRO - Munast saadav valk on ideaalne sportlastele, kes soovivad ehitada uut lihast - Munavalgul on väga kõrge valgu efektiivsuse näitaja - Munavalk on “täielik” valk, olles heaks asendamatute ja hargnenud ahelaga aminohapete allikaks - Munavalk on teistest valkudest peajagu üle - Sisaldab kõiki hargnenud ahelaga aminohappeid (BCAA) - Ei sisalda säilitusained - Ei sisalda lisaaineid - Rasvavaba - Suhkruvaba WHITEPRO -d on lihtne ja käepärane kasutada erinevate pannkookide, kokteilide, smuutide ja munapudru valmistamisel. Oleme avatud 9:00 - 17:00
  9. ca 6 kuud enne kergema trenniga alustamist. nende 6 kuu jooksul füsio praegu ütleks enesetunde pealt, et täielikult taastunud (möödas 1,5a). jõu osas ei näe ka tagasiminekut - alateadvuses vahest vast kumiseb, aga muidu ok
  10. 24.mai 2017. Tere! Kuu aja pärast on juba jaanipäev. Tore päev, mille kannatusteks juba praegu osad tegelased usinasti valmistuvad. Juba praegu grillahjud töötavad täie võimsusega ja õlu voolab nende niigi lodevasse ihusse nagu emapiim. Küll jaanipäeval läheb õigeks söömiseks. Palju õnne! Mina toimetan vaikselt ikka edasi. Kevadel tehtud vorm oli väga hea, sügisel tahaks vähemalt samaga vastata. Kehakaal on 85 kg peal. Ok, täna ilmselt kalale üle pika aja ja õhtul jälle trenni. Eile oli mul üks jünger, kellega tegime koos trenni. Trenni lõpus nagu ikka kõhulihased. Otsustasime sissejuhatuseks ette võtta plangu. Kuna jüngri eelmine rekord oli läbi pisarate 1 minut ja 30 sekundit, siis otsustasin teha talle väljakutse, et mina pean hoidma temast täpselt poole rohkem. See oli viga... Ta hoidis täpselt 3 minutit!!! Kuna koos alustasime, siis tuleb tunnistada, et kolmanda minuti lõpuks oli mul juba võrdlemisi raske seista, aga kinnas oli visatud ja taganemisteed ei olnud! Niisiis minu uus rekord: 6 minutit ja 1 sekund. Õhtul andsin veel ühe bodupumpi, aga õnneks ei andnud kõht tunda. Täna ka ei ole mingit lihasvalu, aga eile käis plangu ajal elu korduvalt silmade eest läbi. Teinekord olen oma väljakutsetega ettevaatlikum
  11. 23. augustil toimub Tartus Tartu Ülikooli koolitus "JÕUSAALI TREENINGKAVA KOOSTAMINE". Läbiviija: Peep Päll, Tartu Ülikooli Kehalise kasvatuse ja spordididaktika osakond, raskejõustiku assistent Kursuse läbinud õppija - omab algteadmisi jõutreeningust, selle läbiviimisest ja organiseerimisest jõusaalis; - oskab kasutada jõutreeningul erinevaid jõumasinaid, inventari - omandab teoreetilised põhiteadmised jõusaali erinevate jõuharjutuste tehnikas ning treeningumetoodikas - teab jõusaali treeningkava koostamise põhimõtteid. 24. augustil toimub Tartus Tartu Ülikooli koolitus: "TEADLIK TREENING JA KEHAHOIU ABC"Läbiviija: Kaja HermlinKehahoiu:A- tedmised ja oskused rühivaatlemiseks ja korrastamiseks B- ergonoomiline kehakasutus igapäevaelus ning selja tervis C- tugi-liikumisaparaadi konstitutsioonilised iseärasused, treeningprotsessi individualiseerimine ning eneseabi Korrektne rüht tagab meile sirge selja ja terve lülisamba kõrge vanaduseni. Vaata lähemalt: www.ut.ee/suveulikool
  12. Hei! Ülevaade möödunud kuust, kuhu jäid sisse Eestikad, Hispaania, palju trenni, puhkenädal, EKR 5 koolitus, vormikontroll ja palju muudki. Kõigest sellest siis lähemalt. Eestikatest palju juttu ei tee, nii palju aega möödas juba, võistlust oli tore jälgida, mõned tulemused üllatasid, mõned tulemused olid ette aimata . Vaimselt veidi raske, sest oleks ka ise lavale tahtnud, aga kõik millekski vajalik ja see aeg ootab mind sügisel. Peale Eestikaid tegelikult startisimegi juba Hispaania poole, kus olime kokku tervelt nädala, veetsime palju aktiivselt aega. Hotellis oli küll ka jõusaal, aga andsin endale lubaduse, et puhkan seekord, ning tegin seal vaid ühe kogu keha treeningu, aga see-eest aeroobse maht oli võrreldamisi suur, päevas sai jalutades keskmiselt läbitud 20-25 km ning samuti laenutasime rattad, et Barcelona põhikohad läbi sõita. Pole kunagi olnud "bussiturist" ega hakka ka . Hispaanias sai toiduga toimetatud suhteliselt tagasihoidlikult, sest kohalik toit eriti vaimustust ei pakkunud, väljaarvatud värsked puuviljad, gelato ja kala. Kaasas oli ka oma valguvaru ning poest sai ka korralikku toitu osta, valik oli harjumatu, aga natukene tuhnides leidsime kõik vajaliku. Ilm oli väga mõnus, võrreldes, et Eestis lahkudes oli lumi ja Hispaanias oli veel kohalike jaoks "karge" 20 kraadi, viimastel päevadel ka 25-27. Jäin väga rahule, täielik keskkonnavahetus ja nädalane "eemal olek" andis kindlasti head efekti, seda nii eraelus kui ka jõunäitajates. Veidi pildimaterjali: Vahepealsest toitumisest ja treeningust nii palju, et otseselt muutusi ei ole. Võrreldes veebruariga juures ca 2 kg ja rohkem pole juurde lasknud, ei midagi ulmelist ja omadega eesmärgis. Toidukogused on ilusti kontrolli all ning kaloraaž on olnud vastavalt kulutusele, teades, et dieet ukse ees, ei hakanud enam midagi ülesse nihutama ka, isudega nii ja naa, vahel ikka lubad midagi, aga kõike mõistuse piires, üldjuhul oma toit. Treeningkavas ka muutusi vahepeal olnud ei ole, kuna töötan kahe tsükliga, siis ei ole tüdimust ka peal. Mäletan, et aasta tagasi samal ajal töötasin puhtalt jõutsükliga päris mitmeid kuid, praeguseks kindlasti eelistan rohkem mitme tsükliga treenida ja püramiidskeeme, saab korralikku pumbatust ja annab lihast peale laduda küll ning 30-40%-ga superseeriad on head taastumiseks, et kõik tasakaalus oleks ning ületreenitust ei tuleks. Aga see on väga individuaalne, kellele mis. Jõunäitajad liiguvad ülesse ning madalama kehakaaluga olen teinud nii mitmeidki rekordeid ja stardipositsioon uueks dieediks on kindlasti parem kui 2016 sügisel. Argipäev videos. Mõni aeg ma eriti lisandeid ei kasutanud, aga nüüd vaikselt tulevad samm-sammult tagasi: Fast Whey+, Fast Vitargo, Olimp BCAA, Fast protein puddingud. Ehk suhteliselt klassikalised valikud. Vitamiinidest ja mineraalidest Olimp vita-min complex . Taastumisel on kindlasti kodusteks abilisteks magneesiumõli ja massaažirull. Möödunud nädalavahetusel läbisin esimese EKR 5 taseme õppe ning ausaltöeldes olen vaimustuses ja väga rahul, terve nädalavahetus omade seltsis ja uusi teadmisi ammutamas, nii mõningale olukorrale oskan nüüd targemalt tagasi vaadata (mitte, et see midagi enam parandaks, aga õppimise koht siiski), ehk siis ka esimesele dieedile, mis seal valesti läks ja mis tegemata jäi. Teadsin, et see koolitus ei ole oluline vaid treenerina vaid ka iseendale kui õpilasele. Leian, et sportlane peab olema ise võimalikult haritud ja iseseisev, et mõista oma treenerit, ilma, et kõike küsima peaks. Piisab kord kuus vormikontrollist, ühistrennidest, seatud eesmärkidest, mõningatest suunistest ja edasi saab ise majandada ja nii meil asjad käivadki. Võistlusettevalmistumisele (toitumisele ja treeningule) olid toetavaks ka spordipsühholoogia loengud. Uuel nädalavahetusel füsioloogia õpe ja siis jätkame juba sügisel . Siinkohal julgen öelda, et kindlasti tasub seda koolitust läbida ka nendel, kes ei mõtle treeneri ametist, aga on soov võistelda! Just eile sai tehtud ka vormikontroll, panime paika esialgsed sügisese hooaja võistlused ning kaalu eesmärgid. Hea tunne oli jälle king jalga panna, süda puperdab ja motivatsioon suur . Sai läbi käidud poseerimisrutiin, eks seda nüüd vaja lihvima hakata uuesti. Stardipositsioon sai fikseeritud ja hakkame tööga pihta. Kuna eelnevalt on kaloraaž olnud sinna-tänna, aga 2100 selline keskmine, siis praegu kaardistan veel selle, kuidas mu keha hetkel ainult 2100-ga toimib (240 süsivesik, 65 rasv, 140 valk), hetkel tundub, et kaal kukub sellegagi, ilma, et miskit olulist muuta, aga vaatan mis nädala lõikes tulemus on, kui ainult see number ees, siis tean kuidas edasi toimetada ja dieeti alustada. Toidulaua tõmban muidugi puhtamaks, aga algul võimalusel toitu üldse ei kärbigi, mängin makrote vahekorraga ning veidi treeningmahtu juurde, vaatan. Ilmselt liigume nii, et praegu nädalas ca 0,5 kg, see selline optimaalne number, peaks ilusti ka lihast säilitama. Alla tulla hetkel 8-10 kg. Eesmärk see dieet teha nii, et algul intensiivsem ja lõpus siis tuure maha võtta ja isegi juurde laadida, kui vorm seda võimaldab muidugi. Elame näeme, kindlasti järgmises posituses annan ülevaate dieedi algusest. Veidi rohkem materjali instagrammis helenhilkja . Peatse kirjutamiseni!
  13. Mis on pika elu saladus? Üldiselt elavad kaua need, kellel on hea tervis, mis tuleneb tervislike eluviise harrastades. Tervislik eluviis ei hõlma mitte ainult õiget toitumist ja füüsilist aktiivsust, kuid ka head emotsionaalset ja mentaalset energiat. Ehk oled see, millest mõtled; ning sinu mõtteid mõjutab toit, mida sööd. Oled see, mida sööd, kuna seda mida sööd mõjutab sinu energeetilist olemust. Kui toitud tervislikult, siis see mõjutab sinu mõtlemist ja energiat. Kui oled stressis, siis kipud sööma ka vastavaid toite, mis soodustab ülekaalu. Ja ülekaal viitab kehvale tervisele. Oled õnnelik ja positiivne, mõjutad keha tahtma vastava energiaga toite. On uuritud maailma eri paikadest rahvusi ja kommuune, kes elavad kaua. Erinevad mägirahvused võivad elada keskmiselt 100-160 aastaseks. Oluline ühine joon neil on see, et nende toidumenüü mikrotoitainete keskkond on ülimalt suur (kordades suurem FDA soovitustest), sealjuures väga madala päevase kaloraažiga. Mägirahvad võivad elada vaeselt, kuid on õnnelikud ja eluga rahul – kas nende õnnelikkus tuleneb toidu energiast, mis hoiab tervise korras, mis lubab neil elada kaua? Korrasta sinagi oma toitumist ning lisa oma menüüsse tugeva toitaine kontsentratsiooniga supertoite. CocoVi Nisuoras -30% CocoVi Spirulina -30% CocoVi Klorella -30% Telli ka veebipoest
  14. Kui kaua olete taastunud peale õla oppi? kuidas on mõjutanud treeninguid? On kellegil paranenud täielikult? Täpsemalt siis sai tehtud Õlaliigese osaline sünovektoomia,artroskoopiline.
  15. Osale ja võida "Atleetvõimlemine" !
  16. Lisaks sellele lükkasime Instagramis käima uue auhinnamängu, kus teil on võimalik võita Ervin Lieberti vast ilmunud raamat "Atleetvõimlemine" - https://goo.gl/7fgT6N
  17. Esmaspäeval ja uus nädal käes, tundub kuidagi asjakohane midagi kirjutada Tegelt ega midagi väga muutunud ei ole- võtsin terve eelnenud nädala väga rahulikult, tegin jõusaalist 1 puhkepäeva ja 1 jõutreeningu asendasin hoopis 2 tunnise rattasõiduga- see ju minu vana armastus, enne kui fitnessi armusin ja lubasin paar menüüvalist toidukorda. See muidugi ei tähenda, et need toidukorrad kaloraazile täies mahus juurde tulevad aga ilmselt natukene üle läks ikka... Kaal ja vorm on püsinud vaatamata igasugustele "kõrvalekalletele" peale Hispaaniat seal kus oli ka enne reisi, ehk siis kuskilt midagi "kaduma" pole läinud. Keha ja vaim on ka kenasti puhata saanud. Sellise kuuaja pikkuse pausiga muudmoodi ei saagi, vahepeal tuleb lihtsalt kergelt järele anda ja puhata... peab vaid valvel olema, et väga "lappama" ei läheks nende järeleandmistega Eks võistlejad teavad, millest jutt.... Nädalavahetusel osalesin veel Mai Jooksul (mis on mei kollektiiviga juba iga-aastane traditsioon). Vigastuse kartuses siiski oma rekordit lööma ei läindu ja kulgesin rahulikul 7km pikkuse raja läbi (eelmine aasta oli aeg 29 min, see aasta 39min). Kes seal osalenud on, teab millise massiga seal tegemist on ja pressimist ja teepervel jooksmist omajagu. Mõtlesin, et parem jätan selle "aja jooksmise" mõneks teiseks aastaks ja pigem lähen ilma vigastuseta koju. Ilm oli muidugi fantastiline ja joosta ju sellega mõnus. Tänasest lülitasin programmi tagasi hommikuse 30 min kerge kardio-treeningu mida teen tühja kõhuga ja otse voodist. Kuskil 2. km läheb uni ka üle Kahjuks ilm oli oluliselt jahedam ja terve tee sadas vihma, aga mind see juba ei takista. 30 minutit on nii lühike ots ka et möödub vilksamisi. Teise 30 min teen õhtul peale jõutrenni saalis. Enda motiveerimiseks valmistasin ka uue kalendri- mind ikka aitab see väga- naljalt ükski rist tegemata ei jää ja kleebitud on see koos piltidega loomulikult kööki, külmkapi uksele Vahepeal käisin ka poodides, ostsin kõik lavameigi jaosk tarviliku ja läbisin kiirkoolituse- nüüd pole muud kui ise kätt harjutada ja usun et saan Marbellas hakkama küll! Hooaega, dieeti, ettevalmistust jne on jäänud veel vaid 2 täisnädalat ja siis veel mõned loetud päevad peale ja ongi aeg jälle kohvreid pakkima hakata. Lõppu üks koogi pilt- retsepti leiab minu instast- rabarberi kohupiima kook, suhkruvaba nagu mulle meeldib Ja mõnusalt päikseline lõunasöök rõdul koos tütrega. Kausis hetke absoluutne lemmik- põhjaks jääkapsas jogurti, küüslaugu ja dijoni sinepi kastmega, peale kergelt Gheega praetud köögiviljad (paprika, suvikõrvits, seened) ja kana. Lihtne, kiire, toitev ja maitsev
  18. 125 kg - päris suur poiss siis - Seimile varsti konkurentsi pakkuma
  19. Ega halb ei olnud Pool kooki oli vast 33-34 g rasva
  20. ja sinna veiseliha kotleti juurde http://www.leibur.ee/?lang=est&mid=1,4
  21. Parmesan, peekon, oliivõli, kohvikoor- kõlab nagu korralik rasvane kook mis tähendab et pidi hästi maitsema
  22. Spagetid, küüslauk, oliivõli, parmesan, peekon, kohvikoor = Carbonara kook
  23. Jälle 2x putrusid... ...õuna-kaneeli-või ... šokolaadi-banaani-mustika +hazelnut choco kalorivaba kaste (Frankys Bakery - http://fitshop.fitness.ee/kastmed-maitsed/0/readmore/1819/Frankys-Kalorivaba-Siirup/) Ja midagi muud ka... ... üks lõuna - omlett kahest munast, värske salat ja kaks viilu seemneleiba rasvase juustuga ... ilus pühapäeva hommik ehk kui su mees sulle söögi voodisse kohale toob röstsai väherasvase toorjuustu, vedela munakollasega muna, praetud juustu, rucola ja tomatiga pluss piimakohv ... tortillapitsa, millelt leiab suitsukana, seeni, sibulat (ekstra suures koguses), paprikat, rasvast juustu, rucolat + balsamico
  24. Haabersti Rimi
  1. Lae rohkem tegevusi