Jump to content

Kõik tegevused

See voog uuendab automaatselt     

  1. Täna
  2. Sinu postitused on klassikaline näide, kuidas väikestest valedest pannakse kokku suur tõde. Staub võttis lisaks vitamiine, et tervisenäitajad pikas perspektiivis ei halveneks, jõi valgusheike, et lihased saaksid vajalikud aminohapped ja tegi harjutusi, et jõud ei väheneks. Mitte lihtsalt ei vähendanud päevast kaloraaži, vaid tegi kõike teadlikult. Ja pealegi ei soovitanud ta sellist eksperimenti teistele. But before lovers of junk food can start finding solace in Haub's experiment, note he limited his intake to a maximum of 1800 calories (7531 kilojoules) a day, exercised heavily throughout the period and took vitamin supplements in addition to "muscle" protein shakes.
  3. Uurimistöö

    Tere! Olen Keila Kooli 11. klassi õpilane ja teen uurimistööd teemal ''Anaboolsed steroidid ning nende kasutus kulturismis''. Paluksin teil vastata järgmistele küsimustele. Küsitlus on anonüümne ning analüüsin saadud vastuseid töö praktilises osas. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd0vRHoTc_FrKaIBopw_LjylM2zzh-aOcCPDeIqQcZ-ZWT1aw/viewform
  4. *limited his intake to a maximum of 1800 calories * "He showed he lost weight because he reduced his calorie intake," "He felt better because he lost weight. His weight loss was sufficient to reduce his blood pressure and BMI." "The right message is that calories matter. The wrong message is that health doesn't," Kas võtame selle näidispäeva menüü ka veel läbi? Et veenduda, et sel päeval ta sõi lisaks "crapile" vaid pool servingut porgandeid, 1 klaasi piima ja valgukoksi. Ahjaa, muidugi - 1 vitamiini/mineraali tableti ka. a double espresso - two servings of Hostess Twinkies Golden Sponge Cake - one Centrum Advance Formula "From A To Zinc" pill - one serving of Little Debbie Star Crunch cookies - a Diet Mr Dew drink - half a serving of Doritos Cool Ranch corn chips - two servings of Kellogg's Corn Pops cereal - a serving of whole milk - half a serving of raw baby carrots - one and a half servings of Duncan Hines Family Style Chewy Fudge brownie - half a serving of Little Debbie Zebra Cake - one serving of Muscle Milk Protein Shake drink - Total: 1589 calories Sellest samast artiklist. Mis on teie, Otter, sõnum seekord, jääb arusaamatuks. Äkki selgitate, mida need "ümberlükkamised" ümber lükkavad? Aga teha seda jäädes konteksti, mitte keskendudes sõnale "kerges" - sest see on suhteline mõiste. Suured isiksused näevad kuidagi palju vaeva väikeste kallal.
  5. Tubli töö, sherlock. Hoidkem ikka kõva edasi!
  6. Layne Nortoni postitusest ei loe kuidagi välja, et lisaks Twinkidele võttis ta veel multivitamiine, valguseike, porgandeid jne. "Kerges alakaloraažis" Tema kehakaalu juures 91,3 kg oli kaloraaz 1589 kcal tavalise 2700 kcal asemel. http://www.smh.com.au/lifestyle/diet-and-fitness/junkfood-diet-proves-fat-success-20101110-17n0o.html
  7. http://teadliktreening.com/tuharad-trimmi/
  8. Millised harjutused on tagumiku ümaraks saamiseks parimad? Ses suhtes et ma netist leidsin vaid squatside kohta, ainuke mis ma saavutanud olen on see et tagumik hakanud lihtsalt ära kaduma(see siiski hea) aga et päris ära tagumik tagant ei kaoks siis midagi nagu .. vormivat? Millised variandid parimad oleks?
  9. Eile
  10. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Facebookis on mul loosikampaania!
  11. Professor Haub, kes on toitumisteadlane, tegi katse, kus ta toitus hüpokaloorselt (kerges alakaloraažis) - suure osa tema menüüst moodustasid snäkid-maiustused. Asja mõte oli näidata, et mitte niivõrd "tervislikud" toiuained ei ole kehakompositisiooni parandamise rasva osakaalu arvelt taga, vaid üldine kaloraaž. Konkreetselt juhul saavutas ta - ca 12 kg 2 kuu jooksul, LDL kolesterool langes 20% ja HDL tõusis sama palju. Nortoni kommentaarist: kuidas see keto-fanaatikute insuliini-teooriaga kokku minema peaks, kus suhkur > insulin > rasvaks ladestumine kokku sobib? "Ei, ma ei vihka keto (LCHF)-dieeti, sel võib olla teatud juhtudel oma koht aga see ei ole mingil juhul mingi maagiline lahendus kõigele. Ainuke asi selle juures, mida vihata on, et idiootide leegionid on lasknud end sellesse imeda"
  12. Keegi eestikeelde ka tõgiks või vähemalt vene ?
  13. Soovita treenerit!

    Marimari saab rasvakihti vähemaks, kui jätab osad kalorid sõbrantsidele Ja tema treener võiks olla lihtsalt üks elementaarset jõutreeningut jagav inimene.
  14. Soovita treenerit!

    R - Puhkus või poks (sparring) - päris sama intensiivsusega tegevused, jah Eelkõige soovitaks - hoida puhkus/trenn vahekord väga kontrolli all. Ja kui treenerit, siis kindlasti sellist, kes on kursis ka selle intensiivsusega/spetsiifilisusega, mis kaasneb võitlusaladega. 3 X nädalas korralikku jalatrenni naljalt ei kujuta ka ette - ning ei ole ka tarvis. Üldse ei märka kavas rinda/käsi. Kui millegi arvelt järele anda/võita aega muuks - spetsiaalse kõhutrenni jätaks küll ära. Küll ta saab oma osa muude harjutuste ajal kätte. Üks võimalik, kes võiks sobida, ehk http://teadliktreening.com/kristjan-koik/ PS. Oleks võinud siiski eraldi teema teha, sest algsega võrreldes on see hoopis teist masti mäng.
  15. Soovita treenerit!

    Tere! Ei hakanud uut teemat tegema ning huvitaks pigem selline küsimus. Kuidas sobitada kõige paremini kokku taipoksi treeningud ja jõusaali. Hetkel ideaalis oleks nädalas 2-3x taipoksi harrastajate treeningud ning 3x nädalas jõusaal. E- poks (kombod, sparr) T - selg, õlg, jalg K- poks (üldfüüsiline, kott) N - jalg, kõht R - puhkus või poks (sparring) L- puhkus P - selg, õlg, jalg, Poks väsitab korralikult selja-õla ära, kuid samas saalis annab neid väga edukalt järgmisel päeval treenida ka. Veel... Hetkel harjutan end üldse veel sellise koormuse ja ülesehitusega, kuid tunnen, et varsti oleks tark tellida kava teadjamalt inimeselt. Kellel on kokkupuudet poks+ saal treeninguga, et panna kokku super-tore-äge- toimiv kava?
  16. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/28214525 Is There an Optimal Diet for Weight Management and Metabolic Health? " "Weight loss improves almost all obesity-related co-morbidities and metabolic markers, regardless of the macronutrient composition of the diet, but individuals do vary in preferences and ability to adhere to different diets." In other words, don't stress about the minutiae of a specific diet and the magical claims around it, instead, focus on keeping your calories in balance, and make it sustainable according to your needs and preferences. And that's all I have to say about that.
  17. https://www.researchgate.net/publication/233744707_Intermittent_fasting_combined_with_calorie_restriction_is_effective_for_weight_loss_and_cardio-protection_in_obese_women These findings suggest that IF combined with CR and liquid meals is an effective strategy to help obese women lose weight and lower CHD risk.
  18. Intermittent fasting and cardiovascular disease: current evidence and unresolved questions https://www.futuremedicine.com/doi/abs/10.2217/fca-2017-0038 "Intermittent fasting has produced a variety of beneficial health effects in animal models, although high-quality research in humans has been limited. This special report examines current evidences for intermittent fasting in humans, discusses issues that require further examination, and recommends new research that can improve the knowledge base in this emerging research area. While potentially useful for health improvement, intermittent fasting requires further study prior to widespread implementation for health purposes. "
  1. Lae rohkem tegevusi
×