Jump to content

Kõik tegevused

See voog uuendab automaatselt     

  1. Viimane tund
  2. Täna
  3. Eile
  4. The Aesthetic Project | YouTube

    Korraldame 12. jaanuaril Eesti Arhitektuurikeskuses (Põhja pst 27a) toimuvale jõusaali ja fitnessi spordile keskenduvale koolitusele, kus astuvad üles Eesti selle ala spetsialistid - Kaido Leesmann, Siim Savisaar ja Jorgen Matsi. Info: https://www.facebook.com/events/314415082496040/ Registreerimine: https://mikkjyrisson.com/seminar/ SEMINARIL ÕPID: - KUIDAS SAADA TUGEVAMAKS? Eesti läbi aegade kõige edukam jõutõstja Kaido Leesmann räägib oma loengus, millised on efektiivsed strateegiad ja treeningkavad oma maksimaaljõu kasvatamiseks.- KUIDAS TREENIDA EFEKTIIVSEMALT? Siim Savisaare juhendamisel viime läbi praktilise workshopi, mille käigus käime läbi suuremad lihasgrupid ning näitame, milline oleks ideaalne sooritus peamiste jõuharjutuste puhul ning milliste füsioloogiliste tegurite tuleb arvestada.- KUIDAS ENNAST MOTIVEERIDA? Tuntud spordipsühholoog Jorgen Matsi lahkab motiveerituse teemadel ning toob lahendusi, kuidas tuua rohkem kirge ja arengut oma treeningutesse.Kõiki seminaril osalejaid ootab kingitus Fit360.ee, NOCCO Eesti & Barebells Eesti poolt. Lisaks loosib spordiklubi Gym Eesti kõikide osalejate vahel välja 2 3-kuu pääset nende spordiklubisse!Seminari hind on 59 EUR.Täpsem info & küsimused: aestheticprojectofficial@gmail.com
  5. Korraldame 12. jaanuaril Eesti Arhitektuurikeskuses (Põhja pst 27a) toimuvale jõusaali ja fitnessi spordile keskenduvale koolitusele, kus astuvad üles Eesti selle ala spetsialistid - Kaido Leesmann, Siim Savisaar ja Jorgen Matsi. Info: https://www.facebook.com/events/314415082496040/ Registreerimine: https://mikkjyrisson.com/seminar/ SEMINARIL ÕPID: - KUIDAS SAADA TUGEVAMAKS? Eesti läbi aegade kõige edukam jõutõstja Kaido Leesmann räägib oma loengus, millised on efektiivsed strateegiad ja treeningkavad oma maksimaaljõu kasvatamiseks.- KUIDAS TREENIDA EFEKTIIVSEMALT? Siim Savisaare juhendamisel viime läbi praktilise workshopi, mille käigus käime läbi suuremad lihasgrupid ning näitame, milline oleks ideaalne sooritus peamiste jõuharjutuste puhul ning milliste füsioloogiliste tegurite tuleb arvestada.- KUIDAS ENNAST MOTIVEERIDA? Tuntud spordipsühholoog Jorgen Matsi lahkab motiveerituse teemadel ning toob lahendusi, kuidas tuua rohkem kirge ja arengut oma treeningutesse.Kõiki seminaril osalejaid ootab kingitus Fit360.ee, NOCCO Eesti & Barebells Eesti poolt. Lisaks loosib spordiklubi Gym Eesti kõikide osalejate vahel välja 2 3-kuu pääset nende spordiklubisse!Seminari hind on 59 EUR.Täpsem info & küsimused: aestheticprojectofficial@gmail.com
  6. Ats Loot YouTubes

  7. Setid

    Arvan et ühele sobib üks, teisele teine vahemik. Vbl asi lihastüübis või milles kõiges veel. Imesette pole alguses vaja viljeleda, lihtsalt tugevamaks saada nagu eelnevalt öeldi.
  8. Setid

    2011 aasta oli vist siis( voin eksida) Kristjan Konsap vs Aimar Kuysn6mm Konsapil oli pikemad kordused Aimaril lyhemad Voitis voistluse Aimar. Kas siis lyhemad kordused ja suurem raskus on kasulikum ? Ei ole. Peaasi , et regulaatsrlt 6nnestuks raskust suurendada ja tugevamaks saada. Eriti naturaalil.
  9. Eelmine nädal
  10. Setid

    Tere! Sooviksin teada milliseid seti tüüpe on olemas ja mis oleks lihaskasvuks just sre kõige parem või mida need seti tüübid üldse mõjutavad Hetkel tean aind tropseti ja superseti ja kui aus olla siis ei ole mul õrna aimugi kuidas need kävad või milleks head on. Tänan abi eest!
  11. Andres Reitsnik / YouTube Videoblogi

  12. ON Gold Standard Whey Vanilla Icecream 4.5kg

    Loodaks ikka 50€ pea poole odavam kui poes niigi.
  13. Epikondiliit

    Olen üsna paljude sellistega tegelenud ja võin konsulteerida. Viimasel ortopeedide konverentsil räägiti samuti, et kortisooni pigem mitte, aga kui siis max 3 korda. Plasmal on tõesti uuringute järgi paremad tulemused. Loomulikult on erandeid, kellele võib aidata. Aga kui ikkagi on mingid tegevused, millega seda üle koormatakse siis on jama. Sellisel juhul on loomulikult ka opi efektiivsus pikemas perspektiivis kaheldav:)
  14. Epikondiliit

    Mõned aastad tagasi oli ka sama. Tol ajal käisin massaažis, käega, aitas ka natuke. Ostsin ka netist nn sideme, millel oli väljaulatuv padi, mis pressis põletikulise koha peale. Ei mäleta enam, mis põletikuvastaseid tablette sai söödud, aga kasu polnud. Üldiselt kuud möödusid ja möödusid, arvasin, et ei saagi terveks, aga kokku läks vast pool aastat kui enam tunda ei andnud. Takkajärgi tarkus, liiga tihti treenisin biitsepsit ja see koht ei pidanud koormusele/põletikule vastu. Paar kuud tagasi käisin lõpuks õla murega Ortopeedia arstide juures. Üle aasta teatud surumise ja õla harjutusi valu tõttu teha ei saanud. Seal tehti liigesesüst. Läksin küll küsima vereplasma süsti, aga soovitati hormoonsüsti. Tehti kohe ära, oli päris ebamugav, aga tulemus on seda väärt. Ei ole siiani valutanud, aga ega ma endisi valu tekitavaid harjutusi proovi teha ka.
  15. Epikondiliit

    Olen endale sama asja hankinud ja sain selle tennist mängides. Nüüd ca 4 kuud möödas, annab siiani tunda, kuid paraneb ja on oluliselt parem. Võtsin põletiku maha diclofenaki tablettidega 5 päevane kuur ca 0,5 mg toimeainet ja lisaks jõusaalis roteerivate harjutuste tegemine plokiga on hästi aidanud. Praktiliselt enam ei tunnegi. Head paranemist soovides!
  16. Epikondiliit

    Òige on epikondüliit, küünarnuki pòletik.
  17. Epikondiliit

    Tere,vaevlenud juba ca 2 aastat,midagi ei aita.Plaan minna opile.Ehk viimase vòimalusena uurin ka siit,ehk keegi sellest kuidagi jagu saanud.
  18. Jõuluhind 250.- ja tasuta transport Tallinna piires. Võimalik tuua ka Tartusse.
  19. Andres Reitsnik / YouTube Videoblogi

  20. Paistes peale jõutrenni

    Kaloraaz tundub täitsa okey. Trenni tehes on lihased rohkem "täis" kuna glükogeen kogub vett lihastesse jms. See, et sul cm juures ei pruugi üldse tähendada, et see rasva arvelt.
  21. Paistes peale jõutrenni

    Kaloraaz on päevas 1700-1800 kcal
  22. Paistes peale jõutrenni

    Laoeb kaloraaz. Sa võid igapäev 4h kardiot teha aga kui õgid nagu jõulupõssa võtad ikka kaalust juurde. Sa võid teha 0h kardiot aga sööd nagu näljahädaline võtad kaalust alla. LOEB PALJU SINU KALORAAZ ON.. Kui sa ei tea mis sinu kaloraaz on pole millestki rääkidagi
  23. Paistes peale jõutrenni

    Olen toitumiskava jälginud kena 1 kuu ja Alustasin jõusaaliga 1 nädal tagasi. Nimelt muret teeb see et alustades jõusaaliga on lisandunud mu puusadele ja reitele 0,5-1cm . Olen tubli 4 x nädalas nûhkinud alakeha harjutusi teha . Olen 28 a ja kaal 63,3 , pikkust 168. tõmbab päris palju motivatsiooni maha selline asi , ehk oskab keegi öelda kas see on Okei ? Kuna enamus rasv on kogunenud reitesse ja tagumiku , peaksin ehk hoopis karidot tegema ? ette tänades !
  24. Hilisemad
  25. M:Sangpomm 32 kg!

    Sangpomm on Müüdud !!!!!
  1. Lae rohkem tegevusi
×